-
Καλήμερα σε όλο το φόρουμ. Είμαι κάτοχος ενός honda civic υβριδικού μοντ 2008. Το αυτοκίνητο εχει 140.000 .Σκέφτομαι την αγορά ενός καινούριου ή ¨σχεδόν ' καινούριου (μοντ 2016 και έπειτα) .Λόγω του οτι έχουμε καλομάθει με τις ανέσεις και τον εξοπλισμό του HONDA (αυτόματο κιβώτιο ,CRUISE CONTROL KTL ) και επειδή θα το οδηγάει κυρίως η σύζυγος θα ήθελα να τα εχει και το καινούριο σαν εξοπλισμό . Σαν σκέψη θα με κάλυπτε αρχικά ένα μοντέλο σαν αυτό π.χsigma.car.gr/cars/view/11007557/ Ξέρουμε κάτι για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου; Επίσης θα ήθελα η κατανάλωση να είναι κοντά στα 6.7 l/100km που εχω τώρα και θα προτιμούσα αν ειναι δυνατόν κινητήρα βενζίνης. Η οικογένεια περιλαμβάνει και 2 παιδιά 13 και 10 χρόνων. Κάθε πρόταση αποδεκτή .Ευχαριστώ.
-
Καλήμερα σε όλο το φόρουμ. Είμαι κάτοχος ενός honda civic υβριδικού μοντ 2008. Το αυτοκίνητο εχει 140.000 .Σκέφτομαι την αγορά ενός καινούριου ή ¨σχεδόν ' καινούριου (μοντ 2016 και έπειτα) .Λόγω του οτι έχουμε καλομάθει με τις ανέσεις και τον εξοπλισμό του HONDA (αυτόματο κιβώτιο ,CRUISE CONTROL KTL ) και επειδή θα το οδηγάει κυρίως η σύζυγος θα ήθελα να τα εχει και το καινούριο σαν εξοπλισμό . Σαν σκέψη θα με κάλυπτε αρχικά ένα μοντέλο σαν αυτό π.χsigma.car.gr/cars/view/11007557/ Ξέρουμε κάτι για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου; Επίσης θα ήθελα η κατανάλωση να είναι κοντά στα 6.7 l/100km που εχω τώρα και θα προτιμούσα αν ειναι δυνατόν κινητήρα βενζίνης. Η οικογένεια περιλαμβάνει και 2 παιδιά 13 και 10 χρόνων. Κάθε πρόταση αποδεκτή .Ευχαριστώ.
-
Καλήμερα σε όλο το φόρουμ. Είμαι κάτοχος ενός honda civic υβριδικού μοντ 2008. Το αυτοκίνητο εχει 140.000 .Σκέφτομαι την αγορά ενός καινούριου ή ¨σχεδόν ' καινούριου (μοντ 2016 και έπειτα) .Λόγω του οτι έχουμε καλομάθει με τις ανέσεις και τον εξοπλισμό του HONDA (αυτόματο κιβώτιο ,CRUISE CONTROL KTL ) και επειδή θα το οδηγάει κυρίως η σύζυγος θα ήθελα να τα εχει και το καινούριο σαν εξοπλισμό . Σαν σκέψη θα με κάλυπτε αρχικά ένα μοντέλο σαν αυτό π.χsigma.car.gr/cars/view/11007557/ Ξέρουμε κάτι για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου; Επίσης θα ήθελα η κατανάλωση να είναι κοντά στα 6.7 l/100km που εχω τώρα και θα προτιμούσα αν ειναι δυνατόν κινητήρα βενζίνης. Η οικογένεια περιλαμβάνει και 2 παιδιά 13 και 10 χρόνων. Κάθε πρόταση αποδεκτή .Ευχαριστώ.
-
Πολύ ωραίο το V40 CC, το είχα δει και εγώ και το σκεφτόμουν, μέχρι που το είδα από κοντά και αντιλήφθηκα τους χώρους που (δεν) έχει, κυρίως στο porte-baggage. Γενικώς τα Volvo λες και είναι σχεδιασμένα με τη λογική ότι ο ιδιοκτήτης θα έχει αναγκαστικά και κάποια μπαγκαζιέρα, δεν εξηγείται αλλιώς
Αν σου αρέσουν αυτού του είδους τα οχήματα (S/W ή τα πιο ψηλά τύπου Allroad, Scout κλπ), σε καινούρια και σε λογικές τιμές υπάρχουν μόνο τα καινούρια Octavia Scout και Leon XPerience, και τα δύο με τους μικρούς diesel. Το Scout δεν έρχεται καν σε βενζίνη, ενώ το XPerience με τον 1.8TSi κάνει λίγο πάνω από τα 26Κ€. Με πιο μικρούς κινητήρες δεν υπάρχουν τέτοια οχήματα, ενώ και με τους βενζίνης δεν θα έχεις τόσο χαμηλή κατανάλωση που θες, οπότε θα πρέπει να κοιτάξεις με τον 1.6TDi.
Αλλιώς πας σε αντίστοιχα μικρομεσαία SUV, όπως S-Cross ή Karoq, που είναι εκεί τριγύρω στα 20Κ€ και έχουν όλα όσα ζητάς.
-
Ευχαριστω για την απαντηση σου.Βασικα ψαχνω ενα αυτοκινητο με τον ιδιο πςνω κατω εξοπλισμο στο ιδιο μεγεθος απλως νεοτερο . Πηγα και ειδα σημερα το νεο civic.ΑΠλα απογοητευτηκα απο την ποιοτητα του. Βεβαια δεν το εκανα τεστ drive.
-
Ο χρήστης jaxws έγραψε:
ΑΠλα απογοητευτηκα απο την ποιοτητα του.Για ποια ποιότητα μιλάς συγκεκριμένα;
-
Ο χρήστης jaxws έγραψε:
Ευχαριστω για την απαντηση σου.Βασικα ψαχνω ενα αυτοκινητο με τον ιδιο πςνω κατω εξοπλισμο στο ιδιο μεγεθος απλως νεοτερο . Πηγα και ειδα σημερα το νεο civic.ΑΠλα απογοητευτηκα απο την ποιοτητα του. Βεβαια δεν το εκανα τεστ drive.Καλό μήνα!
Αν καταλαβαίνω σωστά από το ''ψαχνω ενα αυτοκινητο με τον ιδιο πάνω κατω εξοπλισμο στο ιδιο μεγεθος απλως νεοτερο'' ,ψάχνεις sedan με καλό εξοπλισμό και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια των σύγχρονων αυτοκινήτων.Το v40 έχω την εντύπωση ότι δε θα σε ενθουσιάσει με τους χώρους του, εκτός και αν το έχεις δει από κοντά και σε καλύπτει.Αν ναι,προχώρα άφοβα!
Κάνε και μια αναφορά στο budget σου για να σου διευκολύνεις όσους θέλουν να βοηθήσουν!
Κάποιες προτάσεις σε αυτόματα που θα μπορούσαν να σ'ενδιαφέρουν.BMW 216 Active tourer (πετρέλαιο)
Volvo S60
Audi A4 (ερωτηματικό η χαμηλή κατανάλωση που ψάχνεις)
Από ψηλά δεν αναφέρω κάποιο,υπάρχουν πολλά που θα μπορούσαν να σε ενδιαφέρουν.Το C-HR είναι και υβριδικό σαν το τωρινό σου αμάξι. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
ΑΠλα απογοητευτηκα απο την ποιοτητα του.
Για ποια ποιότητα μιλάς συγκεκριμένα;
Τα πλαστικά του σε αίσθηση μου φάνηκαν λίγο χειρότερης ποιότητας απο τα δικά μου. Το δε τιμόνι με τους διακόπτες μου φάνηκε χειρότερης ποιοτητας.Εξαλλου κοιτάζοντας ενα αυτοκίνητο μιας 10ετιας μπροστά περιμένεις μια αναβάθμιση παντού. Πράγματι οι χώροι του δεν έχουν καμία σχέση με το δικό μου αλλά για παράδειγμα το κάθισμα του οδηγού δεν πάει τόσο πίσω ώστε να τεντώνει το πόδι μου . Ηταν και κάποιες άλλες λεπτομέρειες που δεν μου άρεσαν κρίνοντας υποκειμενικά βέβαια και σκεπτόμενος οτι χωρίζει μια δεκαετία τα 2 μοντέλα.
-
Ευχαριστώ φίλε.
-
Ο χρήστης jaxws έγραψε:
ΑΠλα απογοητευτηκα απο την ποιοτητα του.
Για ποια ποιότητα μιλάς συγκεκριμένα;
Τα πλαστικά του σε αίσθηση μου φάνηκαν λίγο χειρότερης ποιότητας απο τα δικά μου. Το δε τιμόνι με τους διακόπτες μου φάνηκε χειρότερης ποιοτητας.Εξαλλου κοιτάζοντας ενα αυτοκίνητο μιας 10ετιας μπροστά περιμένεις μια αναβάθμιση παντού. Πράγματι οι χώροι του δεν έχουν καμία σχέση με το δικό μου αλλά για παράδειγμα το κάθισμα του οδηγού δεν πάει τόσο πίσω ώστε να τεντώνει το πόδι μου . Ηταν και κάποιες άλλες λεπτομέρειες που δεν μου άρεσαν κρίνοντας υποκειμενικά βέβαια και σκεπτόμενος οτι χωρίζει μια δεκαετία τα 2 μοντέλα.
Δεν είναι κριτήρια σύγκρισης αυτά που αναφέρεις. Το τιμόνι με τους διακόπτες είναι χαρακτηριστικό της εταιρείας, όπως π.χ. τα σταθερά κέντρα κάποιων Citroen. Το πόσο πολύ/λίγο μετακινείται ένα κάθισμα έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, και δεν είναι και τόσο ποιοτικό χαρακτηριστικό, όπως και με το τιμόνι μάλλον θέμα εργονομίας θα το έλεγα. Όσο για τα πλαστικά, δεν έχει σημασία πόσα χρόνια πριν ή μετά είναι το ένα αυτοκίνητο από το άλλο, είναι καθαρά θέμα εταιρείας, μοντέλου και γενικότερων επιλογών του κατασκευαστή: κάλλιστα ένα αυτοκίνητο 20ετίας π.χ. από τη BMW ή την MB θα έχει πολύ καλύτερα υλικά από ένα υπερσύγχρονο αλλά 'ταπεινό' μικρομεσαίο. Τέτοια σύγκριση μπορείς να κάνεις μόνο μεταξύ του προηγούμενου και επόμενου ίδιου μοντέλου (άρα με το καινούριο Civic).
-
Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας . Αγαπητέ ΑΜΑΡΙΝΟΣ ακριβώς συγκρίνω το δικό μου civic 2008 με το καινούργιο. Νομίζω ότι ο lleonidas κατάλαβε τι μοντέλο ψάχνω περίπου. Το budget κυμαίνεται μεταξύ 20 εως 22.000. Το bmw φαίνεται ενδιαφέρον οπως και το volvo αλλα το δεύτερο υπερβαίνει το ποσό που είναι διαθέσιμο και εχει κατανάλωση πάνω απο 8 λτ. Ο κινητήρας της σειράς 2 ειναι renault; Δεν νομίζω να βγάζουν προβλήματα ;
-
Ωπ sorry, δεν είχα δει ότι αναφερόσουν στο καινούριο Civic, αν ναι τότε σωστά τα αναφέρεις
-
η bmw εχει δικους της κινητηρες, τι δουλεια εχει με renault;
στη θεση απο τη στιγμη που εχεις civic, θα κοιτουσα το νεο με τον 1.000αρι κινητηρα -
Καλησπέρα ,
Η Active Tourer αποτελεί μιας καλή λύση για οικογενειακό αυτοκίνητο...
Την καλοσκέφτομαι και εγώ να σου πώ την μαύρη αλήθεια...
Στο εξωτερικό πάει καλά...
http://www.drive.gr/news/agora/arhise-n ... ive-tourer
Ριξε μια ματιά στον Σπανό...Αυτή την εβδομάδα έχει προσφορές σε ελαφρώς μτχ αυτοκίνητα... -
Toyota auris hybrid
toyota prius μτχ... -
To auris δεν μου αρεσει εμφανισιακα. Το πριους ειναι στα υποψην αλλα ειναι 1800cc με οτι αυτο συνεπαγεται. Ψηνομαι για την bmw αν και προτιμω βενζινη. Το 1000 civic me cvt δεν το ειχε ο σαρακακης και νομιζω με το καλο επιπεδο εξοπλισμου βγαινει 25000
-
-
Ο χρήστης jaxws έγραψε:
To auris δεν μου αρεσει εμφανισιακα. Το πριους ειναι στα υποψην αλλα ειναι 1800cc με οτι αυτο συνεπαγεται. Ψηνομαι για την bmw αν και προτιμω βενζινη. Το 1000 civic me cvt δεν το ειχε ο σαρακακης και νομιζω με το καλο επιπεδο εξοπλισμου βγαινει 25000καλησπερα τα diesel γιατί δεν τα κοιτάς ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To καινουργίο civic , το 1000 θα το απέρριπτα λόγω τρικύλινδρου και cvt. Έαν έπρεπε να κάνω συμβιβασμό θα το έπαιρνα χειροκίνητο.
Έαν προτεραιότητα σου είναι οι χώροι ,η αξιοπιστία ο καλός εξοπλισμός και η χαμηλή κατανάλωση θα έβλεπά ένα CRV 2014 2WD. Θα αρέσει στην σύζυγο και θα αισθάνεται ασφάλεια. Παίζει γύρω στα 22.000 στην έκδοση elegance (50.000 -80.000 χλμ. Diesel με κατανάλωση 5,5 -6,0.Συστήνεται ανεπιφύλακτα έαν τα χλμ είναι κυριώς εκτός πόλης. Χαμηλοί ρύποι 119 ΑΛΛΑ έχει το ρισκό της μελλοντικής μεταχείρισης (φορολογική) των diesel.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
To καινουργίο civic , το 1000 θα το απέρριπτα λόγω τρικύλινδρου και cvt. Έαν έπρεπε να κάνω συμβιβασμό θα το έπαιρνα χειροκίνητο.Έαν προτεραιότητα σου είναι οι χώροι ,η αξιοπιστία ο καλός εξοπλισμός και η χαμηλή κατανάλωση θα έβλεπά ένα CRV 2014 2WD. Θα αρέσει στην σύζυγο και θα αισθάνεται ασφάλεια. Παίζει γύρω στα 22.000 στην έκδοση elegance (50.000 -80.000 χλμ. Diesel με κατανάλωση 5,5 -6,0.Συστήνεται ανεπιφύλακτα έαν τα χλμ είναι κυριώς εκτός πόλης. Χαμηλοί ρύποι 119 ΑΛΛΑ έχει το ρισκό της μελλοντικής μεταχείρισης (φορολογική) των diesel.
απο τα post σου έχω καταλάβει ότι έχεις φοβία για το μέλλον των diesel και δεν είναι καλο αυτό
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ Ή ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝ