Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Citroen C3 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Citroen C3 2017
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 30
    • 31
    • 24 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    615
    6060
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      barimagas last edited by

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      Στην χαμηλότερη το είχα.

      Από panda πήγα c3 και δεν είδα διάφορα. Τα προσκέφαλα είναι στην σωστή θέση. Επίσης άλλη η θέση οδήγησης σε σκούτερ, άλλη σε μηχανή , άλλη σε αυτοκίνητο και άλλη σε τρακτέρ[emoji16]. Είναι και θέμα ασφάλειας, μην σπάσει και κανα σβέρκος σε επικείμενο ατύχημα.
      Έχω 1000 χμ στο c3, και το μόνο που δεν μαρεσει είναι λίγο το τιμόνι που θα ήθελα περισσότερο βάρος στην ευθεία. Το άλλο είναι πως λόγω σχηματος, ολίγον καθετο εμπρός, αλλά και αυξημένου ύψους από εδαφος, στην εθνική οδό εάν φυσάει λίγο χρειάζονται μικροδιορθωσεις προς επίτευξη ευθυβολιας, αναγκαίο κακό αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και ολα. Φαντάζομαι τα suv πως θα πηγαίνουν... Κατά τ'αλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος.

      Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Καλοτάξιδο να είναι.
        Πάντως το C3 πρέπει να πουλάει καλά. Χθες ήταν στην έκθεση πελάτες και περίμεναν παραλαβή.

        Αλλά, αλλά. Πουλάει μόνο το 82άρι.

        Το 110άρι είναι περίεργη περίπτωση.
        Το Feel 110 το φέρνουν μόνο ανά διαστήματα. Αυτό το διάστημα δεν υπάρχει. Αναμένουν νέους κωδικούς αυτοκινήτων.
        Το Feel Airbump είναι Ελληνική πατέντα. Κολλάνε εδώ στην Ελλάδα τα Airbump πάνω στο Feel.
        Και τα χρεώνουν από 100euro έως 150euro.
        Το Feel Biton Airbump το ίδιο. Έρχεται δίχρωμο και κολλάνε εδώ τα Airbump.
        Δεν θέλω να φανταστώ πως τα βάζουν και αν τα βάζουν και καλά.

        Το Feel 110 από την άλλη είναι μάλλον 'έκδοση' δόλωμα, αφού η Shine είναι 600euro ποιο ακριβή και έρχεται έτοιμο το αυτοκίνητο από Γαλλία.

        Επίσης η Citroen είναι ακριβή και στην επέκταση της εγγύησης. 300euro για δύο επιπλέον χρόνια.

        Τέλος πάντων. Η Shine 110ps ούτε λίγο, ούτε πολύ κοστίζει με το κλειδί στο χέρι ... 16550euro.
        Αν δεν υπήρχε η έκπτωση των 600euro θα κόστιζε 17150euro.

        Τα θεωρώ πολλά χρήματα για την συγκεκριμένη κατηγορία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blackie13 last edited by

          Εγω παντως ειμαι πολυ ανετα στο C3(1.90, 90 κιλα) και το προσκεφαλο το εχω αρκετα ψηλα και 'κουμπωνει' τελεια στο πισω μερος του κεφαλιου μου...τα εξιγκωματα του προσκεφαλου βρισκονται περιπου στο υψος των αυτιων...

          αλλα θεματα εχω με το συγκεκριμενο αυτοκινητο...επειδη βεβαια ειναι εταιρικο, δε το εχω πληρωσει δε μ'ενδιαφερουν και ιδιαιτερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fivos07 last edited by

            Φαντάζομαι τα suv πως θα πηγαίνουν...

            Για τα suv δεν ξερω αλλα τα crossover(βλεπε qq)δεν εχουν κανενα θεμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              barimagas last edited by

              Ο χρήστης Storm έγραψε:
              Καλοτάξιδο να είναι.
              Πάντως το C3 πρέπει να πουλάει καλά. Χθες ήταν στην έκθεση πελάτες και περίμεναν παραλαβή.

              Αλλά, αλλά. Πουλάει μόνο το 82άρι.

              Το 110άρι είναι περίεργη περίπτωση.
              Το Feel 110 το φέρνουν μόνο ανά διαστήματα. Αυτό το διάστημα δεν υπάρχει. Αναμένουν νέους κωδικούς αυτοκινήτων.
              Το Feel Airbump είναι Ελληνική πατέντα. Κολλάνε εδώ στην Ελλάδα τα Airbump πάνω στο Feel.
              Και τα χρεώνουν από 100euro έως 150euro.
              Το Feel Biton Airbump το ίδιο. Έρχεται δίχρωμο και κολλάνε εδώ τα Airbump.
              Δεν θέλω να φανταστώ πως τα βάζουν και αν τα βάζουν και καλά.

              Το Feel 110 από την άλλη είναι μάλλον 'έκδοση' δόλωμα, αφού η Shine είναι 600euro ποιο ακριβή και έρχεται έτοιμο το αυτοκίνητο από Γαλλία.

              Επίσης η Citroen είναι ακριβή και στην επέκταση της εγγύησης. 300euro για δύο επιπλέον χρόνια.

              Τέλος πάντων. Η Shine 110ps ούτε λίγο, ούτε πολύ κοστίζει με το κλειδί στο χέρι ... 16550euro.
              Αν δεν υπήρχε η έκπτωση των 600euro θα κόστιζε 17150euro.

              Τα θεωρώ πολλά χρήματα για την συγκεκριμένη κατηγορία.

              Μια χαρά τοποθετουν τα airbumb, τέλεια είναι, μην σε νοιάζει, για 100 εύρο επιπλέον ανοίγεις πόρτα χτυπάει κολονακι και χεστηκες δεν παθαίνει τίποτα. Η εγγύηση είναι 5 έτη ή 60000 χμ. Εαν θες 5 έτη και 80000 πληρώνεις παραπάνω. Το 110αρι μπορεί να χρειαστεί παραγγελία και να αργήσει μήνες. Το πιο εμπορικό όντως είναι το 82 και πιστεύω όχι άδικα. Ροπατο από χαμηλά και όταν λέμε χαμηλά με δευτέρα χωρίς γκάζι και 900 στροφές τσουλαει και δεν τρέμει τίποτα, ανοίγεις γκάζι και τραβάει κανονικά χωρίς κοψίματα και σκορτσαρισματα.

              Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stormold last edited by

                Για τη τοποθέτηση των airbumps δεν θα πω κάτι. Απλά μου έκανε εντύπωση που τα τοποθετούν Ελλάδα. Θα ήθελα πάντως να ήμουν από μία πλευρά να δω πως τα τοποθετούν.

                Από εκεί και πέρα για την εγγύηση στα κεντρικά μου είπαν 2+2 χρόνια επέκταση με κόστος 300euro.
                Στην ΩΜΕΓΑ δεν ρώτησα γιατί ήδη είχε ανέβει αρκετά η τιμή. Θεώρησα όμως ότι το ίδιο ισχύει και εκεί.

                Και τέλος για το 110άρι όχι μόνο πάει με παραγγελία και αρκετούς μήνες αναμονή, αλλά είναι και λίγο μπερδεμένες οι εμπορίες για τις εκδόσεις του. Έπεσαν πάλι αρκετά τηλέφωνα για να γίνουν διευκρινήσεις αν μπορεί να μπει παραγγελία, εκδόσεις, τιμές κλπ...

                Η αναμονή εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου. Το αντίθετο με βολεύει απίστευτα. Άλλωστε και τα άλλα τρία αυτοκίνητα που κοιτώ (Fabia/Baleno/i20) έχουν και αυτά αρκετή αναμονή π.χ. το Fabia θέλει 3 μήνες.
                Άλλα πράγματα με φρενάρουν με το Citroen.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ο χρήστης Storm έγραψε:
                  Επίσης η Citroen είναι ακριβή και στην επέκταση της εγγύησης. 300euro για δύο επιπλέον χρόνια.

                  Έχεις πάρει από άλλες εταιρείες χαμηλότερες τιμές? Γιατί εμένα τα €300 μου φαίνονται πολύ λίγα! Δεν θα πω για τα €2.000+ της BMW (γιατί είναι BMW και περιλαμβάνει και service), αλλά και η Nissan €700+ μου είχε πει για 2 χρόνια και η MARPFRE που είναι γενική εταιρεία ασφαλίσεων / εγγυήσεων μου είχε πει €650 για 2 χρόνια.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Εγώ το 2009 έκανα επέκταση της εγγύησης από 2 σε 5 χρόνια με 450 € . Αρα προφανώς τόσο είναι 150 τον χρόνο και είναι μέσω της δικής τους ασφαλιστικής εταιρείας της Ελυζέ . Ετσι ήταν τότε , το ανάλογο ή το ίδιο θα είναι και τώρα .

                    Προφανώς δεν είναι πολλά .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Στην κεντρική αντιπροσωπεία (Συγγελίδης) όταν είχα πάει την 1η φορά με 'χρέωσαν' 300euro την επέκταση.

                      Στην ΩΜΕΓΑ χθες έγινε το αναπάντεχο. Θα μου κάνουν δώρο την επέκταση.
                      Εγγύηση 2+3 χρόνια δώρο. Δηλαδή 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς κόστος!!!!

                      Επίσης δώρο το υποβραχιόνιο και ο συναγερμός.
                      Τα δώρα είναι αξίας πάνω από 500euro.

                      Γενικά το C3 Shine βγαίνει σε απίστευτη τιμή.
                      16250euro και τα έχει όλα και δίνει και άλλα... Και όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα+και άλλα ακόμα...

                      Πολύ καλή η ΩΜΕΓΑ και απίστευτα συνεργάσιμοι όλοι εκεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        blackie13 last edited by

                        Εκπληκτικη ευκαιρια...

                        Αν δε σε πειραζει ο χωρος των πισω επιβατων προχωρα το...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Προφανώς η κεντρική αντιπροσωπεία κρατάει ψηλότερα τις τιμές ώστε να στηρίζει τους επίσημους εμπόρους .

                          Πάντως επειδή κοίταξα και εγώ τους εξοπλισμούς του Φάμπια με το C3 , το Φάμπια ούτε με την χαμηλότερη έκδοση την live δεν συγκρίνεται στην πλούσια style ...

                          O εξοπλισμός της shine τα έχει όλα απόδειξη ότι μπορείς να βάλεις ελάχιστα έξτρα ...

                          Η ουσιαστική διαφορά είναι στο κιβώτιο ταχυτήτων όπου το ένα είναι 5τάχυτο και το άλλο 6τάχυτο . Αλλά το 5τάχυτο έχει μακριές σχέσεις για οικονομία , ενώ με το 6τάχυτο θα έχεις καλύτερες ρεπρίζ σε στροφιλίκια .

                          Είναι αυτό που λέω εδώ και καιρό . Η χώρα μας πλέον διαθέτει ένα τεράστιο δίκτυο αυτοκινητόδρομων στο ηπειρωτικό τμήμα με αποτέλεσμα να θέλεις από 0-40 χλμ επαρχιακού δρόμου για να πας σε οποιαδήποτε μεσαία και μεγάλη πόλη της χώρας . Αρα μπορείς να επιλέξεις και διαφορετικό είδος αυτοκινήτου , ακόμα και με λιγότερη ισχύ .

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ο χρήστης blackie13 έγραψε:
                            Εκπληκτικη ευκαιρια...

                            Αν δε σε πειραζει ο χωρος των πισω επιβατων προχωρα το...

                            Τι εννοείς ?

                            Στο C3 έχω κάνει εγώ τέστ ντράιβ το ντίζελ και το έκανα σαν επιβάτης το μικρό με τα 82 άλογα .

                            Ο οδηγός ήταν 1,84 και 100+++ κιλά , ο συνοδηγός ο πωλητής επίσης γύρω στο 1,85 αλλά αδύνατος , γύρω στα 90 και πίσω από τον συνοδηγό εγώ που είμαι 1,94 και 100+++ κιλά και ήμουν άνετα και στην είσοδο και έξοδο .

                            Αντίθετα ένα σημαντικό και χαζό πρόβλημα που έχει το C3 και το aircross , είναι που ΔΕΝ ρυθμίζεται καθ΄ ύψος το κάθισμα του συνοδηγού σε καμία έκδοση και το σχήμα της πόρτας δυσκολεύει πολύ ανθρώπους πάνω από 1,90 ύψος να περάσουν το κεφάλι τους μέσα . Στο αιρκρός πολύ λιγότερο .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Από χώρους το C3 είναι μια χαρά.

                              Όλα θα εξαρτηθούν από το test drive.
                              Θέλω να δω τη θέση οδήγησης στο δρόμο και την συμπεριφορά του 'σηκωμένου' καθίσματος.
                              Και αυτό δεν το γράφω τυχαία...

                              Ο χρήστης criuser έγραψε:
                              Προφανώς η κεντρική αντιπροσωπεία κρατάει ψηλότερα τις τιμές ώστε να στηρίζει τους επίσημους εμπόρους .

                              Πάντως επειδή κοίταξα και εγώ τους εξοπλισμούς του Φάμπια με το C3 , το Φάμπια ούτε με την χαμηλότερη έκδοση την live δεν συγκρίνεται στην πλούσια style ...

                              O εξοπλισμός της shine τα έχει όλα απόδειξη ότι μπορείς να βάλεις ελάχιστα έξτρα ...

                              Η ουσιαστική διαφορά είναι στο κιβώτιο ταχυτήτων όπου το ένα είναι 5τάχυτο και το άλλο 6τάχυτο . Αλλά το 5τάχυτο έχει μακριές σχέσεις για οικονομία , ενώ με το 6τάχυτο θα έχεις καλύτερες ρεπρίζ σε στροφιλίκια .

                              Είναι αυτό που λέω εδώ και καιρό . Η χώρα μας πλέον διαθέτει ένα τεράστιο δίκτυο αυτοκινητόδρομων στο ηπειρωτικό τμήμα με αποτέλεσμα να θέλεις από 0-40 χλμ επαρχιακού δρόμου για να πας σε οποιαδήποτε μεσαία και μεγάλη πόλη της χώρας . Αρα μπορείς να επιλέξεις και διαφορετικό είδος αυτοκινήτου , ακόμα και με λιγότερη ισχύ .

                              Αν καταλήξω στο C3 θα είμαι μάλλον ο μοναδικός πελάτης που πήρε την Shine χωρίς διχρωμία...
                              Το κιβώτιο δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα. Άλλωστε και στο 207GT, 5άρι κιβώτιο είχα, μια χαρά ήταν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                barimagas last edited by

                                Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                Στην κεντρική αντιπροσωπεία (Συγγελίδης) όταν είχα πάει την 1η φορά με 'χρέωσαν' 300euro την επέκταση.

                                Στην ΩΜΕΓΑ χθες έγινε το αναπάντεχο. Θα μου κάνουν δώρο την επέκταση.
                                Εγγύηση 2+3 χρόνια δώρο. Δηλαδή 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς κόστος!!!!

                                Επίσης δώρο το υποβραχιόνιο και ο συναγερμός.
                                Τα δώρα είναι αξίας πάνω από 500euro.

                                Γενικά το C3 Shine βγαίνει σε απίστευτη τιμή.
                                16250euro και τα έχει όλα και δίνει και άλλα... Και όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα+και άλλα ακόμα... [emoji38]

                                Πολύ καλή η ΩΜΕΓΑ και απίστευτα συνεργάσιμοι όλοι εκεί.

                                Έχει στο νου σου, ότι σου σου δίνουν επέκταση 3 χρόνια δωρεάν αλλά υσχυει για σύνολο 60000χμ, τα οποία χαλαρά τα έχεις σε 4 χρόνια διανυσει. Έχει και την τριετή επέκταση για 80 ή 100 χιλιάδες άλλα την πληρώνεις. Και είναι τραγικό γιατί πχ η Κιά δίνει 7 χρόνια ή 150000χμ δωρεάν.

                                Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  barimagas last edited by

                                  Ο χρήστης criuser έγραψε:

                                  Αντίθετα ένα σημαντικό και χαζό πρόβλημα που έχει το C3 και το aircross , είναι που ΔΕΝ ρυθμίζεται καθ΄ ύψος το κάθισμα του συνοδηγού σε καμία έκδοση και το σχήμα της πόρτας δυσκολεύει πολύ ανθρώπους πάνω από 1,90 ύψος να περάσουν το κεφάλι τους μέσα . Στο αιρκρός πολύ λιγότερο .

                                  Αυτό δυστηχως υσχυει, θέλει καλο σκύψιμο στο μπες βγες για να μην βαρεσεις κεφάλι.

                                  Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Ο χρήστης barimagas έγραψε:
                                    Έχει στο νου σου, ότι σου σου δίνουν επέκταση 3 χρόνια δωρεάν αλλά υσχυει για σύνολο 60000χμ, τα οποία χαλαρά τα έχεις σε 4 χρόνια διανυσει. Έχει και την τριετή επέκταση για 80 ή 100 χιλιάδες άλλα την πληρώνεις. Και είναι τραγικό γιατί πχ η Κιά δίνει 7 χρόνια ή 150000χμ δωρεάν.

                                    Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Να κάνω 60000χλμ σε 4 χρόνια, δηλ. 1250 χιλιόμετρα το μήνα; Ούτε στα όνειρά μου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Ο χρήστης barimagas έγραψε:

                                      Αντίθετα ένα σημαντικό και χαζό πρόβλημα που έχει το C3 και το aircross , είναι που ΔΕΝ ρυθμίζεται καθ΄ ύψος το κάθισμα του συνοδηγού σε καμία έκδοση και το σχήμα της πόρτας δυσκολεύει πολύ ανθρώπους πάνω από 1,90 ύψος να περάσουν το κεφάλι τους μέσα . Στο αιρκρός πολύ λιγότερο .

                                      Αυτό δυστηχως υσχυει, θέλει καλο σκύψιμο στο μπες βγες για να μην βαρεσεις κεφάλι.

                                      Θεωρείς ότι το κάθισμα οδηγού είναι τοποθετημένο ψηλά και θα έπρεπε να ήταν ποιο χαμηλά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        barimagas last edited by

                                        Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                        Αντίθετα ένα σημαντικό και χαζό πρόβλημα που έχει το C3 και το aircross , είναι που ΔΕΝ ρυθμίζεται καθ΄ ύψος το κάθισμα του συνοδηγού σε καμία έκδοση και το σχήμα της πόρτας δυσκολεύει πολύ ανθρώπους πάνω από 1,90 ύψος να περάσουν το κεφάλι τους μέσα . Στο αιρκρός πολύ λιγότερο .

                                        Αυτό δυστηχως υσχυει, θέλει καλο σκύψιμο στο μπες βγες για να μην βαρεσεις κεφάλι.

                                        Θεωρείς ότι το κάθισμα οδηγού είναι τοποθετημένο ψηλά και θα έπρεπε να ήταν ποιο χαμηλά;

                                        Στου συνοδηγού μόνο που δεν ρυθμίζεται.

                                        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Αυτό το ξέρω. Εγώ ρώτησα αν θεωρείς ότι το κάθισμα είναι ψηλά ή χαμηλά.

                                          Νομίζω ότι το κάθισμα του οδηγού όταν το βάζεις τέρμα χαμηλά, πάει τόσο χαμηλά που μειώνει πολύ την ορατότητα. Εγώ πάντως αισθάνθηκα ότι 'βυθίστηκα'.
                                          Ενώ όταν κάθισα στου συνοδηγού ήμουν σε κανονικό ύψος.

                                          Εσύ το έχεις σηκώσει το κάθισμα του οδηγού;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Πάει χαμηλά το κάθισμα για να χωράμε και εμείς οι δίμετροι

                                            Εσύ γιατί το βάζεις χαμηλά ?

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 24 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr