-
sado από πλευράς προσόντων η gt υπερτερεί σαφώς. Χώροι-ταχύτητα και δεν χάνει σε αισθητική. Φινίρισμα σίγουρα έχει το Ζ4, ποιότητα όμως? Έχω διαβάσει αρκετά... Το ρόουντστερ είναι άλλη φάση, πολύ προσωπικό όχημα. Τον 2λιτρο όμως τον βρίσκω λίγο, εσύ? ασχέτως τι κοστίζει. Υπάρχει πάντα και το ρο χι 8. Δεν μπορώ να πάρω αυστηρά θέση, εσύ ξέρεις τι σου αρέσει σ αυτά τα αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα και τις προτεραιότητές σου.
Αλήθεια αν πας για Ζ4 θα κρατήσεις το base πλαστικό ταμπλώ? δεν είναι όμορφο...
είναι που θες καλό τιμόνι, οι επιλογές είναι περιορισμένες. Και κοστίζουν αν θες και δύναμη.
-
το RX8 Cosmo (230hp) το αποκλείεις ...;(πολύ καλή η πρόταση των παιδιών)
πίσω κίνηση, όμορφο κουπέ, προσιτό και πολύ καλά εξοπλισμένο, ενδιαφέρον (και βραβευμένο) μοτέρ...θες κι άλλα;
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Εγώ δε θα έπαιρνα Ζ4.
9 στις 10 που κυκλοφορούν τις έχουν ή γυναίκες ή γαμπροί....
Δεν απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό.
Απο την άλλη GT 3.2 θα έπαιρνε μόνο κάποιος που ξέρει και κανείς για φιγούρα.Γενικά αν είχα να διαθέσω 40.000 δε θα έπαιρνα κανένα απο τα δύο.
**Θα έπαιρνα ένα μτχ S2000 μοντ'04 με 7 χρόνια εγγύηση **και θα ήταν σαν καινούριο!Αχ πώς με νιώθουν ορισμένοι εδώ μέσα...
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
δεν συγκρινονται τα 2 αυτοκινητα οποτε..ο καθενας το κοντο του κ το μακρυ του!
τη σχεση εχει πισωκινητο καμπριο 2.0 με μπροστινοκινητο κουπε 3.2??????
το ενα παιρνει 2 ατομα το αλλο 4 τις υπολοιπες διαφορες,...παντως ρε σαντο **εγω δεν θα ενιωθα ασφαλης με πισωκινητο στα πολλα χιλιομετρα σε γλυστερο δρομο....**ειδικα εσυ που γουσταρεις κ την οδηγηση...προς σουνιο!Σίγουρα δε θα ένιωθες ασφαλής... Θα ένιωθες Vatanen
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το RX8 Cosmo (230hp) το αποκλείεις ...;(πολύ καλή η πρόταση των παιδιών)πίσω κίνηση, όμορφο κουπέ, προσιτό και πολύ καλά εξοπλισμένο, ενδιαφέρον (και βραβευμένο) μοτέρ...θες κι άλλα;
τί είναι αυτά που προτείνεις;;; ιαπωνικούς κουβάδες που δεν στρίβουν;
-
Ναι ναι, αυτό τον κουβά που είναι μάλλον ό,τι πιο όμορφο μπορείς να αγοράσεις σήμερα με λογικά χρήματα, αυτόν που στις Σέρρες σημείωσε υψηλότερη πλευρική πρόσφυση από M3, EVO 8, STi, Alfa GT, 350Z (Drive Fight Club). Ναι, αυτόν τον κουβά που είναι και coupe με χώρους sedan... Ναι, σε αυτόν τον κουβά αναφέρεται...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ναι ναι, αυτό τον κουβά που είναι μάλλον ό,τι πιο όμορφο μπορείς να αγοράσεις σήμερα με λογικά χρήματα, αυτόν που στις Σέρρες σημείωσε υψηλότερη πλευρική πρόσφυση από M3, EVO 8, STi, Alfa GT, 350Z (Drive Fight Club). Ναι, αυτόν τον κουβά που είναι και coupe με χώρους sedan... Ναι, σε αυτόν τον κουβά αναφέρεται...μην το λες σε μένα
-
Σε 'μένα το λές ?
-
Δεν ήξερα ότι άλλα έλεγες και άλλα εννοούσες... Χαίρομαι που συμφωνούμε
-
To RX 8 δεν μου αρέσει καθόλου σε εμφάνιση και η ποιότητα του. Το οδήγησα τα Χριστούγεννα.
Ζ4 και GT είναι τα μόνα που μου αρέσουν!
-
Μη μασας sado!
Τη Gt θα πάρεις και μάλιστα σε μαυρο χρώμα με την ακτινωτή τη ζάντα για να κάνει κοντραστ με τις κόκκινες brembo.Δε σημαίνει ότι επειδή στάθηκες άτυχος με τη 2λιτρη , αυτό θα συμβαίνει συνέχεια
Μη μασάς! Gt!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
To RX 8 δεν μου αρέσει καθόλου σε εμφάνιση και η ποιότητα του. Το οδήγησα τα Χριστούγεννα.Ζ4 και GT είναι τα μόνα που μου αρέσουν!
Και σου αρέσει η ποιότητα της Gt....; χμμμμμ...
-
Βρε ψιλέ, με το συμπάθιο κιόλας, αλλά κόντεψα να τρελαθώ με το που είδα το poll που έχεις βάλει.
Έχεις μια GT που ναι μεν έβγαλε προβλήματα αλλά τα περισσότερα ήταν βλακείες... είναι λίγο άγριο το τασάκι, είναι στραβά οι τάπες στις πόρτες, δεν πατάει καλά το καπάκι της ρεζέρβας και τέτοια...
Πράγματα δηλαδή που είναι αστεία μόνο να τα σκέφτεσαι.
Οκ εσύ έδωσες τα λεφτά σου, εσύ θες να είναι όλα στην εντέλεια. Καλός δεν λέω, αλλά η Alfa Romeo ότι μπορεί κάνει, δεν είναι καμία εταιρία που δίνει έμφαση στην εντέλεια.Αυτό που θέλω να πω είναι, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η 3.2 δεν θα έχει πάλι τα ίδια;
Τι, θα κοιτάξουν να γυαλοχαρτάρουν το τασάκι πριν το βάλουν στην 3.2 ή να πατάει καλύτερα το καπάκι της ρεζέρβας; Μόνο και μόνο επειδή άλλαξαν ένα μοτέρ;
Ή είναι αλλού τελικά το θέμα;
Δηλαδή ότι με το που την πήρες σου φάνηκαν λίγα τα άλογα της και έψαχνες απεγνωσμένα να βρεις ελαττώματα, για να μπορέσεις να πεισθείς ψυχολογικά να την αλλάξεις είτε με άλλο αυτοκίνητο είτε με το ίδιο αλλά με περισσότερα άλογα;Μην τρελαθούμε κιόλας...
Αν εμένα μου έβγαζε το Χ αμάξι κάποια προβλήματα, αν η αντιπροσωπεία δεν είχε φανεί αντάξια στο όνομα της, τότε συγνώμη φίλε μου... ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΠΟΤΕ! Και πόσο μάλλον να τους ξανά δώσω λεφτά και αυτή την φορά περισσότερα κιόλας!Φιλικά Θανάσης.
-
Ή θα κοίταγες να αλλάξεις κριτήρια...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
To RX 8 δεν μου αρέσει καθόλου σε εμφάνιση και η ποιότητα του. Το οδήγησα τα Χριστούγεννα.Ζ4 και GT είναι τα μόνα που μου αρέσουν!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
....
3, δερμάτινα καθίσματαΑν όντως οδηγείς γρήγορα, τότε είναι το πλέον άχρηστο αξεσουάρ (και ακριβό)!
Και για να ακριβολογώ, όχι άχρηστο, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!Απορώ!....
-
Συμφωνω με το παραπανω ποστ....φιλε παρε ενα εξακυλινδρο Ζ4 και δεν θα το μετανιωσεις...αυτα περι υφασματινης οροφης μου φαινονται γελοια....ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕΓΑΛΕ!
-
Ο χρήστης S.T.M έγραψε:
Συμφωνω με το παραπανω ποστ....φιλε παρε ενα εξακυλινδρο Ζ4 και δεν θα το μετανιωσεις...αυτα περι υφασματινης οροφης μου φαινονται γελοια....ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕΓΑΛΕ!ζζζζζοοουυυυυνννντττττπππππ στο MEGA!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Συμφωνω με το παραπανω ποστ....φιλε παρε ενα εξακυλινδρο Ζ4 και δεν θα το μετανιωσεις...αυτα περι υφασματινης οροφης μου φαινονται γελοια....ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕΓΑΛΕ!
ζζζζζοοουυυυυνννντττττπππππ στο MEGA!
?????
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
....
3, δερμάτινα καθίσματαΑν όντως οδηγείς γρήγορα, τότε είναι το πλέον άχρηστο αξεσουάρ (και ακριβό)!
Και για να ακριβολογώ, όχι άχρηστο, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!Απορώ!....
Όντως, τα δερμάτινα καθίσματα γλιστράνε πολύ ειδικά σε γρήγορα στροφιλίκια
Alfa Romeo GT 3,2 V6 Vs BMW Z4 2,0