-
Ο χρήστης kostaslazar έγραψε:
εχεις προσωπικη εμπειρια για το αεριο?Όχι.
Γνωρίζω όμως τα προβλήματα που προκαλεί στους κινητήρες της BMW.
-
Τι να πω ρε παιδια αν υπηρχαν περισσοτερες γνωμες περι του θεματος θα με βοηθουσε περισσοτερο,Ευχαριστω παντως
-
Δεν έχω ιδέα για το ΟΝΕ.
-
υπαρχει κανενας με μινι one 1,4?
-
Έμποροι μτχ το ατμοσφαιρικό 95αρι μου το είχαν προτείνει ως το πιο αξιόπιστο όλων των Mini. Αν δεν κάνω λάθος αυτό ήταν το One.
Ήταν δύσκολο να βρεθεί όμως γιατί είτε δεν πούλησε πάρα πολύ, είτε οι ήδη κατοχοι του δεν ήθελαν να το ... ξεφορτωθουν λόγω απροβληματιστου. -
ευχαριστω εστω για τη μια απαντηση που πηρα..
-
Πάντως για αέριο θα έλεγα να μην το σκεφτείς. Οποιαδήποτε μηχανική επέμβαση από... μαστροΚωστες δεν το έχω καθόλου για καλό!
Με χαλαρή οδήγηση δεν καίει πολύ. Στο 7αρι φαντάζομαι το πολύ. -
εχω αεριο και θα με ξινισει να γυρισω παλι στη βενζινη!ασε που ειμαι καταευχαριστημενος...
-
Καλησπερα και παλι!Εχω διαβασει ολο το θεμα,και ειχα παρει κ καποιες απαντησεις για τις γνωστες αποριες περι αξιοποιστιας των mini.
Μιας και αποφασισα να ανεβω λιγο σε budget,τα facelift με κινητηρα N18 ειναι καθολου καλυτερα?Η δεν αξιζει ο κοπος και το χρημα?
Το αυτοματο στο facelift παλευεται η ειναι αργο και ζημιαρικο?
Αυτα πως σας φαινονται?Τα δυο πρωτα ειναι αυτοματα,και το τριτο χειροκινητο.
Υπαρχει και facelift works r56?γτ δεν εχω βρει κανενα.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/12036528/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11203441/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11541572/
Υγ: Σε τι τιμες παιζουν μεταχειρισμενα τα jcw aero body kit?Γιατι μου αρεσουν πολυ οπτικα και θα ηθελα να τα βαλω.
-
Ο χρήστης theokar έγραψε:
Μιας και αποφασισα να ανεβω λιγο σε budget,τα facelift με κινητηρα N18 ειναι καθολου καλυτερα?Η δεν αξιζει ο κοπος και το χρημα?
Το αυτοματο στο facelift παλευεται η ειναι αργο και ζημιαρικο?Ίδιο μοτέρ είναι ουσιαστικά, δεν έχει διαφορές που να αλλάζουν (προς το καλύτερο ή χειρότερο) την αξιοπιστία.
Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο είναι ίδιο στα pro LCI και στα LCI και είναι μια χαρά κιβώτιο, αρκετά γρήγορο και δεν εμφανίζει ζημιές αφού είναι κλασσικό πλανητικό αυτόματο (της AISIN) με μετατροπέα ροπής.
-
το Ν18 είναι αρκετά καλύτερο από όσο διαβάζω σε σχέση με τον Ν14 (northamericanmonotring) ενώ βγάζει και 10 αλογα παραπάνω.
Και εγώ αν τώρα έψαχνα ΜΙΝΙ S, θα έπαιρνα LCI. Αλλά βλέπω ότι εξακολουθούν και πουλάνε ακριβά. Άκου 15 χιλ ακατέβατα για ΜΙΝΙ S με κοντά 80 χιλ χλμ!Μπορεί να του έδινα τόσα αν:
- ήταν ατρακάριστο
- είχε φουλ σερβις ιστορικό
- είχε κάνει καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής
- είχε αλλάξει αμορτισερ
- είχε αλλάξει πρόσφατα όλα αυτα που πονάνε (θερμοστάτη, αντλία καυσίμου υψηλής, φλάντζα ψευτοκάπακου, φλάντζα φ. λαδιού, εμπρός σινεμπλόκ)
- είχε ολόφρεσκα αναλώσιμα (λάστιχα, τακάκια κτλ).
Ωστόσο επειδή ελάχιστα ΜΙΝΙ έχουν αυτή την περιποίηση, θα προσπαθούσα να το πάρω πιο χαμηλά (1.5-2 χιλ.) ώστε να μου μείνουν ρέστα για να κάνω ότι πρέπει.
-
Καλησπέρα στην ομάδα,
είμαι νέος στο φόρουμ και τώρα τον Δεκέμβριο απόκτησα το Mini Cooper D, και αναρωτιέμαι πια εταιρεία έχει καλό πετρέλαιο για να προστατεύσω τον κινητήρα όσον αυτό είναι εφικτό.
Προσπάθησα να καταλάβω διαβάζοντας διάφορα στο νετ αλλά είμαι πολύ μπερδεμένος.......τα φώτα σας παρακαλώ? τι χρησιμοποιείτε στα δικά σας κουπερακια? πια είναι η άποψη σας?Ευχαριστώ πολύ!!
-
Έχει κανείς άποψη για το Mini Cooper S F56?
Βρήκα μια καλή προσφορά με leasing για εταιρικό (ζω Ελβετία) και σκέφτομαι μήπως το αγοράσω.
Thanks
-
Καλησπέρα σας! Έχω ένα Cooper 1.6 ,μπορώ να το μετατρέψω σε s? Αν ναι αξίζει; Ευχαριστώ για την ανταπόκριση
-
Ο χρήστης Γιαννης mini 1.6 έγραψε:
Καλησπέρα σας! Έχω ένα Cooper 1.6 ,μπορώ να το μετατρέψω σε s? Αν ναι αξίζει; Ευχαριστώ για την ανταπόκρισηΜόνο με τροπέτο (αλλαγή κινητήρα, αναρτήσεων, φρένων, κιβωτίου κλπ.) και σαφώς ΔΕΝ αξίζει. Καλύτερα να το πουλήσεις και να αγοράσεις ένα S, λιγότερα χρήματα θα σου κοστίσει και πολύ χαμηλότερο το ρίσκο.
-
Ο χρήστης Γιαννης mini 1.6 έγραψε:
Καλησπέρα σας! Έχω ένα Cooper 1.6 ,μπορώ να το μετατρέψω σε s? Αν ναι αξίζει; Ευχαριστώ για την ανταπόκρισηΑκόμα και να βρεις έτοιμο το τροπέτο έχεις πολλά θέματα:
-
τι χρήση/συντήρηση είχε ο παλιός κινητήρας και σύνολο. Είναι ιδιαίτερος κινητήρας, θελει προσοχή στο λάδι και στα υγρά του, πού και πού καθάρισμα βαλβίδων εισαγωγής, διαρροές κτλ.
-
Σε ποιόν θα εμπιστευτείς να κάνει την αλλαγή; Δεν μιλάμε μόνο για τον κινητήρα αλλά για ανάρτηση, φρένα, προφυλακτήρα πίσω και εξάτμιση, εγκέφαλο, πιθανων πλεξούδες κτλ.
-
Κόστος. Και για την μετατροπή και τη μεταπώληση. Ποιός θα αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Και σε τί τιμή; Τρύπια τσέπη μου μυρίζει.
Αμφιβόλου ποιότητας και αντοχής το αποτέλεσμα. Άρα συμφωνώ με Φάνη. Βάλτο αγγελία το δικό σου και ψάξε ένα καθαρό μεταχειρισμένο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
-
Καλησπερα παιδες.Ποσο θα κοστισει μια επισκευη μοτερ με σπασμενο ελατηριο πιστονιου?και προταση αν υπαρχει καποιος αθηνα για τη δουλεια
-
παιδια ισχυει οτι το 1,4 κινητηρας του one ειναι μηχανη τογιοτα?
-
Ο χρήστης blade_ έγραψε:
Καλησπερα παιδες.Ποσο θα κοστισει μια επισκευη μοτερ με σπασμενο ελατηριο πιστονιου?και προταση αν υπαρχει καποιος αθηνα για τη δουλειαΚαποιος ισως?ευχαριστω
-
Δεν μπορούμε να κάνουμε μαντεψιές από πριν για το πόσο θα στοιχίσει κάτι. Ανοίγοντας τον κινητήρα θα φανεί τι ακριβώς πρέπει να αντικατασταθεί.
New MINI Forum