-
Ο χρήστης billblackeye έγραψε:
Ξερω τι προβλημα έχει. Δεν ξέρω γτ δεν γίνομαι κατανοητός.
Πήρα και ρώτησα. Συγγνώμη για τυχόν παρεξηγήσεις.
Το αυτοκίνητο εχει κάψει φλατζα κεφαλης.Αυτό που θα κάνει είναι να ανοίξει τον κινητήρα και να αλλάξει τη φλατζα κεφαλής και τη φλατζα εισαγωγης εξαγωγης. (Είναι καρμπυρατερισιο καταλυτικό)
Θα παει την κεφαλή για πλανιαρισμα.
Θα αλλάξει και λάδια λέει γτ είχαν μπει υγρα από το ψυγείο. (Αυτό ισως δε γίνει γτ οταν το ειδε Δεν ειχε ασπριλες το λάδι. )
Θα βάλει και παραφλου Στο ψυγείο.
Αυτα ακριβώς είπε.
Οταν τον ρωτησα αν θα είναι μόνο αυτα μου ειπε πως δεν ξέρει. Ισως εμφανιστεί και κατι άλλο οταν ανοίξει τον κινητήρα. Αλλά αν εμφανιστεί κατι άλλο θα είναι καμια φλατζα βαλβίδων αλλά 15 ευρώ ισως και τα μπουζι.
Ευχαριστώ, ελπίζω να ξεκαθαρισα την κατασταση.Α γεια σου.
Οποτε και πλανιαρισμα κανει και σετ φλατζες κεφαλης περναει και μπουζι και λαδια . Τα λαδια φιλτρο να τα αλλαξεις φιλε μου. Μη τα λυπηθεις. Ας μην εχουν νερα μεσα.
Οποτε ειμαστε στα 280 ευρω.
Θα μπορουσε και καλυτερα ο μαστορας πιστευω στην τελικη τιμη.
Δεν ειναι κατα την γνωμη μου μεγαλο το ποσο.Προσεξε οταν ανοιξει το καπακι να εισαι κι εσυ εκει αν σου ειναι δυνατον να ζητησεις επι τοπου να σου δειξει τη ζημια. Ευκαιρια και να μαθεις δυο πραγματα και το σημαντικοτερα να μη σε πιασει κοτσο ...... τοσο ευκολα....ο μαστορας και σου κοπανησει καμια ταριφα ακομα απο το πουθενα.
Αυτο το τελευταιο μεταξυ μας ετσι?......Πλακα κανω...... Το νου σου!!!!
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε coupeas και ολους για τις συμβουλές σας και για ολη τη βοηθεια. Τελικά άξιζε πολύ που απευθύνθηκα σε σας και στο συγκεκριμένο φόρουμ.
Θα σας κρατήσω ενήμερους. -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Για το παρακάτω υλικό έχει κανείς άποψη;
http://www.ebay.co.uk/itm/K-Seal-Perman ... SwT6pVzwgnΓια το συγκεκριμενο οχι....για τα φθηνιαρικα-σκονες εχω ομως...Για διαρροη στο πρεσσαρισμα αλουμινιου-πλαστικου στο ψυγειο νερου...για λιγο καιρο εκαναν δουλεια...μετα τιποτα.
Υπαρχουν αναφορες που καποιοι καθυστερησαν την φλατζα ή το ρηγμα σε καπακι(δν θυμαμαι πιο απο τα δυο) για αρκετα χιλιομετρα. -
Σε περιπτωσεις πολυ μικρων ριγματων ισως καθυστερησει την επισκευη. Δεν νομιζω να εχει δοκιμαστει εδω στην Ελλαδα. Προσωπικα στα πολλα σχετικα χρονια που συνεργαστηκα με μηχανικους κανεις δεν μου συνεστησε να το προτιμησω ως λυση. Να πω απο αγνοια? Να πω απο ελλειψη εμπιστοσυνης? Να πω απο αποτυχια σε χρηση? Απ ολα αυτα?.....Εγω παντως δεν θα το εβαζα . Ετσι κι αλλιως την επισκευη την εχεις γκαβατζωσει.
Θα ελεγα οτι τι προιον αυτο το χρησιμοποιουν σε αγωνες οπου δεν υπαρχει χρονος επισκευης της κεφαλης του κινητηρα . -
Καλησπερα παιδια!!Εχω ενα opel corsa 1.4twinport!! Εχει 2-3μερες που ανοιξα το καπο και ειδα οτι ελειπαν υγρα απο το δοχειο του ψυγειου!! Στην συνεχεια ανοιξα το καπακι λαδιου και ειδα για πρωτη φορα μετα απο 160.000χμ αυτην την μαγιονεζα που λεμε!! Επεισης εχω παρατηρησει οτι καπου καπου η εξατμηση βγαζει ασπρο καπνο!! Θα ηθελα να με βοηθησετε και να μου πειτε την γνωμη σας, για το τι μπορει να συμβαινει!!
Ξεχασα να πω οτι απο λαδακια ημουν φουλ!! -
Καλησπερα παιδια!!Εχω ενα opel corsa 1.4twinport!! Εχει 2-3μερες που ανοιξα το καπο και ειδα οτι ελειπαν υγρα απο το δοχειο του ψυγειου!! Στην συνεχεια ανοιξα το καπακι λαδιου και ειδα για πρωτη φορα μετα απο 160.000χμ αυτην την μαγιονεζα που λεμε!! Επεισης εχω παρατηρησει οτι καπου καπου η εξατμηση βγαζει ασπρο καπνο!! Θα ηθελα να με βοηθησετε και να μου πειτε την γνωμη σας, για το τι μπορει να συμβαινει!! Το μυαλο μου παει στην φλαντζα κεφαλης.. Δηλαδη οτι μπερδευει το ψυκτικο υγρο με τα λαδια για αυτο και βγαινει αυτος ο ασπρος καπνος κατα την καυση.. ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ
Ξεχασα να πω οτι απο λαδακια ημουν φουλ!! -
Οταν ελεγξες τα λαδια παρατηρησες να εχουν ασπρο χρωμα σαν αυτο που εχει η μαγιονεζα που λεμε στο καπακι λαδιου; Τα συμπτωματα που παρουσιαζεις οντως παραπεμπουν σε καμενη φλαντζα. Οι διαδρομες που κανεις ειναι συντομες; Σε αυτη την περιπτωση ισως τα λαδια να μην προλαβαινουν μα ζεσταθουν και να μαζευουν υγρασια ειδικα τωρα το χειμωνα και ισως για αυτο να εμφανιστηκε η μαγιονεζα στο καπακι
-
Οι διαδρομές μου ειναι ειναι και κοντινές 2-3χμ και μακρινές 10-15!! Η αλήθεια ειναι οτι σκούπισα το καπάκι εχθές κούνησα το αμάξι, το άνοιξα και στον περιφερειακό και σημερα που το ξαναείδα είχε ελάχιστη μαγιονέζα ! Στο δείκτη του λαδιού τα λάδια ειναι πεντακάθαρα !! Επίσης ξανα γέμισα το δοχείο του ψυγείου(πήρε 500ml)
-
Ξέχασα να πω οτι δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω 90! Και οτι οταν το είχα παει στο μηχανικό πριν κανά μήνα μου είχε πει οτι χάνει λίγα νερα!! Τωρα απο που και γιατι δεν μου είπε, αλλά μάλλον δεν θα ήταν κατι σημαντικό!
-
Έχεις αλλάξει ποτέ μέχρι τώρα φλάντζα, γιατί όσο θυμάμαι, από φίλους με Οπελ, αυτό το μοτέρ έχει το θεματάκι του σε αυτόν τον τομέα. Ο μηχανικός σου θα πρέπει να ξέρει κανονικά.
Νίκος
Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γεια σου Νίκο!! Το αμάξι ήταν του θείου μου! Απο όσο ξερω δεν εχει αλλαχτεί.. Ποςο να κοστίζει μια αλλαγή φλάντζα μηχανής;;
-
Δεν είναι κάτι που το αλλάζεις προληπτικά η φλάτζα .Τι πιο πιθανό είναι ότι η μαγιονέζα είναι υγρασία απο τα λάδια που δεν προλαβαίνει να εξατμιστεί απο τις μικρές διαδρομές που κάνεις.
-
Μακάρι να ειναι αυτο παιδιά!! Θα το παρακολουθήσω και τις επόμενες μερες και θα σας πω νεοτερα
-
Ο χρήστης ΒασιλησΝ έγραψε:
Καλησπερα παιδια!!Εχω ενα opel corsa 1.4twinport!! Εχει 2-3μερες που ανοιξα το καπο και ειδα οτι ελειπαν υγρα απο το δοχειο του ψυγειου!! Στην συνεχεια ανοιξα το καπακι λαδιου και ειδα για πρωτη φορα μετα απο 160.000χμ αυτην την μαγιονεζα που λεμε!! Επεισης εχω παρατηρησει οτι καπου καπου η εξατμηση βγαζει ασπρο καπνο!! Θα ηθελα να με βοηθησετε και να μου πειτε την γνωμη σας, για το τι μπορει να συμβαινει!!
Ξεχασα να πω οτι απο λαδακια ημουν φουλ!!Τίποτα φοβερό απλα έκαψε φλατζα με μια 350αρα περιπου καθαρισες.
-
Ο χρήστης ΒασιλησΝ έγραψε:
Ξέχασα να πω οτι δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω 90! Και οτι οταν το είχα παει στο μηχανικό πριν κανά μήνα μου είχε πει οτι χάνει λίγα νερα!! Τωρα απο που και γιατι δεν μου είπε, αλλά μάλλον δεν θα ήταν κατι σημαντικό!πρεπει να το ελεγξετε μηπως χανει αντιψυκτικα απο την αντλια νερου η απο καποιο κολαρο
-
Τα twinport γενικά δεν έχουν θέμα με φλάντζα. Τα παλαίοτερα ecotec είχαν.
Χάνουν συνήθως από την αντλία νερού! Νομίζω και εγώ με παρόμοια χιλιόμετρα την είχα αλλάξει.
-
Ο χρήστης ΒασιλησΝ έγραψε:
Ξέχασα να πω οτι δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω 90! Και οτι οταν το είχα παει στο μηχανικό πριν κανά μήνα μου είχε πει οτι χάνει λίγα νερα!! Τωρα απο που και γιατι δεν μου είπε, αλλά μάλλον δεν θα ήταν κατι σημαντικό!Να χάνει νερά και να μην είναι σημαντικό .........δεν γίνεται!!! Ανεβάζει θερμοκρασία και καις φλάντζα για πλάκα.
-
Καλησπερα παιδια! Εχω ενα corsa c 1.4 twinport!! Εχω παραδωσει τις πινακιδες και δεν το κουναω το αμαξι εδω και 15μερες!! Καθε μερα ομως το βαζω μπρος κανα 5-10λεπτο, και παρατηρω οτι η θερμοκρασια δεν ανεβαινει καθολου!! Σημερα λοιπον αποφασισα να το κανω μια βολτα!! Το αφησα 2λεπτα να ζεσταθει, το εκανα και 2-3 λεπτα βολτουλα(πολυ χαλαρα) και οταν το παρκαρα παρατηρησα την θερμοκρασια να ανεβαινει απο το τους 80 στους 97-98 σε 10δευτερολεπτα το πολυ!! το βεντιλαντερ δουλευε κανονικα και επειδη φοβηθηκα εσβησα την μηχανη και την αφησα στα ρευματα να δουλευει το βεντιλατερ!! Η θερμοκρασια κατεβηκε στα φυσιολογικα!!οταν ομως ανοιξα το καπο ειδα υγρα πανω στο δοχειο που βαζουμε το αντιψυκτικο και τα νερα ειχαν φτασει μεχρι πανω στην ταπα!!πηγα να ανοιξω την ταπα εβγαλε ελαχιστο αερα και ετρεχαν νερα! Αμεσως την εκλεισα... θα ηθελα να μου πειτε τις γνωμες σας!! Ευχαριστω για τον χρονο σας...
Καμμενη φλαντζα