Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 189
    • 190
    • 16 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    108941
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      poliviosfp last edited by

      Το διάβασα! Πολύ καλή προσέγγιση. Αυτή τη μέθοδο που λες με τη σόδα ποιος αναλαμβάνει να την κάνει; Πρέπει να λυθεί το μοτέρ; Μπορείς να δώσεις πληροφοριες;
      Επίσης το occ δεν θα επηρεάσει την εγγύηση του αυτοκινήτου; Έχεις κάποιο καλό υπόψη; Επίσης ένα θέμα είναι να πείσεις τους βοσκούς που έχουμε εμείς εδώ στα επίσημα συνεργεία για όλα αυτά. Θα περιμένουν να καρβουνιάσει για να παραδεχτούν κάτι. Βασικά σκέφτομαι να του κάνω μια δυναμομέτρηση τώρα που είναι ακόμα καινούριο για να το έχω σαν αναφορά για το μέλλον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Ωραιο ποστ, δινει συμπερασματα που θα επηρεασουν τους αγοραστες. Θα επρεπε να μπαινει καθε φορα που υπαρχει thread για αγορα αυτοκινητου. Ποτε κανενας δεν το αναλυει το φαινομενο στους αγοραστες,

        Να σημειωσω πως σε δυνατα σκισιματα στους αυλους μερικων κινητρων και στις γωνιες στις βαλβιδες εισαγωγης αναπτυσονται τρομακτικες ταχυτητες του αερα γεγονος που μπορει καπως να ξεκολησει τα πανω στρωματα απο τις επικαθησεις και αυτες να οδηγηθουν στον θαλαμο καυσης και να καουν. Αυτο δεν σημαινει οτι καθαριζει το μοτερ απο την μαυριλα αλλα οτι καθυστερει τα ορατα προβληματα σε συγκριση με κινητηρες που δεν σκιζονται.

        Πιστευω πως για αρκετη χρηση μεσα στην πολη ειναι καλυτερη λυση το υβριδικο

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_ace last edited by

          Blasting κάνουν 4-5 μαγαζιά στην Αθήνα, υποθέτω υπάρχουν και μερικά ακόμα ίσως σε Θεσσαλονίκη (?) και Πάτρα (?), δεν ξέρω, υπόθεση κάνω. Αν googleαρετε με 'blasting', θα δείτε ποια μαγαζιά είναι, και είναι και στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα της Αθήνας. Απλά το κάθε ένα κάνει blasting με διαφορετικό τρόπο (εργαλείο).

          Χρειάζεται οπωσδήποτε να λυθεί η εισαγωγή και να βγει η πολλαπλή. Υπόθεση συνήθως μισής ώρας, συν άλλο ένα μισάωρο για τον καθαρισμό. Γι'αυτό είναι και τόσο φθηνή (από 100 μέχρι το πολύ 250€).

          Το OCC πιθανότατα να παραξενέψει τους τεχνικούς στο service, αλλά την εγγύηση γιατί να την ακυρώσει ? Ειδικά αν έχουν παραμείνει οι PCV στη θέση τους. Όσο για συγκεκριμένο occ, καλό είναι αν βρούμε κάποιο ειδικά για το αυτοκίνητο/μοτέρ μας, καθώς θα έχει έτοιμες σωληνώσεις και σωστή στήριξη.

          Όσο για τα επίσημα και εξουσιοδοτημένα, το ξέρουν το πρόβλημα, αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο, γιατί έτσι έχουν οδηγίες. π.χ. το TSB της Citroen για αυτό το θέμα αναφέρει συγκεκριμένα ότι πρέπει να έρθει ο πελάτης με παράπονο για μειωμένη απόδοση και να έχει βγει συγκεκριμένος κωδικός CEL, ώστε να προχωρήσουν στην εφαρμογή του. Για την οποία εφαρμογή χρησιμοποιούν δύο μπουκαλάκια καθαριστικού, αρκετά ισχυρού βέβαια, αλλά αφού πλέον ο κινητήρας έχει χάσει σημαντικό μέρος της απόδοσης και έχει βγει CEL, καταλαβαίνετε τι γίνεται μέσα από επικαθήσεις. Άρα πλέον τι να σου κάνει το -όποιο- καθαριστικό ? Εκεί πλέον θέλει πολύ καλό blasting ή άνοιγμα και καθάρισμα. Και επειδή blasting δεν κάνουν στα επίσημα, σου λένε 'άνοιγμα, λύσιμο, τρίψιμο, δέσιμο, κλείσιμο', δηλαδή στην καλύτερη 1000€ και πάνω, αφού ταυτόχρονα αλλάζονται και όλες οι φλάντζες.

          Γι'αυτό λέω, κάνουμε πρώτα ένα blasting με 100-200€, και ακολούθως βλέποντας και αποφασίζοντας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geoapi last edited by

            To υβριδικό πως βοηθάει με το πρόβλημα των επικαθίσεων;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Το υβριδικο εχει τον 1.2 εμμεσου ψεκασμου και μιας και δεν εχει φυσικα το τραβηγμα του τουρμπο την κατασταση ισως μετριαζει ως ενα σημειο ο ηλεκτροκινητηρας οποιος προσθετει πεντε κιλα ροπης σε σημεια που το χρειαζεται. Κυριως τραβηγμα απο χαμηλα στα στενα στην πολη και στην εκκινηση στο φαναρι. Η σουζουκι λεει οτι πουσαρει και στις προσπερασεις αλλα δεν ξερω αν ισχυει στη πραξη. Επισης δεν υπαρχουν οι μικροδονησεις του τρικυλινδρου και διαθετει ενα παρα πολυ καλο σταρτ/στοπ.

              Στο μπαλενο σε δοκιμη του συστηματος σε φαναρια και μποτιλιαριαμα δινει πραγματικη καταναλωαη απο 5.8 εως 6,1 λιτρα ανα 100χλμ

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Ο χρήστης the_ace έγραψε:
                Μιας και ρωτάτε, και μιας και το έχω ψάξει διεξοδικά το θέμα (του carbon buildup σε DI κινητήρες)

                Σε ένα ιντερνετικό άρθρο που είχα διαβάσει πάντως έγραφε ότι το φαινόμενο αυτό είναι αρκετά έντονο ώστε να έχει πρακτική σημασία σε πολύ μικρό ποσοστό DI μηχανών ( με εξαίρεση ενός συγκεκριμένου γκρουπ, που φαντάζεστε ποιο είναι).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  poliviosfp last edited by

                  ΔΕΝ είναι αρκετά έντονο θέλεις να πεις έτσι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Σε μπέρδεψε η σύνταξη μου αλλά σωστά το έγραψα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ignantios last edited by

                      Έκανα test Drive 2φορες το 1.0 boosterjet .Στα θετικά τα εξαιρετικά του φρένα,το πολύ καλό πάτημα και στρίψιμο του.Η ωραία σφιχτή του ανάρτηση (κάποιος είχε παραπονεθεί )εγώ την βρήκα τόσο όσο να στρίβει και να έχει σπορ συμπεριφορά.Ωραιες ρεπριζ και σχετικά πολύ καλή κατανάλωση.
                      Πάμε τώρα στο μεγάλο μείον:
                      Πολύ κακή ηχομόνωση στην καμπίνα,δεν ξέρω δεν μου άρεσε αυτό που πέρναγε μέσα.Και πολύ θόρυβο από τα λάστιχα αλλά και αρκετοί αεροδυναμικόι θόρυβοι μετά τα 100-120 που για τέτοιο αμάξι δεν δικαιολογώ.Ενω είναι πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο εκεί είναι φάουλ τελείως για τα δικά μου αυτιά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alejandro last edited by

                        Ο χρήστης ignantios έγραψε:
                        Έκανα test Drive 2φορες το 1.0 boosterjet.

                        Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου, κάτι που εγώ δε διαπίστωσα κατα το τεστ-ντραϊβ παρα μόνο πιο μετά στη καθημερινή οδήγηση.
                        Η ανάρτηση ειναι όντως συμπαθητικά σφυχτή ΑΛΛΑ όπως έχει αναφερθει και απο δοκιμαστές, στη πραγατικότητα, έχει τρομερό θέμα στις εντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Σχεδόν σκοντάφτει το αυτοκίνητο. Νομίζω οτι θα βρεθώ με το τροχό αγκαλίά...
                        By the way, πηγα για την ανάκληση που έγινε και ρύθμισαν το ρανταρ αυτοματατης πέδησης. Επιτέλους έχει σωστη λειτουργία. Επισης, έγινε έλεγχος για τη πετουγια της πίσω πόρτας (μέρος της ανάκλησης), την οποια είχα αλλάξει τη πρωτη βδομάδα κτήσης μιας και δεν άνοιγε η πόρτα και πρέπει να ξαναλαχτέι από πιστοποιημένο νέο ανταλλακτικό.... Το τραγικό ήταν οτι έγινε η ανάκληση αλλά δεν έχουν το ανταλλακτικό διαθέσιμο οποτε θα με ξανακαλέσουν για να την αλλάξουν.... ... Θα αλλάξουν και τον εσωτερικό καθρέφτη που τριζει σε ταχύτητες πάνω από 60χλμ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          poliviosfp last edited by

                          Υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα με το ραντάρ ή στο ρύθμισαν διαφορετικά κατόπιν δικής σου παρέμβασης;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alejandro last edited by

                            Πολύβιε, ήταν γενικό θέμα που τους το είχα πει/γράψει αλλά το είχα δει και σε δοκιμες σε βιντεο που το ανέφεραν κάποιοι. Το άκουσε προφανως η Σουζουκι και έκανε ανάκληση για ρύθμιση λογισμικού. ΠΙο ήσυχο τώρα αλλά ακόμα με εκνευρίζει μιας και σημερα για παραδειγμα μου χωθηκε μηχανακι μπροστα (δεν υπηρχε κινδυνος ατυχήματος όμως) και χτυπησε ειδοποίηση αλλά τολάχιστον δε κοκάλωσε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              poliviosfp last edited by

                              Ο χρήστης alejandro έγραψε:
                              Πολύβιε, ήταν γενικό θέμα που τους το είχα πει/γράψει αλλά το είχα δει και σε δοκιμες σε βιντεο που το ανέφεραν κάποιοι. Το άκουσε προφανως η Σουζουκι και έκανε ανάκληση για ρύθμιση λογισμικού. ΠΙο ήσυχο τώρα αλλά ακόμα με εκνευρίζει μιας και σημερα για παραδειγμα μου χωθηκε μηχανακι μπροστα (δεν υπηρχε κινδυνος ατυχήματος όμως) και χτυπησε ειδοποίηση αλλά τολάχιστον δε κοκάλωσε.

                              Να αφορά άραγε και τα baleno αυτή η ανάκληση; Έχουμε κάποιο site να τσεκάρουμε με βάση τον αριθμό πλαισίου;
                              Σχετικά με την ηχομόνωση εγώ νομίζω ότι είναι αρκετά καλή στο baleno. π.χ. στους πίσω μαρσπιέδες έχει ηχοαπορροφητικό όπως και στο καπό της μηχανής. Στα swift έχει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ignantios last edited by

                                Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:

                                Πολύβιε, ήταν γενικό θέμα που τους το είχα πει/γράψει αλλά το είχα δει και σε δοκιμες σε βιντεο που το ανέφεραν κάποιοι. Το άκουσε προφανως η Σουζουκι και έκανε ανάκληση για ρύθμιση λογισμικού. ΠΙο ήσυχο τώρα αλλά ακόμα με εκνευρίζει μιας και σημερα για παραδειγμα μου χωθηκε μηχανακι μπροστα (δεν υπηρχε κινδυνος ατυχήματος όμως) και χτυπησε ειδοποίηση αλλά τολάχιστον δε κοκάλωσε.

                                Να αφορά άραγε και τα baleno αυτή η ανάκληση; Έχουμε κάποιο site να τσεκάρουμε με βάση τον αριθμό πλαισίου;
                                Σχετικά με την ηχομόνωση εγώ νομίζω ότι είναι αρκετά καλή στο baleno. π.χ. στους πίσω μαρσπιέδες έχει ηχοαπορροφητικό όπως και στο καπό της μηχανής. Στα swift έχει;

                                όχι το είδα στο test drive.αυτο είναι το πρόβλημα δεν υπάρχει τίποτα στους θόλους.Αντιθετα στο sx4 έχει.Δεν ξέρω εάν μπορείς να βάλεις μετά στους θόλους;!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alejandro last edited by

                                  Ο χρήστης ignantios έγραψε:
                                  όχι το είδα στο test drive.αυτο είναι το πρόβλημα δεν υπάρχει τίποτα στους θόλους.Αντιθετα στο sx4 έχει.Δεν ξέρω εάν μπορείς να βάλεις μετά στους θόλους;!

                                  Εχουν κανει τρελές γυφτιες για να α) μειώσουν βαρος (ναι, καλά, βρηκαν το σουπερ ελαφρυ μεταλλο για να μειωσουν το βαρος του πλαισίου και αποδίδουν το μειωμένο βαρος ΜΟΝΟ στο πλαίσιο) β) κόστος (σε πολύ βασικά πράγματα -> άρα 0 vfm που πολλοί λένε).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    poliviosfp last edited by

                                    Στο εσωτερικό πάντως και στα καθίσματα φαίνεται πιο προσεγμένο από το baleno. Κοίτα, το baleno σε φουλ εξτρα έκδοση είναι 950 κιλά και έχει τέτοιες μονώσεις. Μάλλον για οικονομία είναι αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alejandro last edited by

                                      Ενδεχομένως. Πάντως για να μη το κράζω μόνο, χθες κατέβαινα εθνική για Φάληρο και στο τέλος στο δαχτυλίδι, μπήκα λίγο πιο πατημένος για χαβαλέ, σήκωσα πρώτα λίγο αγκώνα για να ενισχύσω τη πλευρική στήριξη της συμβίας και ορμησα... χεχεχε.. το αυτοκίνητο ήταν τρένο. Το άτιμο λίγο πιο ήσυχο να ήταν και λίγο καλύτερο φινίρισμα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Τότε θα ήταν... μίνι και θα κόστιζε τα διπλάσια.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ignantios last edited by

                                          Εγώ είπα εξ'αρχης το αμάξι είναι πολύ καλό και στριφτερο,με μόνο ένα μείον την ηχομόνωση.Τα πλαστικά δεν με νοιάζουν .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Εμένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου έχει κάνει κλικ. Πραγματικά αν τώρα έψαχνα για δεύτερο νομίζω πως θα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Η σουζου σχεδιαστικά άλλαξε επίπεδο στο swift και είναι προς τιμή της. Από τα λίγα που θα κοίταγα τώρα για test drive.

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 16 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr