-
Ημέρα Παρασκευή: Φουλάρουμε το αμαξάκι με βενζίνη διότι την Δευτέρα έχουν απεργία οι Βενζινοπώλες. Περιέργως ο δείκτης της βενζίνης δεν πηγαίνει στο Full. Αφού λοιπον είδα με τα ματάκια μου οτι όντως στο ρεζερβουαρ δεν χώραγε άλλη βενζίνη υποθέτω οτι έχει χαλάσει ο δείκτης. Από βδομάδα θα παω να το κοιτάξω...
Ημέρα Δευτέρα, ώρα 8.30 π.μ.: Ξεκινάω για δουλειά και μετά από 10 λεπτά περίπου το αμάξι μένει (ευτυχώς σε καποιο στενάκι και όχι σε κεντρικό δρόμο). Από πίσω αμάξι μου κορνάρει. Του λεω να περιμένει γιατί έχω πρόβλημα και προσπαθώ να βάλω μπροστά. Τίποτα... Προσπαθώ να μετακινήσω το αμάξι προς τα δεξιά για να μην ενοχλώ αλλά φυσικά δεν τα καταφέρνω. Ο τύπος από πίσω εξακολουθεί να κορνάρει και αγανακτισμένος μου φωνάζει: 'Αντε ρε κοπελιά βιάζομαι!' Με ήρεμο ύφος λοιπον του λέω: 'Λυπάμαι κύριε αλλά δεν μπορώ να το τσουλήσω. Αν θέλετε μπορείτε να με βοηθήσετε για να φύγετε κι εσείς'. Είδε λοιπον ο τύπος οτι δεν γινόταν τίποτα. Κατεβαίνει το σπρώχνει μεχρι την άκρη λέγοντας συνέχεια 'Ουφ! Αμαν πια! Βιάζομαι' Τελωσπαντων, τον ευχαριστώ για την βοήθεια, φεύγει ο τύπος και καλώ την οδική βοήθεια.
Κατεβαίνει κυριούλης από μια μονοκατοικία παρέα με τον γιό του. 'Κοπελιά μου είδα τι έπαθες! Κατσε να σε βοηθήσω' Ανοίγει καπώ, κάνει κάτι δοκιμές, ψαχουλεύει δεν βγάζει άκρη. Κάνει ένα γύρω στο αμάξι και βγάζει φωνή έκπληξης 'Χριστός και Παναγιά! Ελα να δεις' Παω λοιπον και τι βλέπω....
Η βενζίνη να έχει σχηματίσει λίμνη στον δρόμο και από πίσω σε όλη την διαδρομή που είχα κάνει να φαίνεται οτι έτρεχε! Τι είχε γίνει λοιπον? Είχα παει μία εβδομάδα πριν για το service των 30.000 σε επίσημο συνεργείο (εκεί παω παντα δεν είχα αντιμετωπίσει καποιο πρόβλημα). Αλλάζοντας λοιπον το φίλτρο βενζίνης, δεν το κουμπωσαν καλά με αποτέλεσμα να τρέχει η βενζίνη μου από τότε ελάχιστα. Την συγκεκριμένη στιγμή το φίλτρο ξεκουμπώθηκε εντελως οποτε και έμεινα. Μου κουμπώνει λοιπον το φίλτρο ο κυριούλης και φεύγω...
Πήγα στο συνεργείο, τσεκαραν οτι είχε κουμπωθεί καλά, μου ζητησαν συγγνώμη και μου είπαν: 'Είσαστε πάρα πολύ τυχερή! Αν καπνίζατε ή αν είχε πέσει καποιο τσιγάρο θα είχατε σκοτωθεί'. Ευχαριστώ λοιπον την τύχη μου που την γλύτωσα μόνο με μισό ρεζερβουαρ χαμένο και φεύγω.
Ημέρα Τρίτη, ώρα 8.30 π.μ.: Πηγαίνοντας και πάλι στην δουλειά γκαπ πέφτω σε μια τρύπα! Δεν φαινόταν η άτιμη οτι ήταν τόσο βαθειά! Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνετε... Το τιμόνι αρχισε να τραβάει δεξιά και πολύ σύντομα το μπροστινό δεξί μου λαστιχάκι ξεφούσκωσε. Θα μου πεις τώρα 'Βad Luck'. Bάζουμε ρεζέρβα, αλλάζουμε και τα 4 λαστιχά μας γιατί καιρός τους είναι πια και προχωράμε.
Αμ δε! Διότι κύριοι τα λάστιχά μου είναι τα Eagle Touring της Good Year με διάσταση 165, 55, 13. Ψάχνοντας λοιπον σε διάφορα βουλκανιζατερ ανακαλύπτω ότι αυτή η διάσταση είναι 'πολύ δύσκολη' όπως μου λενε. Επίσης η Good Year δεν βγάζει πλεον τα συγκεκριμένα, δεν έχει όμως και τα αντίστοιχα καινούργια.
**Μου προτείνουν λοιπον να βάλω της Avon (σύνολο 265 Euro). Και ερωτώ τώρα: Να τα βάλω? Είναι καλά αυτά τα λάστιχα? **
Kαι συνεχίζω να αναρωτιέμαι η δύστυχη. Να παω στον Δήμο να τους βρίσω για την τρύπα και να ζητήσω αποζημίωση ή θα χάσω τσάμπα την ώρα μου?
-
Ημέρα Παρασκευή: Φουλάρουμε το αμαξάκι με βενζίνη διότι την Δευτέρα έχουν απεργία οι Βενζινοπώλες. Περιέργως ο δείκτης της βενζίνης δεν πηγαίνει στο Full. Αφού λοιπον είδα με τα ματάκια μου οτι όντως στο ρεζερβουαρ δεν χώραγε άλλη βενζίνη υποθέτω οτι έχει χαλάσει ο δείκτης. Από βδομάδα θα παω να το κοιτάξω...
Ημέρα Δευτέρα, ώρα 8.30 π.μ.: Ξεκινάω για δουλειά και μετά από 10 λεπτά περίπου το αμάξι μένει (ευτυχώς σε καποιο στενάκι και όχι σε κεντρικό δρόμο). Από πίσω αμάξι μου κορνάρει. Του λεω να περιμένει γιατί έχω πρόβλημα και προσπαθώ να βάλω μπροστά. Τίποτα... Προσπαθώ να μετακινήσω το αμάξι προς τα δεξιά για να μην ενοχλώ αλλά φυσικά δεν τα καταφέρνω. Ο τύπος από πίσω εξακολουθεί να κορνάρει και αγανακτισμένος μου φωνάζει: 'Αντε ρε κοπελιά βιάζομαι!' Με ήρεμο ύφος λοιπον του λέω: 'Λυπάμαι κύριε αλλά δεν μπορώ να το τσουλήσω. Αν θέλετε μπορείτε να με βοηθήσετε για να φύγετε κι εσείς'. Είδε λοιπον ο τύπος οτι δεν γινόταν τίποτα. Κατεβαίνει το σπρώχνει μεχρι την άκρη λέγοντας συνέχεια 'Ουφ! Αμαν πια! Βιάζομαι' Τελωσπαντων, τον ευχαριστώ για την βοήθεια, φεύγει ο τύπος και καλώ την οδική βοήθεια.
Κατεβαίνει κυριούλης από μια μονοκατοικία παρέα με τον γιό του. 'Κοπελιά μου είδα τι έπαθες! Κατσε να σε βοηθήσω' Ανοίγει καπώ, κάνει κάτι δοκιμές, ψαχουλεύει δεν βγάζει άκρη. Κάνει ένα γύρω στο αμάξι και βγάζει φωνή έκπληξης 'Χριστός και Παναγιά! Ελα να δεις' Παω λοιπον και τι βλέπω....
Η βενζίνη να έχει σχηματίσει λίμνη στον δρόμο και από πίσω σε όλη την διαδρομή που είχα κάνει να φαίνεται οτι έτρεχε! Τι είχε γίνει λοιπον? Είχα παει μία εβδομάδα πριν για το service των 30.000 σε επίσημο συνεργείο (εκεί παω παντα δεν είχα αντιμετωπίσει καποιο πρόβλημα). Αλλάζοντας λοιπον το φίλτρο βενζίνης, δεν το κουμπωσαν καλά με αποτέλεσμα να τρέχει η βενζίνη μου από τότε ελάχιστα. Την συγκεκριμένη στιγμή το φίλτρο ξεκουμπώθηκε εντελως οποτε και έμεινα. Μου κουμπώνει λοιπον το φίλτρο ο κυριούλης και φεύγω...
Πήγα στο συνεργείο, τσεκαραν οτι είχε κουμπωθεί καλά, μου ζητησαν συγγνώμη και μου είπαν: 'Είσαστε πάρα πολύ τυχερή! Αν καπνίζατε ή αν είχε πέσει καποιο τσιγάρο θα είχατε σκοτωθεί'. Ευχαριστώ λοιπον την τύχη μου που την γλύτωσα μόνο με μισό ρεζερβουαρ χαμένο και φεύγω.
Ημέρα Τρίτη, ώρα 8.30 π.μ.: Πηγαίνοντας και πάλι στην δουλειά γκαπ πέφτω σε μια τρύπα! Δεν φαινόταν η άτιμη οτι ήταν τόσο βαθειά! Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνετε... Το τιμόνι αρχισε να τραβάει δεξιά και πολύ σύντομα το μπροστινό δεξί μου λαστιχάκι ξεφούσκωσε. Θα μου πεις τώρα 'Βad Luck'. Bάζουμε ρεζέρβα, αλλάζουμε και τα 4 λαστιχά μας γιατί καιρός τους είναι πια και προχωράμε.
Αμ δε! Διότι κύριοι τα λάστιχά μου είναι τα Eagle Touring της Good Year με διάσταση 165, 55, 13. Ψάχνοντας λοιπον σε διάφορα βουλκανιζατερ ανακαλύπτω ότι αυτή η διάσταση είναι 'πολύ δύσκολη' όπως μου λενε. Επίσης η Good Year δεν βγάζει πλεον τα συγκεκριμένα, δεν έχει όμως και τα αντίστοιχα καινούργια.
**Μου προτείνουν λοιπον να βάλω της Avon (σύνολο 265 Euro). Και ερωτώ τώρα: Να τα βάλω? Είναι καλά αυτά τα λάστιχα? **
Kαι συνεχίζω να αναρωτιέμαι η δύστυχη. Να παω στον Δήμο να τους βρίσω για την τρύπα και να ζητήσω αποζημίωση ή θα χάσω τσάμπα την ώρα μου?
-
Ημέρα Παρασκευή: Φουλάρουμε το αμαξάκι με βενζίνη διότι την Δευτέρα έχουν απεργία οι Βενζινοπώλες. Περιέργως ο δείκτης της βενζίνης δεν πηγαίνει στο Full. Αφού λοιπον είδα με τα ματάκια μου οτι όντως στο ρεζερβουαρ δεν χώραγε άλλη βενζίνη υποθέτω οτι έχει χαλάσει ο δείκτης. Από βδομάδα θα παω να το κοιτάξω...
Ημέρα Δευτέρα, ώρα 8.30 π.μ.: Ξεκινάω για δουλειά και μετά από 10 λεπτά περίπου το αμάξι μένει (ευτυχώς σε καποιο στενάκι και όχι σε κεντρικό δρόμο). Από πίσω αμάξι μου κορνάρει. Του λεω να περιμένει γιατί έχω πρόβλημα και προσπαθώ να βάλω μπροστά. Τίποτα... Προσπαθώ να μετακινήσω το αμάξι προς τα δεξιά για να μην ενοχλώ αλλά φυσικά δεν τα καταφέρνω. Ο τύπος από πίσω εξακολουθεί να κορνάρει και αγανακτισμένος μου φωνάζει: 'Αντε ρε κοπελιά βιάζομαι!' Με ήρεμο ύφος λοιπον του λέω: 'Λυπάμαι κύριε αλλά δεν μπορώ να το τσουλήσω. Αν θέλετε μπορείτε να με βοηθήσετε για να φύγετε κι εσείς'. Είδε λοιπον ο τύπος οτι δεν γινόταν τίποτα. Κατεβαίνει το σπρώχνει μεχρι την άκρη λέγοντας συνέχεια 'Ουφ! Αμαν πια! Βιάζομαι' Τελωσπαντων, τον ευχαριστώ για την βοήθεια, φεύγει ο τύπος και καλώ την οδική βοήθεια.
Κατεβαίνει κυριούλης από μια μονοκατοικία παρέα με τον γιό του. 'Κοπελιά μου είδα τι έπαθες! Κατσε να σε βοηθήσω' Ανοίγει καπώ, κάνει κάτι δοκιμές, ψαχουλεύει δεν βγάζει άκρη. Κάνει ένα γύρω στο αμάξι και βγάζει φωνή έκπληξης 'Χριστός και Παναγιά! Ελα να δεις' Παω λοιπον και τι βλέπω....
Η βενζίνη να έχει σχηματίσει λίμνη στον δρόμο και από πίσω σε όλη την διαδρομή που είχα κάνει να φαίνεται οτι έτρεχε! Τι είχε γίνει λοιπον? Είχα παει μία εβδομάδα πριν για το service των 30.000 σε επίσημο συνεργείο (εκεί παω παντα δεν είχα αντιμετωπίσει καποιο πρόβλημα). Αλλάζοντας λοιπον το φίλτρο βενζίνης, δεν το κουμπωσαν καλά με αποτέλεσμα να τρέχει η βενζίνη μου από τότε ελάχιστα. Την συγκεκριμένη στιγμή το φίλτρο ξεκουμπώθηκε εντελως οποτε και έμεινα. Μου κουμπώνει λοιπον το φίλτρο ο κυριούλης και φεύγω...
Πήγα στο συνεργείο, τσεκαραν οτι είχε κουμπωθεί καλά, μου ζητησαν συγγνώμη και μου είπαν: 'Είσαστε πάρα πολύ τυχερή! Αν καπνίζατε ή αν είχε πέσει καποιο τσιγάρο θα είχατε σκοτωθεί'. Ευχαριστώ λοιπον την τύχη μου που την γλύτωσα μόνο με μισό ρεζερβουαρ χαμένο και φεύγω.
Ημέρα Τρίτη, ώρα 8.30 π.μ.: Πηγαίνοντας και πάλι στην δουλειά γκαπ πέφτω σε μια τρύπα! Δεν φαινόταν η άτιμη οτι ήταν τόσο βαθειά! Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνετε... Το τιμόνι αρχισε να τραβάει δεξιά και πολύ σύντομα το μπροστινό δεξί μου λαστιχάκι ξεφούσκωσε. Θα μου πεις τώρα 'Βad Luck'. Bάζουμε ρεζέρβα, αλλάζουμε και τα 4 λαστιχά μας γιατί καιρός τους είναι πια και προχωράμε.
Αμ δε! Διότι κύριοι τα λάστιχά μου είναι τα Eagle Touring της Good Year με διάσταση 165, 55, 13. Ψάχνοντας λοιπον σε διάφορα βουλκανιζατερ ανακαλύπτω ότι αυτή η διάσταση είναι 'πολύ δύσκολη' όπως μου λενε. Επίσης η Good Year δεν βγάζει πλεον τα συγκεκριμένα, δεν έχει όμως και τα αντίστοιχα καινούργια.
**Μου προτείνουν λοιπον να βάλω της Avon (σύνολο 265 Euro). Και ερωτώ τώρα: Να τα βάλω? Είναι καλά αυτά τα λάστιχα? **
Kαι συνεχίζω να αναρωτιέμαι η δύστυχη. Να παω στον Δήμο να τους βρίσω για την τρύπα και να ζητήσω αποζημίωση ή θα χάσω τσάμπα την ώρα μου?
-
Καταρχήν καλημέρα Μαίρη. Πού χάθηκες 2 μήνες;
Σίγουρα ήσουν άτυχη. Στη θέση σου θα είχα κάνει μεγάλη φασαρία στο 'επίσημο' συνεργείο της FIAT. Τί πράγματα είναι αυτά;
Τώρα όσον αφορά στη λακούβα. Μπορείς να κινήσεις διαδικασίες αν έχεις χρόνο και όρεξη (που δεν έχεις). Αλλά πού; Στο δήμο, στο ΥΠΕΧΩΔΕ, στο Μεταφορών, στη Νομαρχία. Αν το βρεις...
Τέλος για τα AVON, εγώ έχω καλή άποψη. Δεν αρκεί όμως αυτό. Άκου κι άλλους τί θα σου πουν. -
Να πας. Αν και σε αντίστοιχη περίπτωση που υπαίτιος ήταν η νομαρχία (και που ήδη χρειάστηκε μέρες ψάξιμο), η απάντηση ήταν 'δεν θα σας πληρώσουμε αν δεν κάνετε αγωγή και την κερδίσετε'. Αυτή είναι η επίσημη γραμμή του κρατικού μηχανισμού. Στην περίπτωση εκείνη ήταν πολλά αυτοκίνητα που είχαν πάθει ζημιά, όχι μόνο σε λάστιχα αλλά και σε 4-5 ζάντες.
Φίλος μου δικηγόρος που τον ρώτησα αν θα μπορούσε να γίνει ομαδική αγωγή από όλους (ώστε τα έξοδα να είναι μικρά) απάντησε ότι αυτό είναι αβέβαιο και μπορεί να έκρινε το δικαστήριο ότι έπρεπε να εξετάσει κάθε περίπτωση χωριστά για να δεν αν ο τρόπος οδήγησης του καθενός μπορεί να συνέβαλλε στη ζημιά. Οπότε σημαίνει έξοδα περισσότερα από δυο ζάντες και δυο λάστιχα.
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Αλλάζοντας λοιπον το φίλτρο βενζίνης, δεν το κουμπωσαν καλά με αποτέλεσμα να τρέχει η βενζίνη μου από τότε ελάχιστα. Την συγκεκριμένη στιγμή το φίλτρο ξεκουμπώθηκε εντελως οποτε και έμεινα.
Παρόμοιο περιστακικό είχε συμβεί και σε μένα, στο Punto που έχω. Στα 15Κ άλλαξα την αντλία βενζίνης (μέσα στην εγγύηση ευτυχώς) και έφυγα από την επίσημη αντιπροσωπεία για το σπίτι μου (10 λεπτά δρόμος). Μετά από μισή ώρα, πάω να βάλω μπρός και τίποτα! Κοιτάω πίσω και η βενζίνη έσταζε στο δρόμο. Τηλέφωνο στο συνεργείο και ευτυχώς ήρθε με μηχανάκι ένας τεχνικός και το έσφιξε, δεν είχε τοποθετηθεί το φίλτρο σωστά και δεν είχε κουμπώσει.
Συμπέρασμα: κάποιοι τεχνίτες είναι λίγο ανεύθυνοι και για αυτό το λόγο πάντα χρειάζεται λίγη προσοχή παραπάνω.Κάποιος άλλος άλλη φορά (πάλι στην ίδια αντιπροσωπεία) είχε ξεχάσει τα εργαλεία του μέσα στο αμάξι μου. Τα είδα και του τα πήγα, σαν μικρό παιδί έκανε από την χαρά του .
Μου προτείνουν λοιπον να βάλω της Avon (σύνολο 265 Euro). Και ερωτώ τώρα: Να τα βάλω? Είναι καλά αυτά τα λάστιχα?
Ένας φίλος μου που τα έχει σε μία 146 είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος, και ακόμα πιο πολύ όταν βρέχει!
-
Ο χρήστης cdro έγραψε:
Ένας φίλος μου που τα έχει σε μία 146 είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος, και ακόμα πιο πολύ όταν βρέχει!Και απ' ότι θυμάμαι στα τεστ των 4Τ τα Avon πάντα βγαίναν καλά στο βρεγμένο. Αγγλικό λάστιχο, σχεδιασμένο για το εγγλέζικο κλίμα.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καταρχήν καλημέρα Μαίρη. Πού χάθηκες 2 μήνες;Ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!!!
Περιμένω να ανακοινωθούν με αγωνία οι καινούργιες ειδικές!! Μετά θα βαρεθείτε να με διαβάζετε!!! Σκεφτόμουν να κανονίζαμε οι φορουμαδες να πηγαίναμε για εξερεύνηση!!!
Πρέπει να βρούμε τις καινούργιες κοκορετσο-ταβέρνες εξαλλου
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Καταρχήν καλημέρα Μαίρη. Πού χάθηκες 2 μήνες;
Ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου!!!
Περιμένω να ανακοινωθούν με αγωνία οι καινούργιες ειδικές!! Μετά θα βαρεθείτε να με διαβάζετε!!! Σκεφτόμουν να κανονίζαμε οι φορουμαδες να πηγαίναμε για εξερεύνηση!!!
Πρέπει να βρούμε τις καινούργιες κοκορετσο-ταβέρνες εξαλλου
Πρέπει να γίνει εξερεύνηση οπωσδήποτε...
Όσο για τις 'λαδόκολες'... μην ανησυχείς. Υπάρχουν αρκετοί ειδικοί μέσα στο forum που θα μοιραστούν μαζί μας τις εξειδικευμένες γνώσεις τους -
ΩΠΑ!!!Το θέμα χρειάζεται πολλή σκέψη:
- Η Σαλώμη είναι νέα, συμπαθητική και με παλιό όνομα.
- Οδηγάει Φίατ Σεητσέντο.
- Δεν μπορεί να υπερπηδήσει αλώβητη τις λακόυβες ωσαν 4χ4.
- Το θέμα εμπλέκει και την νομαρχία.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Εδώ χρειάζεται Τζαννετάκος!!!
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Αμ δε! Διότι κύριοι τα λάστιχά μου είναι τα Eagle Touring της Good Year με διάσταση 165, 55, 13. Ψάχνοντας λοιπον σε διάφορα βουλκανιζατερ ανακαλύπτω ότι αυτή η διάσταση είναι 'πολύ δύσκολη' όπως μου λενε. Επίσης η Good Year δεν βγάζει πλεον τα συγκεκριμένα, δεν έχει όμως και τα αντίστοιχα καινούργια.**Μου προτείνουν λοιπον να βάλω της Avon (σύνολο 265 Euro). Και ερωτώ τώρα: Να τα βάλω? Είναι καλά αυτά τα λάστιχα? **
Kαι συνεχίζω να αναρωτιέμαι η δύστυχη. Να παω στον Δήμο να τους βρίσω για την τρύπα και να ζητήσω αποζημίωση ή θα χάσω τσάμπα την ώρα μου?
Η διάσταση αυτή είναι όντως δύσκολη... Πολύ λίγοι βγάζουν σε τέτοια διάσταση.
Στο Σεϊτσέντο Σπόρτινγκ που έχει ο οδηγός μου, βάλαμε τελικά λάστιχα 175/60/13. Φυσικά έχασε αρκετά από επιδόσεις, κέρδισε λίγο στο φρενάρισμα και κράτημα, αλλά λόγω αυξημένου ύψους γέρνει περισσότερο. Το πρόβλημα είναι πως σε πολλές διαδρομές που κάνουμε στις αναγνωρίσεις για τους αγώνες πέφταμε σε λακούβες και στράβωναν οι ζάντες, λόγω του πολύ μικρού προφίλ (άλλο το 55 προφίλ σε 205 λάστιχο, και άλλο σε 165...). Έτσι με τον τρόπο αυτόν δεν ξαναείχαμε ΠΟΤΕ πρόβλημα με λακούβες. Το άσχημο στο Σεϊτσέντο Σπόρτινγκ είναι πως μπροστά αν στραβώσει η ζάντα βρίσκει στον μηχανισμό του φρένου αμέσως, οπότε δεν μπορείς να κινηθείς καθόλου... Συνήθως βάζαμε το μπρος - πίσω και πηγαίναμε για ίσιωμα...
Τώρα για AVON δεν ξέρω, δεν τα βάλαμε ποτέ... Πάντως αν δεν σε ενοχλεί να χάσεις επιδόσεις, σκέψου την διάσταση αυτή, είναι μεν μπαλόνι, αλλά είναι πιο user friendly, αφού δεν κάνεις τόσο σλάλομ στις λακούβες...
Για την μήνυση δεν στο συνιστώ... Αν θέλεις να το κάνεις για ηθικούς λόγους, τότε ναι, να το κάνεις με τα 1000. Για οικονομικούς όμως δεν θα βγάλεις άκρη... Πάντως είδα μια κοπέλλα βράδυ να πέφτει σε ανοιχτό φρεάτιο, πήγα οικιοθελώς μάρτυρας, και ο πατέρας της (ιδιοκτήτης του οχήματος) ήθελε να το κάνει όχι για τα λεφτά (το αμάξι άξιζε ολόκληρο τίποτα) αλλά ηθικά. Τελικά εγκατέλειψε την προσπάθεια μετά από 1 μήνα τρεχάματος...
Για τις διαδρομές του Παλλάδιου έχει δώσει οδηγίες ο chreppas (εκτός της μικρής, Κορωπί), οι οποίες μάλλον είναι σωστές, αφού προξενήθηκε σάλος μετά. Τις οδηγίες τις βρίσκεις εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1229&postdays=0&postorder=asc&start=30
Για κοκορέτσια αν με θέλετε μέσα είμαι!!!
-
thewrw APARADEKTO na sumvainei auto se service adiproswpeias ..kai den uphrxe periptwsh na glutwnan apo mena me ena sugnwmh... to ligoteroena service tzampa h ena xeri podi mhxanikou ligotero..... se doulevoun kiolas...eisai kai tuxerh!!!!!!.... akou na deis....
telospadwn apo th dikh mou ebeiria ta eksousiodothmena sunergeia pou gnwrizw... thshonda arketa kai ths nissan epishs einai xalia maura apo gnwseis ,poiothta ergasiwn kai times..... ths opel de pou eixe ena corsa dusthxws h aderfh mou... mono bounies den paizame..oi anthrwpoi xrewnan dizes gaziou kai sublekth 10000 drx xwris topothethsh,,,(asxeto alla mou kakofainetai na kovodai 2 fores h kathemia se amaksi me 40000 xlm..giati to amaksi menei sto dromo...telospadwn)kai sto service den afhnan na dw ti kanoun sto amaksi....sth reception kurie...
egw sunistw otan teleiwnei h egguhsh..osoi me iapwnika prepei na perimenoun arketa xronia dusthxws... na vriskei o kathenas mhxaniko ths ebistosunhs tou kai terma... egw exw vrei TOsunergeiogia iapwnika kai oi times mises apo ta epishma(osoi pithanon enfiaferodai enhmerwste me),kai hsuxasa.Kai mh mou pei kaneis gia gnwsh tou autokinhtou klp...dioti otan dialeksa eksousiodothmeno sunergeio nissan gia fladza -kapaki (gnwsto kai akrivo provlhma sta sunny ws to 94)...oi anthrwpoi de to topothethsan swsta..kai sthn erwthsh mou an prepei na rthw argotera na to ksanasfiksoun apadhsan..den exei anagkh kurie... apotelesma:10000 xlm meta ksanakahkeh fladza... kai sto diasthma auto den odhgousa egw pou eimai moterokauths kanonikos..
kai kati allo ..epishs apo dikh mou ebeiria... oi perissoteroi pou phga egw de theloun eugeneies kai distagmous...de katalavainoun apo tetoia...mono eniko agriofwnara kai fovera...tote mono ekanan thn kota
epishs einai apisteuto poso eukolo einai na kaneis service kai eleghous sto amaksi...ena garage kleisto(dusthxws den to exw),ena manual ths haynes h ths helms kaipou liga ergaleia xreiazodai... to xw dokimasei kana duo fores se honda kai pragmatika ladia filtra bouzi einai thema 1-2 wrwn na allaxtoun....OXI 40 XILIADWN... epishs me manual kai 1 wra ruthmisa valvides se vtec... h lathos ruthmish fainetai amesa apo thn apodosh sto dromo,,kai ta katafera mia xara.... kai den eimai mhxanikos h gourou.. auta apo mena akouw gnwmes-diafwnies -
Aγαπητέ ef9_b16a1, είναι πολύ δύσκολο να διαβάσουμε το πόστ γραμμένο με γκριγκλις. Γράφε ελληνικά, Alt+Shift είναι μόνο.
-
εχεις δικιο και συγνωμη αλα εχ συνηθησει απο αλλα φορουμ οπου οπου υπαρχουν προβληματα αναγνωσιμοτητας με ελληνικουσ χαρακτηρες... δε θα ξαναγινει
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
- Η Σαλώμη είναι νέα, συμπαθητική και με παλιό όνομα.
- Οδηγάει Φίατ Σεητσέντο.
- Δεν μπορεί να υπερπηδήσει αλώβητη τις λακόυβες ωσαν 4χ4.
- Το θέμα εμπλέκει και την νομαρχία.
Αν με έλεγαν και Φώφη θα είχα την αποζημίωση από την Νομαρχία σίγουρη!!!
Ατιμη νονά!!!!
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Τελικά πήρα την απόφαση και παρήγγειλα τα λάστιχα της Avon με τις ίδες διαστάσεις. Σκέφτηκα να βάλω 175/60/13 αλλά δεν θα ήθελα να μου γέρνει στις στροφές.
Θα σας ενημερώσω για το αν έμεινα ευχαριστημένη τελικά με την επιλογή μου!!!!
Οσο για την μήνυση είναι καθαρά για ηθικούς λόγους. Εχω βαρεθεί πια αυτή την αδιαφορία!!! (Το λέω ευγενικά μια και μας διαβάζει κόσμος!). Δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο στην διάθεσή μου, οπότε θα ξεκινήσω με τηλεφωνήματα και ... θα δούμε!
-
Μου έχει συμβεί και μένα κάτι αντίστοιχο παλιά με εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat στο Punto που είχα παλιά: το πήρα από το Service στην Αγ. Παρασκευή, πήγα Ζωγράφου στη δουλειά και το βράδυ κατέβηκα Βούλα. Με το που έφτασα διαπίστωσα ήχο βρασίματος από τη μηχανή και θερμοκρασία στο κόκκινο! Ανοίγω καπό, καυτοί ατμοί! Οι μάγκες στο συνεργείο είχαν ξεχάσει να βάλουν ή να βιδώσουν την τάπα στο δοχείο διαστολής όπου γέμισαν ψυκτικό, οπότε η τάπα έφυγε (δεν τη βρήκα ποτέ) και το όλο 'υπό πίεση' σύστημα ψύξης έγινε 'υπό ατμοσφαιρική πίεση' και έβρασε και εξατμίστηκε το ψυκτικό Εννοείται πως στις 11 το βράδυ στη Βούλα δεν μπορούσα να βρώ ούτε τάπα ψυγείου ούτε παραφλού, οπότε έμεινα εκεί Ευτυχώς δεν έκαψε φλάντζα...
Το χειρότερο είναι πως όταν την άλλη μέρα βρήκα τα ανταλλακτικά και πήγα να τους βάλω τις φωνές, προσπαθούσαν να με πείσουν πως δεν έχει καμία σημασία που δεν είχε τάπα το δοχείο διαστολής
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...Για τις διαδρομές του Παλλάδιου έχει δώσει οδηγίες ο chreppas (εκτός της μικρής, Κορωπί), οι οποίες μάλλον είναι σωστές, αφού προξενήθηκε σάλος μετά. Τις οδηγίες τις βρίσκεις εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1229&postdays=0&postorder=asc&start=30Για κοκορέτσια αν με θέλετε μέσα είμαι!!!
Γιώργο, για τις ειδικές του Acropolis μιλάει...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Γιώργο, για τις ειδικές του Acropolis μιλάει...
Γράψε λάθος τότε!
Μόνο το κοκορέτσι ξέρω που πέφτει!
Οι περιπέτειες ενός Seicento Sporting :(