-
Σίγουρα οι αγορές Ελλάδας και Γερμανίας δεν είναι ίδιες, αλλά μας έχουν πρήξει στο ότι τα αυτοκίνητα είναι τα πιό φτηνά στην Ευρώπη.
Και όμως...
ψάχνοντας τον τελευταίο καιρό βλέπω ωραία πράγματα
Πχ επειδή ενδιαφέρομαι γιά το octavia5 combi4x4.Δείτε τι παίζει
Τιμές επίσημες από τα site Γερμανίας και Ελλάδας...
Οι Γερμανοί το δίνουν 24400. Αν βάλουμε πάνω ορισμένα πράγματα που επιπλεον περιλαμβάνει η ελληνική έκδοση φτάνουμε στο 25640. Ελληνική τιμή ? 28190 (και τελικά το γερμανικό έχει τουλάχιστον και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω...)Να σας πω και αξεσουάρ?
Το navigation 1530 εκεί 2500 εδώ
Το 6δισκο με mp3 σύστημα 310 εκεί 800 εδώ
Ηλιοροφή 770 εκεί 1000 εδώ
Φώτα xenon με πλυστικά 700 εκεί 1000 εδώ.... -
Σίγουρα οι αγορές Ελλάδας και Γερμανίας δεν είναι ίδιες, αλλά μας έχουν πρήξει στο ότι τα αυτοκίνητα είναι τα πιό φτηνά στην Ευρώπη.
Και όμως...
ψάχνοντας τον τελευταίο καιρό βλέπω ωραία πράγματα
Πχ επειδή ενδιαφέρομαι γιά το octavia5 combi4x4.Δείτε τι παίζει
Τιμές επίσημες από τα site Γερμανίας και Ελλάδας...
Οι Γερμανοί το δίνουν 24400. Αν βάλουμε πάνω ορισμένα πράγματα που επιπλεον περιλαμβάνει η ελληνική έκδοση φτάνουμε στο 25640. Ελληνική τιμή ? 28190 (και τελικά το γερμανικό έχει τουλάχιστον και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω...)Να σας πω και αξεσουάρ?
Το navigation 1530 εκεί 2500 εδώ
Το 6δισκο με mp3 σύστημα 310 εκεί 800 εδώ
Ηλιοροφή 770 εκεί 1000 εδώ
Φώτα xenon με πλυστικά 700 εκεί 1000 εδώ.... -
Σίγουρα οι αγορές Ελλάδας και Γερμανίας δεν είναι ίδιες, αλλά μας έχουν πρήξει στο ότι τα αυτοκίνητα είναι τα πιό φτηνά στην Ευρώπη.
Και όμως...
ψάχνοντας τον τελευταίο καιρό βλέπω ωραία πράγματα
Πχ επειδή ενδιαφέρομαι γιά το octavia5 combi4x4.Δείτε τι παίζει
Τιμές επίσημες από τα site Γερμανίας και Ελλάδας...
Οι Γερμανοί το δίνουν 24400. Αν βάλουμε πάνω ορισμένα πράγματα που επιπλεον περιλαμβάνει η ελληνική έκδοση φτάνουμε στο 25640. Ελληνική τιμή ? 28190 (και τελικά το γερμανικό έχει τουλάχιστον και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω...)Να σας πω και αξεσουάρ?
Το navigation 1530 εκεί 2500 εδώ
Το 6δισκο με mp3 σύστημα 310 εκεί 800 εδώ
Ηλιοροφή 770 εκεί 1000 εδώ
Φώτα xenon με πλυστικά 700 εκεί 1000 εδώ.... -
Α, η εξήγηση για τα ακριβά αξεσουάρ είναι απλή. Φορολογούνται ακριβώς όπως το αυτοκίνητο! Γι' αυτό είναι ακριβότερα για το 1800 απ' ότι στο 1600 ή στο 1400!
-
Όσο αναεβαίνει ο κυβισμός τόσο πιό φθηνές γίνονται οι Ευρωπαϊκές χώρες.
Υποθέτω πως το συγεκριμένο Octavia είναι στα 2000 κεκ.Οι τιμές που έχω δει για μικρότερα αυτοκίνητα είναι αρκετά φθηνές στη Ελλάδα.
-
Ξέρετε πόσο έχει στην Ιταλία το πακέτο της GT με το Navi, τηλέφωνο και δέρμα στο ταμπλό;; 4500
Ξέρετε πόσο έχει στην Ελλάδα ΜΟΝΟ δέρμα στο ταμπλό;; 5850!!!
Καλημέρα σας....
-
Ναι γιά το δίλιτρο μιλάω, εξάλλου το 4Χ4 μόνο στα δύο λίτρα βγαίνει.
Ιδίως αυτό με τα χρωματα που αυξάνονται ανάλογα με τον κυβισμό είναι φοβερό!
Επίσης σκεφτείτε ότι τα διάφορα αξεσουάρ πχ ξένον κλπ δεν τα παίρνει ο καθένας κάθε μέρα.
Αλλά το χρωματάκι?
450 στην Ελλάδα όλα εκτός του άσπρου και ενός μπλε.
Στην Γερμανία το κόκκινο μεταλλικό 250 και όλα τα μεταλλικά περλέ 350.Ο Έλληνας μιά κατοσταρού σε κάθε αμάξι καλά είναι.
10000 αμάξια το χρόνο 1000000 ευρώ μόνο από το καπέλο. -
Έπεσε στα χέρια μου ένα αγγλικό περιοδικό με το εξής συγκριτικό
Golf GTI, Megane RS Trophy και Leon Cupra R
το αποτέλεσμα δεν ενδιαφέρει... οι τιμές όμως;
20.000 το RS, 19.995 το GTI και... 18.050 το Leon (σε λίρες)
-
Ρίξε μια ματιά πόσο πωλούνται τα Land Rover στην Αγγλία (πχ Defender) να πέσεις κάτω
-
Έχει γέλιο πάντως που ορισμένοι αγοράζουν αυτοκιίνητα τύπου Wrangler για μούρη όμως στην χώρα κατασκευής τους θεωρούνται φθηνιάρικα...
-
η δικη μου αποψη ειναι οτι στην Ελλαδα τα μεταχειρησμενα ειναι πολυ ακριβα. κατα την γνωμη μου δεν μπορει ο αλλος να σου ζηταει 3500 ευρω το λιγοτερο για ενα αυτοκινητο 15 ετων με τουλαχιστον 200000χιλ στο κοντερ. στο εξωτερικο ενα τοσο παλιο αυτοκινητο δεν αξιζει τιποτε.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Έχει γέλιο πάντως που ορισμένοι αγοράζουν αυτοκιίνητα τύπου Wrangler για μούρη όμως στην χώρα κατασκευής τους θεωρούνται φθηνιάρικα......Ετσι ακριβως!
Περνουμε κατι τερατα φορτηγα-τζιπακια που στην Αμερικη ειναι τσαμπα (και Β' γενικοτερα) , και εδω λογω κυβικων πανακριβα, και καμαρωνουμε μετα.......Σε σπορ, το 350Ζ που θεωρειται τοπ για Ελλαδα (απο τα πιο αξιολογα στην κατηγορια του), στην Αμερικη με σουπερ εξοπλισμο και navigation εχει γυρω στα 30,000$..... Σε ευρω αν το δουμε, ειναι για να κλαιμε μετα......
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Έχει γέλιο πάντως που ορισμένοι αγοράζουν αυτοκιίνητα τύπου Wrangler για μούρη όμως στην χώρα κατασκευής τους θεωρούνται φθηνιάρικα...
...Ετσι ακριβως!
Περνουμε κατι τερατα φορτηγα-τζιπακια που στην Αμερικη ειναι τσαμπα (και Β' γενικοτερα) , και εδω λογω κυβικων πανακριβα, και καμαρωνουμε μετα.......Σε σπορ, το 350Ζ που θεωρειται τοπ για Ελλαδα (απο τα πιο αξιολογα στην κατηγορια του), στην Αμερικη με σουπερ εξοπλισμο και navigation εχει γυρω στα 30,000$..... Σε ευρω αν το δουμε, ειναι για να κλαιμε μετα......
Mεγάλη αγορά - μεγάλος ανταγωνισμός -> χαμηλές τιμές
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
η δικη μου αποψη ειναι οτι στην Ελλαδα τα μεταχειρησμενα ειναι πολυ ακριβα. κατα την γνωμη μου δεν μπορει ο αλλος να σου ζηταει 3500 ευρω το λιγοτερο για ενα αυτοκινητο 15 ετων με τουλαχιστον 200000χιλ στο κοντερ. στο εξωτερικο ενα τοσο παλιο αυτοκινητο δεν αξιζει τιποτε.Ακριβως. Πουλησα το 1990 Mazda 623 (2.3) το οποιο ειχα παρει 10,500 δολ το 90 καινουργιο το 2001 για 1,900 δολ με 240 χιλ χιλιομετρα.
Νικος
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Έχει γέλιο πάντως που ορισμένοι αγοράζουν αυτοκιίνητα τύπου Wrangler για μούρη όμως στην χώρα κατασκευής τους θεωρούνται φθηνιάρικα...
...Ετσι ακριβως!
Περνουμε κατι τερατα φορτηγα-τζιπακια που στην Αμερικη ειναι τσαμπα (και Β' γενικοτερα) , και εδω λογω κυβικων πανακριβα, και καμαρωνουμε μετα.......Σε σπορ, το 350Ζ που θεωρειται τοπ για Ελλαδα (απο τα πιο αξιολογα στην κατηγορια του), στην Αμερικη με σουπερ εξοπλισμο και navigation εχει γυρω στα 30,000$..... Σε ευρω αν το δουμε, ειναι για να κλαιμε μετα......
Mεγάλη αγορά - μεγάλος ανταγωνισμός -> χαμηλές τιμές
Διαφωνω. Δεν ειναι οικονομικο κινητρο ειναι φορολογικο προβλημα. Αν υπαρχει φορολογια μεχρι τα μπουνια και θεωρειται τεκμηριο κτλ η τιμη δεν ειναι ελαστικη καθολου. Στις ΗΠΑ το 350Ζ μια και εχει περιπου 30-34 χιλ δολ το συγκρινουν με ιδιας αξιας αυτοκινητα. Καπου καπου το συγκρινουν με κατι 911 η το C6 Corvette και φυσικα δεν τα καταφερνει ασχημα αλλα δεν τα ξεπερναει. Αλλα βεβαια αυτα κοστιζουν απο τα διπλα λεφτα το 911 μεχρι 43-47 χιλ το Corvette.
Τα Wrangler κτλ δεν θεωρουνται φθηνιαρικα απλως ειναι πιο οικονομικα. Τα κυβικα δεν εχουν σχεση στις ΗΠΑ εκτος απο την καταναλωση. Το αν πουλανε μουρη δεν ξερω για Ελλαδα εδω θεωρουνται ενα καθημερινο αυτοκινητο. (πιο πολυ εξαρταται απο τον οδηγο παρα το αυτοκινητο)
Niκος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
η δικη μου αποψη ειναι οτι στην Ελλαδα τα μεταχειρησμενα ειναι πολυ ακριβα. κατα την γνωμη μου δεν μπορει ο αλλος να σου ζηταει 3500 ευρω το λιγοτερο για ενα αυτοκινητο 15 ετων με τουλαχιστον 200000χιλ στο κοντερ. στο εξωτερικο ενα τοσο παλιο αυτοκινητο δεν αξιζει τιποτε.
Ακριβως. Πουλησα το 1990 Mazda 623 (2.3) το οποιο ειχα παρει 10,500 δολ το 90 καινουργιο το 2001 για 1,900 δολ με 240 χιλ χιλιομετρα.
Νικος
Στις ΗΠΑ;
**Πολλά **δεν είναι;
Να κρατήσει 20% της αξίας του μετά από 10 χρόνια και 240Κ χμ;;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
η δικη μου αποψη ειναι οτι στην Ελλαδα τα μεταχειρησμενα ειναι πολυ ακριβα. κατα την γνωμη μου δεν μπορει ο αλλος να σου ζηταει 3500 ευρω το λιγοτερο για ενα αυτοκινητο 15 ετων με τουλαχιστον 200000χιλ στο κοντερ. στο εξωτερικο ενα τοσο παλιο αυτοκινητο δεν αξιζει τιποτε.
Ακριβως. Πουλησα το 1990 Mazda 623 (2.3) το οποιο ειχα παρει 10,500 δολ το 90 καινουργιο το 2001 για 1,900 δολ με 240 χιλ χιλιομετρα.
Νικος
Στις ΗΠΑ;
**Πολλά **δεν είναι;
Να κρατήσει 20% της αξίας του μετά από 10 χρόνια και 240Κ χμ;;
Ναι στις ΗΠΑ.
Δεν ειναι Γιαπωνεζικο;Θα το πουλαγα 2,400 αν ο αγοραστης δεν ηθελε να αλλαξει το λουρι του χρονισμου (timing belt). Δεν ειχε τιποτα αλλα ηθελε αλλαγη καθε τοσα μιλια και ηταν καιρος για αλλαγη. οποτε μου εβγαλε το κοστος της αλλαγης.
Νικος
-
Bασικά νομίζω το θέμα θα έπρεπε να είναι Ευρωπαικές VS Αμερικάνικες τιμές.
Με την πριν λίγους μήνες ισοτιμία ευρώ-δολλάριο 1,35 είχα δει ότι το Α8 4,2 στις ΗΠΑ έκανε περίπου 50000 ευρώ και στη Γερμανία 75000!!! Γνωρίζει κανείς πόσο είναι οι φόροι στη Γερμανία σε σχέση με τις ΗΠΑ?
Το Α8 βέβαια πρέπει να φτιάχνεται Γερμανία... -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Bασικά νομίζω το θέμα θα έπρεπε να είναι Ευρωπαικές VS Αμερικάνικες τιμές.Με την πριν λίγους μήνες ισοτιμία ευρώ-δολλάριο 1,35 είχα δει ότι το Α8 4,2 στις ΗΠΑ έκανε περίπου 50000 ευρώ και στη Γερμανία 75000!!! Γνωρίζει κανείς πόσο είναι οι φόροι στη Γερμανία σε σχέση με τις ΗΠΑ?
Το Α8 βέβαια πρέπει να φτιάχνεται Γερμανία...Α6 με 4,2 και ολα τα ασσεσουαρ εχουν 66 χιλ δολλαρια.
Αν ηταν Αμερικανικες vs Ευρωπαικες αυτο λεει οτι οι τιμες στις Ελλαδα ειναι ισοτιμες με τις τιμες της υπολοιπης Ευρωπης. Ειναι αυτο αληθεια; Και δεν εννοω σε σχεση με την τιμη πριν τη φορολογια. Εννοω με τις πινακιδες ετοιμο.
Χωρια που συνηθως αυτο καταληγει μπαχαλο μια και ο αντιμαερικανισμος κυριαρχει και ολα ισοπεδωνονται απλως επειδη 'ειναι Αμερικανικα'Νικος
-
Τitsataki, το ότι λόγω φορολογίας τα αμάξια, από ένα κυβισμό και μετά, εδώ είναι ακριβά είναι γνωστό. Το θέμα είναι όμως ότι στο πραγματικό κόστος των αυτοκινήτων (προ φόρων δηλαδή) τα κυβικά είναι ένα μόνο από τα στοιχεία που παίζουν ρόλο. Έτσι πολλοί βρίσκουν ευκαιρία και αισχροκερδούν όπως με το S2000 και το RX8 των οποίων οι ανταγωνιστές είναι ακριβοί λόγω κυβικών.
Εγώ όμως, με βάση και το πιο πάνω post μου, υποψιάζομαι πως οι τιμές εργοστασίου για τις ΗΠΑ είναι σημαντικά χαμηλότερες από ότι στην Ευρώπη. Και επειδή οι εταιρίες δεν πουλούν κάτω του κόστους, με κάνει να αναρωτιέμαι τί πληρώνουμε εδώ στην Ευρώπη (το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι ότι στις ΗΠΑ αγοράζετε φτηνά αλλά ότι εδώ αγοράζουμε ακριβά!)Στο Yahoo η τιμή του Α8 4,2 λέει ότι είναι 66590$ (invoice 62274$)με Bose,Xenon,αερανάρτηση,navi,ηλιοροφή κλπ.
Tώρα, όσον αφορά τον αντιαμερικανισμό... το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ανέχεσαι τα πικρόχολα (και από φθόνο) σχόλια.
Γιατί είναι γνωστό ότι η Αμερική αρμέγει τον υπόλοιπο κόσμο, αγοράζοντας τα πάντα και πληρώνοντας με αερά κοπανιστό (υπεραξίες από την αγορά ακινήτων κυρίως). Και κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό λόγω κινδύνου κατάρευσης του συστήματος (οπότε το κόστος για τους υπόλοιπους θα είναι πολύ υψηλότερο από το να πληρώνουν για τους Αμερικανούς)Το να ζεις στις ΗΠΑ είναι πολύ ωραίο, ως ένα βαθμό όμως γίνεται εις βάρος της ευημερίας των άλλων, και αυτό ΕΙΝΑΙ πρόβλημα
Ελληνικές τιμές...