-
Πως και προτιμησες drop in και οχι καποιο κιτ εισαγωγης;
Υπ'οψιν οτι το HKS ειναι πολυυυυ ελευθερο... -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Πως και προτιμησες drop in και οχι καποιο κιτ εισαγωγης;
Υπ'οψιν οτι το HKS ειναι πολυυυυ ελευθερο...Αυτά τρελαίνουν τον MAF και στην ουσία δε δίνουν τίποτα παραπάνω από ένα απλό drop in, εννοείται ΧΩΡΙΣ λάδι.
Ακόμα και το εργοστασιακό που έχει είναι αρκετά ελεύθερο, οπότε στην εισαγωγή δε χρειάζεται πάααρα πολλά. Με ένα απλό, καλό drop in όπως το HKS έχεις καθαρίσει. Βελτιώθηκε λίγο και ο ήχος της εισαγωγής.
Με την εξάτμιση όμως γίνεται δουλειά γιατί εργοστασιακά λόγω ρύπων είναι πολύ φιμωμένα οπότε νομίζω θα γίνει χαμούλης τώρα.
Εννοείται πρώτο μέλημα ήταν να μη κάνει θόρυβο και αυτή του Ποπάυ λένε ότι είναι η πιο αθόρυβη της αγοράς, οπότε ελπίζω να ισχύει.
-
Εννοειται χωρις λαδι,και εγω fan των drop in ειμαι...
Τι διαμετρο εβαλες; -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Εννοειται χωρις λαδι,και εγω fan των drop in ειμαι...
Τι διαμετρο εβαλες;76 από εμπρός μέχρι πίσω.
Έβαλα και 100άρι καταλύτη.
-
Ωραιος!
-
Τύφλα να'χουν οι επώνυμες!
Εξαιρετική δουλειά, εξαιρετική εξάτμιση.
Είναι τόσο όσο, δε κουράζει, δε συντονίζει.
Φανταστική.
Χθες ήμουν στη πίστα δοκιμών νοτίων προαστίων
-
Πραγματικά εντυπωσιακό!
-
Ετοιμάζω βίντεο με το πριν και το μετά.
Ήχο, έξω, μέσα και πρώτη εκκίνηση.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Νίκο παρατήρησες καμιά διαφορά σε δύναμη, απόκριση κλπ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νίκο παρατήρησες καμιά διαφορά σε δύναμη, απόκριση κλπ;Ναι. Πολύ μεγάλη διαφορά σε ροπή και δύναμη ψηλά.
Απόκριση όχι, καθόλου. Σε όλα τα modes που αλλάζει την απόκριση είναι ίδια.
Περισσότερα στο βίντεο.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Καθώς ετοιμάζεται ένα πολύ ωραίο βίντεο (εμένα τουλάχιστον μου αρέσει όπως βγήκε) 2-3 πράγματα από κάποιες σημερινές δοκιμές.
Καταρχάς δύο φωτογραφίες από το καζάνι...
Σήμερα το απόγευμα βγήκα λίγο Περιφερική Υμηττού για να κάνω μια μέτρηση.
Εσωτερικός ήχος με κλειστά παράθυρα στα 120...
Εσωτερικός ήχος με κλειστά παράθυρα στα 140...
Είναι περίπου 2-3db πάνω από την εργοστασιακή.
Περισσότερα στο βίντεο.
Πολύ ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Δεν υπηρχε περιπτωση ν αρχισω το γαργαλημα πριν το μαθω πολυ καλα σαν αμαξι. Διορθωσε με αν το χεις πανω απο 3-4 μηνες.
Απιστευτο αυτοκινητο παντως -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν υπηρχε περιπτωση ν αρχισω το γαργαλημα πριν το μαθω πολυ καλα σαν αμαξι. Διορθωσε με αν το χεις πανω απο 3-4 μηνες.
Απιστευτο αυτοκινητο παντωςΤόσο το έχω ναι.
Το εβο είναι ένα αυτοκίνητο που ποτέ δε μπορείς να το μάθεις πολύ καλά. Έχει πάντα πολύ περισσότερο να δώσει από αυτό που εσύ νομίζεις και δε σταματάει να σε εκπλήσσει. Ποτέ. Οπότε το καλό μπορείς να το κάνεις καλύτερο με συγκεκριμένες κινήσεις. Κράτα αυτό στην άκρη.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βελτιώσεις 1-2 πράγματα τα οποία είναι πολύ συγκεκριμένα και αν μπορείς να τα αναγνωρίσεις (που μπορώ), αν μπορείς να τα καταλάβεις τότε το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται.
Αυτά λοιπόν είναι η ανάρτηση και εισαγωγή/εξαγωγή και θα σου εξηγήσω το γιατί.
Η εργοστασιακή ανάρτηση όσο καλή κι αν είναι δε συγκρίνεται με μια ohlins.
Η εργοστασιακή ανάρτηση είχε θέματα στην απόσβεση, είχε μια ελαφριά πλεύση στο turn in και λόγω μη δυνατότητας ρύθμισης camber αργούσε να ζεστάνει τα λάστιχα.
Με την ohlins το αυτοκίνητο μεταμορφωθηκε. Μηδενικές πλεύσεις, φανταστικό turn in, πιο άνετο γενικώς και ιδιαίτερα στα κατσαρα (βασικά τα κάνει ίσια δε καταλαβαίνεις τίποτα) και τα λάστιχα ζεσταίνονται σχεδόν αμέσως.
Στην εισαγωγή αν και το εργοστασιακό φίλτρο είναι αρκετά ελεύθερο, ένα καλό, επώνυμο βοηθάει λίγο περισσότερο την αναπνοή και ρίχνει σχετικά το κόστος συντήρησης. Δε χρειάζεται κάτι περισσότερο.
Στην εξαγωγή το αυτοκίνητο λόγω ρύπων είναι πάρα πολύ φιμωμενο και χρειάζεται απελευθέρωση. Το είδα μόλις έβαλα την εξατμιση.
Η ρύθμιση μετά έρχεται αναπόφευκτα διότι τώρα που είναι πιο ελεύθερο ανεβάζει περισσότερη πίεση και έχει γίνει λίγο πιο φτωχό.
Τέλος το πρόγραμμα θα βοηθήσει και το sst στα κατεβάσματα στο super sport και γενικώς θα το φτιάξει όπως πρέπει να είναι και επειδή είναι βαρύ, στα 350 που θα φτάσει θα είναι ακριβώς όπως πρέπει.
Δε μιλάμε για τίποτα το ιδιαίτερο λοιπόν. Δύο τρία πράγματα που τα χρειάζεται.
Δε σκοπεύω να κάνω κάτι άλλο, δε σκοπεύω να κάνω κάτι περισσότερο.
Νομίζω είναι αρκετά μελετημένες οι κινήσεις έχοντας διαβάσει αρκετά και έχοντας μιλήσει με κόσμο με εβο ώστε να με καθοδηγησουν και αυτοί μη κάνω κανένα λάθος ή χαζή σπατάλη και γιαυτό τόσο η ανάρτηση όσο και τα χούφτα/downpipe τα πήρα μεταχειρισμένα σε τέλεια κατάσταση και τιμή.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ναι εννοειται οτι δεν εχεις αρχισει ''καγκουριλικια'' με τουρμπινες κανιβαλους κτλπ απλα θεωρησα οτι το να μαθεις ενα αμαξι στα βασικα του και να πεις ''δε μου φτανει'' συνηθως θελει λιγο παραπανω χρονο και πολλα παραπανω χιλιομετρα. Προσωπικα θα περιμενα και να βαρεθω λιγο κατι για ν αρχισω να το αλλαζω, θα δινα περισσοτερο χρονο. Εννοειται παντως δε βρισκω καποια κινηση υπερβολικη ιδιως μαλιστα απο τη στιγμη που δε ξεπαραδιαζεσαι οπως λες! Παντως γραψε χιλιομετρα φουλ, καντα βενζινη να γουσταρεις περισσοτερο και οχι αλλες βελτιωσεις εφοσον το φτασες και εκει που θα θελες. Αυτα τ αυτοκινητα πρεπει να κυκλοφορουν ,ειναι απολαυση.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι εννοειται οτι δεν εχεις αρχισει ''καγκουριλικια'' με τουρμπινες κανιβαλους κτλπ απλα θεωρησα οτι το να μαθεις ενα αμαξι στα βασικα του και να πεις ''δε μου φτανει'' συνηθως θελει λιγο παραπανω χρονο και πολλα παραπανω χιλιομετρα. Προσωπικα θα περιμενα και να βαρεθω λιγο κατι για ν αρχισω να το αλλαζω, θα δινα περισσοτερο χρονο. Εννοειται παντως δε βρισκω καποια κινηση υπερβολικη ιδιως μαλιστα απο τη στιγμη που δε ξεπαραδιαζεσαι οπως λες! Παντως γραψε χιλιομετρα φουλ, καντα βενζινη να γουσταρεις περισσοτερο και οχι αλλες βελτιωσεις εφοσον το φτασες και εκει που θα θελες. Αυτα τ αυτοκινητα πρεπει να κυκλοφορουν ,ειναι απολαυση.Όσο μου επιτρέπει ο χρόνος το απολαμβάνω όσο δε πάει.
Αυτό που λέω είναι ότι δε χρειάζεται να το εξαντλήσεις για να πας στο επόμενο στάδιο.
Χωρίς να το εξαντλήσεις (γιατί το εβο δε το εξαντλείς ΠΟΤΕ) μπορείς να το βελτιώσεις στα σημεία που χρειάζεται βελτίωση για να γίνει ακόμα πιο απολαυστικό.
Σίγουρα πάντως το εβο είναι ένα αυτοκίνητο που πάντα έχει κάτι περισσότερο να σου δώσει, σε κάθε βόλτα, σε κάθε χιλιόμετρο και σχεδόν πάντα σε εκπλήσσει. Πάντα νιώθεις σαν μικρό παιδί.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
-
-
Άψογος ! Να σαι καλα να μοιράζεσαι τα όμορφα αυτά βιντεάκια και να χαίρεσαι το εργαλείο. Ο ήχος απο την εξάτμιση σωστός...
Πιστεύω πάντως οτι η κάμερα πρέπει να μπει πιο χαμηλά να φαίνεται ο δρόμος. Τωρα βλέπαμε τον καθρέπτη κυρίως -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Άψογος ! Να σαι καλα να μοιράζεσαι τα όμορφα αυτά βιντεάκια και να χαίρεσαι το εργαλείο. Ο ήχος απο την εξάτμιση σωστός...
Πιστεύω πάντως οτι η κάμερα πρέπει να μπει πιο χαμηλά να φαίνεται ο δρόμος. Τωρα βλέπαμε τον καθρέπτη κυρίωςΈχεις δίκιο.
Αυτή η κάμερα με έχει κουράσει και δεν έχω βρει σωστό σημείο να τη βάλω. Θα ψάξω να βρω extender ή άλλη βάση.
-
Νομίζω κατι σαν αυτο που έψαχνα νωρίτερα και εγω στο παρόν νήμα. Καποια σταθερή που να πιάνει στα στηρίγματα του προσκεφαλου του καθίσματος συνοδηγού και να έρχεται ακριβώς στη μέση του κενού μεταξύ των δυο καθισμάτων.
Μitsubishi Lancer Evo X