-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
παιδες στο car.gr -
Τα τσούξαμε χθες βράδυ;
-
Μανώλη όλα καλά??
-
Επομενα reposts το 2022!!!!!
-
Παντως ενα 620 ti που ειχε συγγενης εφτασε στις 200.000km ,πριν αποσυρθει για οικονομικους και μη λογους σε πολυ καλη κατασταση, με βλαβες εναν εγκεφαλο ,αλλαγη τουρμπινας και ενα ψυγειο. Λιγα σχετικα αλλα κοστοβορα. Το καταευχαριστηθηκε παντως. Ακομα το θυμαμαι ολοκαινουργιο το '97 να μυριζουν τα δερματα και την ηλεκτρικη κεραια Το ιδιο ειχε και συναδελφος του πατερα τοτε.
Και οι δυο δηλωναν ευχαριστημενοι και σχολιαζαν το ιδιο πραγμα, μαζευε τοσο γρηγορα χιλιομετρα το ατιμο που εξεθετε την αναρτηση και τα φρενα που επρεπε να ναι καλυτερα! Ο συναδελφος μαλιστα το πουλησε γι αυτο τον λογο!
Πολυ ωραιο σχεδιο παντως την εποχη του και εξαιρετικα δυνατο πραγματικα... -
Το έχω οδηγήσει το 620, το έχει ακόμα και σήμερα γνωστός.
Πύραυλος πραγματικός και πολύ χλιδάτο εσωτερικό με δερματα, ξύλα, όλα ηλεκτρικά.
Όπως τα γράφει ο Νονός.Αλλά από προβλήματα, χαμός....
-
Παντως παροτι, ολοι ξερετε ποσο ανοιχτομυαλος ειμαι στο θεμα αξιοπιστια, πραγματικα ορισμενα rover ακομα κι εγω θα τα φοβομουν. Ιδιως το freelander mk1 που εχω ακουσει εως και 'ιστοριες τρομου'
Και ειναι πολυ σωστο αυτο που γραφτηκε σχετικα με τις φλατζες στη προηγουμενη σελιδα. Δεν ισχυε σε ολα τα rover της εποχης.
-
Καλησπέρα ξανά.
Λοιπόν, προλογίζω το θέμα ως εξής: Τα Rover ήταν ο παιδικός μου, εφηβικός, μετεφηβικός, ενήλικος και νυν και αεί έρωτάς μου. ΈΡΩΤΑΣ όμως, όχι αστεία. Γνωρίζω πολύ καλά το (ανύπαρκτο) καθεστώς της Rover και γνωρίζω και για το γνωστό θέμα με τις φλάντζες κεφαλής. Όμως...
Ο έρωτας είναι έρωτας. Στην δική μου δε περίπτωση, το budget είναι εξαιρετικά μικρό και οι εναλλακτικές επιλογές αδιάφορες (megane, escort). Βρίσκω λοιπόν στην πόλη μου ένα 414 το οποίο φαίνεται γενικώς οκ, βρίσκω και στας Αθήνας, που μου είναι εξαιρετικά πιο δυσπρόσιτο μεν, ένα 45 δε, το οποίο προτιμώ μακράν.
(η αγγελία είναι αυτή, αν έχει κάποια σημασία: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10739082/ )Οπότε ζητώ τις απόψεις σας. Εκπληρώνω τον έρωτά μου και παίρνω κάτι που το βλέπω και φτιάχνομαι ή πάω σε πιο ασφαλείς μεν, αδιάφορες δε επιλογές;
-
'Καλη κατασταση'...
Σα να λεμε ουτε περιποιημενο δλδ αριστη κατασταση, ουτε εχει καποια μικροθεματακια aka πολυ καλη κατασταση αλλα απλα τσουλαει ακομα...
Που πας να μπλεξεις...
-
Εντάξει μωρέ, πόσο άσχημα να'ναι; Τα χιλιόμετρα δεν είναι και πολλά... Απ'την άλλη, το ότι δεν μπορώ να το ελέγξω στην Αθήνα και αμφιβάλλω αν θα'ρθει Χαλκίδα ο άλλος είναι ένα θέμα. Και τα υπόλοιπα 45 είτε παραείναι ακριβά ή... σμπαράλια!
Η εναλλακτική (rover πάλι) είναι αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10446482/
Θα το δω καλύτερα ξανά με το φως της μέρας αλλά κομπλέ μου φάνηκε γενικώς. Αν και προτιμώ ομολογουμένως το 45άρι.Τις άλλες εναλλακτικές τις ανέφερα παραπάνω. Ασφαλείς λύσεις μεν, δεν μου πολυκάνουν κούκου δε. Κι εκεί είναι το δίλημμα... Και υφίσταται γιατί πολύ αμφιβάλλω πως θα καταφέρω να κρατήσω τόσο παλιό αμάξι παραπάνω από μια πενταετία μαξ!
-
Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
Εντάξει μωρέ, πόσο άσχημα να'ναι; Τα χιλιόμετρα δεν είναι και πολλά... Απ'την άλλη, το ότι δεν μπορώ να το ελέγξω στην Αθήνα και αμφιβάλλω αν θα'ρθει Χαλκίδα ο άλλος είναι ένα θέμα. Και τα υπόλοιπα 45 είτε παραείναι ακριβά ή... σμπαράλια!Η εναλλακτική (rover πάλι) είναι αυτό: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10446482/
Θα το δω καλύτερα ξανά με το φως της μέρας αλλά κομπλέ μου φάνηκε γενικώς. Αν και προτιμώ ομολογουμένως το 45άρι.Τις άλλες εναλλακτικές τις ανέφερα παραπάνω. Ασφαλείς λύσεις μεν, δεν μου πολυκάνουν κούκου δε. Κι εκεί είναι το δίλημμα... Και υφίσταται γιατί πολύ αμφιβάλλω πως θα καταφέρω να κρατήσω τόσο παλιό αμάξι παραπάνω από μια πενταετία μαξ!
Πας γυρεύοντας για μπελάδες. Μα καλά rover; Και μάλιστα τόσων ετών; να πάρεις ένα καρά γενική ομολογία αναξιόπιστο αμάξι;; άσε τους έρωτες για άλλους
-
Α πανέμορφα βλέπω. Που να'λεγα και για καμιά alfa!
Άχρηστη πληροφορία αλλά ας το πω, και τα υπόλοιπα τα καλύτερα, χρέπια ολκής μου βγήκαν τελικά!
-
Γιατί να μην πεις για Alfa?
-
Ε φαντάζομαι η φήμη εξίσου (οκ, περίπου) 'ζημιάρικης' μάρκας αρκεί για ν'αρχίσουν οι προειδοποιήσεις τύπου μακριά-δέλο-KTM κάθε Τρίτη μάστορα κτλ.
-
Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είναι τόσο άσχετοι για να αναπαράγουν κλισέ όπως οι μπάρμπες στο χωριό...
-
Φιλε μου η περιβοητη αλλαγη φλαντζας για το Rover που κοιτας -το 45- εχει 400E ( τοσο χρεωσε ο σπιτονοικοκυρης μου στο συνεργειο του ακριβως για ιδιας γενιας Rover φετος το καλοκαιρι και εννοείται πως ρωτησα ως 'αμεσα ενδιαφερόμενος', με μια πισινη βεβαια αν καταλαβε μονο εργατικα αλλα ποσο εχει πια μια φλαντζα; ).
Αυτή η με τη φλαντζα είναι μια βλακεια και μιση. Ας μας πει οποιος εχει πχ Opel της προηγουμενης δεκαετιας αν αλλαξε φλαντζα στα ~100.000km και για να μην εχουμε παρεξηγήσεις δεν εχω ιδεα (που λεει ο λογος) ποσα Opel εχουμε αλλαξει στην οικογενεια μου ή της γυναικας μου ( μιλαμε όταν μαζευεται το σοι νομιζεις ότι ηρθε το οpel club με ή χωρις παυλα το δε Kadett GSi μου δεν το μετραω αφου δεν χρησιμοποιηθηκε πρακτικα για αγωνες )
Στο συνεργειο που σας ελεγα σκαει καποιες φορες ένα Rover 216 GTi. Το αμαξι είναι ολο ένα παρταλι και μισο ΑΛΛΑ επειδή το μοτερ είναι Honda και όχι K-Series ζει και βασιλευει. Οι οποιες ζημιες είναι αλλου τυπου...
Αν σ' αρεσει go for it. Και εγω λατρευα το ZR 160 -ο ερωτας είναι θεογκαβος- και προφανως αν το ειχα παρει καινουργιο θα χτυπαγα το κεφαλι μου σε σχεση με τα λεφτα που θα εδινα (21.500) κρινοντας το...'Γερμανικα' αλλα όταν το αποφασισα εκλεισε το εργοστασιο και παρολη την παραγγελια, δεν προλάβαμε 160αρι γιατι απο τα πρωτα που εξαφανιστηκαν από το χωραφι του Longbridge όταν εδωσε το σημα ο jeremy clarkson στο Top gear της εποχης ηταν αυτά.
Στο 1/10 της τιμης που το πηρα το Γεναρη που μας περασε όμως,
ας βγαλει ο,τι βλαβη θελει. Ο παλιος από/προς Χαλκιδα εχει στεναξει, αφου πηγαινω με τη Μ.Ω.Τ. των 'από πανω' ειδικα τα βραδια που δεν εχει φορτηγα, οποτε δεξια στην Elin στο ρευμα προς Αθηνα πριν το Σειριο και...Βottom Line: Ορμα. Πες ότι πετυχες τωρα μια συμφοιτητρια που γουσταρες στο πανεπιστημιο αλλα δεν εκατσε η φαση για διαφορους λογους όμως βρεθήκατε καπου τυχαια και 'εχετε χρονο'. Καπως ετσι είναι η φαση. Ασε που και κυριολεκτικα νιώθεις ανεβασμένος (ευτυχως που δε σε παντρευτηκα, αλλα καλα περασαμε) και μεταφορικα (ευτυχως δε σε πληρωσα 'κουτα' και σε χαιρομαι πιο ανετα), εγω με αυτό το πρισμα το εκανα και το μεν και το δε...
ΥΓ: Μεχρι στιγμης δεν εχω πατησει πιστα και τα σχεδια μου είναι υπερ το δεον φιλοδοξα για τον Αγγλο. Εν αρχην το HTTC στα Μεγαρα... -Δια με πολιορκει παλιος μαθητης μου με ΜR2 / K20 -τρελαααα- να τρεξουμε μαζι στους υπολοιπους 'αγωνες' οποτε μαλλον χλωμιαζουν οι Σερρες ( προσωρινα βεβαια αφου κανουν και οι alfisti track day κάθε Μαρτη και επειδή είναι grande δεχονται και...αλλοθρησκους )-
ΥΓ2: Το μυστικο είναι να κοιτας το ψυκτικο υγρο μια στο τοσο και να το αλλαζεις κάθε χρονο ώστε να διατηρεί τις ιδιότητες του + να μην το πιεζεις κρυο. Αυτό επιμηκυνει τη διαρκεια ζωης της φλαντζας, δεν λυνει το πρόβλημα βεβαια. Το δικο μου -facelift/mk2- εχει και λυχνια μεσα στο ταμπλο για τη σταθμη του ψυκτικου που ισως να εχει το πιο καινουργιο Rover που κοιτα ο φιλος. Ασε που κατά πασα πιθανοτητα θα την εχει αλλαξει ο προηγούμενος...
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παίδες, ειδικά ο Johan λεπτομερέστατος! Το 45άρι δεν μπορώ να το ελέγξω και δεν με παίρνει χρονικά το πέρα-δώθε στην Αθήνα οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να πάω κατά κει. Το 414 εδώ πέρα λέω να το δω τουλάχιστον κι ότι γίνει, ούτως ή άλλως το σκοτώνει ο άνθρωπος.
Αν συγκρίνω πάντως τα τριμπ...λα τα υπόλοιπα που'χω δει μέχρι τώρα εδώ σ'αυτό το budget (ΠΟΛΛΕΣ 'κλαίουσες' κεφαλές ρε παιδιά...) πόσο άσχημο να'ναι πια το ροβεράκι;
-
Με συγχωρεις για το θαρρος αλλα τι το δυσκολο είναι να παει κανεις από τη Χαλκιδα στην Αθηνα για τετοια δουλεια κιολας; Εγω το δικο μου το πηρα από Θηβα και μενω Αθηνα. (για Χαλκιδα πηγαινω για δουλεια ΔΕ-ΠΑ τα τελευταια 7 χρονια κατά το σχολικο ετος)
Πηγα θηβα (για την ακριβεια Καπαρελλι), το ειδα, μου εκανε και το ελεγξα Αθηνα μετα. 1000 φορες το 45 από το 414 αν αξιζει το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Οσο πιο 'ειδικο' το αυτοκινητο που αγοράζεις, τοσο 'μικραινει' η οποια αποσταση, τουλάχιστον ηπειρωτικα.
-
Όταν κάτι φαίνεται καλό και αξίζει έναν έλεγχο το θέμα απόσταση μπαίνει στην άκρη. Εγώ το κατέβασα από τον Έβρο στην Πέλλα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λόγω δουλειάς είμαι μονίμως on call και χωρίς μέσο δεν με παίρνει να'μαι Αθήνα, να συμβεί κάτι και να'μαι με συγκοινωνία προλαβαίνω-δεν προλαβαίνω. Χώρια που, και να το κανονίσω κάπως (δύσκολο και πιθανώς να χάσω δουλειά) δεν έχω κάπου να το ελέγξω εκεί, δεν γνωρίζω συνεργεία κτλ.
Rover Forum