Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 136 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    46751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      ursus last edited by

      Εγώ μιλάω για ολοκαίνουργιο αμάξι! 69 άλογα ειναι αν θυμαμαι καλα ο ατμοσφαιρικός 1.2

      Sent from my iPad using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        odiki_asfaleia last edited by

        Ναι 69 άλογα είναι, περίεργο μου φαίνεται να σερνόταν στις ανηφόρες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the-matador last edited by

          Το ζήτημα είναι πως, άλλη χαρτογράφηση του κινητήρα με προδιαγραφές 2006 (έχω το Panda mod.2005, με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα), και άλλη η χαρτογράφηση του τωρινού. Και σε περιβάλλον ρύπων euro 6, το πράγμα νομίζω ότι ζορίζεται ακόμα περισσότερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • U
            ursus last edited by

            Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
            Ναι 69 άλογα είναι, περίεργο μου φαίνεται να σερνόταν στις ανηφόρες.

            Το χα στην Τήνο ενα μήνα φίλε μου, τα χα γράψει και τότε στο θεμα της fiat. Και το αμάξι είμασταν οι πρώτοι που το νοικιάσαμε , μιλάμε ηταν με 30χλμ (περίπου). Μεγάλο ζόρι στις ανηφόρες , κατα τα αλλα ομως το ειχα χαρεί κι όταν ξαναπήγα για τρεις μέρες, ζήτησα και νοίκιασα το ίδιο

            Sent from my iPad using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              marc-s110l last edited by

              Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
              Καλησπέρα.

              Ενδιαφέρομαι για το Fiat 500, αλλά δεν έχω αποφασίσει με ποιο μοτέρ. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται κυρίως στην πόλη, με κάποιες μικρές διαδρομές εκτός αυτής (έως 100 km). Αναμένεται να διανύει έως 8.000 km ετησίως.

              α) 1.2 69HP
              Υπέρ: Απλό και επί (πολλά...) χρόνια δοκιμασμένο -άρα αξιόπιστο- μοτέρ, το πιο ραφιναρισμένο της σειράς (4κύλινδρο βενζίνης γαρ).
              Κατά: Αναιμικές επιδόσεις, υψηλότερα τέλη από τα άλλα δύο, υψηλότερη κατανάλωση από το diesel (σε σχέση με το 0.9 Twinair δεν παίρνω όρκο).

              β) 0.9 Twinair 85HP
              Υπέρ: Καλές επιδόσεις, μηδενικά τέλη (μέχρι στιγμής), χαμηλά ασφάλιστρα.
              Κατά: Τραχιά λειτουργία, ευαίσθητη στη χρήση κατανάλωση, σχετικά νέο και πολύπλοκο μοτέρ άρα αμφίβολη αξιοπιστία.

              γ) 1.3 MTJ 95HP
              Υπέρ: Καλές επιδόσεις (ίσως το κορυφαίο σε ρεπρίζ), μακράν η χαμηλότερη κατανάλωση, μηδενικά τέλη (μέχρι στιγμής), δοκιμασμένο μοτέρ (σε βάθος χρόνου αλλά και σε πληθώρα μοντέλων).
              Κατά: Τραχιά λειτουργία, ευαίσθητο στην ποιότητα καυσίμου μοτέρ (diesel γαρ).

              Όσον αφορά τις τιμές, έχουν ως εξής (για την έκδοση Lounge, σύμφωνα με το fiat.gr😞
              1.2 69HP:............13.870€
              0.9 Twinair 85HP:...15.109€
              1.3 MTJ 95HP:.......16.310€

              Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται ότι για τις ανάγκες μου ταιριάζει περισσότερο το 1.2, το οποίο είναι και αρκετά φθηνότερο. Τι γνώμη έχετε;

              Έχω το twin air 85 hp και έχω να πω ότι είναι εξαιρετικό χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχω κάνει 35000 σε 2 χρόνια. Έχω οδηγήσει και το 1,2 και μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση.
              Το 0,9 τραβάει πολύ καλό, το μόνο που πρέπει να συνηθίσεις είναι το lag που έχει στις χαμηλές στροφές.
              Το προτίμησα από το diesel γιατί οι διαδρομές μου είναι μικρότερες από 5 χλμ.
              Έχω κάνει και ταξίδια με αυτό και μπορώ να πω ότι είναι πολύ άνετο στην Εθνική και ταξιδεύει άνετα με 150 +.
              Δεν είναι ευπαθες στους πλαγιους ανέμους όπως πχ ένα smart.
              Αν θέλεις diesel κοίταξε για πινακιδομενο που βγαίνει στα 14000.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                chrisis last edited by

                Καποιος με το facelift μοντελο να μας πει εντυπωσεις ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • 2
                  224-v last edited by

                  Έχει η κόρη μου το ντηζελ 95 άλογα 13900 απο Σφακιανάκη. Έχει τώρα 22000. Μια χαραγοα την πόλη και πολύ οικονομικό για εκτός πόλης. Εντός κάνει 530-550 με το γέμισμα. Ειναι πιο αθόρυβο απο το 85αρι βενζίνη στο εσωτερικό. Γενικά πολύ βολικο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mitsos587 last edited by

                    Καλησπερα,
                    Σε φιατ 500 1.4 dualogic ορισμενες φορες δεν παιρνει την νεκρα και βγαζει σφαλμα στο καντραν για το σασμαν.
                    Στην τοπικη αντιπροσωπεια μου ειπαν αλλαγη του λεβιε με μεταχειρισμενο κιολας.
                    Ψαχνοντας στο διαδικτυο βλεπω οτι ειναι κοινο προβλημα στο συγκεκριμενο σασμαν.
                    Εχει κανεις καποια αποψη για το θεμα;

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Μήπως σε πετάει και εκτός ταχύτητας (βάζει νεκρά) όταν πηγαίνεις κανονικά πορεία; Δυσκολεύεται επίσης να επιλέξεις 1η από νεκρά στο D ή στο χειροκίνητο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        mitsos587 last edited by

                        Στην πορεια οχι δεν πεταει νεκρα.αυτο που κανει ειναι απο σβηστο δεν βλεπει οτι εχει νεκρα το αμαξι κι δεν το αφηνει να παρει μπροστα.
                        Επισης ζοριζοταν να παρει την D κολλαγε δλδ στην νεκρα ενω επαιρνε μπροστα

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τότε ίσως είναι λεβιέ. Είχε η σύντροφός μου θέμα σε Panda (ίδιο κιβώτιο) με τα συμπτώματα που σου περιέγραψα και η σειρά αντιμετώπισης ήταν: 1) υγρά, β) συμπλέκτης, γ) κιβώτιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            annavid last edited by

                            καλημερα στην ομαδα. ειμαι κατοχος fiat 500 2009. εχω θεμα μαλλον με το blue me μου. δεν δουλευει αναβοσβηνουν τα χιλιομετρα κτλπ. εχω την εξης ερωτηση. Σε ποιο σημειο του αυτοκινητου βρισκεται ο εγκεφαλος που λογικα θα θελει αλλαγη. ο καθε ενας μου λεει τα δικα του. μου ειπαν μεχρι και στο πισω φτερο οτι μπορει να ειναι. να μου βγαλουν τα καθισμτα λεει και τετοια.. για βοηθηστε σας παρακαλωωωω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • sarantism
                              sarantism @annavid last edited by

                              καλημερα στην ομαδα. ειμαι κατοχος fiat 500 2009. εχω θεμα μαλλον με το blue me μου. δεν δουλευει αναβοσβηνουν τα χιλιομετρα κτλπ. εχω την εξης ερωτηση. Σε ποιο σημειο του αυτοκινητου βρισκεται ο εγκεφαλος που λογικα θα θελει αλλαγη. ο καθε ενας μου λεει τα δικα του. μου ειπαν μεχρι και στο πισω φτερο οτι μπορει να ειναι. να μου βγαλουν τα καθισμτα λεει και τετοια.. για βοηθηστε σας παρακαλωωωω!

                              Mε ένα ψάξιμο στο google βρήκα αυτήν την ιστοσελίδα. Μάλλον είναι πίσω από την μπαταρία.

                              http://eurocompulsion.net/unichipinstall.htm

                              Ρίξε μια ματιά και στο βιντεάκι από το youtube

                              Youtube Video

                              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 132
                              • 133
                              • 134
                              • 135
                              • 136
                              • 136 / 136
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr