-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
https://youtu.be/gQ_0xOTITbQ
Καλε τιν τουτο; σαν 106 ραλλυ σηκωνει ροδαΠροσέξτε τα φώτα του, μάλλον full led πλέον !!
-
Ο χρήστης djepoxy έγραψε:
Προσέξτε τα φώτα του, μάλλον full led πλέον !!Την διαμόρφωση στο αγγλικό σιτε μπορείς να βάλεις full led με 600 λίρες. Επειδή έχω συγκρίνει τιμές στα λοιπά έξτρα υπολογίζω Ελλάδα στα 2/3 της αξίας το πολύ. Στο ελληνικό δεν έχει μπει ακόμα η δυνατότητα, αλλά φαντάζομαι για να τα βάλεις εκ των υστέρων θα πηγαίνει πολλά.Λίγο άδικο για εμάς που το πήραμε απο τους πρώτους.
-
Ο χρήστης m3rlin έγραψε:
Προσέξτε τα φώτα του, μάλλον full led πλέον !!
Την διαμόρφωση στο αγγλικό σιτε μπορείς να βάλεις full led με 600 λίρες. Επειδή έχω συγκρίνει τιμές στα λοιπά έξτρα υπολογίζω Ελλάδα στα 2/3 της αξίας το πολύ. Στο ελληνικό δεν έχει μπει ακόμα η δυνατότητα, αλλά φαντάζομαι για να τα βάλεις εκ των υστέρων θα πηγαίνει πολλά.Λίγο άδικο για εμάς που το πήραμε απο τους πρώτους.
Ναι γαμωτο... κριμα..
Αν τα ειχα διαθεσιμα κατα την παραγγελια θα τα εβαζα σιγουρα..
Και τωρα αναλογα το κοστος που θα βγει θα το σκεφτω σοβαρα παντως... -
Και εγώ θα τα έβαζα σίγουρα στο Titanium, μου αρέσουν πολύ και του Clio του τελευταίου. Να δούμε πόσο θα κοστίζουν βέβαια να τα βάλεις μετά αν υπάρξει αυτή η δυνατότητα.
-
Το κόστος θα είναι απαγορευτικό. Εκτός από τα κρύσταλλα 99% απαιτούνται και αισθητήρες για το self levelling + 99% πλυστικά άρα άλλος προφυλακτήρας και σωληνώσεις και εγκέφαλοι και και και...
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Και τωρα αναλογα το κοστος που θα βγει θα το σκεφτω σοβαρα παντως...Έτσι ενδεικτικά να σου πω ότι αντίστοιχες προσπάθειες για εγκατάσταση εργοστασιακών xenon σε BMW και Citroen που γνωρίζω, κόστιζαν πάνω από 3,5Κ€.
Γι'αυτό και εγώ πήρα το ST-Line, αφού ήθελα xenon και θα με έτρωγε μετά να τα βάλω...
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Το κόστος θα είναι απαγορευτικό. Εκτός από τα κρύσταλλα 99% απαιτούνται και αισθητήρες για το self levelling + 99% πλυστικά άρα άλλος προφυλακτήρας και σωληνώσεις και εγκέφαλοι και και και...Και τωρα αναλογα το κοστος που θα βγει θα το σκεφτω σοβαρα παντως...
Έτσι ενδεικτικά να σου πω ότι αντίστοιχες προσπάθειες για εγκατάσταση εργοστασιακών xenon σε BMW και Citroen που γνωρίζω, κόστιζαν πάνω από 3,5Κ€.
Γι'αυτό και εγώ πήρα το ST-Line, αφού ήθελα xenon και θα με έτρωγε μετά να τα βάλω...
Απαντω και στους δυο μαζι.
Εγω το σκεφτομαι με την λογικη οτι ολοκληρο το φαναρι θα αλλαχτει.. οχι μονο το εσωτερικο του.. που λογικα αν υπαρχει ολα τα παρεμφερη συστηματα (βλεπε levelling, κα.) που θα χρειαστουν θα ειναι ενσωματωμενα μαζι με τις αλλαγες στον εγκεφαλο που θα χρειαστει να γινουν..
Οσον αφορα το πλυστικο.. σωστα θα ειναι στον προφυλακτηρα αλλα προσωπικα θεωρω οτι ειναι 'αχρηστο'... το να πεφτει απλα νερο απο ενα πιτσιλιστηρι στο φαναρι δεν διωχνει τις βρωμιες.. χιλιες φορες να τα καθαριζω μονος μου με ενα πανακι.. αλλα αν ειναι απαραιτητη προυποθεση και σκαλωνει εκει το πραγμα στην περιπτωση που δεν θελω το πλυστικο τοτε τι να πω.. δεν εχω λογια..
Επισης το κοστος των φαναριων φανταζομαι θα ειναι απαγορευτικο και φοβαμαι οτι θα μου στραβωσει το σαγονι αλλα εχω θετικη σκεψη και περιμενω να δω αν μπορει να γινει αυτη η μετατροπη και ποσο θα κοστιζει..
Εσυ Αντωνη την καλυτερη δουλεια εκανες αφου με το ST-Line πηρες και πολλες ακομα ομορφες αλλαγες... μακαρι να υπηρχαν διαθεσιμα και για μενα xenon ή LED και δεν θα το σκεφτομουν καν...
Επισης, αν κανει 3,5Κ η μετατροπη και το αυτοκινητο κοστιζει λιγο κατω απο τα 14Κ προ φορων τοτε ειναι το απολυτο FAIL......... χιλιες φορες να το δωσω και να παρω το ST... πιο φθηνα θα μου βγει.. χεχε
-
Άκου που σου λέω, το έχουμε ψάξει σε διάφορα αυτοκίνητα, και είναι πολύ πιο περίπλοκο, χρονοβόρο και ακριβό από όσο μπορείς να φανταστείς. Στη C5 το κάθε xenon φανάρι κόστιζε καινούριο 1200€ (μεταχείρο 800€) και συνολικά η μετατροπή ήθελε περίπου 15 διαφορετικά ανταλλακτικά, από φανάρι και καλωδιώσεις, μέχρι αισθητήρες και εγκεφαλάκι.
Ίσως η πιο ακριβή μετατροπή που μπορείς να κάνεις σε εργοστασιακή μορφή.....
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Απαντω και στους δυο μαζι.
Εγω το σκεφτομαι με την λογικη οτι ολοκληρο το φαναρι θα αλλαχτει.. οχι μονο το εσωτερικο του.. που λογικα αν υπαρχει ολα τα παρεμφερη συστηματα (βλεπε levelling, κα.) που θα χρειαστουν θα ειναι ενσωματωμενα μαζι με τις αλλαγες στον εγκεφαλο που θα χρειαστει να γινουν..
Ο αισθητήρας για το self levelling δεν είναι μέσα στα φανάρια! Είναι ξεχωριστός και μπαίνει ανάλογα το μοντέλο στους άξονες ή πίσω περίπου στο ύψος της πλαφονιέρας! Ούτε ο εγκέφαλος είναι μέσα στα φανάρια. Στα φανάρια είναι το ballast για τα xenon και το μοτερ που δίνει κίνηση. Άστα να πάνε!
Για τα πλυστικά δεν το είπα τόσο για το έργο που επιτελούν, αλλά γιατί πιθανότατα να βγάζει σφάλμα αν δεν τα έχει.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Άκου που σου λέω, το έχουμε ψάξει σε διάφορα αυτοκίνητα, και είναι πολύ πιο περίπλοκο, χρονοβόρο και ακριβό από όσο μπορείς να φανταστείς. Στη C5 το κάθε xenon φανάρι κόστιζε καινούριο 1200€ (μεταχείρο 800€) και συνολικά η μετατροπή ήθελε περίπου 15 διαφορετικά ανταλλακτικά, από φανάρι και καλωδιώσεις, μέχρι αισθητήρες και εγκεφαλάκι.Ίσως η πιο ακριβή μετατροπή που μπορείς να κάνεις σε εργοστασιακή μορφή.....
Πφφφ φανταζομαι... τι να πω.. σε πιστευω δεν ειναι αυτο το θεμα.. αλλα δεν θελω να το πιστεψω.. χαχα
Θετικη σκεψη Αντωνη..
Ελα και με βλεπω στο τελος με ενα καλο κιτ xenon χεχε... και να πω την αληθεια θα το ειχα βαλει ηδη... αλλα σκεφτομαι οτι λογω του οτι καθε φορα τα φωτα γυρνανε στο Auto και αναβουν τουλαχιστον 2 φορες την μερα οταν βγαινω και μπαινω απο το γκαραζ μηπως εχω θεμα και καουν σχετικα αμεσως..
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Ο αισθητήρας για το self levelling δεν είναι μέσα στα φανάρια! Είναι ξεχωριστός και μπαίνει ανάλογα το μοντέλο στους άξονες ή πίσω περίπου στο ύψος της πλαφονιέρας! Ούτε ο εγκέφαλος είναι μέσα στα φανάρια. Στα φανάρια είναι το ballast για τα xenon και το μοτερ που δίνει κίνηση. Άστα να πάνε!
Χωρις να ειμαι σιγουρος και κανοντας εικασιες.. παιζει και ο αισθητηρας να υπαρχει ηδη μεσα σε ολους αυτους τους αισθητηρες που υπαρχουν μεσα στο παμπριζ στο υψος του καθρεπτη και να μην χρησιμοποιειται αυτη τη στιγμη..
Για τον εγκεφαλο δεν ξερω.. τι να πω.Ολα αυτα ομως ειναι απλα για να λεμε.. μεχρι να βγει το ST και να βγουν σε διαθεση τα ανταλλακτικα του θα περασει κανας χρονος..
Για τα πλυστικα εχεις δικιο.. ειχα ξεχασει το πιθανο σφαλμα που μπορει να εχει..
-
Δεν ξέρω πως είναι στο Fiesta, αλλά στο Kuga υπάρχουν και οι δύο σένσορες: ο ένας στο πίσω άξονα για τη γενικότερη στάθμη, ανάλογα δηλαδή με το πόσο φορτωμένο είναι το όχημα, ή για να αισθάνεται επιτάχυνση/επιβράδυνση και τη μεταφορά βάρους, και ο δεύτερος στο parebrise πίσω από το καθρέπτη, ο οποίος κάνει μικροδιορθώσεις ανάλογα με τα οχήματα μπροστά σου. Κρίνοντας από αυτά που είχα δει για τη C5, μπορεί στο Kuga να είναι ακόμα πιο ακριβή η μετατροπή από αλογόνου σε xenon ή LED....
-
Να πώς και εγώ την εμπειρία μου, αφού ΕΚΑΝΑ αυτή την μετατροπή ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ανταλλακτικά στην Ζ4.
-
Το κόστος όντως ξεπερνούσε τις €4.000, εφόσον μιλάμε για καινούργια ανταλλακτικά (ενδεικτικά το κάθε φανάρι Xenon με όλα τα περιφερειακά κόστιζε ως καινούργιο ανταλλακτικό €1.500!!!).
-
Εμένα μου κόστισε συνολικά €1.100, **ΑΛΛΑ **για τους εξής λόγους.
α) Αγόρασα τα φανάρια με ΟΛΑ τα παρελκόμενα (ballast, λάμπες, ignitors, καλώδια κλπ.) €900 μεταχειρισμένα (έψαχνα 7 μήνες Ελλάδα και εξωτερικό για να τα βρώ σε μια λογική τιμή).
β) ΔΕΝ τοποθέτησα ούτε τα πλυστικά, ούτε στο self levelling system (το οποίο είναι έξτρα βραχίονας στην ανάρτηση στην Ζ4). Οπότε για να μην έχω θέμα με το να τυφλώνω τους άλλους (η Ζ4 ούτως η άλλως δεν μπορούσε να φορτωθεί πολύ οπότε δεν άλλαζε σχεδόν καθόλου το ύψος της δέσμης των φώτων), τα φώτα ρυθμίστηκαν σωστά και απενεργοποιήθηκε η δυνατότητα ρύθμισης τους από τον οδηγό, όπως τα αλογόνου.
γ) ΔΕΝ χρειάστηκε να αλλαχτεί ο διακόπτης των φώτων (ενώ κανονικά έπρεπε και κόστιζε €350 καινούργιος), γιατί ο ηλεκτρολόγος στον Σπανό είναι γάτος και ασχολήθηκε ένα 4ωρω να κάνει την κωδικοποίηση και κατάφερε να τα κάνει να λειτουργήσουν με τον διακόπτη για τα απλά φώτα.
δ) Δεν χρειαζόταν κάποιος άλλος εγκέφαλος, γιατί η Ζ4 είναι σχετικά παλιάς γενιάς BMW και δεν είχε τόσο περίπλοκα ηλεκτρονικά.
ε) Πλήρωσα μόνο €200 εργατικά.
-
-
Μια χαρα βγηκε αυτο Φανη αν αναλογιστεις την τιμη εργοτασιακου με ποσο τα εβαλες τελικα εσυ.
Το αποτελεσμα φανταζομαι εργοστασιακο..Βρε καλα ειπα εγω για το κιτ..
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Μια χαρα βγηκε αυτο Φανη αν αναλογιστεις την τιμη εργοτασιακου με ποσο τα εβαλες τελικα εσυ.
Το αποτελεσμα φανταζομαι εργοστασιακο..Μου βγήκε πολύ καλά (τα εργοστασιακά είχαν τότε €900 έξτρα, αλλά το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο), αλλά:
- Παιδεύτηκα πάρα πολύ μέχρι να βρώ τα φανάρια κομπλέ μεταχειρισμένα
- Αφιέρωσα πάρα πολλές ώρες για ψάξιμο
- Το κυριότερο, μου βγήκε τόσο φτηνά, γιατί είχα πολύ καλή σχέση με το συνεργείο, αλλιώς δεν θα το έκαναν. Κανείς δεν το αναλάμβανε με όλες αυτές τις ιδιαιτερότητες και να ασχοληθούν τόσο πολύ εκτός της 'επίσημης οδού'.
-
Διαβάζω όλα αυτά που λέτε, διότι ομολογώ ότι δεν τα ήξερα, και νευριάζω αφάνταστα με τη Ford που δεν το είχε διαθέσιμο από την αρχή για όποιον θέλει με σημαντικά χαμηλότερο κόστος από την κατόπιν εορτής εγκατάσταση.
-
Ο χρήστης m3rlin έγραψε:
Διαβάζω όλα αυτά που λέτε, διότι ομολογώ ότι δεν τα ήξερα, και νευριάζω αφάνταστα με τη Ford που δεν το είχε διαθέσιμο από την αρχή για όποιον θέλει με σημαντικά χαμηλότερο κόστος από την κατόπιν εορτής εγκατάσταση.Δίκιο έχεις!
Μακάρι να πέφτω έξω, αλλά πιστεύω ότι θα κοστίσει λιγότερα χρήματα η πώληση του αυτοκινήτου και αντικατάστασή του με νέο με τα LED φώτα, παρά η εκ των υστέρων τοποθέτησή τους!
-
Θα πάω καμια βόλτα απο τα κεντρικά μου φαίνεται...
Πέρα απο την πλάκα, μεγάλο φάουλ.
Έχω ford απο το 2006 και πρώτη φορά νιώθω τόσο ξενερωμένος. -
Ο χρήστης m3rlin έγραψε:
Διαβάζω όλα αυτά που λέτε, διότι ομολογώ ότι δεν τα ήξερα, και νευριάζω αφάνταστα με τη Ford που δεν το είχε διαθέσιμο από την αρχή για όποιον θέλει με σημαντικά χαμηλότερο κόστος από την κατόπιν εορτής εγκατάσταση.Κρίμα , φάουλ από την Φορντ εκτός και αν έφταιγε ο εισαγωγέας, μήπως δλδ είχε ήδη παραγγείλει μοντέλα χωρίς led και έλεγε παραμύθια.
-
Δεν νομίζω. Και στο αγγλικό configurator δεν υπήρχε μέχρι πρόσφατα. Στο ελληνικό δεν υπάρχει ακόμα τώρα που μιλάμε. Θα μπεί σίγουρα όμως.
Ford Fiesta 2017