-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Αυτό που λέει ο Φάνης ισχύει κυρίως για όσους χρησιμοποιούν αυτό το ρευστό ως κεφάλαιο κίνησης, ή ως επένδυση και είναι το λεγόμενο κόστος ευκαιρίας. Και δεν χρειάζεται να είναι τόσο μεγάλο -προφανώς ο Φάνης βάζει τέτοια νούμερα για να δείξει τις επιπτώσεις- ακόμα και ένα 'ταπεινό' 10-15% να σου αποφέρει το κεφάλαιο, αρκεί για να μην το δώσεις στον -οποιονδήποτε- έμπορο.Σωστά Αντώνη, το ποσό το έβαλα κυρίως για να γίνει κατανοητή η επίπτωση. Βέβαια υπάρχουν άνθρωποι που επενδύουν σε παράλληλες αγορές, παράγωγα κλπ. και δεν είναι σπάνιο να διπλασιάσουν τα χρήματά τους ακόμα και σε 1-2 μήνες (ή να τα χάσουν τελείως!). Το χρήμα έχει ένα ΚΟΣΤΟΣ και δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό και να δίνουμε εύκολα τα χρήματά μας στον οποιονδήποτε, απλά και μόνο για να τον διευκολύνουμε.
-
Αν με διαβαζει ο φιλος toko θα ηθελα να ρωτησω τι ειναι το connectivity pack και τι περιλαμβανει αυτο(και κοστος για το 75αρι) στο νεο Πολο.Γιατι στην καρεντα που πηγα..... με γραψανε.
Και μια παρατηρηση: Ο φιλος storm κοιταζωντας πριν καιρο τα Ιμπιζα/Πολο ειχει πει οτι ηταν χαμηλοταβανα.Αυτη την εντυπωση ειχα και εγω και στα δυο αυτοκινητα.Αν και δεν εβαλα το καθισμα τελειως χαμηλα . -
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Αν με διαβαζει ο φιλος toko θα ηθελα να ρωτησω τι ειναι το connectivity pack και τι περιλαμβανει αυτο(και κοστος για το 75αρι) στο νεο Πολο.Γιατι στην καρεντα που πηγα..... με γραψανε.Καλησπέρα ad276 το connectivity pack περιλαμβάνει σύνδεση Bluetooth με audio streaming (HFP, A2DP, AVRCP) και θύρα USB με δυνατότητα φόρτισης συσκευών και στοιχίζει 140€.
-
Σε ευχαριστω φιλε μου toko.Δυστυχως ομως το θεμα του αυτοκινητου παγωσε και προς το παρον τουλαχιστον δεν θα προβω στην αγορα του γιατι κατι στραβωσε.Καμια φορα η ζωη δεν τα φερνει οπως τα υπολογιζουμε εμεις....
IBIZA vs POLO