-
Το διάβασα! Πολύ καλή προσέγγιση. Αυτή τη μέθοδο που λες με τη σόδα ποιος αναλαμβάνει να την κάνει; Πρέπει να λυθεί το μοτέρ; Μπορείς να δώσεις πληροφοριες;
Επίσης το occ δεν θα επηρεάσει την εγγύηση του αυτοκινήτου; Έχεις κάποιο καλό υπόψη; Επίσης ένα θέμα είναι να πείσεις τους βοσκούς που έχουμε εμείς εδώ στα επίσημα συνεργεία για όλα αυτά. Θα περιμένουν να καρβουνιάσει για να παραδεχτούν κάτι. Βασικά σκέφτομαι να του κάνω μια δυναμομέτρηση τώρα που είναι ακόμα καινούριο για να το έχω σαν αναφορά για το μέλλον. -
Ωραιο ποστ, δινει συμπερασματα που θα επηρεασουν τους αγοραστες. Θα επρεπε να μπαινει καθε φορα που υπαρχει thread για αγορα αυτοκινητου. Ποτε κανενας δεν το αναλυει το φαινομενο στους αγοραστες,
Να σημειωσω πως σε δυνατα σκισιματα στους αυλους μερικων κινητρων και στις γωνιες στις βαλβιδες εισαγωγης αναπτυσονται τρομακτικες ταχυτητες του αερα γεγονος που μπορει καπως να ξεκολησει τα πανω στρωματα απο τις επικαθησεις και αυτες να οδηγηθουν στον θαλαμο καυσης και να καουν. Αυτο δεν σημαινει οτι καθαριζει το μοτερ απο την μαυριλα αλλα οτι καθυστερει τα ορατα προβληματα σε συγκριση με κινητηρες που δεν σκιζονται.
Πιστευω πως για αρκετη χρηση μεσα στην πολη ειναι καλυτερη λυση το υβριδικο
-
Blasting κάνουν 4-5 μαγαζιά στην Αθήνα, υποθέτω υπάρχουν και μερικά ακόμα ίσως σε Θεσσαλονίκη (?) και Πάτρα (?), δεν ξέρω, υπόθεση κάνω. Αν googleαρετε με 'blasting', θα δείτε ποια μαγαζιά είναι, και είναι και στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα της Αθήνας. Απλά το κάθε ένα κάνει blasting με διαφορετικό τρόπο (εργαλείο).
Χρειάζεται οπωσδήποτε να λυθεί η εισαγωγή και να βγει η πολλαπλή. Υπόθεση συνήθως μισής ώρας, συν άλλο ένα μισάωρο για τον καθαρισμό. Γι'αυτό είναι και τόσο φθηνή (από 100 μέχρι το πολύ 250€).
Το OCC πιθανότατα να παραξενέψει τους τεχνικούς στο service, αλλά την εγγύηση γιατί να την ακυρώσει ? Ειδικά αν έχουν παραμείνει οι PCV στη θέση τους. Όσο για συγκεκριμένο occ, καλό είναι αν βρούμε κάποιο ειδικά για το αυτοκίνητο/μοτέρ μας, καθώς θα έχει έτοιμες σωληνώσεις και σωστή στήριξη.
Όσο για τα επίσημα και εξουσιοδοτημένα, το ξέρουν το πρόβλημα, αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο, γιατί έτσι έχουν οδηγίες. π.χ. το TSB της Citroen για αυτό το θέμα αναφέρει συγκεκριμένα ότι πρέπει να έρθει ο πελάτης με παράπονο για μειωμένη απόδοση και να έχει βγει συγκεκριμένος κωδικός CEL, ώστε να προχωρήσουν στην εφαρμογή του. Για την οποία εφαρμογή χρησιμοποιούν δύο μπουκαλάκια καθαριστικού, αρκετά ισχυρού βέβαια, αλλά αφού πλέον ο κινητήρας έχει χάσει σημαντικό μέρος της απόδοσης και έχει βγει CEL, καταλαβαίνετε τι γίνεται μέσα από επικαθήσεις. Άρα πλέον τι να σου κάνει το -όποιο- καθαριστικό ? Εκεί πλέον θέλει πολύ καλό blasting ή άνοιγμα και καθάρισμα. Και επειδή blasting δεν κάνουν στα επίσημα, σου λένε 'άνοιγμα, λύσιμο, τρίψιμο, δέσιμο, κλείσιμο', δηλαδή στην καλύτερη 1000€ και πάνω, αφού ταυτόχρονα αλλάζονται και όλες οι φλάντζες.
Γι'αυτό λέω, κάνουμε πρώτα ένα blasting με 100-200€, και ακολούθως βλέποντας και αποφασίζοντας
-
To υβριδικό πως βοηθάει με το πρόβλημα των επικαθίσεων;
-
Το υβριδικο εχει τον 1.2 εμμεσου ψεκασμου και μιας και δεν εχει φυσικα το τραβηγμα του τουρμπο την κατασταση ισως μετριαζει ως ενα σημειο ο ηλεκτροκινητηρας οποιος προσθετει πεντε κιλα ροπης σε σημεια που το χρειαζεται. Κυριως τραβηγμα απο χαμηλα στα στενα στην πολη και στην εκκινηση στο φαναρι. Η σουζουκι λεει οτι πουσαρει και στις προσπερασεις αλλα δεν ξερω αν ισχυει στη πραξη. Επισης δεν υπαρχουν οι μικροδονησεις του τρικυλινδρου και διαθετει ενα παρα πολυ καλο σταρτ/στοπ.
Στο μπαλενο σε δοκιμη του συστηματος σε φαναρια και μποτιλιαριαμα δινει πραγματικη καταναλωαη απο 5.8 εως 6,1 λιτρα ανα 100χλμ
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Μιας και ρωτάτε, και μιας και το έχω ψάξει διεξοδικά το θέμα (του carbon buildup σε DI κινητήρες)Σε ένα ιντερνετικό άρθρο που είχα διαβάσει πάντως έγραφε ότι το φαινόμενο αυτό είναι αρκετά έντονο ώστε να έχει πρακτική σημασία σε πολύ μικρό ποσοστό DI μηχανών ( με εξαίρεση ενός συγκεκριμένου γκρουπ, που φαντάζεστε ποιο είναι).
-
ΔΕΝ είναι αρκετά έντονο θέλεις να πεις έτσι;
-
Σε μπέρδεψε η σύνταξη μου αλλά σωστά το έγραψα
-
Έκανα test Drive 2φορες το 1.0 boosterjet .Στα θετικά τα εξαιρετικά του φρένα,το πολύ καλό πάτημα και στρίψιμο του.Η ωραία σφιχτή του ανάρτηση (κάποιος είχε παραπονεθεί )εγώ την βρήκα τόσο όσο να στρίβει και να έχει σπορ συμπεριφορά.Ωραιες ρεπριζ και σχετικά πολύ καλή κατανάλωση.
Πάμε τώρα στο μεγάλο μείον:
Πολύ κακή ηχομόνωση στην καμπίνα,δεν ξέρω δεν μου άρεσε αυτό που πέρναγε μέσα.Και πολύ θόρυβο από τα λάστιχα αλλά και αρκετοί αεροδυναμικόι θόρυβοι μετά τα 100-120 που για τέτοιο αμάξι δεν δικαιολογώ.Ενω είναι πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο εκεί είναι φάουλ τελείως για τα δικά μου αυτιά. -
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Έκανα test Drive 2φορες το 1.0 boosterjet.Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου, κάτι που εγώ δε διαπίστωσα κατα το τεστ-ντραϊβ παρα μόνο πιο μετά στη καθημερινή οδήγηση.
Η ανάρτηση ειναι όντως συμπαθητικά σφυχτή ΑΛΛΑ όπως έχει αναφερθει και απο δοκιμαστές, στη πραγατικότητα, έχει τρομερό θέμα στις εντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Σχεδόν σκοντάφτει το αυτοκίνητο. Νομίζω οτι θα βρεθώ με το τροχό αγκαλίά...
By the way, πηγα για την ανάκληση που έγινε και ρύθμισαν το ρανταρ αυτοματατης πέδησης. Επιτέλους έχει σωστη λειτουργία. Επισης, έγινε έλεγχος για τη πετουγια της πίσω πόρτας (μέρος της ανάκλησης), την οποια είχα αλλάξει τη πρωτη βδομάδα κτήσης μιας και δεν άνοιγε η πόρτα και πρέπει να ξαναλαχτέι από πιστοποιημένο νέο ανταλλακτικό.... Το τραγικό ήταν οτι έγινε η ανάκληση αλλά δεν έχουν το ανταλλακτικό διαθέσιμο οποτε θα με ξανακαλέσουν για να την αλλάξουν.... ... Θα αλλάξουν και τον εσωτερικό καθρέφτη που τριζει σε ταχύτητες πάνω από 60χλμ... -
Υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα με το ραντάρ ή στο ρύθμισαν διαφορετικά κατόπιν δικής σου παρέμβασης;
-
Πολύβιε, ήταν γενικό θέμα που τους το είχα πει/γράψει αλλά το είχα δει και σε δοκιμες σε βιντεο που το ανέφεραν κάποιοι. Το άκουσε προφανως η Σουζουκι και έκανε ανάκληση για ρύθμιση λογισμικού. ΠΙο ήσυχο τώρα αλλά ακόμα με εκνευρίζει μιας και σημερα για παραδειγμα μου χωθηκε μηχανακι μπροστα (δεν υπηρχε κινδυνος ατυχήματος όμως) και χτυπησε ειδοποίηση αλλά τολάχιστον δε κοκάλωσε.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Πολύβιε, ήταν γενικό θέμα που τους το είχα πει/γράψει αλλά το είχα δει και σε δοκιμες σε βιντεο που το ανέφεραν κάποιοι. Το άκουσε προφανως η Σουζουκι και έκανε ανάκληση για ρύθμιση λογισμικού. ΠΙο ήσυχο τώρα αλλά ακόμα με εκνευρίζει μιας και σημερα για παραδειγμα μου χωθηκε μηχανακι μπροστα (δεν υπηρχε κινδυνος ατυχήματος όμως) και χτυπησε ειδοποίηση αλλά τολάχιστον δε κοκάλωσε.Να αφορά άραγε και τα baleno αυτή η ανάκληση; Έχουμε κάποιο site να τσεκάρουμε με βάση τον αριθμό πλαισίου;
Σχετικά με την ηχομόνωση εγώ νομίζω ότι είναι αρκετά καλή στο baleno. π.χ. στους πίσω μαρσπιέδες έχει ηχοαπορροφητικό όπως και στο καπό της μηχανής. Στα swift έχει; -
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Πολύβιε, ήταν γενικό θέμα που τους το είχα πει/γράψει αλλά το είχα δει και σε δοκιμες σε βιντεο που το ανέφεραν κάποιοι. Το άκουσε προφανως η Σουζουκι και έκανε ανάκληση για ρύθμιση λογισμικού. ΠΙο ήσυχο τώρα αλλά ακόμα με εκνευρίζει μιας και σημερα για παραδειγμα μου χωθηκε μηχανακι μπροστα (δεν υπηρχε κινδυνος ατυχήματος όμως) και χτυπησε ειδοποίηση αλλά τολάχιστον δε κοκάλωσε.
Να αφορά άραγε και τα baleno αυτή η ανάκληση; Έχουμε κάποιο site να τσεκάρουμε με βάση τον αριθμό πλαισίου;
Σχετικά με την ηχομόνωση εγώ νομίζω ότι είναι αρκετά καλή στο baleno. π.χ. στους πίσω μαρσπιέδες έχει ηχοαπορροφητικό όπως και στο καπό της μηχανής. Στα swift έχει;όχι το είδα στο test drive.αυτο είναι το πρόβλημα δεν υπάρχει τίποτα στους θόλους.Αντιθετα στο sx4 έχει.Δεν ξέρω εάν μπορείς να βάλεις μετά στους θόλους;!
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
όχι το είδα στο test drive.αυτο είναι το πρόβλημα δεν υπάρχει τίποτα στους θόλους.Αντιθετα στο sx4 έχει.Δεν ξέρω εάν μπορείς να βάλεις μετά στους θόλους;!Εχουν κανει τρελές γυφτιες για να α) μειώσουν βαρος (ναι, καλά, βρηκαν το σουπερ ελαφρυ μεταλλο για να μειωσουν το βαρος του πλαισίου και αποδίδουν το μειωμένο βαρος ΜΟΝΟ στο πλαίσιο) β) κόστος (σε πολύ βασικά πράγματα -> άρα 0 vfm που πολλοί λένε).
-
Στο εσωτερικό πάντως και στα καθίσματα φαίνεται πιο προσεγμένο από το baleno. Κοίτα, το baleno σε φουλ εξτρα έκδοση είναι 950 κιλά και έχει τέτοιες μονώσεις. Μάλλον για οικονομία είναι αυτό.
-
Ενδεχομένως. Πάντως για να μη το κράζω μόνο, χθες κατέβαινα εθνική για Φάληρο και στο τέλος στο δαχτυλίδι, μπήκα λίγο πιο πατημένος για χαβαλέ, σήκωσα πρώτα λίγο αγκώνα για να ενισχύσω τη πλευρική στήριξη της συμβίας και ορμησα... χεχεχε.. το αυτοκίνητο ήταν τρένο. Το άτιμο λίγο πιο ήσυχο να ήταν και λίγο καλύτερο φινίρισμα...
-
Τότε θα ήταν... μίνι και θα κόστιζε τα διπλάσια.
-
Εγώ είπα εξ'αρχης το αμάξι είναι πολύ καλό και στριφτερο,με μόνο ένα μείον την ηχομόνωση.Τα πλαστικά δεν με νοιάζουν .
-
Εμένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου έχει κάνει κλικ. Πραγματικά αν τώρα έψαχνα για δεύτερο νομίζω πως θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Η σουζου σχεδιαστικά άλλαξε επίπεδο στο swift και είναι προς τιμή της. Από τα λίγα που θα κοίταγα τώρα για test drive.
Suzuki Swift A2L (2017)