May 29, 2005, 5:35 PM

Από ότι φάνηκε και στα πιτ στοπ τα λάστιχα προς το τέλος του αγώνα στους περισσότερους (και στον Αλόνσο) ήταν φυτίλια. Θα είναι γελοίο να πάθει κανείς τίποτε αν εκραγεί κανένα ελαστικό με 300 χλμ και απογειωθεί το μονοθέσιο ή αν καταρρεύσει καμιά ανάρτηση και φάει τον τροχό στο κεφάλι (παραλίγο σήμερα καλή ώρα). Η μείωση τις διάστασης των ελαστικών και οι αυλακώσεις τους πείραξαν στη FIA.

Οι ομάδες τρέχουν να νικήσουν και πιέζουν στο όριο. Μιλάμε για πρωτάθλημα F1 όχι για κυρίες που παίζουν απογευματινή μπιρίμπα όπως είπε και φίλος συvφορουμίστας. Οπότε το θέμα γίνεται επικίνδυνο. Είναι προτιμότερο να επιτραπεί ξανά πχ το ground effect παρά αυτό