-
Καλησπέρα σας και καλή χρονιά,
Έχω δημιουργήσει μια βάση δεδομένων αυτοκινήτων η οποία περιέχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς της τελευταίας δεκαετίας.
To site έχει τρεχόντως περίπου 3.500 διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων και ανανεώνεται σχεδόν καθημερινά.
Θα εκτιμούσα πολύ το feedback από τους επισκέπτες του forum.
Η διεύθυνση της ιστοσελίδας είναι το www.allautos.gr
-
Καλησπέρα σας και καλή χρονιά,
Έχω δημιουργήσει μια βάση δεδομένων αυτοκινήτων η οποία περιέχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς της τελευταίας δεκαετίας.
To site έχει τρεχόντως περίπου 3.500 διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων και ανανεώνεται σχεδόν καθημερινά.
Θα εκτιμούσα πολύ το feedback από τους επισκέπτες του forum.
Η διεύθυνση της ιστοσελίδας είναι το www.allautos.gr
-
Καλησπέρα σας και καλή χρονιά,
Έχω δημιουργήσει μια βάση δεδομένων αυτοκινήτων η οποία περιέχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς της τελευταίας δεκαετίας.
To site έχει τρεχόντως περίπου 3.500 διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων και ανανεώνεται σχεδόν καθημερινά.
Θα εκτιμούσα πολύ το feedback από τους επισκέπτες του forum.
Η διεύθυνση της ιστοσελίδας είναι το www.allautos.gr
-
Χρόνια πολλά και σε εσένα. Συγχαρητήρια καταρχήν για την προσπάθεια. Σε τι αποσκοπεί όλος αυτός ο κόπος;
Είναι κάτι σαν project/εργασία για σχολή; Σκοπεύεις κάποια στιγμή να το εμπορικοποιήσεις μέσω διαφημίσεων ή συνδρομών; Ή απλά κάνεις το κέφι σου;Σαν πρώτη παρατήρηση θα προτιμούσα κάθε μοντέλο να έχει 1 κουμπί και μέσα σε αυτό να είναι οι διαφορετικές χρονιές.
Κατά δεύτερον θα σου πρότεινα να βρεις τα λογότυπα των εταιριών από κάποια συλλογή clip art ώστε να ακολουθούν όλα το ίδιο στυλ και να μην παραμορφώνονται.
Τέλος, ένας μηχανισμός σύγκρισης 2 η περισσοτέρων οχημάτων δεν θα ήταν άσχημος.Αυτά από εμένα, καλή συνέχεια!
-
Καλησπέρα αγαπητέ Infide1.
Σε ευχαριστώ θερμά που μπήκες στον κόπο να γράψεις 2 πράγματα για το site.
Η δημιουργία του site ξεκίνησε όταν ήμουν άνεργος και η ανάπτυξή του διήρκεσε περίπου 2 χρόνια πριν βγει στον αέρα. Ο αρχικός στόχος ήταν να φτιάξω μια βάση δεδομένων όπου ο καθένας θα μπορούσε να βρει τα τεχνικά των μοντέλων της αρεσκείας του με 3 κλικ και παράλληλα να προσφέρω τεχνική λεπτομέρεια που δεν υπάρχει πουθενά αλλού.
Προς το παρόν, και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν ξέρω πως να το εκμεταλλευτώ εμπορικά, οι διαφημίσεις είναι ένα ενδεχόμενο, αλλά η επισκεψιμότητα που έχω προς το παρόν είναι πολύ περιορισμένη.
Έχεις απόλυτο δίκιο για τα logos των εταιρειών. Είναι στο πρόγραμμα αυτό που προτείνεις. Σε ότι αφορά την σύγκριση, και αυτή είναι στο πρόγραμμα και θα υλοποιηθεί στο μέλλον.
Επίσης στο site υπάρχει και στοχευμένη αρθρογραφία τεχνικού ενδιαφέροντος. Θα το αναφέρω αυτό στο αντίστοιχο topic.
Ευχαριστώ και πάλι για το χρήσιμο feedback.
-
Μου άρεσε η απλοικότητα του site αλλά και τα ευανάγνωστα specs σε κατηγορίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι υπάρχουν τα μοντέλα της τελευταίας 10ετιας στην Ελλάδα γιατί βλέπω LaFerrari και Laferrari Aperta που δεν παίρνω και όρκο αλλά δεν έχει πουληθεί κάποια στην Ελλάδα.
Αυτά που θα ήθελα να δω είναι αναφορά χρονολογίας σε κάθε μοντέλο (έναρξης κατά βάση αλλά καλό θα ήταν και λήξης). Πλήρεις πληροφορίες καταναλώσεων κυρίως σε καθημερινά αυτοκίνητα. Σίγουρα δε θα μπει κάποιος να ψάξει την κατανάλωση μιας Porsche 911 GT3 αλλά η κατανάλωση του V40 πχ σίγουρα ενδιαφέρει περισσότερο.
Επίσης, δεν ξέρω βέβαια αν είναι προγραμματισμένο, αλλά θα πρέπει να υπάρξουν και παλαιότερα αυτοκίνητα. Περισσότεροι θα θέλουν να μάθουν στα specs της Μ3 Ε46 CSL παρά της 2-series Grand tourer.H όλη δουλειά πάντως είναι εξαιρετική και όπως είπα μου άρεσε το πόσο ευανάγνωστα είναι όλα, όχι σα το χάος του carfolio που σκρολλάρεις με τις ώρες.
-
Καλημέρα Πάνο και σε ευχαριστώ θερμά για τα σχόλια.
Σε ότι αφορά τις Ferrari, ναι μεν δεν έχουν πουληθεί στην Ελλάδα, αλλά θεωρητικά μιλώντας, κάποιος θα μπορούσε να παραγγείλει μία, αφού υπάρχει αντιπροσωπεία της Ferrari στην Ελλάδα.
Σε ότι αφορά τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης, είναι εξαιρετική ιδέα και θα την συμπεριλάβω. Τώρα για τα παλαιότερα αυτοκίνητα, εκεί το πράγμα γίνεται χαοτικό. Το site το δουλεύω μόνος μου. Δεν είναι δυνατόν στην τρέχουσα κατάσταση να ανεβάσω αυτοκίνητα του παρελθόντος, εκτός και αν μου ζητηθεί από τον κόσμο. Και έτσι ακόμα, αυτό ίσως να γινόταν σε μια ξεχωριστή κατηγορία, π.χ. (past classics) κ.τ.λ.
Τώρα, για τις καταναλώσεις, αναφέρονται σε όλα τα οχήματα οι επίσημες εργοστασιακές τιμές. Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να συμπεριληφθεί. Αν εννοείς καταναλώσεις μοντέλων σε πραγματικές συνθήκες, καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι αδύνατον γιατί θα έπρεπε να είχα πρόσβαση σε όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρομαι στο site.
Πέρα από τα ανωτέρω, δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά στους πίνακες των τεχνικών χαρακτηριστικών, στην αριστερή στήλη υπάρχουν κάποιες ορολογίες με μπλε χρώμα. Σε αυτές, αν σταθεί το ποντίκι επάνω τους ή αν κάνουμε ένα tap σε tablet ή κινητό, βλέπουμε και μια επεξήγηση για το τι είναι η ορολογία, ώστε ακόμα και ένας που δεν έχει ιδέα από μηχανολογία αυτοκινήτου να μπορεί να καταλάβει.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι.
-
Πολύ καλή δουλειά. Αλλά που είναι η επίσημη αγαπημένη-Mazda?
-
Ευχαριστώ πολύ nam. Δυστυχώς η Mazda είναι ανύπαρκτη εδώ και χρόνια στην Ελλάδα. Όταν με το καλό αποκτήσει ξανά αντιπροσώπευση και μοντέλα, θα συμπεριληφθεί.
-
LaFerrari πάντως δεν μπορείς να παραγγείλεις καθώς έχει τελειώσει η παραγωγή, αλλά ούτε μπορούσες και ποτέ καθώς σε διάλεγαν από το εργοστάσιο για το αν θα σου την προσφέρουν.
-
Πως???
Τοτε πως εγω επιλεχθηκα???
.....για την μινιατουρα 1:50, βεβαια!!!!!Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ενδιαφέρουσα σελιδα, αλλα χρειαζεται να συμπεριληφθουν και παλαιοτερα μοντελα.
Αν το δουμε απο πλευρας αριθμου κυκλοφορουντων αυτοκινήτων υποθετω οτι αυτα που δεν περιεχονται ειναι περισσοτερα. Για τη νισσαν πχ βλεπω δεν περιλαμβανονται το αλμερα και primera τα οποια ουκ ολιγα πουλησαν και ουκ ολιγα βλεπουμε να κυκλοφορουν. Στην οικοδομη μου ειμαστε 18 διαμερίσματά και στα 3 υπαρχει και απο ενα νισσαν αλμερα.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα tedd και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
Σε ότι αφορά τα παλιά μοντέλα, πόσο παλιά; To site όπως προείπα το δουλεύω μόνος μου. Τα μοντέλα που αναφέρεις είναι 20ετίας. Αν τα συμπεριλάβω, θα πρέπει να το κάνω για όλες τις μάρκες. Για να γίνει αυτό από ένα άτομο δεν με φτάνουν 2 ζωές.
-
Πολύ καλή δουλειά
-
Ευχαριστώ πολύ Κώστα
-
Στην επεξήγηση της αναπνοής ίσως θα ήταν καλό να βάλεις σε κάποια παρένθεση(?) τη λέξη turbo για να είναι πιο κατανοητό.
-
Πάνο, οι κινητήρες δεν διαθέτουν μόνο turbo. Κάποιοι έχουν μηχανικό συμπιεστή, κάποιοι turbo, κάποιοι και τα δύο και τώρα τελευταία υπάρχουν και οι ηλεκτρικοί συμπιεστές. Οι τρόποι αναπνοής βασικά είναι 2, η φυσική και η εξαναγκασμένη. Ο τύπος της εξαναγκασμένης αναπνοής αναφέρεται στην αμέσως επόμενη γραμμή.
-
Καλή δουλειά.
Αν θέλεις να προχωρήσεις σε προσθήκες ώστε να προσελκύσεις επισκέψεις σκέψου να βάλεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά τις 'αποστάσεις από το έδαφος'. Επίσης σκέψου να βάλεις τιμές των μοντέλων που κυκλοφορούν καθώς και Links στα επίσημα Ελληνικά site και τα αντίστοιχα International.
Σκέψου και το ενδεχόμενο δυνατότητας σύγκρισης μεταξύ μοντέλων.
Θα μπορούσα να γράφω επί ώρες, αλλά καλύτερα να πατήσω φρένο...
-
Ευχαριστώ πολύ Storm για το feedback και τις προτάσεις.
Βάση δεδομένων αυτοκινήτων