Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άλλο ένα θέμα περί επιλογής μεταχειρισμένου...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Άλλο ένα θέμα περί επιλογής μεταχειρισμένου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    44
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης LexQ έγραψε:*
      Σε αυτήν την τιμή (μέχρι 3500€) δεν έχω βρει κανένα άλλο αξιόλογο κατά την γνώμη μου αυτοκίνητο, ποια άλλα μπορείτε να μου προτείνεται?
      Από τις εμπειρίες που είχα μέχρι τώρα, είμαι αρκετά προκατειλημμένος προς τους Ευρωπαϊκούς κατασκευαστές.

      Νομίζω ότι Getz, Yaris και Micra έχουν ικανοποιητική αξιοπιστία.

      Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο από το Fiesta: https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... t_damage=f

      Έβαλε την Ford στο παιχνίδι το συγκεκριμένο μοντέλο. Εμφάνιση (για εμένα), κράτημα (δεν θυμάμαι για τους κινητήρες σε σχέση με τον ανταγωνισμό) ήταν τα δυνατά του στοιχεία. Κάποιοι λέγανε για το παρμπριζ και την στεγανότητα. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Δεν έχει κανένα θέμα το παρμπρίζ.

        Από κινητήρες ήταν μέτριο και μεγάλη ευθύνη έφεραν και οι απαράδεκτα μακριές σχέσεις. Το 1400 ήταν τάφος (επικίνδυνα αργό εκτός πόλης), το 1600 απλά επαρκές και το σωστό ήταν το 1800 που είχε την δύναμη για να εκτιμήσεις το καταπληκτικό σασί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neonknight last edited by

          Καλησπέρα και πάλι. Επαναφέρω το θέμα επειδή έπεσε πάγος λόγω φορολογικών δράκων στα γούστα μου, οπότε αναγκαστικά γυρνάω το ψάξιμο σε αμάξια μαξ έως 1.3 (σνιφ, κλαψ, λυγμ) και πέφτουμε στο διχίλιαρο στο budget γι'αγορά.

          Δεν το'ψαξα ποτέ ιδιαίτερα με τέτοια αμάξια, δεν μου αρέσουν τα περισσότερα και δεν γνωρίζω πολλά πέρα απ'το πως μου φαίνονται εμφανισιακά και ότι πληροφορίες έχω βρει από ανελέητο googl-άρισμα, οπότε ρίχτε αβέρτα τις προτάσεις σας.
          Απ'αυτά που'χω δει και μ'αρέσουν είναι τα Punto, παλιά και νέα, καθώς και το Clio εκεί γύρω στο '00. Παραπέρα υπάρχουν και τα accent f/l τα οποία τα συμπαθώ κι έχω ακούσει σχετικά καλά λόγια γενικώς. Άνετα έπαιρνα κανένα παλιό corolla αλλά τα τιμολογούν ως χρυσά και δεν ψήνομαι τόσο. Χώρια που σίγουρα θα'θελα υδραυλικό τιμόνι.

          Το όλο ζουμί είναι πως, αναγκαστικά σ'αυτά τα φράγκα και κυβικά πλέον δεν ψάχνω επιδόσεις αλλά ΔΕΝ θέλω τ'αμάξι να'ναι εντελώς τάφος (1.0 δηλαδή). Περισσότερο θα'λεγα μ'απασχολεί να'ναι οκ από χώρους. Πράγμα που στο Punto f/l με χάλασε κάπως είναι η αλήθεια, αφού ακόμα και τα πόδια του συνοδηγού περιορίζονται απ'τον θόλο.

          Ρίχτε προτάσεις κατά βούληση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nascar1 last edited by

            Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
            Καλησπέρα και πάλι. Επαναφέρω το θέμα επειδή έπεσε πάγος λόγω φορολογικών δράκων στα γούστα μου, οπότε αναγκαστικά γυρνάω το ψάξιμο σε αμάξια μαξ έως 1.3 (σνιφ, κλαψ, λυγμ) και πέφτουμε στο διχίλιαρο στο budget γι'αγορά.

            Δεν το'ψαξα ποτέ ιδιαίτερα με τέτοια αμάξια, δεν μου αρέσουν τα περισσότερα και δεν γνωρίζω πολλά πέρα απ'το πως μου φαίνονται εμφανισιακά και ότι πληροφορίες έχω βρει από ανελέητο googl-άρισμα, οπότε ρίχτε αβέρτα τις προτάσεις σας.
            Απ'αυτά που'χω δει και μ'αρέσουν είναι τα Punto, παλιά και νέα, καθώς και το Clio εκεί γύρω στο '00. Παραπέρα υπάρχουν και τα accent f/l τα οποία τα συμπαθώ κι έχω ακούσει σχετικά καλά λόγια γενικώς. Άνετα έπαιρνα κανένα παλιό corolla αλλά τα τιμολογούν ως χρυσά και δεν ψήνομαι τόσο. Χώρια που σίγουρα θα'θελα υδραυλικό τιμόνι.

            Το όλο ζουμί είναι πως, αναγκαστικά σ'αυτά τα φράγκα και κυβικά πλέον δεν ψάχνω επιδόσεις αλλά ΔΕΝ θέλω τ'αμάξι να'ναι εντελώς τάφος (1.0 δηλαδή). Περισσότερο θα'λεγα μ'απασχολεί να'ναι οκ από χώρους. Πράγμα που στο Punto f/l με χάλασε κάπως είναι η αλήθεια, αφού ακόμα και τα πόδια του συνοδηγού περιορίζονται απ'τον θόλο.

            Ρίχτε προτάσεις κατά βούληση!

            Το accent είναι πολύ αξιοπρεπές αυτοκίνητο. Εκεί γύρω 1996-2000 με λίγη τύχη όλο και κάτι θα βρεις.. Επίσης corolla 1993 με τα 88 άλογα μια χαρά.. Σήμερα πέτυχα ένα τέτοιο στην Πάτρα έλεγε 1400 ευρώ.. Βέβαια ήθελε σίγουρα ένα ολικό βάψιμο..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neonknight last edited by

              Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

              Το accent είναι πολύ αξιοπρεπές αυτοκίνητο. Εκεί γύρω 1996-2000 με λίγη τύχη όλο και κάτι θα βρεις.. Επίσης corolla 1993 με τα 88 άλογα μια χαρά.. Σήμερα πέτυχα ένα τέτοιο στην Πάτρα έλεγε 1400 ευρώ.. Βέβαια ήθελε σίγουρα ένα ολικό βάψιμο..

              Αυτό βλέπω παντού για το accent και είναι σίγουρα στα υπ'όψιν γιατί φαίνεται πως είναι κι αυτό με τους μεγαλύτερους χώρους σ'αυτή την κατηγορία κυβικών. Το corolla καλό, χρυσό και άσπαστο αλλά έχω ακούσει ιστορίες τρόμου για τις τιμές ανταλλακτικών και ομολογώ πως γι'αμάξια του '93 κοντά δυο χιλιάρικα δεν τα δίνω έτσι απλά επειδή είναι Toyota και τζαπανέζος.
              Απ'ότι φαίνεται, οι επιλογές μου στα accent περιορίζονται λιγάκι στα προ f/l και γι'αυτά δεν έχω ακούσει και πολλά. Τα f/l πάντως τα'χω λίγο πιο ψηλά, αν μη τι άλλο λόγω μικρότερης σχετικά ηλικίας.

              Τα punto είναι η δεύτερη επιλογή μου, ή μάλλον μοιράζονται την δεύτερη θέση μαζί με τα clio, αλλά ειδικά για τα πρώτα δεν έχω ακούσει καλά πράγματα από κατόχους, τόσο για τα παλιότερα όσο και για τα μοντέλα '00-'01 και πέρα. Συν το γεγονός πως υπάρχει ένας σκασμός από δαύτα στο car δεν είναι και το καλύτερο σημάδι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              APRILIOS

              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr