-
Καλημερα σε όλους!
Μετα απο 11 χρόνια επιτυχής συμβίωσης με ενα Fiesta 1300 ( 2006) ειμαι στην διαδικασια ανανέωσης.
Τα 2 μοντελα που με ενδιαφέρουν ειναι το ST line 140 hp και το Titanium 120 diesel.
Το πρώτο δεν εχει ερθει ακόμα οπως μου είπαν ( μεχρι και 3 μηνες αναμονη), το δευτερο υπαρχει ετοιμοπαραδοτο.
Με προβληματίζει η κατανάλωση συμφωνα με αυτα που διαβάζω... Στα λεφτα αυτα ( -
Καλημερα σε όλους!
Μετα απο 11 χρόνια επιτυχής συμβίωσης με ενα Fiesta 1300 ( 2006) ειμαι στην διαδικασια ανανέωσης.
Τα 2 μοντελα που με ενδιαφέρουν ειναι το ST line 140 hp και το Titanium 120 diesel.
Το πρώτο δεν εχει ερθει ακόμα οπως μου είπαν ( μεχρι και 3 μηνες αναμονη), το δευτερο υπαρχει ετοιμοπαραδοτο.
Με προβληματίζει η κατανάλωση συμφωνα με αυτα που διαβάζω... Στα λεφτα αυτα ( -
Καλημερα σε όλους!
Μετα απο 11 χρόνια επιτυχής συμβίωσης με ενα Fiesta 1300 ( 2006) ειμαι στην διαδικασια ανανέωσης.
Τα 2 μοντελα που με ενδιαφέρουν ειναι το ST line 140 hp και το Titanium 120 diesel.
Το πρώτο δεν εχει ερθει ακόμα οπως μου είπαν ( μεχρι και 3 μηνες αναμονη), το δευτερο υπαρχει ετοιμοπαραδοτο.
Με προβληματίζει η κατανάλωση συμφωνα με αυτα που διαβάζω... Στα λεφτα αυτα ( -
Το νέο seat Ibiza fr 1.5 150ps
-
Καλημερα Κώστα, σε ευχαριστω για την απαντηση σου, εχω διαβασει καλα για το συγκεκριμένο αλλά εχει ένα μεγαλο μειονέκτημα.... 2 χρόνια εγγύηση ( + 2 με 400 ευρω...) σε σχέση με τα 8 εργοστασιακά της FORD.
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Το νέο seat Ibiza fr 1.5 150ps+1
Φοβερη τιμη και εχεις περιθωριο για εξοπλισμο. Για την εγγυηση αν ρωτησεις σε διαφορες αντιπροσωπειες ισως τη παρεις δωρο.
Το diesel φιεστα οντως θα εχει πιο μικρη καταναλωση και πιο φτηνο λιτρο σαν καυσιμοΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Την εγγύηση τη δίνουν δώρο και είναι 4 χρόνια ή 80.000 χλμ
Στη φορντ είναι 8 χρόνια ή 100.000χλμ
Η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη, ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ ετησίως.
Μεταξύ των δύο, πιο ολοκληρωμένο το ιμπιζα και πολύ πιο γρήγορο.
Το φιέστα υπερτερεί μόνο στην αίσθηση τιμονιού
-
Νομίζω ότι η Φορντ παραδοσιακά πλέον διακρίνεται συνολικά για την οδική του συμπεριφορά και όχι απλά για το τιμόνι. Αν ξέραμε ποσά χιλιόμετρα κάνει ο φίλος ετησίως,θα ήταν πιό εύκολη η επιλογή.
-
Ευχαριστω πολυ γιθα την βοηθεια!
Κάνω περιπου 8000 χιλιομετρα το χρόνο , εχω εναν μικρο γιο, γυναικα και σκυλο...
Θελω για τα επομενα χρονια να ειμαι σχετικά ησυχος...
Μου αρεσει το αυτοκινητο να εχει τσαγανο απο την αλλη κανω ολα τα χιλιομετρα σχεδον στην πολη... φροντιστηρια κολυμβητηριο σουπερμαρκετ... Μου αρεσε η ιδεα του 140 αλογα ή 150 του SEAT αλλά η καταναλωση ειναι αναλογη... >8 λιτρα.... Εχω Ford Fiesta και στα 11 χρονια που το εχω δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο.... -
Οπότε δεν αξίζει τον κόπο να πας σε πετρέλαιο. Δεν θα κάνεις απόσβεση ποτέ,άσε που τα πετρέλαια δεν συμπαθούν την συνεχή κίνηση στην πόλη. Εγώ θα έπαιρνα το Φιέστα είτε στα 125 είτε στα 140. Ωραίο και το ibiza,δεν λέω, και σε τιμή πρόκληση αλλά κάτι δεν μου κάνει κλικ στην ποιότητα του εσωτερικού. Επίσης,θεωρώ το Φορντ ένα κλικ πάνω πιό αξιόπιστο. Συν τοις άλλοις, σε καλύπτει άνετα η 8ετής εγγύηση.
-
Τα οχηματα και τα δυο εχουν το ιδιο κοστος αποκτησης. Τα λειτουργικά κόστη ειναι διαφορετικα (περα απο την τιμη του καυσιμου και την καταναλωση...)
-
Αν κάνεις μια φορά στις 15 και μια καλή βόλτα εκτός πόλης (που θα κάνεις αν έχεις φθηνό καύσιμο - diesel και πραγματικά χαμηλές καταναλωσεις ) τότε ειδικά αν έχουν την ίδια τιμή αβλεπι diesel.
Επειδή οι ανάγκες με τον καιρό αλλάζουν και αν υπάρχει πιθανότητα και για 2ο παιδί εγώ θα κοίταζα και το citroen c4 η και το νέο c3 aircross μιας που μίλησες για μικρά suv. -
Παρεπιπτόντως πιστευει κανεις οτι η αγορα ενας πετρελειοκινητου μπορει να αποδειχτει όχι και τοσο καλή κινηση μελλοντικα? Θελω να πω μηπως αυτα που ακουμε κατα καιρους σχετικά με την αποφαση της ευρωπης να τα καταργησει ευσταθούν?
-
Ο χρήστης christou έγραψε:
Αν κάνεις μια φορά στις 15 και μια καλή βόλτα εκτός πόλης (που θα κάνεις αν έχεις φθηνό καύσιμο - diesel και πραγματικά χαμηλές καταναλωσεις ) τότε ειδικά αν έχουν την ίδια τιμή αβλεπι diesel.
Επειδή οι ανάγκες με τον καιρό αλλάζουν και αν υπάρχει πιθανότητα και για 2ο παιδί εγώ θα κοίταζα και το citroen c4 η και το νέο c3 aircross μιας που μίλησες για μικρά suv.Αν όμως το citroen c4 και το νέο c3 aircross υπερέχουν στους χώρους
τότε γιατί η ευρυχωρία στα επίπεδα μικρομεσαίου του ibiza δεν είναι ακριβώς λόγος προτίμησης έναντι του fiesta;
Και πολύ περισσότερο σε ένα ταξίδι. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Αν κάνεις μια φορά στις 15 και μια καλή βόλτα εκτός πόλης (που θα κάνεις αν έχεις φθηνό καύσιμο - diesel και πραγματικά χαμηλές καταναλωσεις ) τότε ειδικά αν έχουν την ίδια τιμή αβλεπι diesel.
Επειδή οι ανάγκες με τον καιρό αλλάζουν και αν υπάρχει πιθανότητα και για 2ο παιδί εγώ θα κοίταζα και το citroen c4 η και το νέο c3 aircross μιας που μίλησες για μικρά suv.Αν όμως το citroen c4 και το νέο c3 aircross υπερέχουν στους χώρους
τότε γιατί η ευρυχωρία στα επίπεδα μικρομεσαίου του ibiza δεν είναι ακριβώς λόγος προτίμησης έναντι του fiesta;Προσωπικά δεν θα ξαναπλησιαζα αυτοκίνητο του γκρουπ.....ήμουν golf άκιας από τους λίγους αλλά πλέον μακρυά και αγαπημένοι. Ο φίλος εξάλλου τόνισε ότι θελεί αξιοπιστία
-
Νομιζω πως ο φιλος ανεφερε την μικροτερη εγγυηση ( για τα δικα μου χιλιομετρα 8000 το χρόνο ) και την λιγο χαμηλοτερη αισθηση ποιότητας εσωτερικα.
Τα Citroen τα ειδα ( C3 2017 και το C4 cactus) εσωτερικα ηταν καπια κλικ πιο κάτω από το Ford και ακομα πιο κάτω απο το peugeot 2008 ( το οποιο ξεφευγει σε τιμη). -
Ο χρήστης christou έγραψε:
Αν κάνεις μια φορά στις 15 και μια καλή βόλτα εκτός πόλης (που θα κάνεις αν έχεις φθηνό καύσιμο - diesel και πραγματικά χαμηλές καταναλωσεις ) τότε ειδικά αν έχουν την ίδια τιμή αβλεπι diesel.
Επειδή οι ανάγκες με τον καιρό αλλάζουν και αν υπάρχει πιθανότητα και για 2ο παιδί εγώ θα κοίταζα και το citroen c4 η και το νέο c3 aircross μιας που μίλησες για μικρά suv.Αν όμως το citroen c4 και το νέο c3 aircross υπερέχουν στους χώρους
τότε γιατί η ευρυχωρία στα επίπεδα μικρομεσαίου του ibiza δεν είναι ακριβώς λόγος προτίμησης έναντι του fiesta;Προσωπικά δεν θα ξαναπλησιαζα αυτοκίνητο του γκρουπ.....ήμουν golf άκιας από τους λίγους αλλά πλέον μακρυά και αγαπημένοι. Ο φίλος εξάλλου τόνισε ότι θελεί αξιοπιστία
ναι εγώ μίλησα για την ευρυχωρία που είναι λόγος επιλογής ενός citroen όσο και ενός vag
τώρα για το γκρουπ, οι εμπειρίες είναι ανάμεικτες
και δεν ξέρω με το ίδιο κριτήριο αν θα ήταν προτιμότερο το c3 και το c4προσωπικά είμαι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις,
γιατι ακριβώς είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές με το γκρουπ vag
αλλά πάλι ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του και δεκτόνπάντως ποιότητα στο εσωτερικό δεν είναι ένα μέρος των πλαστικών επιφανειών,
είναι και η ηχομόνωση, οι ευκολίες, οι αυτοματισμοί, ο εξοπλισμός κοκ,κι επίσης είναι και το σύνολο παντού σε επενδύσεις-πλαστικά-συναρμολόγηση
όπως και οι μηχανισμοί, τα ηλεκτρολογικά κλπ -
Η αληθεια ειναι πως δεν το οδηγησα (citroen) απλα η πρωτη εντυπωση μετα απο την δοκιμη του fiesta titanium εκδοση...
Συγγενης μου είχε ενα GOLF 1.6 ( 18 χρονων πλεον..) και μονομα ειχε θεμα με τα ηλεκτικα παραθυρα που επεφταν ( πρεπει να τα εφτιαξε τουλαχιστον 10 φορες...), ηταν και ο λογος που δεν μπηκα σε εκθεση VW. -
εγω παντως μιλησα για το c3 aircross το οποιο θα ειναι μεχρι το τελος του μηνα στις εκθεσεις....
παντως απο τα συμφραζομενα καταλαβαινω οτι μαλλον δεν θα σου κανει κλικ οποτε μια χαρα ειναι και το fiesta titanium η οποιο αλλο προτεινουν οι συνφορουμιτες... -
Ο χρήστης greemlin έγραψε:
Η αληθεια ειναι πως δεν το οδηγησα (citroen) απλα η πρωτη εντυπωση μετα απο την δοκιμη του fiesta titanium εκδοση...
Συγγενης μου είχε ενα GOLF 1.6 ( 18 χρονων πλεον..) και μονομα ειχε θεμα με τα ηλεκτικα παραθυρα που επεφταν ( πρεπει να τα εφτιαξε τουλαχιστον 10 φορες...), ηταν και ο λογος που δεν μπηκα σε εκθεση VW.Είχαμε Mercedes b class που ΕΤΡΙΖΕ σα χιουνταϊ. Έπρεπε να μη δεχτεί ο πατέρας μου το επόμενο μοντέλο που του έδωσαν μετά; Δεν είχε κανέναν τριγμο και γενικώς ηταν καλύτερο αμάξι.
Όποτε να συμπεράνω οτι τα Mercedes τρίζουν;
Θέλω να πω, καταλαβαίνω πως τα προσωπικά βιώματα μας επηρεάζουν, αλλα δεν πρέπει να διαμορφώνουμε άποψη με βάση αυτά και μονο.
Ναι τα παράθυρα ηταν ενα γνωστό θεμα, αυτές οι παιδικές ασθένειες έχουν πια εκλείψει.
Δε θες να μπεις σε έκθεση vw αν και το πόλο μπορεί να σου δινει πχ καλύτερους χώρους, ή καλύτερη κατανάλωση.....
Sent from my iPad using Tapatalk
Fiesta 140 η 120 diesel?