Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 154
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 179
    • 180
    • 156 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    106841
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      τελικα ηρθε και η επιβεβαιωση απο την Ωμεγα , 50ε το ενα τα πισω και 20ε το ενα τα μπροστα , συνολο 140 ε .Τα goodride θα μου ερθουν 100ε και τα τεσσερα με τα μεταφορικα και τον φπα .
      Κανονικα πρεπει να πεσει ακυρωση παραγγελιας αλλα εχω τον 21 quadra που μου λεει να προτιμησω τα μαμα .
      Ειμαι μπερδεμενος .

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • 2
        21-quadra last edited by

        Σου εξήγησα γιατί πρέπει να βάλεις τα μαμά, περισσότερο κατατοπιστικός δεν μπορώ να γίνω.
        Αν την ασφάλεια σου την κοστολογείς 40€ που είναι η διαφορά είναι δικό σου θέμα. Όπως σου είπα τα σωληνάκια υψηλής είναι για περιπτώσεις που ταλαιπωρούνται τα φρένα και που θέλουν προσοχή και γνώση στην τοποθέτηση τους αλλιώς κάποια στιγμή θα βρεθείς χωρίς φρένα αν δεν είναι σωστά τοποθετημένα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • O
          otso last edited by

          Παναγιωτη μολις γυρισει το αμαξι η συζυγος θα το παω να τσεκαρω απο κατω , αισθηση οτι κατι αλλαζει δεν εχω νοιωσει ουτε απο καταβαση (νορμαλ) του παρνασου. Αν θυμαμαι καλα αυτα που με ανησυχουσαν παλιοτερα ηταν ψιλορωγμες στο εξωτερικο πλαστικο (σε αλλο αμαξι) , Υπαρχει κατι να προσεξω ιδιαιτερο απο κατω; εκτος κατι οφθαλμοφανες , γιατι αν δεν υπαρχει κατι οφθαλμοφανες και δεν εχω νοιωσει και κατι στο πενταλ , νομιζω οτι ειναι του μαστορα φαντασιες να βγαλουμε κανα φραγκο απο τον βλαχο .

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης otso έγραψε:
            Παναγιωτη μολις γυρισει το αμαξι η συζυγος θα το παω να τσεκαρω απο κατω , αισθηση οτι κατι αλλαζει δεν εχω νοιωσει ουτε απο καταβαση (νορμαλ) του παρνασου. Αν θυμαμαι καλα αυτα που με ανησυχουσαν παλιοτερα ηταν ψιλορωγμες στο εξωτερικο πλαστικο (σε αλλο αμαξι) , Υπαρχει κατι να προσεξω ιδιαιτερο απο κατω; εκτος κατι οφθαλμοφανες , γιατι αν δεν υπαρχει κατι οφθαλμοφανες και δεν εχω νοιωσει και κατι στο πενταλ , νομιζω οτι ειναι του μαστορα φαντασιες να βγαλουμε κανα φραγκο απο τον βλαχο .

            Αν δεν έχουν ρωγμές εξωτερικά είναι ΟΚ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andreas61971 last edited by

              Εγω σε ολα τα δικά μου αυτοκίνητα έχω σωληνάκια της goodrige, το παλαιότερο τώρα τα έχει πάνω απο 15 χρόνια (τα είχα βάλει μάλιστα στον Θεργιάκη στην Ελευσίνα) και μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα θέμα. Τι θα πρέπει να περιμένω δηλαδή;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
                Εγω σε ολα τα δικά μου αυτοκίνητα έχω σωληνάκια της goodrige, το παλαιότερο τώρα τα έχει πάνω απο 15 χρόνια (τα είχα βάλει μάλιστα στον Θεργιάκη στην Ελευσίνα) και μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα θέμα. Τι θα πρέπει να περιμένω δηλαδή;

                Τι εννοείς τι να περιμένεις μετά από 15 χρόνια ? Αν δεν έχουν μπεί σωστά σε λίγο καιρό υπάρχει πρόβλημα, δεν περνάνε χρόνια, ανέφερα ότι το πρόβλημα είναι στην τοποθέτηση και όχι στην γήρανση, άλλωστε εσύ τα έβαλες σε άνθρωπο που γνωρίζει τι πρ΄πει να κάνει σαν αγωνιζόμενος που είναι ο Θεριάκης και δεν είναι το τυχαίο συνεργείο της επαρχίας που φτιάχνει ότι κινείται και ότι γυρίζει και που δεν έχει ξαναδεί τι είναι αυτά τα μαρκούτσια και που χρειάζεται να εστιάσει την προσοχή του, μην μπερδευόμαστε άδικα, δεν υπάρχει λόγος, αν συχνέζεις στα Μέγαρα θα έχεις δεί / ακούσει / μάθει για κάποια αυτοκίνητα που πήγαν στα χωράφια και όχι από αστοχία των σωλήνων αλλά από αστοχία αυτών που τα τοποθέτησαν, εκεί εστίασα την προσοχή μου σε όσα έγραψα, στην τοποθέτηση, καλύτερα υπερβολικός από το να καβαλήσει κανένα πεζοδρόμιο, να σταματήση επάνω σε κάνεναν άλλο ή να τον φάει κανένα γκρέμι δεν νομίζεις ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andreas61971 last edited by

                  Μπορεί να μην το κατάλαβα εγω καλά αυτό που έγραψες. Για την τοποθέτηση νομίζω θέλει προσοχή πως θα μπει ( σε τι γωνία δηλαδη καθώς και πως θα ακολουθεί τον τροχό που στρίβει ). Νομίζω μου είχε πει τότε ότι δεν πρέπει σε περίπτωση πχ που αλλάζεις τακάκια να μην αφήνει ο μαστορας να κρέμεται η δαγκάνα απο τα μαρκουτσια αλλά να στηρίζεται κάπου πρόχειρα μέχρι να γίνει η αλλαγή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Εχω δει στριμμενα λαστιχενια μαρκουτσια πανω σε γονατο σε toyota, εχω δει μαρκουτσια τεφλον περασμενα απλα απο την τρυπα στο γονατο που να εχει φαγωθει το εξωτερικο ατσαλοσυρμα γιατι ελειπε αλλο ενα εξαρτημα που δενει το σωλημακι πανω στο γονατο, ολα ειναι θεμα τοποθετησης, τωρα αυτα ειναι χρησιμα σε πιστα ή σε συνθηκες πιστας αν και δε ξερω ποσοι απο αυτους που τα φορανε μπορουν να καταλαβουν τη διαφορα απο τα κοινα μαρκουτσια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      otso last edited by

                      α) Πηγα σε μια καταπακτη και μπηκα απο κατω και το εψαξα . Τιποτα ολα τα μαρκουτσια ηταν μια χαρα . Πηρα τηλ το μαστορα και τον ρωτησα γιατι ζητησε αλλαγη ολα τα μαρκουτσια , μου ειπε τα μπροστινα ηταν λιγο ξερα και παρηγγειλε μονο αυτα .
                      κοστος κανα 50ε .Το καταπια γιατι τον χρειαζομαι αλλα θα το θυμαμαι και τωρα ολα θα ειναι υπο ελενχο . Τουλαχιστον δεν παραγγειλε και τα πισω που ειναι αλλα 120ε.
                      β) Δεν ηξερα οτι τα αεροπορικου τυπου εχουν δυσκολια και θελουν γνωση στην τοποθετηση , μεχρι τωρα ολα τα μαρκουτσια που ειχαν χρειαστει αλλαγη τα αλλαζα μονος μου . Ε ξακολλουθω να πιστευω οτι ειναι καλυτερα να τοποθετησεις τετοια παρα τα μαμα, στο κατω κατω τα παιρνεις απο αγγλια και πας καπου που γνωριζουν πως τοποθετουνται , ιδιως οταν κανουν κανα 60ε φτηνοτερα.
                      Ναι πιστευω οτι στην αισθηση εγω δεν θα καταλαβω διαφορα, λατρευω ομως τον ορο καραντι εφ ορου ζωης.
                      γ)Και ενα τελευταιο μαστρο Παναγιωτη . Γιατι ειναι προτιμοτερα τα μαμα των 170ε απο τα brebo me 50e ; η τα ferodo ; τοτε τιλεμε οτι ειναι κορυφη στα φρενα αυτες οι εταιρειες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Δεν κατάλαβα την τελευταία σου ερώτηση για τα brembo των 170 και τα άλλα των 50, τι εννοείς ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Δεν κατάλαβα την τελευταία σου ερώτηση για τα brembo των 170 και τα άλλα των 50, τι εννοείς ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • O
                            otso last edited by

                            Μου ειχες προτεινει να προτιμησω τα μαμα των 140-180ε το σετ σε σχεση με τα αεροπορικου τυπου της γκουντριτσ των 100ε το σετ. Και καταλαβαινω το σκεπτικο σου.
                            Βγαζει ομως και η brebo και η ferodo για το αμαξι μου με 50ε (το σετ των τεσσαρων μιλαμε παντα ).
                            Υπαρχει καποιος λογος να προτιμησω τα μαμα και οχι τα brebo που ειναι και φτηνοτερα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης otso έγραψε:
                              Μου ειχες προτεινει να προτιμησω τα μαμα των 140-180ε το σετ σε σχεση με τα αεροπορικου τυπου της γκουντριτσ των 100ε το σετ. Και καταλαβαινω το σκεπτικο σου.
                              Βγαζει ομως και η brebo και η ferodo για το αμαξι μου με 50ε (το σετ των τεσσαρων μιλαμε παντα ).
                              Υπαρχει καποιος λογος να προτιμησω τα μαμα και οχι τα brebo που ειναι και φτηνοτερα;

                              Δεν γνωρίζω ποιός φτιάχνει τα μαμά, αλλά τα brembo / ferodo είναι επώνυμα προϊόντα και μάλιστα οι εταιρίες αυτές ότι έχουν είναι από το επάνω ράφι, άρα ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                otso last edited by

                                Αρα προτιμαμε brembo / ferodo που ειναι και καλα και 100 ε φτηνοτερα . Σωστα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib last edited by

                                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                                  Αρα προτιμαμε brembo / ferodo που ειναι και καλα και 100 ε φτηνοτερα . Σωστα;

                                  Μάλλον εννοεί να μη βάλεις το πιο φτηνό μοντέλο από brembo κλπ

                                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    famas last edited by


                                    Mετά από 33.000 χλμ τα μπροστά τακάκια και ειδικά το αριστερό είναι έτσι.
                                    Αυτοκίνητο φόκους του 2014, 1.0. Ο μηχανικός είπε ότι άλλα 5.000 χλμ αντέχει.

                                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      the_ace last edited by

                                      Οριακά μεν, και θέλει πιο πολύ πάτημα, αλλά σωστά λέει, έχει ψωμί ακόμα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        famas last edited by

                                        Ο χρήστης the_ace έγραψε:
                                        Οριακά μεν, και θέλει πιο πολύ πάτημα, αλλά σωστά λέει, έχει ψωμί ακόμα...

                                        Ευχαριστώ, the_ace, είσαι πολύ γρήγορος

                                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          otso last edited by

                                          Αλλαξε τα και γρηγορα , και να βαλεις τα αμερικανικα , θα μεινεις χωρις φρενα στις μεταμεσονυχτιες κοντρες με τον Αλεξανδρο τον Λεωνιδα τον Πανο και τον Μανωλη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            superb_tsi last edited by

                                            Παιδιά, καλησπέρα!
                                            Σε ένα Skoda Superb μοντ.2012 θέλω να αλλάξω τα φρένα μου. Τώρα, φοράω τρυπητούς Zimmerman 345, με τακάκι textar, σωληνάκια υψηλής. Από Audi S3 8p.
                                            Oμοίως, από S3, 310mm αεριζόμενα, προέρχονται και τα πίσω.
                                            Προσανατολίζομαι σε 6πίστονη Z18 Brembo, με τακάκι Ds2000, Ζimmerman δίσκους, σωληνάκια υψηλής και Motul Rbf600.
                                            Πώς σας φαίνεται σαν πάντρεμα?
                                            Υπήρχε, και σαν σκέψη, να αναβαθμίσω τα υλικά τριβής με τακάκι εμπρός Ds2500 και πίσω Ds2000, ή και με καμπανάτους δίσκους αλλά φοβάμαι πως θα θέλω κάτι δυνατότερο, οπότε, σκέφτομαι εξαρχής την πολυπίστονη λύση.
                                            Και αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξω...
                                            Εξάλλου το κόστος για να αλλάξω τα παραπάνω, κρατώντας την έστω και μεγάλη αλλά μονοπίστονη δαγκάνα, δεν θα ήταν καθόλου μα καθόλου μικρό...
                                            Αρχικά, να πω γιατί δεν είναι και το πιο εμπορικό αυτοκίνητο του κόσμου, ότι μαμά φορούσε 312/286 και αναβαθμιστήκανε σε 345/310.
                                            Εξαιτίας όμως του βάρους του σκάφους σε συνδυασμό με την αλλαγή τουρμπίνας, αυτά, που έχω τώρα, δεν με ικανοποιούν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 156 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr