-
https://www.newsbeast.gr/car/arthro/343 ... cia-duster
-
Δεν υπήρχε και μια έκδοση prestige?
Τί παίχτηκε και δεν εμφανίζεται πλέον στον κατάλογο? -
Υπάρχει,είναι η πιό καλά εξοπλισμένη.
-
Ναι όντως την εξαφάνισαν από τον κατάλογο!
Μάλλον μέχρι να βγάλουν νέα τιμολόγηση της χωρίς τις 17αρες ζάντες.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα ανέβει νέα τιμολόγηση με 16'.
Δε ξέρω πότε θα επανέρθει με 17'. -
Ναι 18 με κατι δωρακια
-
Εννοείς τo 1.5 4x4;
-
ναι
-
Με το καλό να παραλάβεις. Τι δώρα σου έκαναν?
-
πατακια original καουτσουκ εσωτερικα και πορτμπαγκαζ
-
Αυτό θα διάλεγα κι εγώ. Άντε να το στρώσεις με το καλό να μας πεις εντυπώσεις εντός κι εκτός δρόμου.
-
Εμένα μου λένε ότι prestige δεν μπορεί να παραγγείλει κανένας (ανεξάρτητα από ζάντα) επειδή το σύστημα δεν δέχεται εισαγωγή καμίας παραγγελίας prestige.
Τώρα εάν παίρνουν την προκαταβολή και το παίζουν κινέζοι είναι άλλο θέμα. Υπάρχει κάποιος που έχει παραγγείλει prestige και έχει επιβεβαιώσει ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία του; -
Μέχρι την περασμένη Τρίτη ίσχυε σίγουρα αυτό που λες.
Δεν αποκλείεται να άνοιξε το σύστημα τέλη της βδομάδας που πέρασε, χωρίς να το ξέρω σίγουρα. -
Σήμερα μου είπαν το ίδιο. Ακόμη δεν καταχωρούνται παραγγελίες prestige.
-
Ο χρήστης regbulk έγραψε:
Σήμερα μου είπαν το ίδιο. Ακόμη δεν καταχωρούνται παραγγελίες prestige.Δεν αμφιβάλλω. Θα ανοίξει πάντως άμεσα, αλλά τα πρώτα Prestige με 16' θα αρχίσουν να παραδίδονται Ελλάδα Μάιο.
-
Έστω λοιπόν ότι ανοίγει αύριο η δυνατότητα παραγγελίας. Όσοι παραγγείλουν θα παραλάβουν σε 1,5 - 2 μήνες, δηλαδή Μάιο;
-
Ο χρήστης aeras69 έγραψε:
πατακια original καουτσουκ εσωτερικα και πορτμπαγκαζΤου πορτμπαγκάζ ΔΕΝ είναι απο καουτσούκ και τα πράγματα που βάζουμε γλυστράνε στις στροφές.
-
Ο χρήστης regbulk έγραψε:
Έστω λοιπόν ότι ανοίγει αύριο η δυνατότητα παραγγελίας. Όσοι παραγγείλουν θα παραλάβουν σε 1,5 - 2 μήνες, δηλαδή Μάιο;Σωστά.
-
Πρώτες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο. Σημείο αναφοράς των παρατηρήσεων μου είναι αναγκαστικά τα αυτοκίνητα με τα οποία είχα καθημερινή επαφή εώς σήμερα (seat leon με σχετικά σκληροπυρηνικό setup, renault clio dci, mercedes c180).
Εσωτερικό: Σκληρά πλαστικά. Η αίσθηση που σου αφήνει δεν είναι αυτή της πολυτέλειας, αλλά της ανθεκτικότητας. Δηλαδή σκληρά καλοβιδωμένα πλαστικά που δεν θα πάθουν ποτέ τπτ. Τα καθίσματα πολύ μαλακά και αναπαυτικά και σχετικά στενά.
Φρένα: Επαρκέστατα τα φρένα με καλούτσικη αίσθηση. Θέλουν δυνατό πάτημα για να αποδώσουν και αυτό τους στερεί λίγη από την πληροφόρησή τους. Δεν έχουν δηλαδή αυτό το αρχικό έντονο δάγκωμα που έχουν τα αυτοκίνητα του vw group. Μοιάζουν πολύ με τα φρένα του clio.
Στήσιμο - Τιμόνι: Ισοπεδωτικό απλά. Ούτε να αποφεύγεις λακκούβες, ούτε κοπάνημα...... όλα ίσωμα. Είναι πολύ καλύτερο στο δρόμο από αυτό που περίμενα. Αναμενόμενα γέρνει, βουτάει κλπ αλλά απόλυτα προοδευτικά. Και σε αυτό τον τομέα έχει renaultδίστικη αίσθηση. Σαν σύνολο δίνει πλούσια πληροφόρηση για το πού είναι το όριο, που θα γλιστρήσει κοκ. Το τιμόνι που με άγχωνε είναι μια χαρά, δεν προβληματίζει. Είναι ευθύβολο και δίνει πληροφόρηση που επαρκεί για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Εν κατακλείδι, μπορείς να κινηθείς γρήγορα - δεν κάνει για κανιβαλίστικη οδήγηση. Τέλος το τιμόνι κόβει πααααρα πολύ.
Κινητήρας-κιβώτιο: Ίδιο μοτέρ με το clio μου με ίδια ιπποδύναμη. Και εδώ δουλεύει εξαιρετικά. Στο duster αποδίδει καλύτερα στα πολύ χαμηλά. Στο clio με 2-3 ταχύτητα είναι λίγο διστακτικό μέχρι τις 1700 σαλ που έχει έντονο ξέσπασμα. Στο duster μπορείς να οδηγείς με 1500 σαλ χωρίς να σκορτσάρει. Αναμενόμενα είναι λίγο πιο αργό από το clio. Ξεκινάει με δευτέρα άνετα. Η πρώτη είναι κοντή, ίσα που τσουλάει το αμάξι και θέλει 2α.
Γενικά δίνει μια ωραία μηχανική αίσθηση και βγάζει ένα σκληροτράχηλο χαρακτήρα. Το πορτ παγκάζ όταν ανοίγει βγαίνει αρκετά προς τα έξω και δυσκολεύει όταν πίσω υπάρχει εμπόδιο. Επίσης άνθρωπος κάτω από 1.65 θα δυσκολευτεί να φτάσει την πίσω πόρτα για να την κλείσει. Οι λάμπες αλογόνου μπροστά φαίνονται αρκετά κίτρινες καθώς κάνουν έντονη αντίθεση με τα led. Οι ποτηροθήκες είναι ρηχές. Ωραίο το μαλακό πλαστικό μπροστά από τον συνοδηγό για να μην γλιστράνε τα πράγματα. Το κεντρικό τούνελ πιο χαμηλό από leon, c180 αλλά πιο φαρδύ. Το δερμάτινο τιμόνι δεν έχει και πολύ ποιοτικό δέρμα, βγάζει πλαστικούρα σαν αίσθηση. Το πίσω τζάμι έχει καλή ορατότητα, όμως επειδή είναι ψηλά τοποθετημένο, δεν βλέπεις ακριβώς πίσω σου χαμηλά σε παρκάρισμα.
-
Ωραίος, από θόρυβο-τραχύτητα στο εσωτερικό?
Dacia Duster II