Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 202
    • 203
    • 179 / 203
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    4052
    42070
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:

      Έλα φίλε , επέτρεψε μου να ψιλοδιαφωνίσω οπως προείπα , το αγόρασα με μαμά ζάντες 17αρες και μετά τοποθετήθηκαν μαμά ζάντες 19αρες. Δεν ειναι λίγοι αυτοί που θεωρούν οτι η 19αρα και γενικότερα μια μεγαλύτερη ζάντα προσφέρει μόνο αισθητική. Δεν είναι έτσι , εγώ ειδικά για το Qashqai ως χρήστης μόνο on road , γι αυτό αλλωστε το αγόρασα για ταξίδια οχι για βουνά και λαγκάδια , πηγαίνωντας απο τις 17αρες στις 19αρες η διαφορά φάνηκε αμέσως. Καλύτερο κράτημα , καλύτερο πάτημα του αμαξιού αισθάνεσαι περισσότερη ασφάλεια. Επιπλέον το φρενάρισμα σκοτώνει. Τα στροφιλίκια έρχονται σε σημείο να πιστεύει κανείς οτι το αμάξι έχει γίνει ένα με τον δρόμο λες και οδηγάς τηλεκατευθηνόμενο. Άνετο στρίψιμο του τιμονιού που δεν έχει σχέση με τις 17αρες.Στα μείων μόνο οτι αυξήθηκε η κατανάλωση αλλά οκ οχι τρελά πράγματα μην νομίζεις.

      Τι διασταση ελαστικων φοραγε απ τη μανα του και τι τωρα? Επισης τι βαρος εχουν αυτες σε σχεση με τις 17αρες μαμα (μη αναρτωμενη μαζα κτλπ...)? Πολυ κακο πραγμα αν ειναι βαρυτερες απο τις μαμα...
      Να το προσεχεις στο βρεγμενο με τετοια διασταση ελαστικων...
      Γενικα επισης τα αυτοκινητα δε στριβουν με τα ζαντολαστιχα. Με σωστη αναρτηση-γεωμετρια και καλη στρεπτικη ακαμψια στριβουν. Φευγει επισης πολυ πιο ξερα και χωρις προειδοποιηση με τετοια ζαντολαστιχα αν φτασεις οριο... Γενικα το φαρδυ ζαντολαστιχο προσφερει μια αισθηση ασφαλειας η οποια δεν αντικατοπτριζει τη πραγματικη βελτιωση που ειναι λιγοτερη. Ιδιως μαλιστα αν απλα εχεις αλλαξει ζαντολαστιχα και τιποτα στην αναρτηση... Αυτα πανε πακετο.
      Λαθος αμαξι πηρες παντως αν δε πατας χωμα...

      Δε θα τα γραφα αυτα αν ειχες παει σε μια 18αρα με ''γηινο προφιλ'' αλλα εδω μυριζομαι ''μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος''..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_ace last edited by

        Μεγαλύτερη διάσταση ζάντας με ίδια συνολική περιφέρεια -> μικρότερο ύψος ελαστικού -> μικρότερο sidewall -> λιγότερες παραμορφώσεις πλαϊνών -> αμεσότερες αντιδράσεις σε αλλαγές κατεύθυνσης και μεταφορά βάρους + χειρότερος βαθμός απορρόφησης ανωμαλιών.

        Ταυτόχρονα μεγαλύτερο πλάτος πέλματος -> μεγαλύτερη συνολική επιφάνεια επαφής με το δρόμο -> μεγαλύτερη επιφάνεια εφαρμογής δυνάμεων κύλισης + τριβής -> καλύτερο φρενάρισμα (στεγνό) και μικρότερη πιθανότητα ολίσθησης (σε επιτάχυνση + επιβράδυνση)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greemlin last edited by

          Εχω δοκιμασει την 19αρα σε xtrail και δεν μου αρεσε τοσο. Η 18αρα ηταν πιο ησυχη....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            plutare last edited by

            Νονός και Δίας έχουν δίκιο.
            Απλά επειδή η πλειοψηφία των κατόχων qq το χρησιμοποιουν και σε μικρές διαδρομές πχ εντός πόλης, η ροπή βοηθάει στην αίσθηση ότι το αμάξι είναι δυνατό και τραβάει.

            Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              accentwizard last edited by

              Ναι,αλλα η ροπη ειναι αυτη που δινει την αμεσοτητα στο γκαζι,καθιστωντας την ιπποδυναμη αμεσα(η λιγοτερο αμεσα) διαθεσιμη,και κατ' επεκταση κανει το αμαξι πιο ευκολοοδηγητο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Αλλο ευκολοδηγητο και αισθηση και αλλο χρονομετρο και ταχυμετρο. Τα δυο τελευταια λενε την αληθεια.
                Τα υπολοιπα που λες ειναι λιγο μπακαλικα.. Η αμεσοτητα στο γκαζι εχει σχεση με το τι ηλεκτρογκαζο φορας. Και σα τη ντιζα δεν εχει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  psiras1024 last edited by

                  Το παραμυθι αυτο με τη ροπη οτι ειναι καλυτερη απο την ισχυ το θυμαμαι απο πριν 25 χρονια οταν η εισαγωγικη της VW προσπαθωντας να πουλησει το Golf που εβγαζε μολις 50 ιππους μας ελεγε οτι ναι δεν εχει πολλα αλογα αλλα εχει καλη ροπη !! Παλι καλα που δεν ελεγαν οτι τα αλογα του golf ειναι καθαροαιμα ενω των αλλων μπασταρδα....

                  Sent from my SM-G800F using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    colonel3201 last edited by

                    Και εγώ ρωτάω λοιπόν μηχανικός δεν είμαι πως έχεις απαίτηση να πάρεις ιπποδύναμη στα Diesel την στιγμή που είναι απο την φυση τους αργόστροφοι κινητήρες ;; Ούτε καν παιδιά η συνάρτηση ροπής στα diesel υποκαθιστά και την ιπποδύναμη κατα κάποιον τρόπο . Το λεγόμενο ´´νεύρο ´´ λοιπόν που όταν και εφόσον απαιτηθεί να κάνεις προσπέραση θα την κάνεις εύκολα.

                    Η ροπή είναι το μέγεθος που δείχνει την ευκολία με την οποία τείνουν να περιστραφούν οι τροχοί του οχήματος σε μια δεδομένη στιγμή. Στην πραγματικότητα η ροπή μας ενημερώνει για το πόση ισχύ έχουμε στην διάθεσή μας σε κάποιες στροφές του κινητήρα.

                    Όσο περισσότερη ροπή σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφές. Αυτό ο οδηγός το αντιλαμβάνεται στον δρόμο κυρίως στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές, για παράδειγμα 30-60, 40-80, 80-120 κτλ.

                    Η μεγάλη ροπή συνεπώς, είναι χρήσιμη όταν οδηγάς, για να έχεις γρήγορες ρεπρίζ, ή την αίσθηση του να κολλάς στο κάθισμα όταν χαϊδεύεις το γκάζι. Η μεγάλη ροπή έχει και παράπλευρα οφέλη επίσης, όπως το ότι οι κατασκευαστές όταν έχουν μεγάλα αποθέματα ροπής χρησιμοποιούν μακρύτερα κιβώτια ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να ρίχνουν τις στροφές του κινητήρα και να μειώνουν την κατανάλωση.

                    Παίδες δεν είμαστε και άσχετοι [emoji1]

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:
                      Και εγώ ρωτάω λοιπόν μηχανικός δεν είμαι πως έχεις απαίτηση να πάρεις ιπποδύναμη στα Diesel την στιγμή που είναι απο την φυση τους αργόστροφοι κινητήρες ;; Ούτε καν παιδιά η συνάρτηση ροπής στα diesel υποκαθιστά και την ιπποδύναμη κατα κάποιον τρόπο . Το λεγόμενο ´´νεύρο ´´ λοιπόν που όταν και εφόσον απαιτηθεί να κάνεις προσπέραση θα την κάνεις εύκολα.

                      Η ροπή είναι το μέγεθος που δείχνει την ευκολία με την οποία τείνουν να περιστραφούν οι τροχοί του οχήματος σε μια δεδομένη στιγμή. Στην πραγματικότητα η ροπή μας ενημερώνει για το πόση ισχύ έχουμε στην διάθεσή μας σε κάποιες στροφές του κινητήρα.

                      Όσο περισσότερη ροπή σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφές. Αυτό ο οδηγός το αντιλαμβάνεται στον δρόμο κυρίως στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές, για παράδειγμα 30-60, 40-80, 80-120 κτλ.

                      Η μεγάλη ροπή συνεπώς, είναι χρήσιμη όταν οδηγάς, για να έχεις γρήγορες ρεπρίζ, ή την αίσθηση του να κολλάς στο κάθισμα όταν χαϊδεύεις το γκάζι. Η μεγάλη ροπή έχει και παράπλευρα οφέλη επίσης, όπως το ότι οι κατασκευαστές όταν έχουν μεγάλα αποθέματα ροπής χρησιμοποιούν μακρύτερα κιβώτια ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να ρίχνουν τις στροφές του κινητήρα και να μειώνουν την κατανάλωση.

                      Παίδες δεν είμαστε και άσχετοι [emoji1]

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      η ροπη στρεψης που αναφερεσαι αφορα τον στροφαλο.
                      δεν μας ενημερωνει (πως αλλωστε) για την ισχυ.
                      δες

                      επιπλεον για να τα πουμε ουσιαστικα για αυτο που περιγραφεις αφου στα θεωρητικα δεν, οι ροπες που αναφερεις στα πετρελαιο εχουν το προβλημα του πολυ μικρου ευρους αποδοσης.
                      π.χ. vitara 1.6d vs 1.4 turbo (32.6 ροπη στις 1700 vs 22/1700)
                      Αρα θα επρεπε να πεταει το diesel
                      ομως
                      1.4 boosterjet
                      0-100 km/h 8,4”
                      0-160 km/h 21,6”
                      0-400 m 15,9” @ 139,9 km/h
                      0-1.000 m 29,3” @ 174,5 km/h
                      50-110 km/h (με αλλαγές) 6,8”
                      50-80 km/h (3η) 3,5”
                      80-110 km/h (3η) 4,9”
                      80-110 km/h (4η) 6,6”
                      110-140 km/h (4η) 7,0”
                      110-140 km/h (5η) 8,6”
                      110-140 km/h (6η) 10,5”
                      vs
                      1.6 ddis
                      0-100 km/h 11,4”
                      0-160 km/h 32,0”
                      0-400 m 17,8” @ 127,0 km/h
                      0-1.000 m 32,6” @ 161,0 km/h
                      50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
                      50-80 km/h (3η) 3,6”
                      80-110 km/h (3η) 5,0”
                      80-110 km/h (4η) 5,7”
                      110-140 km/h (4η) 8,4”
                      110-140 km/h (5η) 9,4”
                      110-140 km/h (6η) 11,0”

                      ειναι χαωτικες οι διαφορες υπερ της δυνατοτερης βενζινης....
                      οπως σου ειπε και ο απαισιοτατος γκοντ φαδερ τα νουμερα ειναι αμιλικτα και ακομη χειροτερα το φορτηγο απο απεναντι εφτασε στη μουρη σου γρηγοροτερα...

                      και σημειωσε οτι και το vit diesel ειναι γρηγοροτερο απο το qq 110 και μπορει και απο το 130...

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_ace last edited by

                        Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:
                        ...μηχανικός δεν είμαι...

                        Καταλαβαίνω ότι αρκετοί μπερδεύεστε με το θέμα ροπής-ιπποδύναμης, αλλά δεν χρειάζεται να είμαστε μηχανικοί, οι βασικές εξισώσεις που διέπουν ροπή και (ιππο)δύναμη είναι στην ύλη της Φυσικής του Γυμνασίου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Να σαι καλα γατοπαρδε γιατι ειλικρινα βαριομουνα και ειμαι και απο κινητο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            accentwizard last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            Αλλο ευκολοδηγητο και αισθηση και αλλο χρονομετρο και ταχυμετρο. Τα δυο τελευταιαεε λενε την αληθεια.
                            Τα υπολοιπα που λες ειναι λιγο μπακαλικα.. Η αμεσοτητα στο γκαζι εχει σχεση με το τι ηλεκτρογκαζο φορας. Και σα τη ντιζα δεν εχει.

                            Αμα δεν θες να καταλαβεις,οτι και να λεω στραφι παει...
                            Και κουλαρε λιγο με τους χαρακτηρισμους σου....
                            Δεν σου αμφισβητησε κανεις τα πτυχια....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Αν δεν εισαι ακριβης σ αυτα που γραφεις δεν ειναι δικο μου θεμα. Αμεσοτητα σημαινει αμεσοτητα και εξαρτάται απ αυτα που εγραψα + το μεγεθος και τη λειτουργια καθε τουρμπο κτλπ. Ποιος χαρακτηρισμος που ΔΕ χρησιμοποιησα πειραξε?
                              Οσο για 'τα πτυχια μου' αν ησουν 10 χρονια δω θα ξερες οτι δε τα επικαλουμαι. Ουτε που δουλευω και τι ακριβως κανω ενω με ρωτανε δε λέω. Αυτο το παραμύθι με τη ροπή ειναι χιλιοπαιγμενο ομως και η 'επικλιση στην αυθεντια' μπορει και να βοηθησει τον αλλον να παει παρακατω. Επισης δε θα νιωσω και ασχημα να πω τι σπουδασα και δε μου χαριστηκε, ημαρτον...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Κανεις επισης δεν αμφισβητει ότι η ροπη ειναι αυτη που σου δινει την αισθηση ανεσης-ξεκουραστης οδηγησης και ειναι απειρα καλοδεχουμενη. Αλλα δε δειχνει ποσο γρηγορο και αποτελεσματικο ειναι ενα αμαξι. Αυτο λεμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  colonel3201 last edited by

                                  Ειρήνη ημίν ρε παιδιά εδώ βαράτε [emoji1]...
                                  Προσωπικά με την ροπή των 27 κιλών εγώ κάνω προσπεράσεις για την πλάκα μου τώρα ποιό φορτηγό ποιό λεωφορείο και ποιά βενζίνη ; Τα ίδια καίμε ρε παίδες; Ε οχι δά !!!
                                  Πολλά είναι τα συν και πολλά και τα μείων .
                                  Στο ένα κερδίζεις και κάπου χάνεις στο βενζινοκίνητο στο πετρελαιοκίνητο που υποτίθεται το παίρνεις γιατί μακροχρόνια σε δικαιώνει και η χρήση του ειναι διπλάσια η ζωή του πετρελαιοκινητήρα με του βενζινοκινητήρα. Και πάντα οι βενζινοκίνητοι θα βρίσκουν κάτι να λένε στους πετρελαιοκινητους. Για μένα ίσως το Qashqai που αγόρασα σε 1.500 dci κρίνεται ως η πιο πετυχημένη αγορά που έκανα ποτέ στην ζωή μου αν κρίνω απο την συνάρτηση και την εξίσωση παραγόντων πετρέλαιο = λιγότερα χρήματα σε καύσιμα , φθηνότερα service αλλά και φθορές , περισσότερη χρήση και χιλιόμετρα τον χρόνο ...
                                  Τώρα αν πάει με 200 η με προσπερνάει το golf στα μύδια μου κυριολεκτικά , δεν έχει καμία σημασία για μένα σημασία για μένα έχει το ταξίδι . Απολαμβάνω ένα ταξιδι άνετο ασφαλής και με πολύ λίγα καύσιμα και πάνω απο όλα και γρήγορο; Αφου μου δικαιολογεί όλα αυτά τότε το πετρέλαιο αποτελεί τζόκερ για μένα. Αν και σήμερα αγόραζα αμάξι πάλι πετρέλαιο θα επαιρνα και με κρητήριο οτι τον χρόνο ξεπερνάω τα 25.000 χιλιόμετρα ασφαλώς και δικαιολογείται η αγορά του . Για κάντα σε βενζίνα αυτά .
                                  Νομίζω άλλωστε δεν είναι τυχαίο στις 200.000 χιλιόμετρα λεει μια έρευνα οτι πεθαίνουν οι βενζίνες και αν δεν πεθαίνουν αρχιζουν τα θέματα . Όμως στην Ιταλική ομάδα υπάρχουν πετρελαιοκάτοχοι που έχουν αγγίξει και τα 300.000 χιλιόμετρα με τον Κ9Κ και τον R9M . Απροβλημάτιστα αξιόπιστοι κινητήρες παιδιά.Οπότε για ποιά βενζίνα να μιλήσω εγώ δεν την θέλω.
                                  Είναι πολλά στην μέση και συνοψίζοντας ναι εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα άλογα ρε παληκάρια ας είχα και 300 άλογα να τα κάνω τι ; Κολάει πουθενά το αμάξι μου ; Προσπερνάει άνετα ; Κάνει όμορφο ταξίδι ; Δεν είμαι κάγκουρας άλλωστε να κάνω παραμετροποιήσεις να καταργώ φίλτρα Dpf , να βάζω τσιπάκια να ... να.... να .... οκ να ξέρουμε και τι λέμε !!!

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    accentwizard last edited by

                                    Οταν λεμε αμεσοτητα εννοουμε αμεσοτητα.Αμεσοτητα ειναι να εισαι με 4η και 2000,και πατωντας,να μην κανεις 20 δευτερολεπτα για να πας στις 3000 αλλα 5....
                                    Αυτο,οφειλεται στην ροπη,και οχι στην ιπποδυναμη...
                                    Αν εσυ αυτην την αμεσοτητα την αποδιδεις στο ηλεκτρογκαζο,τι να πω...
                                    Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
                                    Χαρακτηρισμος ειναι τα 'μπακαλιστικα' και τα 'μαναβιστικα',ελπιζω να εγινε και αυτο κατανοητο...
                                    Για το τι σπουδασες,τι σου χαριστηκε κλπ,και εις ανωτερα με υγεια,αλλα δεν με ενδιαφερει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ναι αλλα αμα ειχες το βενζινοκινητο θα κανες ακομα πιο πολυ για τη πλακα σου. Τα υπολοιπα ειναι ασχετα μ αυτο που συζηταμε και καλα εκανες και πηρες αυτο που σου ταιριαζει. Αλλωστε την οικονομια, πιθανη μακροζωια κτλπ δε τα αμφισβητει καποιος αλλα αλλο ηταν το θέμα συζητησης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        colonel3201 last edited by

                                        Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                                        Και εγώ ρωτάω λοιπόν μηχανικός δεν είμαι πως έχεις απαίτηση να πάρεις ιπποδύναμη στα Diesel την στιγμή που είναι απο την φυση τους αργόστροφοι κινητήρες ;; Ούτε καν παιδιά η συνάρτηση ροπής στα diesel υποκαθιστά και την ιπποδύναμη κατα κάποιον τρόπο . Το λεγόμενο ´´νεύρο ´´ λοιπόν που όταν και εφόσον απαιτηθεί να κάνεις προσπέραση θα την κάνεις εύκολα.

                                        Η ροπή είναι το μέγεθος που δείχνει την ευκολία με την οποία τείνουν να περιστραφούν οι τροχοί του οχήματος σε μια δεδομένη στιγμή. Στην πραγματικότητα η ροπή μας ενημερώνει για το πόση ισχύ έχουμε στην διάθεσή μας σε κάποιες στροφές του κινητήρα.

                                        Όσο περισσότερη ροπή σε όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφές. Αυτό ο οδηγός το αντιλαμβάνεται στον δρόμο κυρίως στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές, για παράδειγμα 30-60, 40-80, 80-120 κτλ.

                                        Η μεγάλη ροπή συνεπώς, είναι χρήσιμη όταν οδηγάς, για να έχεις γρήγορες ρεπρίζ, ή την αίσθηση του να κολλάς στο κάθισμα όταν χαϊδεύεις το γκάζι. Η μεγάλη ροπή έχει και παράπλευρα οφέλη επίσης, όπως το ότι οι κατασκευαστές όταν έχουν μεγάλα αποθέματα ροπής χρησιμοποιούν μακρύτερα κιβώτια ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να ρίχνουν τις στροφές του κινητήρα και να μειώνουν την κατανάλωση.

                                        Παίδες δεν είμαστε και άσχετοι [emoji1]

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        η ροπη στρεψης που αναφερεσαι αφορα τον στροφαλο.
                                        δεν μας ενημερωνει (πως αλλωστε) για την ισχυ.
                                        δες

                                        επιπλεον για να τα πουμε ουσιαστικα για αυτο που περιγραφεις αφου στα θεωρητικα δεν, οι ροπες που αναφερεις στα πετρελαιο εχουν το προβλημα του πολυ μικρου ευρους αποδοσης.
                                        π.χ. vitara 1.6d vs 1.4 turbo (32.6 ροπη στις 1700 vs 22/1700)
                                        Αρα θα επρεπε να πεταει το diesel
                                        ομως
                                        1.4 boosterjet
                                        0-100 km/h 8,4”
                                        0-160 km/h 21,6”
                                        0-400 m 15,9” @ 139,9 km/h
                                        0-1.000 m 29,3” @ 174,5 km/h
                                        50-110 km/h (με αλλαγές) 6,8”
                                        50-80 km/h (3η) 3,5”
                                        80-110 km/h (3η) 4,9”
                                        80-110 km/h (4η) 6,6”
                                        110-140 km/h (4η) 7,0”
                                        110-140 km/h (5η) 8,6”
                                        110-140 km/h (6η) 10,5”
                                        vs
                                        1.6 ddis
                                        0-100 km/h 11,4”
                                        0-160 km/h 32,0”
                                        0-400 m 17,8” @ 127,0 km/h
                                        0-1.000 m 32,6” @ 161,0 km/h
                                        50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
                                        50-80 km/h (3η) 3,6”
                                        80-110 km/h (3η) 5,0”
                                        80-110 km/h (4η) 5,7”
                                        110-140 km/h (4η) 8,4”
                                        110-140 km/h (5η) 9,4”
                                        110-140 km/h (6η) 11,0”

                                        ειναι χαωτικες οι διαφορες υπερ της δυνατοτερης βενζινης....
                                        οπως σου ειπε και ο απαισιοτατος γκοντ φαδερ τα νουμερα ειναι αμιλικτα και ακομη χειροτερα το φορτηγο απο απεναντι εφτασε στη μουρη σου γρηγοροτερα...

                                        και σημειωσε οτι και το vit diesel ειναι γρηγοροτερο απο το qq 110 και μπορει και απο το 130...

                                        Και εγώ σου εξήγησα φίλε μου για αυτά που παίρνω απο το Qahqai μου είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος ακόμα και ποδήλατο να με προσπεράσει [emoji6].
                                        Το Qashqai τα κάνει όλα και συμφέρει [emoji6].

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Ειρήνη, μόνο αυτό.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                                            Οταν λεμε αμεσοτητα εννοουμε αμεσοτητα.Αμεσοτητα ειναι να εισαι με 4η και 2000,και πατωντας,να μην κανεις 20 δευτερολεπτα για να πας στις 3000 αλλα 5....
                                            Αυτο,οφειλεται στην ροπη,και οχι στην ιπποδυναμη...
                                            Αν εσυ αυτην την αμεσοτητα την αποδιδεις στο ηλεκτρογκαζο,τι να πω...
                                            Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
                                            Χαρακτηρισμος ειναι τα 'μπακαλιστικα' και τα 'μαναβιστικα',ελπιζω να εγινε και αυτο κατανοητο...
                                            Για το τι σπουδασες,τι σου χαριστηκε κλπ,και εις ανωτερα με υγεια,αλλα δεν με ενδιαφερει...

                                            Ουτε κι εμενα μ ενδιαφερει γιατι πας με 4η στις 2000 και θες να πατησεις αλλα δε κανω σα τη πεθερα μου...
                                            Παρε παλια τουρμπατο με ροπη-ροπακλα και πατα με 4η στις 2000. Αμεσοτητα my ass..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 179 / 203
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr