-
Δυστυχώς παιδιά στην αγορά μτχ κάνουν κουμάντο τα λαμόγια . Φέρνουν τα σαπάκια εισαγωγής , αλλά και ο ελληναράς βλακόμαγκας κοιτάει ποιό είναι το φτηνότερο και όταν βγάζεις το δικό σου , λέει τόσο κάνει .
Προφανώς ο ιδιοκτήτης απογοητεύεται γιατί λέει αν δώσω το ινσίνια ή άλλο που το ξέρω με 7000 και θέλω άλλα 13-14 για να πάρω ένα κουβαδάκι με το μισό μήκος , τότε απλά το κρατάει . Και δεν πουλιέται και το καινούργιο .
Αλλά ο βλακόμαγκας ελληναράς , αφού πλέον δεν έχει επιλογές , παίρνει το σαπάκι εισαγωγής με 400.000 που γράφει 140000 και νομίζει ότι ήταν ευκαιρία και κορόιδεψε τον εμποράκο ...
-
Οι τιμές εκεί είναι για τα μεταχειρισμένα. Τα καθημερινά αυτοκίνητα δεν είναι επενδυτικά προϊόντα. Με 7000 πάντως παίρνεις ακόμα καλύτερα αυτοκίνητο από το Insignia.
-
Αυτό που λέω Δία είναι ότι αν για αμάξια δικά μας σαν το ινσίνια η τιμή είναι 7000 , τότε για τα εισαγωγής που πουλάνε έπρεπε να είναι 3000 . Αλλά τα πουλάνε 8 και 9000 .
-
Δεν διαφωνώ. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Ο καθένας ζητάει όσα του λείπουν...
-
Criuser η καταναλωση στο Insignia ξεφευγει - γι αυτο εβαλα αεριο (Λαρισα-Αθηνα_Λαρισα με 60€ αεριο - βενζινη περι τα 110+€). Το Ρενεγκέιτ καλο ειναι μεσα (καλυτερο απο το 2008), αλλα αποθαρρυνει η ...πολεμοαγροτικη εμφανισή του:)
Οχι, για 7000 δεν το δινω - απο 12000 και πανω λογω αριστης καταστασης και λογω εξτρα (+3000 κατα την αγορα). Κι οποιος γουσταρει! H opel μου το εφτασε μεχρι 9000 (απο 7000 κατοπιν γνωματευσης μεσω ιντερνετ απο Αθηνα - μαντης μαλλον ειναι!)
REAL ZEUS αυτο 'Με 7000 πάντως παίρνεις ακόμα καλύτερα αυτοκίνητο από το Insignia.' που ισχυει; Εν Ελλαδι αποκλειεται!
KostasSC οι ...μπαμπαδες εχουμε ιδιο αυτοκινητο (cosmo +sport flexride + δερμα), μια χαρα ειναι - μη σου πω και ...δυο!
Και μιας ανεφερα παραπανω για το 2008: αυτοκινητο δοκιμων με 8-9000χλμ πετρελαιου 136 αλογα, στα 17500€ καλα ειναι; Αυτο οδηγησα... αλλα μεταχειρισμενο με τοσα λεφτα;Απο εβδομαδα θα περασω απο Σιτροεν ,VW για το T-Roc (αντιπαθεστατοι οι τυποι εδω), Σεατ - και που αλλου να παω;
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αρχικά για τον Στόρμ . Φίλε μου κάποια πράγματα είναι και ταλέντα . Εγώ για παράδειγμα δεν χάνομαι ποτέ και πάντα θυμάμαι που είναι το αμάξι , αρκεί να βάλω τα σημάδια μου όταν το αφήσω .Αλλοι φίλοι όμως και πολύ νεώτεροι , όχι τώρα έχουν θέμα προσανατολισμού .
Αν λοιπόν ο πατέρας σου απλά ξέχασε να κοιτάξει που ήταν όταν το πάρκαρε , είναι λογικό μετά να συμβούν αυτά . Αν είναι κάτι άλλο ας το κοιτάξει γενικότερα ....
Το παράδειγμα απλά το ανέφερα επειδή είδα τίτλο περί 'συνταξιούχου'. Και φυσικά δεν έχει να κάνει με τον θεματοθέτη. Απλά θεωρώ ότι όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι για όλους.
Από εκεί και πέρα και όσο αφορά το θέμα και επειδή το Insignia 180ps δεν το λες και ένα απλό αυτοκινητάκι,εγώ αν ήμουν στη θέση του θεματοθέτη θα κοιτούσα για BMW X1 ή κάποιο VW Tiguan. Μία τέτοια μετάβαση θα την έβρισκα ενδιαφέρουσα. Αλλά να πάω από το Inignia σε μικρά κροσόβερ, μπα, με τίποτα...
Αλλά 7000euro για το Insinia; Σκότωμα εντελώς.
-
Peugeot 2008 με 136 άλογα δεν υπάρχει....κάποιος δεν σε ενημέρωσε σωστά....
-
Πεζώ 2008 με 120 άλογα είναι το σωστό .
Στόρμ δεν διατηρούμε όλα τα χρόνια τις ίδιες ανάγκες . Ιδιαίτερα όταν τα αμάξια αποκτούν χώρους σε μικρό μήκος .
Και κάποια στιγμή βαριέσαι να έχεις 5μετρα αμάξια...
Αλλά τα ψηλά της περασμένης δεκαετίας ή έγερναν στις στροφές πολύ ή έσπαγαν σπονδύλους για να μην γέρνουν πολύ .
Ασε που και τα κιβώτια τα αυτόματα είχαν μια καθυστέρηση .
Αλλά από τότε έχουμε αποκτήσει Α/Δ που πλέον μπορείς να έχεις ψηλό και άνετο χωρίς να γέρνεις , ενώ οι κάμερες πλήθυναν οπότε ψάχνουμε άνετο , οικονομικό , που να πηγαίνει μέχρι 150 με ασφάλεια και με κρούζ κοντρόλ...
Λάκη να σου θυμίσω ότι από 15 μέχρι 25000 υπάρχουν καμιά 300αριά μοντέλα με διάφορες εκδόσεις και κινητήρες .
Αρα αν δεν βάλεις σφικτά κριτήρια θα μπλέξεις και θα μείνεις με το ινσίνια καθότι θα πεις το γνωστό :
Αντε στο δ... και εσείς και ο γρύλλος σας..
Πήγαινε και στην Κία να δείς το Στόνικ , ακόμα και το Σπόρτατζ . Αν είσαι Αθήνα στο ΟΑΚΑ επί της Κηφισίας έχει σε μία αντιπροσωπεία Βιτάρα , S cross , Καπτούρ , Κατζάρ και Ντάστερ . Ερχεται νέο .
Στο δαχτυλίδι δες τα Χιουντάι και στην Τζιπ , Ρενεγκέιτ , Κόμπας , 500 Χ και 500 Λ ...
Βαριέμαι να αλλάζω αγγλικά - ελληνικά...
Αραγε το αντίθετο του γκρίκλις ποιο είναι ?
Ακόμα έρχεται και το Κάροκ και ίσως ξεχνάω και κανένα .
Υπάρχουν ακόμα Τίβολι και τα αδελφά του , Χόντα και το Μιτσουμπίσι το ASX .
-
To peugeot 1,6 2008 πετρελαιου εχει 120 αλογα (κολλημενος με την Οπελ ειμαι!).
Οντως παιδια (μου ), προβληματιζομαι αν η αλλαγη απ το εξαιρετικο Ινσιγνια (ομοιως βαρειεμαι να αλλαζω γλωσσα!) σε ενα ψευτοsuvακι των 20.000€ ειναι προοδος (γιατι σοφη επιλογη ανταλλαγης με 7000 -μπααα...- δεν ειναι με τιποτα). Ο μοναδικοι λογοι που θελω την αλλαγη ειναι οτι το ο,τι ειναι πλεον υπερβολικο για τις αναγκες μας (οδηγω και σκεφτομαι οτι εχω μια αδεια νταλικα μαζι μου ), οτι σε λιγο θα ειναι 10ετιας και θα 'ζηταει' (μεχρι τωρα μηδεν θεματα), αλλα και οτι το ...βαρεθηκα! Θα μου πειτε, για λογους βαρεμαρας θα χαραμισεις αλλα 10+χιλιαρικα απο τις (μη)οικονομιες σου για να παρεις νεο ...ντενεκε; Ε, εσεις ξερετε πολυ καλα οτι η βαρεμαρα οδηγησης ενος οχηματος ειναι το χειροτερο που μπορει να σου συμβει (ανεξαρτητως ηλικιας ). Κι επειδη παντα μου αρεσε το 'τιμονι', απο τοτε που εγινα με το ινσιγνια απλος ...χειριστης δε 'λεει' με τιποτα. Φανταζεσθε να ηταν και αυτοματο - κρεμαλα σκετη!
Η ουσια ειναι πως στα λεφτα που μπορω να διαθεσω για αυτοκινητο, δεν βλεπω κατι συνταρακτικα διαφορετικο - πλην του ...υψομετρου θεασης ασφαλτου! Ουτε καν οδηγικα, αφου τα πιο πολλα ειναι κατωτερα του υπαρχοντος που μπορει να εχει αδιαφορο συστημα δ/νσης, αλλα αν απενεργοποιησεις τα ηλεκτρονικα esp κλπ, μπορεις να 'παιξεις' μαζι του (μονο στο sport mode ομως, διαφορετικα την ...εφαγες!). Δεν θελω βεβαια τετοια 'παιγνιδια' πλεον, αλλα μονον αυτο το 'κατι' που κανει ενδιαφερουσα την οδηγηση, οπως σε μια προηγουμενη ταπεινη alfa romeo 146 ts που πραγματι οδηγουσες (και δεν σε καθοδηγουσε!). Αυτο το Leon 1.8 μου φαινεται ενδιαφερον μα ειναι ...χαμηλο και καιει αρκετα.
Δεν ξερω ... θα το ψαξω και θα ενημερωσω βεβαιως! -
Κοίταξε το στόνικ και το αρόνα . Ισως σε τραβήξουν λίγο οδηγοκεντρικά , αλλά στα άλλα θα σου λείψει το ινσίνια .
Εγώ πάντως το έχω αναβάλλει το δίλημμα για μερικά χρόνια ακόμα .
Να σου πω πάντως ότι δυστυχώς οι δρόμοι που μπορείς να παίξεις με ασφάλεια έχουν πλέον λιγοστέψει πολύ .
Κίνηση πολύ , επικίνδυνοι οδηγοί , περίεργες συνδέσεις με αγροτικούς δρόμους και διάφορα άλλα δεν σε αφήνουν να το ευχαριστηθείς .
Εχουμε κακομάθει κιόλας από τα νιάτα μας ...
Ισως πρέπει να αλλάξεις εντελώς τρόπο σκέψης ή να κρατήσεις αυτό που έχεις 1-2 χρόνια ακόμα .
-
Οτιδήποτε σε opel θα κάνει καλά τη δουλειά του
-
Παππουλη για μένα αν ντε και καλά θες suv βάλε μερικά χιλιάρικα παραπάνω να πάρεις c segment τα του b segment μάλλον δεν αξίζουν το σκότωμα του insignia για απλώς ψηλότερη θέση οδηγησης.
-
Criuser μαλλον εχεις δικαιο στην τελευταια προταση σου
** nrg_polini** μονο το Astra diesel, ουδεν αλλο τι...
Aikibill δεν ειναι μονο η ψηλοτερη θεση οδηγησης. Ειναι και η επερχομενη συμπληρωση 10ετιας ζωης του Ινσιγνια - θα μου πεις τι θα παθει για αλλ 10; τιποτα... και ολα! Παντα προλαμβανω καταστασεις, αλλα τωρα εμπλεξα γιατι η τωρινη επιλογη, δεν εχει ακομη αντιπαλο στα λεφτα του (νομιζω...)
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
REAL ZEUS αυτο 'Με 7000 πάντως παίρνεις ακόμα καλύτερα αυτοκίνητο από το Insignia.' που ισχυει; Εν Ελλαδι αποκλειεται!
Είσαι σίγουρος για αυτό; Τον Απρίλιο του 2016 πήρα από Καλλιθέα (Αθήνα) Saab 9-3 του 2004, 2000cc, Turbo, 195 άλογα με 66100 χλμ για... €4,500!!! (συν μεταβίβαση)
Αυτοκίνητο που κάνει αυτό (σε γερμανική Autobahn ή κλειστό δρόμο πάντα
Κι αυτό δεν είναι καν το γρήγορό μου, υπάρχει κι άλλο πολύ ταχύτερο...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αραγε το αντίθετο του γκρίκλις ποιο είναι ?Engreek
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αραγε το αντίθετο του γκρίκλις ποιο είναι ?
Engreek
Χρόνια Πολλά ...
Θα έπρεπε να γράφεται αρχικά με ελληνικούς χαρακτήρες , δηλαδή να μιλάμε αγγλιστί με ελληνικούς χαρακτήρες .
Κάτι σαν το γκουντμορνιγκ , μέρρυ-κρίστμας κλπ ...
-
REAL ZEUS, κι αυτο opel ειναι, τωρα σε τι ειναι καλυτερο θα σε γελασω! Πιθανως σε κανενα προσθετο συστημα αποφυγης ταρανδων (μερες που ειναι)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
REAL ZEUS αυτο 'Με 7000 πάντως παίρνεις ακόμα καλύτερα αυτοκίνητο από το Insignia.' που ισχυει; Εν Ελλαδι αποκλειεται!
Είσαι σίγουρος για αυτό; Τον Απρίλιο του 2016 πήρα από Καλλιθέα (Αθήνα) Saab 9-3 του 2004, 2000cc, Turbo, 195 άλογα με 66100 χλμ για... €4,500!!! (συν μεταβίβαση)
Και ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα...αυτή τη στιγμή μπορείς να βρεις πρώτες Χ5, Cayenne, και φυσικά το δικό μου CX7, με κάτω από 10Κ€, και με παζάρι και μετρητό πέφτουν και άλλο....
-
Ναι αλλά έχουν πολλαπλάσιο κόστος συντήρησης και κατανάλωσης ενώ είσαι με το άγχος μη βγάλουν καμία σοβαρή ζημιά.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Παππουλη για μένα αν ντε και καλά θες suv βάλε μερικά χιλιάρικα παραπάνω να πάρεις c segment τα του b segment μάλλον δεν αξίζουν το σκότωμα του insignia για απλώς ψηλότερη θέση οδηγησης.Το οποίο είναι θέμα προς συζήτηση, αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο.
Ποιο αυτοκινητο για ...συνταξιουχους;