-
πολυ καλο κ ενισχυμενο ελαστικο, η τιμη ειναι λογικη επειδη δεν εχεις μεσαζοντες αγοραζεις απευθειας απο τον εισαγωγεα
παρακατω δες το λινκ που εχω τη γνωμη μου
viewtopic.php?f=6&t=35915&p=3210825&hilit=kama#p3210825
viewtopic.php?f=6&t=35915&hilit=kama&start=18330 -
Ενδιαφέρον...ευχαριστώ.
-
Χθες επιτέλους δοκίμασα τα PS3 στο βρεγμένο. Δεν περίμενα με τίποτα να είναι τόσο καλά. Σε καλή άσφαλτο δεν κατάφερα να το σπινιάρω ενώ και στην πλαγιολίσθηση ήθελε προσπάθεια. Εννοείται ότι σε νορμάλ οδήγηση η σιγουριά που σου δίνει είναι πέραν του δέοντος. Πραγματικά εξαιρετικό λάστιχο σε όλα του.
-
Λοιπον. Απέρριψα τα hankook μετά απο έρευνα και ερωτήσεις λόγω πολύ μαλακού πλαϊνού. Ήμουν ανάμεσα στο fulda και στο nexen. Και για τα δύο διάβασα πολύ καλές κριτικές. Δυστυχώς τα fulda δεν υπάρχουν πουθενά όπου κι αν ρώτησα και η παραλαβή έρχεται σε 2 μήνες. Οπότε έψαξα περισσότερο για τα nexen. Το πιθανότερο να βάλω αυτά.
-
σχετικά με το mitsubishi colt 2001 1.3 82 hp και 950 κιλά αυτοκίνητο να ενημερώσω για τα continetal 195/50/15 V που έχουν γράψει περίπου 300-400 χιλιόμετρα , σε σχέση με τα toyo t1r που είχα πάνω και την διάφορα που είδα σε συγκεκριμένα κομμάτια διαδρομής που κάνω αρκετά συχνά και με την ίδια οδηγική συμπεριφορά , ( καινούργια απλά αμορτισέρ kayaba από τον Σεπτέμβρη φορεμένα )
τα conti είναι μαλακά , λιγότερο θόρυβο (καινούργια ) αλλά σε στροφές π.χ. αριστερή στροφή με χιλιόμετρα νιώθω να βουτάει περισσότερο η ανάρτηση ιδιαίτερα το αριστερό αμορτισέρ (αριστερή στροφή ) , χρειάζεται περισσότερο τιμόνι για να ακολουθήσει και αφήνει μια αίσθηση αστάθειας σαν το αυτοκίνητο να μην θέλει να ακολουθήσει (wobbling)
φαντάζομαι οτι για ολο αυτο ειναι υπευθυνο το πλαινο που μου δινει αυτη την αισθηση ? η μηπως βεντουζαρει καλυτερα το λαστιχο και υπαρχει αυτη η συμπεριφορα ?
ευχαριστω -
Αυτα εχουν τα μαλακα προφιλ,ναι μεν δεν γλυστρας αλλα νιωθεις οτι το χανεις και πας πιο επιφυλακτικα.
-
Καλησπερα παιδια,εχω ενα C4 1400 και ηρθε ο καιρος να αλλαξω λαστιχα.Τωρα φοραω τα Sportac 5 και μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.Σε σχεση με τα Goodyear Effecient grip performance που εχω σε ενα Megane νομιζω ειναι καλυτερα τα Sportac.
Γυρισα λιγο σημερα τους λαστιχαδες και πανω κατω κατεληξε σε μερικες επιλογες στα ιδια χρηματα.
Hankook Vento prime 3 στα 260
Uniroyal Rainsport 3 στα 260
Tωρα αν ανεβω λιγο στην Τιμη παω σε
Primacy 3 στα 320
Dunlop sport bluresponse στα 290(αν και μου ειπαν ολοι να τα αποφυγω δεν ξερω γιατι)
Και παραδοξος 2-3 μου προτιναν το Bridgestone Turanza T001 Evo στα 290 λεγοντας οτι δεν εχει καμια σχεση με παλια λαστιχα της bridgestone.Επισης ολοι μου τονισαν την νεα τεχνολογικη εξελιξη τους crossclimate+ και οτι αν ειναι να παω σε primacy 3 να παω σε αυτο,αλλα εκει φτανουμε στα 360 και δεν νομιζω να ανεβω τοσα και δεν ξερω και αν χρειαζεται.
Yπαρχει και η επιλογη να παω ξανα στα δοκιμασμενα τα sportac5 απλα ειπα μπας και παω σε κατι,αλλο
Διασσταση 205/55/16 περιπου 12000 το χρονο νορμαλ οδηγηση με λιγα ταξιδια και οικογενεια.
Σας ευχαριστω. -
Μήπως εννοείς SportContact 5; Ποια είναι η διάστασή σου;
-
Οχ,ι τα Vredestein Sportac5 φοραω τωρα.205/55/16.
-
Ο χρήστης Zenrei έγραψε:
Οχ,ι τα Vredestein Sportac5 φοραω τωρα.205/55/16.διάβασε λίγες σελίδες πιο πίσω να δεις σχόλια και προτάσεις.......
-
Από περιέργεια τα dunlop γιατί σου είπαν να τα αποφύγεις?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Από περιέργεια τα dunlop γιατί σου είπαν να τα αποφύγεις?μάλλον το βούτυρο στο προφίλ.......
-
Λοιπόν μετά από περίπου 2Κ χλμ με τα falken ziex 914 σε 205/55/16 στο γκιαουρις και μετα από έντονο σκίσιμο σήμερα σε απόσταση Μεταμόρφωση Σχηματάρι με μ.ο. πάνω από 150, αλλά και στροφιλικι σε περιφεριακη Υμηττού με περιπου 140, οι εντυπώσεις είναι:
Απιστευτη πληροφόρηση από το τιμόνι, ειδικά μετά την αύξηση της πίεσης στα 34.
Βελτιωμένο φρενάρισμα σε βρεγμένο και στεγνό.
Λίγο αυξημένη κατανάλωση αλλά στα @@ μου.
Η άνεση είναι ακριβώς ίδια.
Φόραγε τα event futurum.
Προτείνονται για όποιον θέλει λίγο πιο σβέλτη οδήγηση.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Από περιέργεια τα dunlop γιατί σου είπαν να τα αποφύγεις?
μάλλον το βούτυρο στο προφίλ.......
Μαλακά πλαϊνά έχει σίγουρα, αλλά πλέον σχεδόν όλα τα καινούργια ελαστικά μαλακά έχουν. Όπως πχ τα μισελεν, και τα μπριτζ τα οποία δεν του είπαν αντιθέτως να τα αποφύγει.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
πλέον σχεδόν όλα τα καινούργια ελαστικά μαλακά έχουν. Όπως πχ τα μισελεν, και τα μπριτζ τα οποία δεν του είπαν αντιθέτως να τα αποφύγει.Όχι όλα. Τα σπορ έχουν ντουβάρια.
-
Οκ αλλά μιλούσαμε για Τούρινγκ ελαστικά.
-
Σε MB CL203 sport coupe 230 1800cc 192ps 2003
Έβαλα ελαφρώς μεταχειρισμένες αυτές http://www.alloywheelsdirect.net/mercedes_alloy_wheels/e_class_saloon_w211_alloys/16_mercedes_toliman_wheel_663 από σφυρίλατο αλουμίνιο οι οποίες ζυγίζουν 7 κιλά (14 οι παλιές 17X8 cms c6 με Toyo T1 sport 225/45/17 ZR XL μπρος πισω με F αντίσταση κύλισης), ταίριαξαν κανονικά παρότι από W211,δυσκολεύτικα λίγο να βρω τα σωστά σε μήκος μπουλώνια, με καινούργια dunlop bluresponse σε 205/55/16 91V μπρος πίσω με Β αντίσταση κύλισης ( είναι και αυτή εργοστασιακή επιλογή), στον δρόμο από άποψη κρατήματος και φρένα σε στεγνό είναι λίγο χειρότερο, σε βρεγμένο λίγο καλήτερο λόγο καινούργιων ελαστικών, σε επιδόσεις είναι σαν να πήρε 20 άλογα, σε κατανάλωση είμαι κάτω 0,6-0,8 liter/100 από τις χαμηλες έτσι και αλλιώς καταναλώσεις που έχω
Τα toyo 35.000ΚΜ ήταν πολύ καλά ιδιαίτερα σε βρεγμένο με νορμαλ φθορά και θόρυβο, οι ζαντες οι χειρότερες που είχα ποτέ κουρσούμια και στραβωναν για πλάκα (αν και έγραφαν made germany μάλλον Τουρκικες ήταν) -
@106S16
Σωστή επιλογή με πολλά οφέλη, καλοτάξιδα και πάντα ασφαλή χιλιόμετρα! -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Σε MB CL203 sport coupe 230 1800cc 192ps 2003
Έβαλα ελαφρώς μεταχειρισμένες αυτές http://www.alloywheelsdirect.net/mercedes_alloy_wheels/e_class_saloon_w211_alloys/16_mercedes_toliman_wheel_663 από σφυρίλατο αλουμίνιο οι οποίες ζυγίζουν 7 κιλά (14 οι παλιές 17X8 cms c6 με Toyo T1 sport 225/45/17 ZR XL μπρος πισω με F αντίσταση κύλισης), ταίριαξαν κανονικά παρότι από W211,δυσκολεύτικα λίγο να βρω τα σωστά σε μήκος μπουλώνια, με καινούργια dunlop bluresponse σε 205/55/16 91V μπρος πίσω με Β αντίσταση κύλισης ( είναι και αυτή εργοστασιακή επιλογή), στον δρόμο από άποψη κρατήματος και φρένα σε στεγνό είναι λίγο χειρότερο, σε βρεγμένο λίγο καλήτερο λόγο καινούργιων ελαστικών, σε επιδόσεις είναι σαν να πήρε 20 άλογα, σε κατανάλωση είμαι κάτω 0,6-0,8 liter/100 από τις χαμηλες έτσι και αλλιώς καταναλώσεις που έχω
Τα toyo 35.000ΚΜ ήταν πολύ καλά ιδιαίτερα σε βρεγμένο με νορμαλ φθορά και θόρυβο, οι ζαντες οι χειρότερες που είχα ποτέ κουρσούμια και στραβωναν για πλάκα (αν και έγραφαν made germany μάλλον Τουρκικες ήταν)Δεν θα κατέβαινα για κανένα λόγο από το 225 στο 205!!!
Σκέψου να παλιωσουν τα λάστιχα που φοράς τώρα.......δεν θα κρατιέται με τίποτα στο δρόμο! -
Κάθε επιλογή έχει τα υπερ και τα κατά για την χρήση που του κάνω (τούρινγκ 90-120 ΚΜ/Ω) είναι μια χαρά΄άλωστε το πραγματικό πλάτος του ελαστικού δεν άλαξε δραματικά (τα 205/55/16 είναι και εργοστασική επιλογή)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]