-
Θα βάλουν πλευρικά διόδια στους κόμβους Βαρυπόμπης και Αγίου Στεφάνου, αφού τους μετατρέψουν σε round about.
Η σκέψη μου είναι η εξής: Αφού τα πλευρικά διόδια μπαίνουν στα σημεία εισόδου - εξόδου στην Ε.Ο. και όχι στον ίδιο τον παράδρομο, θα μπορεί κάποιος να ακολουθεί το εξής δρομολόγιο παράκαμψης: Λεωφ. Τατοίου (ύψος Ν. Ερυθραίας, κόμβος Βαρυπόμπης και είσοδος στον ανατολικό παράδρομο (των σούπερ μάρκετ), συνέχεια προς Follie Follie, φανάρι Λ. Κρυονερίου, διασχίζουμε απέναντι προς την ανηφόρα και συνέχιση παραδρόμου προς βόρεια.
Θα είναι μετά την τοποθέτηση πλευρικών διοδίων η παραπάνω διαδρομή δυνατή? Ιδού η απορία. -
Θα δούμε πως θα φτιάξουν τους κόμβους. Δεν θυμάμαι πως είναι η περιοχή εκεί γιατί ποτέ δεν έκανα αυτή την παράκαμψη (μετά την πρώτη φορά τρόμαξα από φορτηγά, κίνηση και περάσματα καμικάζι). Αν γίνει όπως σε άλλες αντίστοιχες παρακάμψεις θα μπορείς να το κάνεις αλλά ανάλογα που θα πάνε τον παράδρομο θα κάνεις μεγαλύτερη ή μικρότερη παράκαμψη (γύρω από τους πλευρικούς σταθμούς). Το πως ακριβώς θα το δούμε όταν αρχίσουν τα έργα...
-
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Ξεκινούν οι εργασίες για κατασκευή πλευρικών διοδίων στον κόμβο Κιλελέρ.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/kse ... 18180.html
Άρα πρέπει να αναζητήσουμε εναλλακτική γιατί τα διόδια στο Μοσχοχώρι καίνε... και ο Δομοκός δεν είναι λύση αν ταξιδεύεις με γυναίκα και παιδιά.
Μας βλέπω μετά για Π.Ε.Ο. για Βόλο και είσοδο από την κύρια είσοδο του Βόλου, μέχρι να βάλουν και εκεί βέβαια...μια μεσοβέζικη λύση είναι να πας από Λάρισα προς Καρδίτσα και να μπεις στον καινούριο Ε65 (πριν την Καρδίτσα τον συναντάς), θα γλυτώσεις έτσι τις μισές στροφές,αυτές του Δομοκός-Μοναστήρι. Πληρώνεις βέβαια διόδια στο καινούριο κομμάτι αλλά γλυτώνεις 3 διοδια της παθε. Επίσης σε χιλιόμετρα βγαίνει το ίδιο σχεδόν με την κανονική διαδρομή. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά σκέφτομαι να το κάνω.
-
στο μέλλον πόσα διόδια θα έχει σε εκείνο το κομμάτι που λες Από Λάρισα για Λαμία
γιατί το Λάρισα Καρδίτσα έιναι πολύ καλό κομμάτι -
δε γνωρίζω,άλλωστε νομιζω θελει αλλα 2 χρονια για να γινει και το κομματι μεχρι Λαμία.
-
Τουάλαχιστον άλλο ένα θα έχει πάντως απ ότι φαίνεται στο χάρτη
Εχει χώρο για ένα ως δύο -
Από όσο γνωρίζω, μην περιμένετε στο άμεσο μέλλον ούτε τη σύνδεση Ε65 με Εγνατία, ούτε το νότιο τμήμα προς Λαμία. Τελικά όλοι αυτοί οι δρόμοι θα είναι εντελώς κλειστοί με ηλεκτρονικά διόδια. Να δούμε αν τότε θα κάνουν καμια μείωση, δεδομένου ότι δεν θα έχει παρακάμψεις, ή θα εκμεταλευτούν καταστάσεις.
-
Δε κατάλαβα τι εννοείς;
-
Επίσης στο Google maps δεν υπάρχει
-
Ο χρήστης Tubarao3 έγραψε:
Ξεκινούν οι εργασίες για κατασκευή πλευρικών διοδίων στον κόμβο Κιλελέρ.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/kse ... 18180.html
Άρα πρέπει να αναζητήσουμε εναλλακτική γιατί τα διόδια στο Μοσχοχώρι καίνε... και ο Δομοκός δεν είναι λύση αν ταξιδεύεις με γυναίκα και παιδιά.
Μας βλέπω μετά για Π.Ε.Ο. για Βόλο και είσοδο από την κύρια είσοδο του Βόλου, μέχρι να βάλουν και εκεί βέβαια...μια μεσοβέζικη λύση είναι να πας από Λάρισα προς Καρδίτσα και να μπεις στον καινούριο Ε65 (πριν την Καρδίτσα τον συναντάς), θα γλυτώσεις έτσι τις μισές στροφές,αυτές του Δομοκός-Μοναστήρι. Πληρώνεις βέβαια διόδια στο καινούριο κομμάτι αλλά γλυτώνεις 3 διοδια της παθε. Επίσης σε χιλιόμετρα βγαίνει το ίδιο σχεδόν με την κανονική διαδρομή. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά σκέφτομαι να το κάνω.
Λαρισα - Καρδιτσα (Ε65) - Λαμια = Λαρισα - Λαμια μεσω ΠΑΘΕ. Διοδια στη β περιπτωση γυρω στα 8€ (Μοσχοχωρι - Πελασγια- Λαμια), ενω στην πρωτη δεν θα βαλουν κανα δυο απο Καρδιτσα - Λαμια γυρω στα 6€; Αρα αξιζει η διαφορα, δεδομενου οτι θα κανεις και περισσοτερη ωρα; Ασε που εχεις και την επιλογη να πας απο την ΠΕΟ προς Βολο χωρις διοδια, αλλα με χαλια δρομο και σχεδον επικινδυνο (ποτέ βραδυ γιατι τα φορτηγα σκοτωνουν!).
-
Και στην έξοδο για Βόλο θα μπουν πλευρικά, όχι άμεσα αλλά σύντομα. Τελικά ο αυτοκινητόδρομος θα είναι κλειστός, χωρίς παρακάμψεις. Η ΠΕΟ Βόλου - Λάρισας είναι ίσως ο,τι χειρότερο έχω δει, πιο πολύ λόγω προσβάσεων, διασταυρώσεων και ανυπαρξίας συντήρησης παρά λόγω χάραξης, η οποία είναι καλή. Προσωπικά θα υιοθετήσω ένα μίγμα, δηλ. από παράδρομο ως Κιλελερ και μετά στην ΠΕΟ Βόλου, τουλάχιστον έτσι μέχρι Κιλελερ θα πηγαίνω από καλό δρόμο και χωρίς κίνηση. Θα μάθουμε να εκτιμούμε τις γραφικές διαδρομές, μου φαίνεται...
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Ξεκινούν οι εργασίες για κατασκευή πλευρικών διοδίων στον κόμβο Κιλελέρ.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/kse ... 18180.html
Άρα πρέπει να αναζητήσουμε εναλλακτική γιατί τα διόδια στο Μοσχοχώρι καίνε... και ο Δομοκός δεν είναι λύση αν ταξιδεύεις με γυναίκα και παιδιά.
Μας βλέπω μετά για Π.Ε.Ο. για Βόλο και είσοδο από την κύρια είσοδο του Βόλου, μέχρι να βάλουν και εκεί βέβαια...μια μεσοβέζικη λύση είναι να πας από Λάρισα προς Καρδίτσα και να μπεις στον καινούριο Ε65 (πριν την Καρδίτσα τον συναντάς), θα γλυτώσεις έτσι τις μισές στροφές,αυτές του Δομοκός-Μοναστήρι. Πληρώνεις βέβαια διόδια στο καινούριο κομμάτι αλλά γλυτώνεις 3 διοδια της παθε. Επίσης σε χιλιόμετρα βγαίνει το ίδιο σχεδόν με την κανονική διαδρομή. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά σκέφτομαι να το κάνω.
Λαρισα - Καρδιτσα (Ε65) - Λαμια = Λαρισα - Λαμια μεσω ΠΑΘΕ. Διοδια στη β περιπτωση γυρω στα 8€ (Μοσχοχωρι - Πελασγια- Λαμια), ενω στην πρωτη δεν θα βαλουν κανα δυο απο Καρδιτσα - Λαμια γυρω στα 6€; Αρα αξιζει η διαφορα, δεδομενου οτι θα κανεις και περισσοτερη ωρα; Ασε που εχεις και την επιλογη να πας απο την ΠΕΟ προς Βολο χωρις διοδια, αλλα με χαλια δρομο και σχεδον επικινδυνο (ποτέ βραδυ γιατι τα φορτηγα σκοτωνουν!).
Λαρισα-Λαμία μέσω ΠΑΘΕ = 9,3 ευρώ χωρίς epass (7,7 αν έχεις το epass της εταιρίας)
Λάρισα-Ε65-Λαμία = 3 ευρώ
Όταν φτιαχτεί το νότιο τμήμα (τουλάχιστον σε 2 χρόνια), τότε θα μπουν και εξτρα διόδια.
Μιλάω για αυτό το διάστημα και για κάποιον που θέλει να αποφύγει διόδια αλλά και τις στροφές του Δομοκού,όχι οτι είναι η ιδανική λύση. Εγώ την τελευταία φορά πχ επειδή ήμουν και μόνος μου, πήγα από την κλασσική διαδρομή Φάρσαλα-Μοναστήρι-Δομοκός και την έβγαλα και πολύ γρήγορα μιας και η κίνηση στις στροφές του Δομοκού ήταν εντυπωσιακά μικρότερη από παλιά. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Επίσης στο Google maps δεν υπάρχειόντως δεν υπάρχει ακόμα.
Υπάρχει σε απεικόνιση στο viamichelin αλλά ακόμα δεν την λαμβάνει υπόψη του ο υπολογιστής διαδρομής. -
Ο χρήστης Tubarao3 έγραψε:
Ξεκινούν οι εργασίες για κατασκευή πλευρικών διοδίων στον κόμβο Κιλελέρ.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/kse ... 18180.html
Άρα πρέπει να αναζητήσουμε εναλλακτική γιατί τα διόδια στο Μοσχοχώρι καίνε... και ο Δομοκός δεν είναι λύση αν ταξιδεύεις με γυναίκα και παιδιά.
Μας βλέπω μετά για Π.Ε.Ο. για Βόλο και είσοδο από την κύρια είσοδο του Βόλου, μέχρι να βάλουν και εκεί βέβαια...μια μεσοβέζικη λύση είναι να πας από Λάρισα προς Καρδίτσα και να μπεις στον καινούριο Ε65 (πριν την Καρδίτσα τον συναντάς), θα γλυτώσεις έτσι τις μισές στροφές,αυτές του Δομοκός-Μοναστήρι. Πληρώνεις βέβαια διόδια στο καινούριο κομμάτι αλλά γλυτώνεις 3 διοδια της παθε. Επίσης σε χιλιόμετρα βγαίνει το ίδιο σχεδόν με την κανονική διαδρομή. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά σκέφτομαι να το κάνω.
Λαρισα - Καρδιτσα (Ε65) - Λαμια = Λαρισα - Λαμια μεσω ΠΑΘΕ. Διοδια στη β περιπτωση γυρω στα 8€ (Μοσχοχωρι - Πελασγια- Λαμια), ενω στην πρωτη δεν θα βαλουν κανα δυο απο Καρδιτσα - Λαμια γυρω στα 6€; Αρα αξιζει η διαφορα, δεδομενου οτι θα κανεις και περισσοτερη ωρα; Ασε που εχεις και την επιλογη να πας απο την ΠΕΟ προς Βολο χωρις διοδια, αλλα με χαλια δρομο και σχεδον επικινδυνο (ποτέ βραδυ γιατι τα φορτηγα σκοτωνουν!).
Λαρισα-Λαμία μέσω ΠΑΘΕ = 9,3 ευρώ χωρίς epass (7,7 αν έχεις το epass της εταιρίας)
Λάρισα-Ε65-Λαμία = 3 ευρώ
Όταν φτιαχτεί το νότιο τμήμα (τουλάχιστον σε 2 χρόνια), τότε θα μπουν και εξτρα διόδια.
Μιλάω για αυτό το διάστημα και για κάποιον που θέλει να αποφύγει διόδια αλλά και τις στροφές του Δομοκού,όχι οτι είναι η ιδανική λύση. Εγώ την τελευταία φορά πχ επειδή ήμουν και μόνος μου, πήγα από την κλασσική διαδρομή Φάρσαλα-Μοναστήρι-Δομοκός και την έβγαλα και πολύ γρήγορα μιας και η κίνηση στις στροφές του Δομοκού ήταν εντυπωσιακά μικρότερη από παλιά.Ναι αλλά εχεις πολλά κομμάτια με φορτηγά στο ίδιο ρεύμα γενικότερα.
Ευχαριστούμε για τις πράξεις! -
Η σκέψη μου είναι η εξής: Αφού τα πλευρικά διόδια μπαίνουν στα σημεία εισόδου - εξόδου στην Ε.Ο. και όχι στον ίδιο τον παράδρομο, θα μπορεί κάποιος να ακολουθεί το εξής δρομολόγιο παράκαμψης: Λεωφ. Τατοίου (ύψος Ν. Ερυθραίας, κόμβος Βαρυπόμπης και είσοδος στον ανατολικό παράδρομο (των σούπερ μάρκετ), συνέχεια προς Follie Follie, φανάρι Λ. Κρυονερίου, διασχίζουμε απέναντι προς την ανηφόρα και συνέχιση παραδρόμου προς βόρεια.
Θα είναι μετά την τοποθέτηση πλευρικών διοδίων η παραπάνω διαδρομή δυνατή?Καπως ετσι το εχω σκεφτει και πιστευω οτι δεν θα επηρεαζεται η διαδρομη αυτη, απο τα πλευρικα.
-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Η σκέψη μου είναι η εξής: Αφού τα πλευρικά διόδια μπαίνουν στα σημεία εισόδου - εξόδου στην Ε.Ο. και όχι στον ίδιο τον παράδρομο, θα μπορεί κάποιος να ακολουθεί το εξής δρομολόγιο παράκαμψης: Λεωφ. Τατοίου (ύψος Ν. Ερυθραίας, κόμβος Βαρυπόμπης και είσοδος στον ανατολικό παράδρομο (των σούπερ μάρκετ), συνέχεια προς Follie Follie, φανάρι Λ. Κρυονερίου, διασχίζουμε απέναντι προς την ανηφόρα και συνέχιση παραδρόμου προς βόρεια.
Θα είναι μετά την τοποθέτηση πλευρικών διοδίων η παραπάνω διαδρομή δυνατή?Καπως ετσι το εχω σκεφτει και πιστευω οτι δεν θα επηρεαζεται η διαδρομη αυτη, απο τα πλευρικα.
Η διαδρομή αυτή για αποφυγή διοδίων πιστεύω πως ναι μεν θα είναι δυνατή αλλά κάποιες ώρες της ημέρας και κάποιες μέρες συνολικά θα είναι κατά κανόνα 'σκέτη ταλαιπωρία'. Διόδια δεν πρέπει να μπουν σε αυτά τα σημεία. Θα στραγγαλίσουν την Αθήνα. Το γράφω εγώ που κάθε μήνα αφήνω στη ΑΟ τουλάχιστον 100 ευρώ.
-
Ακομα και εκει που κάναμε παράκαμψη θα βαλουν πλευρικα διόδια οπότε δεν θα αξιζει. Αν λεω αν αυριο εβαζαν νέες τιμες οπως μηχανες 1€,ΙΧ 2€ λεωφορεία-φορτηγα 5€ πιστευω και κέρδος θα ειχαν αλλα και κανενας δεν θα πηγαινε απο τους παλιούς δρόμους. Εδω απλα ολοι μας δουλευουν...
Για την παρακαμψη Μοσχοχωριου αν μπουμε απο την έξοδο Μ. Μοναστηρι με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη και παμε παράλληλα με Παθε και κάποια στιγμη παμε απο κατω απο την Παθε και συνεχίσουμε προς Λαρισα οπως παλια ισως γινεται απ οτι ειδα απο το Google map... -
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Ακομα και εκει που κάναμε παράκαμψη θα βαλουν πλευρικα διόδια οπότε δεν θα αξιζει. Αν λεω αν αυριο εβαζαν νέες τιμες οπως μηχανες 1€,ΙΧ 2€ λεωφορεία-φορτηγα 5€ πιστευω και κέρδος θα ειχαν αλλα και κανενας δεν θα πηγαινε απο τους παλιούς δρόμους. Εδω απλα ολοι μας δουλευουν...
Για την παρακαμψη Μοσχοχωριου αν μπουμε απο την έξοδο Μ. Μοναστηρι με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη και παμε παράλληλα με Παθε και κάποια στιγμη παμε απο κατω απο την Παθε και συνεχίσουμε προς Λαρισα οπως παλια ισως γινεται απ οτι ειδα απο το Google map...γίνεται ναι,απλά κάνεις άλλα 8 χιλιόμετρα επιπλέον παράκαμψη και ανεβαίνει αρκετά ο εξτρα χρόνος...
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Ακομα και εκει που κάναμε παράκαμψη θα βαλουν πλευρικα διόδια οπότε δεν θα αξιζει. Αν λεω αν αυριο εβαζαν νέες τιμες οπως μηχανες 1€,ΙΧ 2€ λεωφορεία-φορτηγα 5€ πιστευω και κέρδος θα ειχαν αλλα και κανενας δεν θα πηγαινε απο τους παλιούς δρόμους. Εδω απλα ολοι μας δουλευουν...
.+1000 Για να πάω και να ερθω Αθήνα - Ορχομενό θέλω 15 ευρώ σε διόδια. 250 χλμ πήγαινε - έλα. Πιο πολλα από τα καύσιμα δηλαδή.
-
Ο χρήστης Tubarao3 έγραψε:
Ακομα και εκει που κάναμε παράκαμψη θα βαλουν πλευρικα διόδια οπότε δεν θα αξιζει. Αν λεω αν αυριο εβαζαν νέες τιμες οπως μηχανες 1€,ΙΧ 2€ λεωφορεία-φορτηγα 5€ πιστευω και κέρδος θα ειχαν αλλα και κανενας δεν θα πηγαινε απο τους παλιούς δρόμους. Εδω απλα ολοι μας δουλευουν...
Για την παρακαμψη Μοσχοχωριου αν μπουμε απο την έξοδο Μ. Μοναστηρι με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη και παμε παράλληλα με Παθε και κάποια στιγμη παμε απο κατω απο την Παθε και συνεχίσουμε προς Λαρισα οπως παλια ισως γινεται απ οτι ειδα απο το Google map...γίνεται ναι,απλά κάνεις άλλα 8 χιλιόμετρα επιπλέον παράκαμψη και ανεβαίνει αρκετά ο εξτρα χρόνος...
Φυσικά χάνεις χρονο αλλα δεν βιάζεται καποιος ειναι Οκ.
Σπυρο τον Νοέμβρη που κατεβηκα Αθηνα με παρεα και μοιράστηκαν τα διόδια με ταχύτητα 130-140 εκαψα το μισο τεποζιτο περιπου 25 lit και τα διοδια ηταν 31€ τι να λεμε τωρα...
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...