-
Ευχαριστώ φίλε!!!
-
Όλα τα αυτοκίνητα (εκτός από πολύ εξειδικευμένα) φοράνε διάφορες μάρκες ελαστικών από το εργοστάσιο.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
Δίκιο έχεις. Απλά ήθελα να δω σε ποιο ελαστικό είχε γίνει αναφορά σε προηγούμενα post ότι δεν είναι και πολύ καλό.
Και επιπλέον ήθελα να δω και το κόστος του ελαστικού γιατί η διάσταση δεν είναι και πολύ δημοφιλής.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Bridgestone Ecopia EP150, 185/55 R16Στο αγγλικό/ινδικό manual κάνει αναφορά για δύο διαστάσεις ελαστικών:
185/65/15 και 195/55/16Επίσης γράφει και το εξής περίεργο:
Ground clearance (Unladen condition): 170mm
17 εκατοστά απόσταση από το έδαφος;;;;Άλλο Baleno πουλάνε στην Ινδία;
Επίσης μου έκαναν εντύπωση τα λάδια που προτείνει το manual...
Petrol Classification: API SL Viscosity: SAE 0W-20 3.1L (replacement with oil filter) -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επίσης μου έκαναν εντύπωση τα λάδια που προτείνει το manual...
Petrol Classification: API SL Viscosity: SAE 0W-20 3.1L (replacement with oil filter)Τι σου έκανε εντύπωση στα λάδια?
-
στην ινδια το προηγουμενο μοντελο swift κυκλοφορουσε με 165/80R14 μαλλον θα εκαναν δοκιμες κ παρατρηθηκε χαμηλοτερη καταναλωση με εμφαση κ στην ανεση σε αυτη τη διασταση να υποθεσω
τι σου εκανε εντυπωση το λεπτορευστο λαδι που χρησιμοποιουν οι περισσοτεροι κατασκευαστες για να μειωσουν τις τριβες στον κινητηρα με αποτελεσμα τους χαμηλοτερους ρυπους κ στην καταναλωση;
την ιδια ρευστοτητα λαδιου χρησιμοποιω κ εγω σε αυτοκινητο 10ετιας με 300.000χλμ κ 5ετιας με 120.000χλμ και καταναλωνουν 200-300ml λαδιου καθε 15.000χλμ που αλλαζονται
παντως η suzuki εχει παραμεινει στην αγορα με ποιοτικα αυτοκινητα δινοντας ιδιαιτερα εμφαση στους χαμηλους ρυπους, χαμηλη καταναλωση, στα καθαρα καυσαερια, ελαφρυ σασι κ αυτοκινητα που κατασκευαζονται στην ιαπωνια, πραγματικα σαν κατασκευαστη τον εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση για τους φιλικους κινητηρες προς το περιβαλλον που παραγει, ακομη η λογικη τιμη αποκτησης του με τον καλο εξοπλισμο που ειναι φορτωμενο ειναι best value στην κατηγορια του, προσωπικα σαν αγοραστης με την αγορα του θα το εκανα αμεσως μετατροπη σε υγραεριο για μεγαλυτερη αυτονομια, ακομη πιο καθαρα καυσαερια κ μειωση στο κοστος καταναλωση με εκτιμωμενο κοστος μετακινησης 3.8Ε/100km -
Δεν είχα πάρει πρέφα ότι έχουν βγει λάδια με 20άρι ιξώδες. Έχω μείνει στις εποχές του 10W40 και 10W30.
To 20άρι δεν έχει πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δεν είχα πάρει πρέφα ότι έχουν βγει λάδια με 20άρι ιξώδες. Έχω μείνει στις εποχές του 10W40 και 10W30.To 20άρι δεν έχει πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος;
Πολλά χρόνια τώρα. Εάν θυμάμαι σωστά το πρωτο-χρησιμοποίησε η Honda. Και η Ford πλέον εδώ και αρκετά χρόνια τέτοιο λάδι χρησιμοποιεί, εκτός από τα παλιά μοτέρ. Ο λόγος είναι αυτός που είπε ο r200, μείωση τριβών.
Όχι δεν έχει κανένα θέμα με τις υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, γιατί το ιξώδες που μας δείχνει την ρευστότητα του λαδιού στις υψηλές θερμοκρασίες είναι παντελώς άσχετο με την εξωτερική θερμοκρασία!
Να το εξηγήσω: το ιξώδες για την υψηλή θερμοκρασία μετριέται στους 100o C (και ορισμένες φορές και στους 40o C). Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν η εξωτερική θερμοκρασία δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να είναι 100o C. Επίσης, ο κινητήρας λειτουργεί στην βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του (95-110o C συνήθως), ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία - είτε λειτουργεί στην Αθήνα το καλοκαίρι είτε στην Ελβετία τον χειμώνα, ο κινητήρας ίδια εσωτερική θερμοκρασία θα έχει (με ελάχιστες διακυμάνσεις). Για αυτό φροντίζει το σύστημα ψύξης.
Το ιξώδες 'χειμώνα' (W - Winter) που είναι ο πρώτος αριθμός, έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία και αυτό μόνο για τα πρώτα δευτερόλεπτα (άντε 1-2 λεπτά) λειτουργίας του κινητήρα.
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Στα μηχανικά είμαι σκράπας ...Ο χρήστης r200 έγραψε:
... ακομη η λογικη τιμη αποκτησης του με τον καλο εξοπλισμο που ειναι φορτωμενο ειναι best value στην κατηγορια του,...Αυτό ακριβώς και ας χάνει σε κάποια άλλα σημεία π.χ. οδηγική συμπεριφορά ή μαλακά 'πλαστικά'.
Άλλωστε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην παροχή άνεσης και όχι για 'ανήσυχους' οδηγούς που θα το πάρουν μόνοι τους να το 'στρίβουν' σε επαρχιακούς δρόμους. Υπάρχουν ακόμη τέτοιοι οδηγοί;
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν είχα πάρει πρέφα ότι έχουν βγει λάδια με 20άρι ιξώδες. Έχω μείνει στις εποχές του 10W40 και 10W30.
To 20άρι δεν έχει πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος;
Πολλά χρόνια τώρα. Εάν θυμάμαι σωστά το πρωτο-χρησιμοποίησε η Honda. Και η Ford πλέον εδώ και αρκετά χρόνια τέτοιο λάδι χρησιμοποιεί, εκτός από τα παλιά μοτέρ. Ο λόγος είναι αυτός που είπε ο r200, μείωση τριβών.
Όχι δεν έχει κανένα θέμα με τις υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, γιατί το ιξώδες που μας δείχνει την ρευστότητα του λαδιού στις υψηλές θερμοκρασίες είναι παντελώς άσχετο με την εξωτερική θερμοκρασία!
Να το εξηγήσω: το ιξώδες για την υψηλή θερμοκρασία μετριέται στους 100o C (και ορισμένες φορές και στους 40o C). Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν η εξωτερική θερμοκρασία δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να είναι 100o C. Επίσης, ο κινητήρας λειτουργεί στην βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του (95-110o C συνήθως), ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία - είτε λειτουργεί στην Αθήνα το καλοκαίρι είτε στην Ελβετία τον χειμώνα, ο κινητήρας ίδια εσωτερική θερμοκρασία θα έχει (με ελάχιστες διακυμάνσεις). Για αυτό φροντίζει το σύστημα ψύξης.
Το ιξώδες 'χειμώνα' (W - Winter) που είναι ο πρώτος αριθμός, έχει σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία και αυτό μόνο για τα πρώτα δευτερόλεπτα (άντε 1-2 λεπτά) λειτουργίας του κινητήρα.
τότε γιατί όλα τα βιβλία των κατασκευαστών έχουν σχεδιάγραμμα για την επιλογη ιξώδους με βάση την εξωτερική θερμοκρασία;;;;
-
Είχαν ή έχουν ακόμη;
Τις τελευταίες μέρες που διαβάζω εγχειρίδια σε κάποια αυτοκίνητα αυτά τα σχεδιαγράμματα απουσιάζουν.Έχουν μόνο το τύπο λαδιού και το ιξώδες.
Το VW Group έχει πάει ένα βήμα ποιο κάτω. Αναφέρει μόνο αυτό για τους TSI:
VW 508 00 optional VW 504 00
ή VW 502 00 -
Σχετικά με τα μοντέλα Ινδίας, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που προορίζονται για Ινδία είναι πιο ψηλά και έχουν πιο φτωχό εξοπλισμό και γενικά downgrade.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
τότε γιατί όλα τα βιβλία των κατασκευαστών έχουν σχεδιάγραμμα για την επιλογη ιξώδους με βάση την εξωτερική θερμοκρασία;;;;-
Δεν αναφέρουν όλοι οι κατασκευαστές ιξώδες (π.χ. η BMW το έχει σταματήσει πολλά χρόνια τώρα - μάλιστα γράφει ότι το ιξώδες δεν έχει σημασία, αρκεί το λάδι να είναι προδιαγραφών LL-04).
-
To ιξώδες αναγράφεται για την χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία (ιξώδες W), η οποία όπως έγραψα επηρεάζει.
-
Όσοι κατασκευαστές αναφέρουν διαφορετικό ιξώδες, το κάνουν για ακραίες θερμοκρασίες και συνήθως αφορούν παλαιότερα μοτέρ και παλαιότερες προδιαγραφές λαδιών.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
τότε γιατί όλα τα βιβλία των κατασκευαστών έχουν σχεδιάγραμμα για την επιλογη ιξώδους με βάση την εξωτερική θερμοκρασία;;;;
-
Δεν αναφέρουν όλοι οι κατασκευαστές ιξώδες (π.χ. η BMW το έχει σταματήσει πολλά χρόνια τώρα - μάλιστα γράφει ότι το ιξώδες δεν έχει σημασία, αρκεί το λάδι να είναι προδιαγραφών LL-04).
-
To ιξώδες αναγράφεται για την χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία (ιξώδες W), η οποία όπως έγραψα επηρεάζει.
-
Όσοι κατασκευαστές αναφέρουν διαφορετικό ιξώδες, το κάνουν για ακραίες θερμοκρασίες και συνήθως αφορούν παλαιότερα μοτέρ και παλαιότερες προδιαγραφές λαδιών.
1 αν αγόραζα λοιπόν bmw θα έβαζα 20w/50 .....LL04
2 xw/ψ.......χ για τη χαμηλη και ψ για υψηλή,χρόνια τώρα.
3 το έχουν για να επιλέξεις ιξώδες σύμφωνα με τις θερμοκρασίες της χώρας σου και δεν αφορά αποκλειστικά παλαιούς κινητήρες! -
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
1 αν αγόραζα λοιπόν bmw θα έβαζα 20w/50 .....LL04
2 xw/ψ.......χ για τη χαμηλη και ψ για υψηλή,χρόνια τώρα.
3 το έχουν για να επιλέξεις ιξώδες σύμφωνα με τις θερμοκρασίες της χώρας σου και δεν αφορά αποκλειστικά παλαιούς κινητήρες!- Δεν υπάρχει 20w-50 προδιαγραφών LL-04.
- Η υψηλή θερμοκρασία στην οποία μετριέται το ιξώδες (100o C) να είσαι σίγουρος ότι είναι πολύ υψηλότερη από οποιαδήποτε εξωτερική θερμοκρασία ακόμα και καλοκαίρι στην έρημο, οπότε δεν έχει καμία σημασία.
- Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιους πίνακες. π.χ Ford έχει μόνο ένα ιξώδες (5w-20), ανεξαρτήτως χώρας, θερμοκρασίας κλπ.
ΥΓ: Το ειρωνικό ύφος θα μπορούσε να λείπει....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
1 αν αγόραζα λοιπόν bmw θα έβαζα 20w/50 .....LL04
2 xw/ψ.......χ για τη χαμηλη και ψ για υψηλή,χρόνια τώρα.
3 το έχουν για να επιλέξεις ιξώδες σύμφωνα με τις θερμοκρασίες της χώρας σου και δεν αφορά αποκλειστικά παλαιούς κινητήρες!- Δεν υπάρχει 20w-50 προδιαγραφών LL-04.
- Η υψηλή θερμοκρασία στην οποία μετριέται το ιξώδες (100o C) να είσαι σίγουρος ότι είναι πολύ υψηλότερη από οποιαδήποτε εξωτερική θερμοκρασία ακόμα και καλοκαίρι στην έρημο, οπότε δεν έχει καμία σημασία.
- Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιους πίνακες. π.χ Ford έχει μόνο ένα ιξώδες (5w-20), ανεξαρτήτως χώρας, θερμοκρασίας κλπ.
ΥΓ: Το ειρωνικό ύφος θα μπορούσε να λείπει....
1 αν υπήρχε θα το εβαζα λοιπόν!
3 δεν με νοιάζει το marketing της ford
Δεν ειρωνευομαι και δεν έχω διάθεση για
Καλό μήνα να εχουμε -
Καλό μήνα, ας επανέλθουμε στο Baleno που μας ενδιαφέρει κιόλας...
-
To οποίο Baleno και σήμερα επιβεβαίωσε ότι είναι το πλέον VFM.
Στην έκθεση Suzuki του Σφακιανάκη στα Γλυκά Νερά έχουν για όποιον ενδιαφέρεται το 1.2GLX.
Το ευχαριστήθηκα. Μισή ώρα το 'ξέσκισα' το αυτοκίνητο της έκθεσης.
Είδα τα πάντα. Παραλίγο να μπω και στο πορτ-μπαγκάζ.Μου άφησε την ίδια αίσθηση με την πρώτη φορά.
Αυτοκίνητο διαστάσεων σούπερ μίνι και μέσα είναι μικρομεσαίο αυτοκίνητο που σε προδιαθέτει ότι μπορεί να κάνει ταξίδια.Συνοπτικά. Χώροι, χώροι, άνεση, άνεση. Πίσω θέσεις γήπεδο. Δεν βρήκα κάτι που να με χαλάσει. Το αντίθετο.
Το κερασάκι στην τούρτα η θέσης οδήγησης με τα κεντρικά όργανα, το σύγχρονο ηχοσύστημα και το κεντρικό τούνελ με το ενσωματωμένο υποβραχιόνιο. Αρχοντιά. Βρήκα την σωστή θέση στο κάθισμα και το ευχαριστήθηκα. Δεν ήθελα να βγω.Δεν θα επεκταθώ περισσότερο.
Με κέρδισε όπως και το C3. Και τα δύο (για μένα) ξεχωρίζουν.
Απλά το Baleno το αγοράζεις και σου μένουν και αρκετά χρήματα.Τελευταία πληροφορία για το Baleno για τυχόν facelift ή αλλαγή μοντέλου ή κατάργηση εισαγωγής.
Η ευρωπαϊκή έκδοση θα παραμείνει ίδια τουλάχιστον για τρία χρόνια ακόμη και δεν πρόκειται να σταματήσει η εισαγωγή. Σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να υπάρξουν καλύτερες προσφορές το 2018 και το 2019 γιατί ακόμη είναι φρέσκο στην αγορά. Αυτά μου είπε ο πωλητής.Τουλάχιστον κατέληξα στα δύο αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν, οπότε εκκρεμούν τα δύο test drive που θα γίνουν όταν έρθει ο καιρός της παραγγελίας.
-
Μου βγάζει ειδοποίηση αυτές τις ημέρες ότι το ένα κλειδί θέλει μπαταρία.
Δείτε ένα βιντεάκι πώς αλλάζει.
Φυσικά δεν το κάνω μόνος μην το σπάσωΚαι στο πιο απλό
-
Προς κατόχους και μόνο
Όποιος έχει κάνει κάποια από τα πρώτα service κάποιες ενδεικτικές τιμές;Και δύο ακόμη ερωτήσεις σε όσους έχουν έκδοση με υποβραχιόνιο.
Το κεντρικό τούνελ στο υποβραχιόνιο είναι στερεωμένο καλά ή έχει ξεκινήσει τα πέρα/δώθε;
Το καπάκι του υποβραχιονίου βλέπετε να έχει ξελασκάρει και να κουνιέται όταν το ανοίγετε;
Suzuki Baleno II