-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
αεριουχο
Φυσικό αέριο, με διαφορά η καλύτερη λύση!!! Έχεις τα πλεονεκτήματα ενός βενζινοκινητήρα (ισχύς ψηλά, μεγάλο φάσμα απόδοσης - αν και λίγο μικρότερη σε σχέση με την βενζίνη -, ησυχία και έλλειψη κραδασμών) με οικονομία ανώτερη ακόμα και των diesel και υβριδικών λόγω της πολύ χαμηλότερης τιμής του καυσίμου. Μόνη προϋπόθεση να μένεις σε πόλη που έχει πρατήρια Φ.Α. Μην σε αγχώνει επίσης το θέμα της αυτονομίας, καίνε και βενζίνη αν χρειαστεί. Για οικογενειακό θα πήγαινα στην Octavia με Φ.Α. και θα είχα τεράστιους χώρους, αξιοπρεπείς επιδόσεις (σαφώς ταχύτερο από το Α3 σου) και την ήσυχη λειτουργία που ένα ντίζελ δεν θα μπορούσε ποτέ να φτάσει. Με υβριδικό δεν θα έμπλεκα λόγω μπαταριών και την αξιοπιστία αυτών σε βάθος χρόνου. Επίσης τα περισσότερα υβριδικά είναι πολύ βαρετά οδηγικά.
Τα υβριδικά έχουν πολύπλοκη λειτουργία και η μπαταρία με την πάροδο χρόνου πέφτει η χωρητικότητας της έτσι αυξάνεται και η κατανάλωση και θέλει αλλαγή .Επισης τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θέλουν και άλλο τρόπο οδήγησης .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Για αυτό σου είπα φυσικό αέριο και όχι υβριδικό. Αν και η Toyota δίνει αν θυμάμαι καλά 10 χρόνια εγγύηση. Μετά όμως τι γίνεται; Σε κάθε περίπτωση το φυσικό είναι φτηνότερο και επίσης είναι ένα κανονικό αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται να αλλάξεις φιλοσοφία οδήγησης.
μετα τα 10 χρονια θέλει αλλαγή με τα σημερινά δεδομένα μου είχαν πει από τη Toyota ότι κάνει γύρω στα 1000e όσο περίπου το φίλτρο που έχουν τα diesel που και αυτό θέλει αλλαγή
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το dpf δεν έχει 1000€, εκτός και αν πας σε αντιπροσωπία μεγαλούπολης.
+άπειρο για το φυσικό αέριο -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Το dpf δεν έχει 1000€, εκτός και αν πας σε αντιπροσωπία μεγαλούπολης.
+άπειρο για το φυσικό αέριονομιζω οτι εχει παραπάνω απο 1000e και μπορεί αν το πάθεις στα πλαίσια της εγγύησης να μη σε καλύψει η αντιπροσωπεία .Εχω ακούσει οτι θελει κάθε μηνα να το πας και λίγο έξω απο την πόλη
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πώς το βλέπω εγώ:
-
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης (μικροδιαδρομές, συχνά σταμάτα - ξεκίνα, μποτιλιάρισμα), ιδανική λύση είναι το υβριδικό. Οικονομία (καύσιμα, τέλη) και ευκολία. Μειονέκτημα: Το βουητό στην επίμομη επιτάχυνση (ανέβασμα στροφών χωρίς αλλαγές σχέσεων, λόγω eCVT Κιβωτίου) και η αδιαφορη οδηγική αίσθηση.
-
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης (αυτοκινητόδρομος, επαρχιακό), ιδίως αν είσαι συχνά φορτωμένος, ιδανική λύση είναι κάποιο diesel τουλάχιστον 1.600 κυβικών. Μειονέκτημα: το σχετικά μικρό εύρος απόδοσης (χαμηλά δεν 'έχει', ψηλά 'ψοφάει'), κάτι που υποδεικνύει ότι είναι προτιμότερη η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου (Προσοχή: με μετατροπέα ροπής ή διπλού συμπλέκτη, αν θέλεις να έχεις μια οδηγική απόλαυση. Μακριά από CVT).
Καλή λύση είναι αυτή που ακούστηκε παραπάνω για το Φυσικό Αέριο, αν μένεις σε περιοχή που υπάρχουν πρατήρια. Μειονέκτημα: η κάπως χλιαρότερη απόδοση, σε σχέση με τη βενζίνη αλλά και το αυξημένο βάρος.
-
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Το dpf δεν έχει 1000€, εκτός και αν πας σε αντιπροσωπία μεγαλούπολης.
+άπειρο για το φυσικό αέριονομιζω οτι εχει παραπάνω απο 1000e και μπορεί αν το πάθεις στα πλαίσια της εγγύησης να μη σε καλύψει η αντιπροσωπεία .Εχω ακούσει οτι θελει κάθε μηνα να το πας και λίγο έξω απο την πόλη
Sent from my iPad using Tapatalk
Σε μας κόστισε 400κάτι σε PSA μοτέρ από την αντιπροσωπία...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Το dpf δεν έχει 1000€, εκτός και αν πας σε αντιπροσωπία μεγαλούπολης.
+άπειρο για το φυσικό αέριονομιζω οτι εχει παραπάνω απο 1000e και μπορεί αν το πάθεις στα πλαίσια της εγγύησης να μη σε καλύψει η αντιπροσωπεία .Εχω ακούσει οτι θελει κάθε μηνα να το πας και λίγο έξω απο την πόλη
Sent from my iPad using Tapatalk
Σε μας κόστισε 400κάτι σε PSA μοτέρ από την αντιπροσωπία...
Σε ποσα km χρειάστηκε αντικατάσταση;
-
290.000 αν θυμαμαι καλα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Το dpf δεν έχει 1000€, εκτός και αν πας σε αντιπροσωπία μεγαλούπολης.
+άπειρο για το φυσικό αέριονομιζω οτι εχει παραπάνω απο 1000e και μπορεί αν το πάθεις στα πλαίσια της εγγύησης να μη σε καλύψει η αντιπροσωπεία .Εχω ακούσει οτι θελει κάθε μηνα να το πας και λίγο έξω απο την πόλη
Sent from my iPad using Tapatalk
Σε μας κόστισε 400κάτι σε PSA μοτέρ από την αντιπροσωπία...
ποτε το άλλαξες ;υπάρχει κάποια διάρκεια ζωής ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γύρω στα 200.000χλμ βγάζουν ειδοποίηση αλλά πάνε και λίγο παραπάνω. Κατά βάση βέβαια χρήση εκτός πόλης, δεν ξέρω στην αντίθετη περίπτωση πότε θέλουν.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Γύρω στα 200.000χλμ βγάζουν ειδοποίηση αλλά πάνε και λίγο παραπάνω. Κατά βάση βέβαια χρήση εκτός πόλης, δεν ξέρω στην αντίθετη περίπτωση πότε θέλουν.Για το 1.6 της psa μιλάς;
Το κοστος που ανάφερες ήταν μαζι με εργασια ή μονο το ανταλλακτικό; -
Ναι 1,6. Χωρίς την εργασία ήταν. Επίσης αν θυμάμαι καλά άλλα 70€ ήταν το υγρό. Ξέχασα βέβαια να αναφέρω ότι οι τιμές ήταν χωρίς ΦΠΑ άρα βάλε ένα 100αρικο επιπλέον.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ναι 1,6. Χωρίς την εργασία ήταν. Επίσης αν θυμάμαι καλά άλλα 70€ ήταν το υγρό. Ξέχασα βέβαια να αναφέρω ότι οι τιμές ήταν χωρίς ΦΠΑ άρα βάλε ένα 100αρικο επιπλέον.δλδ όλα τα φίλτρα θέλουν αντικατάσταση ;αν βγάζουν 200000km εκτός πόλης μέσα στη πόλη ποσά βγάζουν ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι εννοείται ότι θέλουν κάποια στιγμή. Κι εγώ βέβαια δεν το χω ψάξει γενικά οπότε δεν ξέρω και πολλά , απλά επειδή είμαι με εταιρικά diesel ότι ακούω από συνεργείο και μέσα στο φόρουμ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ναι εννοείται ότι θέλουν κάποια στιγμή. Κι εγώ βέβαια δεν το χω ψάξει γενικά οπότε δεν ξέρω και πολλά , απλά επειδή είμαι με εταιρικά diesel ότι ακούω από συνεργείο και μέσα στο φόρουμ.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σημερα άρχισα να κοιτάζω και το υβριδικό toyota Chr Καλο μου φάνηκε αυτόματο πολλά extra και καλή εγγύηση
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Παραείναι κλειστοφοβικό πισω. Για παιδια δεν θα το πρότεινα με τπτ.
-
Έχει αλλάξει κανείς dpf φίλτρο ;στη Mercedes μου είπαν ότι θέλει αλλαγή κάθε 80000km και μου μίλησαν για ένα μικρό κόστος αντικατάστασης
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σόρρυ κιόλας αλλά π@π@ριές σου είπαν. Ανάλογα τη χρήση,μετά τα 150.000χλμ. Και σίγουρα Mercedes και μικρό κόστος είναι έννοιες ασύμβατες. Εκτός και αν εννοείς τα 1000+ μικρό κόστος.
-
Μήπως εννοούσαν το υγρό και δεν κατάλαβες καλά;
-
Το υγρό αν είναι adblue το πολύ στα 25000χλμ θέλει συμπλήρωμα. Το eolys που χρησιμοποιούσε η PSA βγάζει και πάνω από 150.000χλμ
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Σόρρυ κιόλας αλλά π@π@ριές σου είπαν. Ανάλογα τη χρήση,μετά τα 150.000χλμ. Και σίγουρα Mercedes και μικρό κόστος είναι έννοιες ασύμβατες. Εκτός και αν εννοείς τα 1000+ μικρό κόστος.μου είπε 80000km κάπου 100-150e δεν τη δέχτηκα την απάντηση του και περιμένω επίσημη ενημέρωση από το service της Mercedes
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αγορά diesel