-
Όπως ανέφερα και προηγουμένως, είναι η πρώτη φορά που θα πάρω καινούριο αμάξι και πρώτη επίσης με turbo κινητήρα. Φαντάζομαι το manual θα αναφέρει κάποια πράγματα, αλλά γενικώς τι ορίζει το 'πρωτόκολλο' οσον αφορά το στρώσιμο του κινητήρα; Ελπίζω την Πρωτομαγιά να έχω παραλάβει με το καλό και να καταφέρω να το πάω καμία εκδρομή να στρώσει χαρακτήρα!
Για βενζίνη έχετε κάτι να μου εφυστησετε την προσοχή;
Επίσης, ήθελα να ρωτήσω αν καλό θα ήταν να περαστεί κάποιο προστατευτικό για το χρώμα με το που θα το πάρω και που;
Τέλος, επειδή τα αυτοκίνητά μου μέχρι στιγμής τα πάω για πλύσιμο σε βενζινάδικο-πλυντήριο της γειτονιάς και είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές, θα συστηνατε κάτι πιο εξειδικευμένο; Σημειωτέον δεν υπάρχει δυνατότητα να το πλένω μόνος μου.
Αυτά προς το παρόν, αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σας ξαναζαλισω...
-
Εμενα απο την vw μου είχαν πει να το προσέχω στα πρώτα.... δε θυμαμαι ποσά χλμ [emoji14] 3.000; 5.000; Το ίδιο μου χε πει και φίλος μηχανικός σε αντιπροσωπεία Opel. Συνεπώς πήγαινα με χαμηλές στροφές έως 2.500 όπως μου είπαν , απέφευγα απότομα φρεναρίσματα άλλωστε και τα φρένα και τα λάστιχα, ολα θέλουν να στρώσουν.
Άλλοι το παίρνουν και πάνε με 150 με αμάξι του κουτιού. Ουτε καν. Τουλαχ με αυτά που είπαν σε μένα οι ειδικοί.Οσο για το Τούρμπο θέλει την προσοχή του δηλ να μη το σκίζεις κρύο και να μη το σβήνεις απότομα σκισμένο. Συνεπώς όταν βάλεις μπροστά στα πρώτα μέτρα και ώσπου να πιάσει και θερμοκρασία δεν πολυ- ανεβάζεις στροφές , καθώς και πριν παρκάρεις στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομής το πας χαλαρά.
Σ αυτή τη φάση ομως εσυ, αν κανεις σωστό στρώσιμο, έτσι κι αλλιώς δε θα πολυανεβαζεις στροφές όποτε δε σ ενδιαφέρει σ αυτο το σημείο.Και πλύσιμο μονο σε καλο πλυντήριο που πλένουν στο χέρι!!! Αμαρτία νέο αμάξι να το ταλαιπωρήσουν με αυτόματα πλυντήρια και βούρτσες της συμφοράς σε βενζινάδικα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Εμενα απο την vw μου είχαν πει να το προσέχω στα πρώτα.... δε θυμαμαι ποσά χλμ [emoji14] 3.000; 5.000; Το ίδιο μου χε πει και φίλος μηχανικός σε αντιπροσωπεία Opel. Συνεπώς πήγαινα με χαμηλές στροφές έως 2.500 όπως μου είπαν , απέφευγα απότομα φρεναρίσματα άλλωστε και τα φρένα και τα λάστιχα, ολα θέλουν να στρώσουν.
Άλλοι το παίρνουν και πάνε με 150 με αμάξι του κουτιού. Ουτε καν. Τουλαχ με αυτά που είπαν σε μένα οι ειδικοί.Οσο για το Τούρμπο θέλει την προσοχή του δηλ να μη το σκίζεις κρύο και να μη το σβήνεις απότομα σκισμένο. Συνεπώς όταν βάλεις μπροστά στα πρώτα μέτρα και ώσπου να πιάσει και θερμοκρασία δεν πολυ- ανεβάζεις στροφές , καθώς και πριν παρκάρεις στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομής το πας χαλαρά.
Σ αυτή τη φάση ομως εσυ, αν κανεις σωστό στρώσιμο, έτσι κι αλλιώς δε θα πολυανεβαζεις στροφές όποτε δε σ ενδιαφέρει σ αυτο το σημείο.Και πλύσιμο μονο σε καλο πλυντήριο που πλένουν στο χέρι!!! Αμαρτία νέο αμάξι να το ταλαιπωρήσουν με αυτόματα πλυντήρια και βούρτσες της συμφοράς σε βενζινάδικα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ευχαριστώ ursus.. Εκεί που το πάω στο χέρι το πλένουν, αλλά δεν ξέρω τι υλικά χρησιμοποιούν και τι σφουγγάρια.
-
φλάιν,
- η αναμονη αξιζει... απολαμβανεις την πλεον λάστινγκ στύση...
- στρωσιμο. εγω στην τριτη την ηλικια πλεον, με φρη τεστο κατω απο τα ορια-δεν εχω-περιθωρια, μολις παραλαβω εφαρμόζω το δογμα 'σκιστο να δεις τι πηρες'. επισης βούρτσα, ουχι π...., για καθαρισμα. και τουρμπο αχνιστο πριν το παρκιν. με κανενα θεμα, οχι τουλαχιστον απο αυτο το λογο. και ειναι απλον... τοσοι μηχανολογοι, φριτσηδες, σχιστοματηδες, μαφιοζοι, φραντσιόζοι εχουν φροντισει και για τον κουλό και για το βαρυπόδη. ειναι απιστευτη πλεον η αξιοπιστια των νεων κατασκευων. και των φάου. οποτε απλως φχαριστ-ύ-σου.
Αρ.Ες.
αχ αυτοι οι 'ειδικοι' των συνεργειων. τρομαγμενοι απο αλλες εποχες, γενικευουν. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
φλάιν,- η αναμονη αξιζει... απολαμβανεις την πλεον λάστινγκ στύση...
- στρωσιμο. εγω στην τριτη την ηλικια πλεον, με φρη τεστο κατω απο τα ορια-δεν εχω-περιθωρια, μολις παραλαβω εφαρμόζω το δογμα 'σκιστο να δεις τι πηρες'. επισης βούρτσα, ουχι π...., για καθαρισμα. και τουρμπο αχνιστο πριν το παρκιν. με κανενα θεμα, οχι τουλαχιστον απο αυτο το λογο. και ειναι απλον... τοσοι μηχανολογοι, φριτσηδες, σχιστοματηδες, μαφιοζοι, φραντσιόζοι εχουν φροντισει και για τον κουλό και για το βαρυπόδη. ειναι απιστευτη πλεον η αξιοπιστια των νεων κατασκευων. και των φάου. οποτε απλως φχαριστ-ύ-σου.
Αρ.Ες.
αχ αυτοι οι 'ειδικοι' των συνεργειων. τρομαγμενοι απο αλλες εποχες, γενικευουν.Χαχα! Λες να εφαρμόσω καταδρομικη εξ αρχής. Κι εγώ έτσι πιστεύω ότι θέλει, αλλά να το καλοπιασω με κανα λουλούδι πρώτα, κανα καλό ρομαντσοραντεβουδακι και μετά στο κρεβάτι να αναστεναξουν οι σουμιεδες!
-
Καλοταξιδο και απο εμενα. Η αισθηση του ολοκαινουριου αυτοκινητου, ειδικα οταν το γουσταρεις τοσο ειναι απεριγραπτη. Θα διαφωνησω με τον γατο για το στρωσιμο. Η δικη μου αποψη ειναι ευλαβικο στρωσιμο για 2500 km, αλλαγη των πρωτων λαδιων στα 5, ςνω στην καθημερινοτητα ποτε σκισιμο πριν ζεσταθει καλα, και παντα 1-2 λεπτα στο ρελαντι για να σβησεις μετα το σκισιμο. Καθαρα εμπειρικες οι συμβουλες μου, ετυχε στον κυκλο μου να εχουμε ολοι τουρμποκινητα κουτα με διαφορετικα μοτερ, και ας πουμε απλα οτι οι προσεκτικοι λειτουργουν ακομα στην εντελεια, ενω οι σκληροι εχασαν κυλινδρο στα 60000 km. Καλα και ασφαλη χιλιομετρα!
-
Γάτος εχει απόλυτο δίκιο , επίσης επ'ουδενι στρώσιμο με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο και αλλαγές λαδιών όταν λέει ο κατασκευαστής οι συχνές κάνουν κακό !
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Γάτος εχει απόλυτο δίκιο , επίσης επ'ουδενι στρώσιμο με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο και αλλαγές λαδιών όταν λέει ο κατασκευαστής οι συχνές κάνουν κακό !Σε ξένο κωλο 100 ραβδιες λέει η παροιμία!
Και στρώσιμο θέλει και να το ζεστάνει με χαμηλές στροφές εις αεί και να μη το σβήνει απότομα μετά από πχ ταξίδι εις αεί και η αλλαγή λαδιών , φίλτρου στα πρώτα χλμ βοηθά στη μακροζωία.........όχι όμως στην τσέπη! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Γάτος εχει απόλυτο δίκιο , επίσης επ'ουδενι στρώσιμο με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο και αλλαγές λαδιών όταν λέει ο κατασκευαστής οι συχνές κάνουν κακό !
η αλλαγή λαδιών , φίλτρου στα πρώτα χλμ βοηθά στη μακροζωία.........όχι όμως στην τσέπη!
Για ποιο λόγο να βιαστώ να αλλάξω τα εργοστασιακά λάδια με τρίτα, ποτέ δεν το κατάλαβα
-
Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
Όπως ανέφερα και προηγουμένως, είναι η πρώτη φορά που θα πάρω καινούριο αμάξι και πρώτη επίσης με turbo κινητήρα. Φαντάζομαι το manual θα αναφέρει κάποια πράγματα, αλλά γενικώς τι ορίζει το 'πρωτόκολλο' οσον αφορά το στρώσιμο του κινητήρα; Ελπίζω την Πρωτομαγιά να έχω παραλάβει με το καλό και να καταφέρω να το πάω καμία εκδρομή να στρώσει χαρακτήρα!Για βενζίνη έχετε κάτι να μου εφυστησετε την προσοχή;
Επίσης, ήθελα να ρωτήσω αν καλό θα ήταν να περαστεί κάποιο προστατευτικό για το χρώμα με το που θα το πάρω και που;
Τέλος, επειδή τα αυτοκίνητά μου μέχρι στιγμής τα πάω για πλύσιμο σε βενζινάδικο-πλυντήριο της γειτονιάς και είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές, θα συστηνατε κάτι πιο εξειδικευμένο; Σημειωτέον δεν υπάρχει δυνατότητα να το πλένω μόνος μου.
Αυτά προς το παρόν, αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σας ξαναζαλισω...
Αν και θα λέει κάτι για στρώσιμο (η Ford έχει ειδικό αρθράκι), με προσοχή γενικότερα στα πρώτα 1500χλμ, όχι σταθερή ταχύτητα σε Ε.Ο., όχι κόφτες, ομαλές αλλαγές και φρεναρίσματα. Γενικά αγάπη στοργή και προδέρμ. Μετά σταδιακά ανεβάζεις όριο στις σαλ, μέχρι τα 2000χλμ όπου πλέον χτυπάς κόφτες
Βενζίνη καλή 95αρα, δεν νομίζω να θέλει κάτι παραπάνω. Αν 'φοβάσαι' τα βενζινάδικα κοντά σου, Shell V-Power που είναι 97αρα.
Προστατευτικό είτε κέρωμα (πιο φθηνό, πιο μαλακό), είτε κεραμικό ή συνθετικό (πιο ακριβά, πιο ανθεκτικά).
Πλύσιμο ιδανικά στο χέρι (σε μαγαζί) ή με μαλακές βούρτσες (όχι τις σκληρές των πλυντηρίων στα βενζινάδικα).
-
Ace και λοιποί παίδες, αυτά τι ακριβώς είναι;
-
Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
Ace και λοιποί παίδες, αυτά τι ακριβώς είναι;https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B07C4T3M9T/ref=mp_s_a_1_43?ie=UTF8&qid=1523642922&sr=8-43&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=t+roc&dpPl=1&dpID=31PXovaQYhL&ref=plSrch
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B07C4RMVL4/ref=mp_s_a_1_45?ie=UTF8&qid=1523642922&sr=8-45&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=t+rocPiggybacks, που παρεμβάλονται στα σήματα μεταξύ ECU και αισθητήρων, αλλοιώνοντας έτσι το τι 'βλέπει' και τι σήματα δίνει η ECU.
Κάτι αντίστοιχο
Racechips - VW T-roc (a11) (from 2017) - 1.0 TSI (115HP/85KW)
-
Κάνε μια επικοινωνία με revo και apr μήπως έχουν βγάλει πρόγραμμα. Για το δικό μου αυτοκίνητο είχαν παρότι δεν υπήρχε στο site. Αν δε βιάζεσαι η revo κάθε black Friday βγάζει καλή έκπτωση
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Ace και λοιποί παίδες, αυτά τι ακριβώς είναι;
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B07C4T3M9T/ref=mp_s_a_1_43?ie=UTF8&qid=1523642922&sr=8-43&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=t+roc&dpPl=1&dpID=31PXovaQYhL&ref=plSrch
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B07C4RMVL4/ref=mp_s_a_1_45?ie=UTF8&qid=1523642922&sr=8-45&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=t+rocPiggybacks, που παρεμβάλονται στα σήματα μεταξύ ECU και αισθητήρων, αλλοιώνοντας έτσι το τι 'βλέπει' και τι σήματα δίνει η ECU.
Κάτι αντίστοιχο
Racechips - VW T-roc (a11) (from 2017) - 1.0 TSI (115HP/85KW)
Thanks ace! Αν καταλαβαίνω καλά δηλαδή, δεν επαναπρογραμματιζει την λειτουργία του εγκεφάλου, αλλά στην ουσία τον 'κοροϊδεύει' για να λειτουργεί διαφορετικά; Sorry αν αυτά που λέω είναι τελείως άκυρα αλλά δεν κατέχω από τετχια δγιαολια!
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Κάνε μια επικοινωνία με revo και apr μήπως έχουν βγάλει πρόγραμμα. Για το δικό μου αυτοκίνητο είχαν παρότι δεν υπήρχε στο site. Αν δε βιάζεσαι η revo κάθε black Friday βγάζει καλή έκπτωσηThanks nrg! Θα έχω το νου μου...
-
Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
Thanks ace! Αν καταλαβαίνω καλά δηλαδή, δεν επαναπρογραμματιζει την λειτουργία του εγκεφάλου, αλλά στην ουσία τον 'κοροϊδεύει' για να λειτουργεί διαφορετικά; Sorry αν αυτά που λέω είναι τελείως άκυρα αλλά δεν κατέχω από τετχια δγιαολια!Ακριβώς, και εκεί βρίσκεται και το μεγαλύτερο μειονέκτημα ενός piggyback: ότι 'κοροϊδεύει' την ECU, άρα ούτε αυτή ξέρει πραγματικά τι συμβαίνει με τον κινητήρα, ούτε τα όργανα δείχνουν σωστές μετρήσεις στον οδηγό (κυρίως το boost gauge, αν υπάρχει). Συν ότι η παρεμβολή αυτή εισάγει μια μικρή καθυστέρηση τόσο στα σήματα των sensors προς την ECU, όσο και στις εντολές της ECU προς τη μηχανή (κυρίως στα μπεκ και το boost solenoid), η οποία προφανώς δεν είναι και ότι καλύτερο.
Piggybacks υπάρχουν εδώ και δεκαετίες, και πάντα είχαν και έχουν τα ίδια υπέρ και κατά: εύκολη (απ)εγκατάσταση και σχετικά φθηνότερα, αλλά από την άλλη ο τρόπος λειτουργίας τους είναι εγγενώς χειρότερος από αυτό του remap (που αλλάζει τις ρυθμίσεις στην ίδια την ECU).
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Thanks ace! Αν καταλαβαίνω καλά δηλαδή, δεν επαναπρογραμματιζει την λειτουργία του εγκεφάλου, αλλά στην ουσία τον 'κοροϊδεύει' για να λειτουργεί διαφορετικά; Sorry αν αυτά που λέω είναι τελείως άκυρα αλλά δεν κατέχω από τετχια δγιαολια!
Ακριβώς, και εκεί βρίσκεται και το μεγαλύτερο μειονέκτημα ενός piggyback: ότι 'κοροϊδεύει' την ECU, άρα ούτε αυτή ξέρει πραγματικά τι συμβαίνει με τον κινητήρα, ούτε τα όργανα δείχνουν σωστές μετρήσεις στον οδηγό (κυρίως το boost gauge, αν υπάρχει). Συν ότι η παρεμβολή αυτή εισάγει μια μικρή καθυστέρηση τόσο στα σήματα των sensors προς την ECU, όσο και στις εντολές της ECU προς τη μηχανή (κυρίως στα μπεκ και το boost solenoid), η οποία προφανώς δεν είναι και ότι καλύτερο.
Piggybacks υπάρχουν εδώ και δεκαετίες, και πάντα είχαν και έχουν τα ίδια υπέρ και κατά: εύκολη (απ)εγκατάσταση και σχετικά φθηνότερα, αλλά από την άλλη ο τρόπος λειτουργίας τους είναι εγγενώς χειρότερος από αυτό του remap (που αλλάζει τις ρυθμίσεις στην ίδια την ECU).
Έσκισες! Εγκυκλοπαίδεια...
Γενικότερα πιστεύεις οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι κοντά στα όριά του έτσι κι αλλιώς ή έχει περιθώριο; -
Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
Έσκισες! Εγκυκλοπαίδεια...
Γενικότερα πιστεύεις οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι κοντά στα όριά του έτσι κι αλλιώς ή έχει περιθώριο;Στα όρια ? Όχι και τόσο, οι σύγχρονοι turbo κινητήρες φαίνεται ότι μπορούν να δουλευτούν με σχετική άνεση (και αντοχή) μέχρι περίπου (150 χ lt)HP και (20 χ lt)Kgm. Δηλαδή θεωρώ ότι τα σύγχρονα 1000αρια μοτέρ μπορούν σχετικά εύκολα και αξιόπιστα να ανέβουν μέχρι ~150 άλογα και ~20 κιλά ροπής. Για παραπάνω ροπή θα πρέπει να βελτιωθούν τα μέταλλα, και για παραπάνω ιπποδύναμη πρέπει να βελτιωθεί η ροή και να μειωθούν οι τριβές. Και προφανώς και για τις δύο αυξήσεις θέλουν μεγαλύτερη/καλύτερη τουρμπίνα.
-
Οκ. Πολύ χρήσιμα και ενδιαφέροντα όλα αυτά. Ευχαριστώ και πάλι.
-
Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
Οκ. Πολύ χρήσιμα και ενδιαφέροντα όλα αυτά. Ευχαριστώ και πάλι.Βλεπω ψαχνεσαι πριν καν παραλαβεις και δεις αν σε ικανοποιουν οι επιδοσεις.
Απλα να εχεις στο νου σου οτι κανεις απο εδω μεσα δεν θα σου δωσει εγγυησεις/εξηγησεις,αν παρεις μοτερ παραμασχαλα............
Safari εύρεσης νέου οικογενειακού αυτοκινήτου