-
Σωστο και αυτο
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Αυτό που έχω να πω και είναι γενικό όχι ειδικο για το c3 ειναι ότι τα σουπερμινι έχουν πολύ υψηλές τιμές πλέον. Τόσο ώστε αν ήθελα all around αυτοκίνητο να κοιτάγα κάτι από τα οικονομικά της παραπάνω κατηγορίας και αν ήθελα κάτι μόνο για την πόλη να κοιταγα μίνι.
Σωστό εν μέρει,αυτό που λες,αλλά οι περισσότεροι καταφεύγουν σ'αυτή την κατηγορία για να συνδυάσουν και τις δύο περιπτώσεις (ιδίως τώρα που μεγαλώνουν συνεχώς οι διαστάσεις στην μικρομεσαία κατηγορία με πάνω από 4,30μ. στα περισσότερα μοντέλα,χάνουν τον χαρακτήρα της ευκολίας στην πόλη,κυρίως στο παρκάρισμα).
Storm,το C3 είναι πολύ καλό αμάξι.Το έχει η αδερφή μου εδώ και 5 μήνες (shine 1.2 110hp χειροκίνητο) κι είναι κατ'ευχαριστημένη.Το υποβραχιόνιο μπορεί όντως να μπει Ελλάδα και της το έκαναν δώρο μαζί με συναγερμό.
-
Δεν πρόκειται για σούπερ μίνι πλέον , αλλά για κλασσικά μικρομεσαία αφού οι διαστάσεις τους είναι γύρω στα 4 μ. το μεταξόνιο πάνω από 2,5 μ. και ο χώρος αποσκευών πάνω από 300 λίτρα . Είναι ανάλογου μεγέθους με τα μικρομεσαία της δεκαετίας του 90 και των αρχών του 2000 . Ακόμα εκείνα είχαν γύρω στα 50-80 άλογα και τα τωρινά έχουν από 70-130 άλογα οπότε είναι και πολύ γρήγορα και καλύπτουν άνετα τις ανάγκες νέων , μικρής οικογένειας ή μεσηλίκων χωρίς υποχρεώσεις και μεγαλύτερων .
Αλλά αυτό που πλέον θα αλλάξει πολλά είναι τα SUV αυτής της κατηγορίας που έχουν ακόμα μεγαλύτερους χώρους και δυνατότητες για εκτός δρόμου και εκδρομές .
Αλλωστε στην Ευρώπη που έχει πρόβλημα υπογεννητικότητας εδώ και μία γενιά , υπάρχουν πλέον πολλοί άνω των 60 συνταξιούχοι που δεν έχουν ανάγκη για μεγαλύτερους χώρους , θέλουν να παρκάρουν εύκολα και να πάνε ωραίες εκδρομές .
Τα μικρομεσαία πλησιάζουν πια τα 4,40 μ. και έχουν χάσει τον χαρακτηρισμό μικρό ....
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Σωστό εν μέρει,αυτό που λες,αλλά οι περισσότεροι καταφεύγουν σ'αυτή την κατηγορία για να συνδυάσουν και τις δύο περιπτώσεις (ιδίως τώρα που μεγαλώνουν συνεχώς οι διαστάσεις στην μικρομεσαία κατηγορία με πάνω από 4,30μ. στα περισσότερα μοντέλα,χάνουν τον χαρακτήρα της ευκολίας στην πόλη,κυρίως στο παρκάρισμα).
Storm,το C3 είναι πολύ καλό αμάξι.Το έχει η αδερφή μου εδώ και 5 μήνες (shine 1.2 110hp χειροκίνητο) κι είναι κατ'ευχαριστημένη.Το υποβραχιόνιο μπορεί όντως να μπει Ελλάδα και της το έκαναν δώρο μαζί με συναγερμό.
Συμφωνώ. Αν κάποιος θέλει να συνδυάσει με κάποιο τρόπο όλες τις περιπτώσεις μεταφορικής ανάγκης μάλλον θα κοιτάξει κάποιο σούπερ μίνι αυτοκίνητο.
Από την κατηγορία αυτή είδα και το Clio και το νέο Swift και το Yaris. Από μένα έφαγαν άκυρο.
Είδα και το νέο Auris. Εντάξει τι να πω; Σαν να μπήκα σε αμερικάνικη μαούνα. Άκυρο και αυτό.
Το ίδιο και το C-HR.
Τα μεγάλα αυτοκίνητα δεν με ενδιαφέρουν καθόλου. Μέχρι 4 μέτρα είναι μία χαρά.Με το C3 κόλλησα. Έχει κάποια πράγματα που τα υπόλοιπα σούπερ μίνι πολύ απλά δεν τα έχουν.
Κρίμα που δεν έχω αυτή τη περίοδο χρήματα για να μπω σε διαδικασία αγοράς.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σωστό εν μέρει,αυτό που λες,αλλά οι περισσότεροι καταφεύγουν σ'αυτή την κατηγορία για να συνδυάσουν και τις δύο περιπτώσεις (ιδίως τώρα που μεγαλώνουν συνεχώς οι διαστάσεις στην μικρομεσαία κατηγορία με πάνω από 4,30μ. στα περισσότερα μοντέλα,χάνουν τον χαρακτήρα της ευκολίας στην πόλη,κυρίως στο παρκάρισμα).
Storm,το C3 είναι πολύ καλό αμάξι.Το έχει η αδερφή μου εδώ και 5 μήνες (shine 1.2 110hp χειροκίνητο) κι είναι κατ'ευχαριστημένη.Το υποβραχιόνιο μπορεί όντως να μπει Ελλάδα και της το έκαναν δώρο μαζί με συναγερμό.
Συμφωνώ. Αν κάποιος θέλει να συνδυάσει με κάποιο τρόπο όλες τις περιπτώσεις μεταφορικής ανάγκης μάλλον θα κοιτάξει κάποιο σούπερ μίνι αυτοκίνητο.
Διαφωνώ ριζικά. Για μένα θα κοιτάξει μικρομεσαίο. Εγώ έχω, φιεστα που βάση ειδικού τύπου είναι και το καλύτερο της κατηγορίας από οδική συμπεριφορα και είναι χειρότερο από τα μικρομεσαία της προηγούμενης γενιάς που οδηγω/έχω οδηγήσει.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν πρόκειται για σούπερ μίνι πλέον , αλλά για κλασσικά μικρομεσαία αφού οι διαστάσεις τους είναι γύρω στα 4 μ. το μεταξόνιο πάνω από 2,5 μ. και ο χώρος αποσκευών πάνω από 300 λίτρα . Είναι ανάλογου μεγέθους με τα μικρομεσαία της δεκαετίας του 90 και των αρχών του 2000 .Δεν έχουν φτάσει ακόμα στα μεγέθη των μικρομεσαίων των '90s, αν και πλησιάζουν. Όμως δεν έχει καμία σημασία αυτό. Οι διαστάσεις μεγαλώνουν, αλλά οι κατηγορίες παραμένουν. Δεν έγιναν μικρομεσαία, απλά αυτές τις διαστάσεις έχουν πια τα superminis.
Ακόμα εκείνα είχαν γύρω στα 50-80 άλογα
To 60 και το 70 ίσως. Το 90 και το 2000 σαφώς και όχι όμως.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Διαφωνώ ριζικά. Για μένα θα κοιτάξει μικρομεσαίο. Εγώ έχω, φιεστα που βάση ειδικού τύπου είναι και το καλύτερο της κατηγορίας από οδική συμπεριφορα και είναι χειρότερο από τα μικρομεσαία της προηγούμενης γενιάς που οδηγω/έχω οδηγήσει.
Εσύ γιατί δεν πήρες μικρομεσαίο;
-
Γιατί έχουμε στην οικογένεια.θελαμε και 2ο μικρό για την πόλη.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Γιατί έχουμε στην οικογένεια.θελαμε και 2ο μικρό για την πόλη.Άρα η μικρομεσαία κατηγορία δεν είναι και τόσο allround.
Kαι γενικά -συμπεριλαμβάνοντας και τον εαυτό μου,γιατί κι εγώ έχω ένα Fiestaκι ως δεύτερο-,έχω συμπεράνει πως όταν υπάρχει μεγαλύτερο αμάξι,πιο ορθολογικό θα ήταν για χρήση πόλης ένα της ακόμη μικρότερης κατηγορίας (π.χ. i10,Panda,Αygo,Citigo κ.ά.)
35-40εκ. λιγότερα, πιστεύω είναι σημαντική διαφορά για να διευκολυνθείς στο παρκάρισμα. -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Γιατί έχουμε στην οικογένεια.θελαμε και 2ο μικρό για την πόλη.
Άρα η μικρομεσαία κατηγορία δεν είναι και τόσο allround.
Kαι γενικά -συμπεριλαμβάνοντας και τον εαυτό μου,γιατί κι εγώ έχω ένα Fiestaκι ως δεύτερο-,έχω συμπεράνει πως όταν υπάρχει μεγαλύτερο αμάξι,πιο ορθολογικό θα ήταν για χρήση πόλης ένα της ακόμη μικρότερης κατηγορίας (π.χ. i10,Panda,Αygo,Citigo κ.ά.)
35-40εκ. λιγότερα, πιστεύω είναι σημαντική διαφορά για να διευκολυνθείς στο παρκάρισμα.+1
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Γιατί έχουμε στην οικογένεια.θελαμε και 2ο μικρό για την πόλη.Αν χρησιμοποιούνται τακτικά και τα δύο αυτοκίνητα τότε θεωρώ λογικό να έχει μία οικογένεια δύο αυτοκίνητα.
Απλά εγώ θεωρώ ότι όταν όλες οι ανάγκες μπορούν να καλυφθούν με ένα σούπερ μίνι τότε δεν υπάρχει λόγος αγοράς μεγαλύτερου. Μεγάλο ρόλο παίζει και ο τρόπος ζωής, που ζει ο καθένας, πόσα λεφτά βγάζει και γενικά πως περνά στη ζωή του.
π.χ. φίλος 48άρης που εργάζεται στα Οινόφυτα σε βιομηχανία, παντρεμένος με δύο παιδιά, έχει ως δικό του μεταφορικό μέσο μία BMW X1. Η γυναίκα του έχει ένα Opel Corsa και εργάζεται σε δήμο (δημόσιος υπάλληλος).
Τα παιδιά είναι μικρά. Καθημερινά ο τύπος πάει και έρχεται από Γέρακα σε Οινόφυτα με την BMW.
Αλλά! Αλλά! Στην βιομηχανία έχει δική του αριθμημένη θεσάρα πάρκινγκ κάτω από σκέπαστρο και όταν επιστρέφει σπίτι παρκάρει το BMW στο υπόγειο πάρκινγκ της μεζονέτας δίπλα στο Corsa. Το BMW το έχει μόνο για για το πέρα/δώθε στη δουλειά και για ταξίδια και το Corsa το χρησιμοποιεί αν χρειαστεί για πέρα/δώθε μέσα στην Αθήνα. -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Γιατί έχουμε στην οικογένεια.θελαμε και 2ο μικρό για την πόλη.
Άρα η μικρομεσαία κατηγορία δεν είναι και τόσο allround.
Μα δεν θέλαμε all around αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο αποκλειστικά για την πόλη θελαμε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν πρόκειται για σούπερ μίνι πλέον , αλλά για κλασσικά μικρομεσαία αφού οι διαστάσεις τους είναι γύρω στα 4 μ. το μεταξόνιο πάνω από 2,5 μ. και ο χώρος αποσκευών πάνω από 300 λίτρα . Είναι ανάλογου μεγέθους με τα μικρομεσαία της δεκαετίας του 90 και των αρχών του 2000 .
Δεν έχουν φτάσει ακόμα στα μεγέθη των μικρομεσαίων των '90s, αν και πλησιάζουν. Όμως δεν έχει καμία σημασία αυτό. Οι διαστάσεις μεγαλώνουν, αλλά οι κατηγορίες παραμένουν. Δεν έγιναν μικρομεσαία, απλά αυτές τις διαστάσεις έχουν πια τα superminis.
Ακόμα εκείνα είχαν γύρω στα 50-80 άλογα
To 60 και το 70 ίσως. Το 90 και το 2000 σαφώς και όχι όμως.
To golf III βγήκε το 1991 μέχρι το 1997 και είχε το 1.4 που αγοράζαμε όλοι τότε 55 άλογα και μετά 60 .
Το golf IV βγήκε το 1997 μέχρι το 2006 και είχε το 1.4 75 άλογα .
https://www.auto-data.net/en/?f=showSub ... d=896#Golf III (1HX)Απλά εμείς μετά το 2000 άρχισαν τα δανεικά και πέρναμε μεγαλύτερους κινητήρες .
Οπότε μια χαρά τα λέω ...
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...
-
Το τι θα αγοράσει ο καθένας είναι συνάρτηση των αναγκών του . Σήμερα μετά το μεγάλωμα των μικρών , μπορούν άνετα να χωρέσουν 4 άτομα και έχουν και κινητήρες για ταξίδια . Οπότε πολύς κόσμος βολεύεται με αυτό το μέγεθος γιατί απλά δεν έχει πιτσιρίκια και τον πανικό των σημερινών 30άρηδων που νομίζουν ότι μόνο αυτοί έγιναν γονείς και θέλουν χώρους τριαξονικής νταλίκας...
Αλλά εκείνα που βολεύουν είναι τα σουβ της Β κατηγορίας .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Σήμερα μετά το μεγάλωμα των μικρών , μπορούν άνετα να χωρέσουν 4 άτομα και έχουν και κινητήρες για ταξίδια .
Αλλά εκείνα που βολεύουν είναι τα σουβ της Β κατηγορίας .4 άτομα θα χωρεσουν , οι αποσκευές είναι ζήτημα. Οι κινητήρες τούρμπο εννοείτε ότι επίσης είναι επαρκεστατοι αλλά αυτό που δεν συγκρίνεται μεταξύ μικρομεσαίου και σουπερμινι είναι η ποιότητα κύλισης που είναι συντριπτικά υπέρ του μικρομεσαίου.
-
Επειδή εγώ έκανα τέστ το C3 προερχόμενος από υδροπνευματική , μπορώ να πω ότι η ποιότητα κύλισης του μικρού είναι καλή . Οχι σαν της υδρό , αλλά εκεί δεν την φτάνει κανείς ...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
To golf III βγήκε το 1991 μέχρι το 1997 και είχε το 1.4 που αγοράζαμε όλοι τότε 55 άλογα και μετά 60 .
Το golf IV βγήκε το 1997 μέχρι το 2006 και είχε το 1.4 75 άλογα .
https://www.auto-data.net/en/?f=showSub ... d=896#Golf III (1HX)Απλά εμείς μετά το 2000 άρχισαν τα δανεικά και πέρναμε μεγαλύτερους κινητήρες .
Σαν κλασικός criuser παίρνεις ό,τι χειρότερο υπήρχε και το αναγάγεις σε νόρμα. Όταν τότε τα περισσότερα μικρομεσαία αυτοκίνητα είχαν πολλά παραπάνω άλογα. Ακόμα και το σαπάκι το Golf 3 στην έκδοση GT είχε 100 αξιοπρεπέστατα. Οι δε Ιταλοί είχαν 100+ άλογα από 1400 στις 145! Το δε 1989 είχαμε 323F με 87 άλογα στα 950 κιλά και μετρημένο 0-100 σε 11.5''. Ποια 50 άλογα μου λες στις αρχές του 2000; 50 άλογα είχαν τα 1000άρια Polo το 95.
-
Το 50-80 που έγραψα περιλάμβανε αρκετά . Εγώ θυμάμαι πάντως τα 1400άρια που ήταν η αγορά τότε η PSA στα 75 το 19 στα 80 και οι γερμανοί χαμηλά . Η 145 ξεκίνησε με 90 το 94 . Αλλά το Τίπο γύρω στα 75 . Και η Κορόλλα γύρω στα 75 επίσης . Μιλάμε για όλο το 90 γενικά και κάποιο μοντέλο μπορεί να πέρασε και το 2000 . Βασικά μιλάμε για 2-3 μοντέλα πίσω σπό τα σημερινά .
-
Από τα 50 πήγαμε ξαφνικά στα 75-80 κρουιζεράκο;
Η Corolla 1300 ήταν στα 88 άλογα... http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... umber=2752
-
Υπήρχαν τα 50 για το γκόλφ ? Υπήρχαν . Αρα μια χαρά τα έγραψα . Και μια χαρά το όριο 50-80 κάλυπτε τα αυτοκίνητα της εποχής , ακόμα και αν προς το τέλος της εμφανίστηκαν μοντέλα που πήγαιναν στα 90 άντε 100 .
Η ουσία είναι ότι τα περισσότερα ήταν στα 75-80 και σήμερα τα μικρά με ανάλογους ΒΑΣΙΚΟΥΣ κινητήρες 75-90 μας φαίνονται υπερβολικά αργά , αλλά υπάρχουν και τα τούρμπο που είναι πιο γρήγορα από όλα τα μικρομεσαία εκείνης της εποχής 20 χρόνια πίσω .
Ανεξάρτητα λοιπόν από την προσπάθεια , ατυχή ως συνήθως , να εκτρέψει την συζήτηση σε ανούσια κοντρίτσα , η ουσία είναι ότι τα σημερινά μικρά έχουν ανάλογες διαστάσεις με τα μικρομεσαία 2-3 γενεών πίσω και βέβαια έχουν καλύτερους κινητήρες και πλήρη εξοπλισμό . Οπότε από την στιγμή που τα παλιά μικρομεσαία ήταν οικογενειακά αμάξια για όλους μας , είναι λογικό να μπορούν να είναι τέτοια και τα σημερινά μικρά .
Νέο Citroen C3 2017