-
Αγαπητά μέλη. Αξίζει να διαβάσετε την ιστορία μου και την εμπειρία μου σαν οδηγός ταξί και ιδιοκτήτητης μοντέλου Rapid 1.6 TDI 2015...!
Λίγο πριν η εγγύηση λήξει στα 150.000 χλμ το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει στις χαμηλές στροφές και μέσα από τον κινητήρα ακούγοντας ήχοι σαν πυράκια. Η λυχνία με μορφή αντίστασης άναψε το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode και κατευθύνθηκα άμεσα σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο της Skoda.
Αφού συνέδεσαν τον υπολογιστή στον εγκέφαλο η ένδειξη που φάνηκε ήταν η βαλβίδα της φλογέρας των μπέκ. Άλλαξαν αμέσως την βαλβίδα και έβαλαν σε λειτουργεία τον κινητήρα ο οποίος μέχρι να κάνω 100 μέτρα άρχισε συμπεριφέρετε ακριβώς το ίδιο με πρίν. Ουσιαστικά είτε άλλαξε η βαλβίδα είτε όχι το ίδιο και το αυτό. Η περιπέτεια λοιπόν ξεκινάει. Συνδέουν πάλι τον υπολογιστή και δείχνει πως η τρόμπα πετραιλαίου είναι off. Την βγάζουν και την στέλνουν Τσεχία, λαμβάνοντας πόρισμα από το εργοστάσιο ότι το καύσιμο ήταν η αιτία που “χτυπήθηκε¨ η τρόμπα και ξεκινάω με τα πρώτα 1200 ευρώ καθώς η εγγύηση δεν με κάλυψε.
Πάει στα κομμάτια, επαγγελματίας είμαι το κατάπια παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είχε κλείσει χρόνο και συνεχίζω μετά από χαμένα μεροκάματα 7 ημερών λόγο καθυστέρησης της παραλαβής του ανταλακτικού. Αποφασίζω να συνάψω συνεργασία με ολοκαίνουριο πρατήριο καυσίμων από όπου και βάζω αποκλειστικά και μόνο εκεί πετρέλαιο για να μπορώ να αποδείξω σε παρόμοιο πρόβλημα την ποιότητα του πετραιλαίου. Ξεκινάω πρώτη ημέρα βάρδια με καινούρια τρόμπα πετραιλαίο και βαβλίδα φλογέρας και για κακή μου “τύχη” πάλι το ίδιο ρετάρισμα!!! Πηγαίνω στην αντιπρωσοπία μέσα στα νεύρα και τους εξηγώ πως δεν είναι δυνατόν να συνβαίνει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Πιθανολογούν πως είναι πρόβλημα της καλωδίοσης λοιπόν και ξεκινάνε τον έλεγχο της όλης διαδικασίας ξηλώνοντας σχεδόν τα πάντα από ηλεκτρονικά και αδυνατώντας να βρούν πρόβλημα. Το αμάξι εννοείτε πως παραμένει ακίνητο και τα έξοδα τρέχουν ασταματήτα.
Με παροτρύνουν να επισκεπτώ τα κεντρικά της Viamar για να δούν τη συμβαίνει και γιατί το πρόβλημα αυτό εξακολουθεί παρόλου που όλες οι βλάβες οι οποίες έδειχνε ο υπολογιστής τους είχαν διαγραφεί. Η εμπειρία μου στη Βιαμάρ συνεχίστηκε για άλλες 7 μέρες όπου έψαχναν μανιωδώς να βρούν τι συμβαίνει. Μια μου έλεγαν οτί μπορεί να είναι θέμα καλωδίωσης και είναι αδύνατον να ψάξουν όλα τα καλώδια μήπως κάποιο δεν κάνει επαφή, μία μου έλεγαν ότι φταίει κάποιος κακός χρονισμός, μια πως τα καύσιμα ξαναχτύπησαν το σύστημα και μάλιστα τώρα το 3 μπέκ και τη φλογέρα. Αδείασαν και έπλυναν το ρεζερβουάρ και το έβαλαν καινούριο φίλτρο πετραιλάιου καθώς και καινούρια καύσιμα! Ο υπεύθυνος για να με εξυπηρετήσει καθώς ήμουν πυρ και μανία ξήλωσε από ένα skoda της έκθεσης το μπέκ και τη φλογέρα και τα έβαλε στο αυτοκίνητό μου για να μην συνεχιστει ή ήδη 15 μερη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου όπου μεγάλωνε την οικονομική μου καταστροφή. Όλα καλά λοιπόν για τα υπόλοιπα 500 μέτρα, καθώς μετά, το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είχε πρωτοεμφανιστεί πρίν αλλάξω την βαλβίδα της φλογέρας! Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!
Να σημείωσω πως μου απαγόρευε την είσοδο στο συνεργείο καθόλη τη διάρκεια της αλλαγής των μπέκ και των επανελλημένων διαγνώσεων και χρονισμός βαλβίδων, μέχρι που ξαφνικά, ένας ηλεκτρολόγος ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο περίπου 10 λεπτά πειράζοντας κάτι από το μπροστινό μέρος όπου η μίζα ερχόταν σε επαφή με την πλεξούδα του εγκεφάλου και το πρόβλημα έλαβε τέλος οριστικά!!!!
50.000 χιλίομετρα ακόμα λοιπόν και χωρίς ζόρισμα σε σταθερή πορεία η βίδα του αντικατεστημένου μπεκ σπάει και πετάει στον αέρα τα 2 μπέκ που κρατούσε με αποτέλεσμα να επέλθει ξαφνική αλλαγή πίεσης στον κύλινδρο και να στραβώσει η μπίελα.
Πάω στην αντιπρωσοπία χωρίς εγγύηση πλέον και με χρέωνουν ένα ωραίο 500άρικο για τη αντικατάσταση αυτής της βίδας η οποία είχε εργατικά πολλά και χρόνισμα ξανά. Δυστυχώς όταν το αυτοκίνητο πήρε εμπρός ο μηχανικός μου ανακοίνωσε ότι έχει στραβώσει η μπίελα και ότι θα πρέπει να δώσω 1500 ευρώ για καινούριο μοτέρ μαζί με εργασία. Τα δίνω λοιπόν ενώ έχω ήδη χάσει πάνω από 2000 ευρώ σε μεροκάματα, ταλαιπωρία, άγχος και χρόνο.
Η ιστορία συνεχίζεται! Σε 15 μέρες από την αλλαγή του κινητήρα αρχίζει πάλι το ίδιο σκορτσάρισμα που πρωτοεμφανίστηκε στην αρχή! Πήγα στην αντιπρωσοπία που μου άλλαξε τον κινητήρα! Πάλι το ίδιο ψάξιμο από το μηδέν με ΜΠΕΚ χτηπημένο αυτή τη φορά κατά τη διάγνωσή τους και αναμένουμε να δούμε τη συνέχεις της ιστορίας!!!
Η απάντηση του υπεύθυνου:
είναι όλα τους προβληματικά αυτά, χτυπάνε με το παραμικρό τρόμπες, μπέκ κτλ, πάρε το καινούριο το ραπιντ που έχει ίδιο κινητήρα με το οκτάβια και δεν παθαίνει τίποτα! Πάλι θα στο χτηπήσει ότι και να κάνουμε.
Τι να κάνω ρε παιδία??? Μπορείτε να μου πείτε επιτέλους??? Θέλω να κάνω μύνηση ώστε να τους πάρει και να τους σηκώσει όλους!!!!
-
Αγαπητά μέλη. Αξίζει να διαβάσετε την ιστορία μου και την εμπειρία μου σαν οδηγός ταξί και ιδιοκτήτητης μοντέλου Rapid 1.6 TDI 2015...!
Λίγο πριν η εγγύηση λήξει στα 150.000 χλμ το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει στις χαμηλές στροφές και μέσα από τον κινητήρα ακούγοντας ήχοι σαν πυράκια. Η λυχνία με μορφή αντίστασης άναψε το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode και κατευθύνθηκα άμεσα σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο της Skoda.
Αφού συνέδεσαν τον υπολογιστή στον εγκέφαλο η ένδειξη που φάνηκε ήταν η βαλβίδα της φλογέρας των μπέκ. Άλλαξαν αμέσως την βαλβίδα και έβαλαν σε λειτουργεία τον κινητήρα ο οποίος μέχρι να κάνω 100 μέτρα άρχισε συμπεριφέρετε ακριβώς το ίδιο με πρίν. Ουσιαστικά είτε άλλαξε η βαλβίδα είτε όχι το ίδιο και το αυτό. Η περιπέτεια λοιπόν ξεκινάει. Συνδέουν πάλι τον υπολογιστή και δείχνει πως η τρόμπα πετραιλαίου είναι off. Την βγάζουν και την στέλνουν Τσεχία, λαμβάνοντας πόρισμα από το εργοστάσιο ότι το καύσιμο ήταν η αιτία που “χτυπήθηκε¨ η τρόμπα και ξεκινάω με τα πρώτα 1200 ευρώ καθώς η εγγύηση δεν με κάλυψε.
Πάει στα κομμάτια, επαγγελματίας είμαι το κατάπια παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είχε κλείσει χρόνο και συνεχίζω μετά από χαμένα μεροκάματα 7 ημερών λόγο καθυστέρησης της παραλαβής του ανταλακτικού. Αποφασίζω να συνάψω συνεργασία με ολοκαίνουριο πρατήριο καυσίμων από όπου και βάζω αποκλειστικά και μόνο εκεί πετρέλαιο για να μπορώ να αποδείξω σε παρόμοιο πρόβλημα την ποιότητα του πετραιλαίου. Ξεκινάω πρώτη ημέρα βάρδια με καινούρια τρόμπα πετραιλαίο και βαβλίδα φλογέρας και για κακή μου “τύχη” πάλι το ίδιο ρετάρισμα!!! Πηγαίνω στην αντιπρωσοπία μέσα στα νεύρα και τους εξηγώ πως δεν είναι δυνατόν να συνβαίνει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Πιθανολογούν πως είναι πρόβλημα της καλωδίοσης λοιπόν και ξεκινάνε τον έλεγχο της όλης διαδικασίας ξηλώνοντας σχεδόν τα πάντα από ηλεκτρονικά και αδυνατώντας να βρούν πρόβλημα. Το αμάξι εννοείτε πως παραμένει ακίνητο και τα έξοδα τρέχουν ασταματήτα.
Με παροτρύνουν να επισκεπτώ τα κεντρικά της Viamar για να δούν τη συμβαίνει και γιατί το πρόβλημα αυτό εξακολουθεί παρόλου που όλες οι βλάβες οι οποίες έδειχνε ο υπολογιστής τους είχαν διαγραφεί. Η εμπειρία μου στη Βιαμάρ συνεχίστηκε για άλλες 7 μέρες όπου έψαχναν μανιωδώς να βρούν τι συμβαίνει. Μια μου έλεγαν οτί μπορεί να είναι θέμα καλωδίωσης και είναι αδύνατον να ψάξουν όλα τα καλώδια μήπως κάποιο δεν κάνει επαφή, μία μου έλεγαν ότι φταίει κάποιος κακός χρονισμός, μια πως τα καύσιμα ξαναχτύπησαν το σύστημα και μάλιστα τώρα το 3 μπέκ και τη φλογέρα. Αδείασαν και έπλυναν το ρεζερβουάρ και το έβαλαν καινούριο φίλτρο πετραιλάιου καθώς και καινούρια καύσιμα! Ο υπεύθυνος για να με εξυπηρετήσει καθώς ήμουν πυρ και μανία ξήλωσε από ένα skoda της έκθεσης το μπέκ και τη φλογέρα και τα έβαλε στο αυτοκίνητό μου για να μην συνεχιστει ή ήδη 15 μερη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου όπου μεγάλωνε την οικονομική μου καταστροφή. Όλα καλά λοιπόν για τα υπόλοιπα 500 μέτρα, καθώς μετά, το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είχε πρωτοεμφανιστεί πρίν αλλάξω την βαλβίδα της φλογέρας! Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!
Να σημείωσω πως μου απαγόρευε την είσοδο στο συνεργείο καθόλη τη διάρκεια της αλλαγής των μπέκ και των επανελλημένων διαγνώσεων και χρονισμός βαλβίδων, μέχρι που ξαφνικά, ένας ηλεκτρολόγος ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο περίπου 10 λεπτά πειράζοντας κάτι από το μπροστινό μέρος όπου η μίζα ερχόταν σε επαφή με την πλεξούδα του εγκεφάλου και το πρόβλημα έλαβε τέλος οριστικά!!!!
50.000 χιλίομετρα ακόμα λοιπόν και χωρίς ζόρισμα σε σταθερή πορεία η βίδα του αντικατεστημένου μπεκ σπάει και πετάει στον αέρα τα 2 μπέκ που κρατούσε με αποτέλεσμα να επέλθει ξαφνική αλλαγή πίεσης στον κύλινδρο και να στραβώσει η μπίελα.
Πάω στην αντιπρωσοπία χωρίς εγγύηση πλέον και με χρέωνουν ένα ωραίο 500άρικο για τη αντικατάσταση αυτής της βίδας η οποία είχε εργατικά πολλά και χρόνισμα ξανά. Δυστυχώς όταν το αυτοκίνητο πήρε εμπρός ο μηχανικός μου ανακοίνωσε ότι έχει στραβώσει η μπίελα και ότι θα πρέπει να δώσω 1500 ευρώ για καινούριο μοτέρ μαζί με εργασία. Τα δίνω λοιπόν ενώ έχω ήδη χάσει πάνω από 2000 ευρώ σε μεροκάματα, ταλαιπωρία, άγχος και χρόνο.
Η ιστορία συνεχίζεται! Σε 15 μέρες από την αλλαγή του κινητήρα αρχίζει πάλι το ίδιο σκορτσάρισμα που πρωτοεμφανίστηκε στην αρχή! Πήγα στην αντιπρωσοπία που μου άλλαξε τον κινητήρα! Πάλι το ίδιο ψάξιμο από το μηδέν με ΜΠΕΚ χτηπημένο αυτή τη φορά κατά τη διάγνωσή τους και αναμένουμε να δούμε τη συνέχεις της ιστορίας!!!
Η απάντηση του υπεύθυνου:
είναι όλα τους προβληματικά αυτά, χτυπάνε με το παραμικρό τρόμπες, μπέκ κτλ, πάρε το καινούριο το ραπιντ που έχει ίδιο κινητήρα με το οκτάβια και δεν παθαίνει τίποτα! Πάλι θα στο χτηπήσει ότι και να κάνουμε.
Τι να κάνω ρε παιδία??? Μπορείτε να μου πείτε επιτέλους??? Θέλω να κάνω μύνηση ώστε να τους πάρει και να τους σηκώσει όλους!!!!
-
Αγαπητά μέλη. Αξίζει να διαβάσετε την ιστορία μου και την εμπειρία μου σαν οδηγός ταξί και ιδιοκτήτητης μοντέλου Rapid 1.6 TDI 2015...!
Λίγο πριν η εγγύηση λήξει στα 150.000 χλμ το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει στις χαμηλές στροφές και μέσα από τον κινητήρα ακούγοντας ήχοι σαν πυράκια. Η λυχνία με μορφή αντίστασης άναψε το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode και κατευθύνθηκα άμεσα σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο της Skoda.
Αφού συνέδεσαν τον υπολογιστή στον εγκέφαλο η ένδειξη που φάνηκε ήταν η βαλβίδα της φλογέρας των μπέκ. Άλλαξαν αμέσως την βαλβίδα και έβαλαν σε λειτουργεία τον κινητήρα ο οποίος μέχρι να κάνω 100 μέτρα άρχισε συμπεριφέρετε ακριβώς το ίδιο με πρίν. Ουσιαστικά είτε άλλαξε η βαλβίδα είτε όχι το ίδιο και το αυτό. Η περιπέτεια λοιπόν ξεκινάει. Συνδέουν πάλι τον υπολογιστή και δείχνει πως η τρόμπα πετραιλαίου είναι off. Την βγάζουν και την στέλνουν Τσεχία, λαμβάνοντας πόρισμα από το εργοστάσιο ότι το καύσιμο ήταν η αιτία που “χτυπήθηκε¨ η τρόμπα και ξεκινάω με τα πρώτα 1200 ευρώ καθώς η εγγύηση δεν με κάλυψε.
Πάει στα κομμάτια, επαγγελματίας είμαι το κατάπια παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είχε κλείσει χρόνο και συνεχίζω μετά από χαμένα μεροκάματα 7 ημερών λόγο καθυστέρησης της παραλαβής του ανταλακτικού. Αποφασίζω να συνάψω συνεργασία με ολοκαίνουριο πρατήριο καυσίμων από όπου και βάζω αποκλειστικά και μόνο εκεί πετρέλαιο για να μπορώ να αποδείξω σε παρόμοιο πρόβλημα την ποιότητα του πετραιλαίου. Ξεκινάω πρώτη ημέρα βάρδια με καινούρια τρόμπα πετραιλαίο και βαβλίδα φλογέρας και για κακή μου “τύχη” πάλι το ίδιο ρετάρισμα!!! Πηγαίνω στην αντιπρωσοπία μέσα στα νεύρα και τους εξηγώ πως δεν είναι δυνατόν να συνβαίνει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Πιθανολογούν πως είναι πρόβλημα της καλωδίοσης λοιπόν και ξεκινάνε τον έλεγχο της όλης διαδικασίας ξηλώνοντας σχεδόν τα πάντα από ηλεκτρονικά και αδυνατώντας να βρούν πρόβλημα. Το αμάξι εννοείτε πως παραμένει ακίνητο και τα έξοδα τρέχουν ασταματήτα.
Με παροτρύνουν να επισκεπτώ τα κεντρικά της Viamar για να δούν τη συμβαίνει και γιατί το πρόβλημα αυτό εξακολουθεί παρόλου που όλες οι βλάβες οι οποίες έδειχνε ο υπολογιστής τους είχαν διαγραφεί. Η εμπειρία μου στη Βιαμάρ συνεχίστηκε για άλλες 7 μέρες όπου έψαχναν μανιωδώς να βρούν τι συμβαίνει. Μια μου έλεγαν οτί μπορεί να είναι θέμα καλωδίωσης και είναι αδύνατον να ψάξουν όλα τα καλώδια μήπως κάποιο δεν κάνει επαφή, μία μου έλεγαν ότι φταίει κάποιος κακός χρονισμός, μια πως τα καύσιμα ξαναχτύπησαν το σύστημα και μάλιστα τώρα το 3 μπέκ και τη φλογέρα. Αδείασαν και έπλυναν το ρεζερβουάρ και το έβαλαν καινούριο φίλτρο πετραιλάιου καθώς και καινούρια καύσιμα! Ο υπεύθυνος για να με εξυπηρετήσει καθώς ήμουν πυρ και μανία ξήλωσε από ένα skoda της έκθεσης το μπέκ και τη φλογέρα και τα έβαλε στο αυτοκίνητό μου για να μην συνεχιστει ή ήδη 15 μερη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου όπου μεγάλωνε την οικονομική μου καταστροφή. Όλα καλά λοιπόν για τα υπόλοιπα 500 μέτρα, καθώς μετά, το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είχε πρωτοεμφανιστεί πρίν αλλάξω την βαλβίδα της φλογέρας! Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!
Να σημείωσω πως μου απαγόρευε την είσοδο στο συνεργείο καθόλη τη διάρκεια της αλλαγής των μπέκ και των επανελλημένων διαγνώσεων και χρονισμός βαλβίδων, μέχρι που ξαφνικά, ένας ηλεκτρολόγος ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο περίπου 10 λεπτά πειράζοντας κάτι από το μπροστινό μέρος όπου η μίζα ερχόταν σε επαφή με την πλεξούδα του εγκεφάλου και το πρόβλημα έλαβε τέλος οριστικά!!!!
50.000 χιλίομετρα ακόμα λοιπόν και χωρίς ζόρισμα σε σταθερή πορεία η βίδα του αντικατεστημένου μπεκ σπάει και πετάει στον αέρα τα 2 μπέκ που κρατούσε με αποτέλεσμα να επέλθει ξαφνική αλλαγή πίεσης στον κύλινδρο και να στραβώσει η μπίελα.
Πάω στην αντιπρωσοπία χωρίς εγγύηση πλέον και με χρέωνουν ένα ωραίο 500άρικο για τη αντικατάσταση αυτής της βίδας η οποία είχε εργατικά πολλά και χρόνισμα ξανά. Δυστυχώς όταν το αυτοκίνητο πήρε εμπρός ο μηχανικός μου ανακοίνωσε ότι έχει στραβώσει η μπίελα και ότι θα πρέπει να δώσω 1500 ευρώ για καινούριο μοτέρ μαζί με εργασία. Τα δίνω λοιπόν ενώ έχω ήδη χάσει πάνω από 2000 ευρώ σε μεροκάματα, ταλαιπωρία, άγχος και χρόνο.
Η ιστορία συνεχίζεται! Σε 15 μέρες από την αλλαγή του κινητήρα αρχίζει πάλι το ίδιο σκορτσάρισμα που πρωτοεμφανίστηκε στην αρχή! Πήγα στην αντιπρωσοπία που μου άλλαξε τον κινητήρα! Πάλι το ίδιο ψάξιμο από το μηδέν με ΜΠΕΚ χτηπημένο αυτή τη φορά κατά τη διάγνωσή τους και αναμένουμε να δούμε τη συνέχεις της ιστορίας!!!
Η απάντηση του υπεύθυνου:
είναι όλα τους προβληματικά αυτά, χτυπάνε με το παραμικρό τρόμπες, μπέκ κτλ, πάρε το καινούριο το ραπιντ που έχει ίδιο κινητήρα με το οκτάβια και δεν παθαίνει τίποτα! Πάλι θα στο χτηπήσει ότι και να κάνουμε.
Τι να κάνω ρε παιδία??? Μπορείτε να μου πείτε επιτέλους??? Θέλω να κάνω μύνηση ώστε να τους πάρει και να τους σηκώσει όλους!!!!
-
απο τη μερια σου εχεις δικιο, αλλα ειναι ενα μεταχειρισμενο με 200.000χλμ εκτος εγγυησης
αυτη η βλαβη μπορει να ειναι κατι ασημαντο η χαμηλης αξιας ζημια αλλα δεν μπορουσαν να το βρουν
τζαμπα χρηματα θα χασεις να κινηθεις νομικα, αφου κατα τα γραφομενα σου το συνεργειο εδειξε να ασχολειται κ να κανει φιλοτιμες προσπαθειες για την αποκατασταση της βλαβης, δοκιμασε να το πας σε αλλους μηπως κ καταφερουν να το βρουν
να φανταστεις σε ενα βενζινοκινητο 5ετιας με 60.000χλμ 2 μηνες τους ταλαιπωρουσε να βρουνε μια βλαβη που οταν περνουσε απο κακοτραχηλο δρομο μετα το αυτοκινητο τρανταζονταν επειδη ο κινητηρας ρεταριζε για την ιστορια ηταν μια κακη κολληση με καλαι μεσα στον εγκεφαλο που εδινε σημα στο δευτερο μπεκ βενζινης
με καινουριο κινητηρα θα κανεις πολλες χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρα, αρκει να βρεθει η βλαβη πχ. καποιο ρελε η ασφαλεια στο καπακι της μπαταριας -
καταρχήν να εκφράσω τη θλίψη μου για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις. Για σένα το αυτοκίνητο είναι εργαλείο, οπότε καταλαβαίνουμε όλοι τι αντικτυπο έχει η οποιαδήποτε βλάβη.
Να ξεκινήσω από το τελευταίο ερώτημα σου, τι να κάνεις. Σαν άνθρωπος της 'πιάτσας' σίγουρα θα ξέρεις ποια μοντέλα είναι αξιόπιστα στο χώρο σου. Το συγκεκριμένο το έχουν άλλοι συνάδελφοι; Πόσα χλμ έχουν κάνει και τι προβλήματα έχουν αντιμετωπίσει; Να ξέρεις ότι και το ποιο αξιόπιστο εργαλείο πάντα υπάρχει πιθανότητα να βγάλει πρόβλημα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ζυγίσεις τις πιθανότητες. Αν το rapid έχει βγει 'σκυλί' τότε κράτα το. Αν και άλλοι συνάδελφοι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα όπως σου είπε ο αντιπρόσωπος, τότε δώστο.
Σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετώπισες, να πω ότι έχω κάποιες απορίες.
Γενικώς στην Ελλάδα οι μάστορες δεν ακολουθούν τις διαγνωστικές οδηγίες των εταιριών. Είτε βαριούνται, είτε δεν τις ξέρουν, είτε μπαίνει στη μέση ο εγωισμός του μάστορα 'Έλα μωρέ που θα μου πει εμένα η Skoda τι φταίει, 40 χρόνια στα συνεργία μεγάλωσα'
Αν τους βγει η διάγνωση είναι οι ήρωες της ημέρας, μέσα σε 1 ώρα έχουν λύσει και το ποιο δύσκολο πρόβλημα. Αν όμως δεν τους βγει, αρχίζει και τους λούζει κρύος ιδρώτας. Και όταν έχεις πείσει τον εαυτόν σου ότι ξέρεις τι φταίει, σου είναι δύσκολο να ξεκινήσεις από το 0 και να εντοπίσεις το πρόβλημα μεθοδικά. Άκου εκεί 'Μπορεί να φταίει καλώδιο, δε μπορούμε να τα ψάξουμε 1-1' Φυσικά και μπορούν και υπάρχει και διαδικασία από το εργοστάσια για τα πάντα.Πάμε τώρα στο περίεργο της υπόθεσης.
Το πρόβλημά σου ξεκινά με ρετάρισμα. Γίνεται διάγνωση προβλήματος σε μια βαλβίδα, το πρόβλημα παραμένει και 2η διάγνωση δείχνει τρόμπα καυσίμου. Μέχρι εδώ οκ. Η τρόμπα πάει στη 'Μαμά' για έλεγχο. Άρα αφού ελέγχθηκε από τη Skoda είχε όντως πρόβλημαΑντικατάσταση και μετά από λίγο το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Διάγνωση μετά από πολύ ψάξιμο, ένα καλώδιο δίπλα στη μίζα.
Αυτό το πράγμα για εμένα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Δλδ, το ίδιο ακριβώς πρόβλημα να έχει 2 αιτίες. Η μία καμμένη αντλία και η άλλη βραχυκύκλωμα. Για την ακρίβεια, όλα γίνονται, αλλά κάτι προήλθε. Το πιο πιθανό είναι το καλώδιο που βραχυκύκλωνε να έκαψε την αντλία. Ή η αντλία δεν είχε θέμα και σου είπαν ψέματα ότι είχε, για να μην αναγκαστούν να παραδεχτούν λάθος 2η διάγνωση.
Είδες με τα μάτια σου τη διάγνωση της μαμά 'SKODA';Μετά την επισκευή και 50.000χλμ έχουν βλάβη σε ένα ανταλλακτικό στο οποίο είχε μπει 'χέρι' κατά την 1η επισκευή. Βέβαια τα χλμ είναι αρκετά, αλλά δεν μου βγάζεις από το μυαλό ότι μπορεί να φταίει λάθος επανατοποθέτηση. Έχει δει κανείς ροπόκλειδο σε συνεργείο; Σε συνδυασμό με τον παράγοντα πανικού που επικρατεί σε τέτοιες βλάβες, δεν είναι απίθανο η τελευταία βλάβη να οφείλετε σε μάστορα. Δυστυχώς είναι κάτι που δεν μπορείς να αποδείξεις.
Συνολικά εγώ βλέπω κλασσική αδυναμία διάγνωσης σύνθετης βλάβης, και όχι τόσο κατασκευαστικές ατέλειες του αυτοκινήτου. Αυτό δυστυχώς το βρίσκεις σε όλες τις εταιρίες. Άρα:
- Κάνεις έρευνα αγοράς για την αξιοπιστία του μοντέλου
- Κάνεις έρευνα αγοράς για άλλο, όσο το δυνατόν αξιόπιστο συνεργείο
- Υπολογίζεις το κόστος αντικατάστασης του οχήματος με άλλο
Και παίρνεις απόφαση. Ότι και να κάνεις, μην το κάνεις εν βρασμό ψυχής ή για 'εκδίκηση' γιατί μπορεί να το μετανιώσεις.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
απο τη μερια σου εχεις δικιο, αλλα ειναι ενα μεταχειρισμενο με 200.000χλμ εκτος εγγυησης
αυτη η βλαβη μπορει να ειναι κατι ασημαντο η χαμηλης αξιας ζημια αλλα δεν μπορουσαν να το βρουν
τζαμπα χρηματα θα χασεις να κινηθεις νομικα, αφου κατα τα γραφομενα σου το συνεργειο εδειξε να ασχολειται κ να κανει φιλοτιμες προσπαθειες για την αποκατασταση της βλαβης, δοκιμασε να το πας σε αλλους μηπως κ καταφερουν να το βρουν
να φανταστεις σε ενα βενζινοκινητο 5ετιας με 60.000χλμ 2 μηνες τους ταλαιπωρουσε να βρουνε μια βλαβη που οταν περνουσε απο κακοτραχηλο δρομο μετα το αυτοκινητο τρανταζονταν επειδη ο κινητηρας ρεταριζε για την ιστορια ηταν μια κακη κολληση με καλαι μεσα στον εγκεφαλο που εδινε σημα στο δευτερο μπεκ βενζινης
με καινουριο κινητηρα θα κανεις πολλες χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρα, αρκει να βρεθει η βλαβη πχ. καποιο ρελε η ασφαλεια στο καπακι της μπαταριαςΤο συνεργείο όντως έδειξε να ασχολείται γιατί είχα ήδη απειλείσει με μηνύσεις καθώς το αμάξι είχε 15 μέρες σε ακινησία και τα έξοδα έτρεχαν. Μιλάμε για επαγγελματικό όχημα το οποίο τρέφει μια ολόκληρη οικογένεια. Αποφάσισα να φύγω από την αντιπροσωπία και να πάω σε κάποιο συνεργείο εξειδικευμένο στα συστήματα μπεκο-φλογερο-τρομπας!
Η καλωδίωση έχει κυριολεκτικά ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ και ερευνηθεί αλλά κανένα πρόβλημα. Άσε που όταν ξεκινάω να πάω στο συνεργείο τυγχάνει όλα τα λαμπάκια να είναι σβηστά και το ρετάρισμα εξαφανισμένο!!!
Θα δούμε πως θα τελειώσει το έργο... Θα ενημερώσω.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
καταρχήν να εκφράσω τη θλίψη μου για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις. Για σένα το αυτοκίνητο είναι εργαλείο, οπότε καταλαβαίνουμε όλοι τι αντικτυπο έχει η οποιαδήποτε βλάβη.Να ξεκινήσω από το τελευταίο ερώτημα σου, τι να κάνεις. Σαν άνθρωπος της 'πιάτσας' σίγουρα θα ξέρεις ποια μοντέλα είναι αξιόπιστα στο χώρο σου. Το συγκεκριμένο το έχουν άλλοι συνάδελφοι; Πόσα χλμ έχουν κάνει και τι προβλήματα έχουν αντιμετωπίσει; Να ξέρεις ότι και το ποιο αξιόπιστο εργαλείο πάντα υπάρχει πιθανότητα να βγάλει πρόβλημα. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ζυγίσεις τις πιθανότητες. Αν το rapid έχει βγει 'σκυλί' τότε κράτα το. Αν και άλλοι συνάδελφοι έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα όπως σου είπε ο αντιπρόσωπος, τότε δώστο.
Σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετώπισες, να πω ότι έχω κάποιες απορίες.
Γενικώς στην Ελλάδα οι μάστορες δεν ακολουθούν τις διαγνωστικές οδηγίες των εταιριών. Είτε βαριούνται, είτε δεν τις ξέρουν, είτε μπαίνει στη μέση ο εγωισμός του μάστορα 'Έλα μωρέ που θα μου πει εμένα η Skoda τι φταίει, 40 χρόνια στα συνεργία μεγάλωσα'
Αν τους βγει η διάγνωση είναι οι ήρωες της ημέρας, μέσα σε 1 ώρα έχουν λύσει και το ποιο δύσκολο πρόβλημα. Αν όμως δεν τους βγει, αρχίζει και τους λούζει κρύος ιδρώτας. Και όταν έχεις πείσει τον εαυτόν σου ότι ξέρεις τι φταίει, σου είναι δύσκολο να ξεκινήσεις από το 0 και να εντοπίσεις το πρόβλημα μεθοδικά. Άκου εκεί 'Μπορεί να φταίει καλώδιο, δε μπορούμε να τα ψάξουμε 1-1' Φυσικά και μπορούν και υπάρχει και διαδικασία από το εργοστάσια για τα πάντα.Πάμε τώρα στο περίεργο της υπόθεσης.
Το πρόβλημά σου ξεκινά με ρετάρισμα. Γίνεται διάγνωση προβλήματος σε μια βαλβίδα, το πρόβλημα παραμένει και 2η διάγνωση δείχνει τρόμπα καυσίμου. Μέχρι εδώ οκ. Η τρόμπα πάει στη 'Μαμά' για έλεγχο. Άρα αφού ελέγχθηκε από τη Skoda είχε όντως πρόβλημαΑντικατάσταση και μετά από λίγο το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Διάγνωση μετά από πολύ ψάξιμο, ένα καλώδιο δίπλα στη μίζα.
Αυτό το πράγμα για εμένα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Δλδ, το ίδιο ακριβώς πρόβλημα να έχει 2 αιτίες. Η μία καμμένη αντλία και η άλλη βραχυκύκλωμα. Για την ακρίβεια, όλα γίνονται, αλλά κάτι προήλθε. Το πιο πιθανό είναι το καλώδιο που βραχυκύκλωνε να έκαψε την αντλία. Ή η αντλία δεν είχε θέμα και σου είπαν ψέματα ότι είχε, για να μην αναγκαστούν να παραδεχτούν λάθος 2η διάγνωση.
Είδες με τα μάτια σου τη διάγνωση της μαμά 'SKODA';Μετά την επισκευή και 50.000χλμ έχουν βλάβη σε ένα ανταλλακτικό στο οποίο είχε μπει 'χέρι' κατά την 1η επισκευή. Βέβαια τα χλμ είναι αρκετά, αλλά δεν μου βγάζεις από το μυαλό ότι μπορεί να φταίει λάθος επανατοποθέτηση. Έχει δει κανείς ροπόκλειδο σε συνεργείο; Σε συνδυασμό με τον παράγοντα πανικού που επικρατεί σε τέτοιες βλάβες, δεν είναι απίθανο η τελευταία βλάβη να οφείλετε σε μάστορα. Δυστυχώς είναι κάτι που δεν μπορείς να αποδείξεις.
Συνολικά εγώ βλέπω κλασσική αδυναμία διάγνωσης σύνθετης βλάβης, και όχι τόσο κατασκευαστικές ατέλειες του αυτοκινήτου. Αυτό δυστυχώς το βρίσκεις σε όλες τις εταιρίες. Άρα:
- Κάνεις έρευνα αγοράς για την αξιοπιστία του μοντέλου
- Κάνεις έρευνα αγοράς για άλλο, όσο το δυνατόν αξιόπιστο συνεργείο
- Υπολογίζεις το κόστος αντικατάστασης του οχήματος με άλλο
Και παίρνεις απόφαση. Ότι και να κάνεις, μην το κάνεις εν βρασμό ψυχής ή για 'εκδίκηση' γιατί μπορεί να το μετανιώσεις.
Πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες και ευχαριστώ γιαυτό! Λοιπόν, τη βλάβη της τρόμπας την ζήτησα αλλά δεν την έλαβα! Όμως το πόρισμα από την τσεχία το έλαβα! Τέλοσπάντων, εκεί το ήπια το ποτήρι σαν ατυχία!!! Μετά γιατί να συνεχιστεί το ίδιο??? Ακόμα και με νέο κινητήρα!!!
Εχθές πήγα σε άλλο αντιπρώσωπο της skoda και έψαξε την καλωδίωση. Τίποτα και πάλι!!! Όλα καλα....! Με το που φεύγω από το συνεργείο κάνω μισή βάρδια και το απόγευμα πααααααααααλι τα ίδια! Ξυπνάω πρωί πρωί να πάω συνεργείο με τα λαμπάκια αναμένα, ΤΣΟΥΠ, όλα τα λαμπάκια σβηστά και ο κινητήρας δουλεύει ρολόι!
Όπως ειπα και παραπάνω πήγα τελικά σε ένα συνεργείο που εξειδικεύετε σε μπεκ-φλογέρες και γενικά συστήματα καυσης άν το λέω καλά! Περιμένω τηλέφωνημα από ώρα σε ώρα να μου πει. Μετά θα ψάξω κάποιο άλλο συνεργείο που να ασχολείται αποκλειστικά με καλωδιώσεις μήπως και καταφέρουν αυτοί κάτι!
Δυστυχώς δεν μπορεί κανείς να βρεί το πρόβλημα!!!
Χίλια ευχαριστώ για όλο το τρόπο σκέψης που με έβαλες στη διαδικασία να χρησιμοποιήσω με σκοπό την επίλυση αυτού του ' καρκίνου ' κυριολεκτικά που αντιμετωπίζω εδώ και 1.5 χρόνο!
-
Λοιπόν, το νέο συνεργείο των μπεκ-ο-ειδικών λέει πως υπάρχουν γρέζια μέσα στο σύστημα και μου άδειασαν όλο το ντεπόζιτο για να το καθαρίσουν. Φίλτρο, φλοτερ και όλα τα συναφή. Δεν μου εγγυόνται ότι με τον καθαρισμό όλα θα στρώσουν διότι μπορεί να υπάρχουν γρέζια μέσα στο σύστημα που να μεταφέρονται σιγά σιγά στο σημείο της βλάβης!
Κατα τη γνώμη μου: ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!!
Αυτά τα γρέζια που κάνουν όλες αυτές τις ζημιές δεν σταματάνε από τα φίλτρα? Αν όχι γιατί δεν βάζουν κάποια επιπλέον φίλτρα για ενίσχυση εφόσον μπορούν να προκαλέσουν ολικές καταστροφές? Και αυτές οι καταστροφές γιατί εμφανίζονται ότι ώρα έχουν κέφι? Εάν είχε γρέζια και η αιτία ήταν αυτή δεν θα έπρεπε το ρετάρισμα να είναι μόνιμο και να χτυπάει όλα τα μπεκ, την τρόμπα και οτιδήποτε άλλη διαδρομή υπάρχει από όπου μπορεί να περάσει καύσιμο?
Με λίγα λόγια ούτε αυτοί είναι 100% σίγουρα εάν αυτό είναι το πρόβλημα και κατά τη γνώμη τους μου είπαν πως πρέπει να αλλάξω όλο το σύστημα! Δηλαδή μπεκ, αντλία πετρελαίου, φλογέρα όπως επίσης και ντεπόζιτο!!!! Πάμε για 2000ευρώ και βάλε δηλαδή πάλι!!??
Για ηλεκτρονική βλάβη σε καλωδίωση ούτε κουβέντα καθώς δεν είναι τις ειδικότητατάς τους....
Η άλλη ερώτηση είναι: Πόσο δυνατόν είναι να έχει γρέζια ένα ντεπόζιτο που ανεφοδιάζετε μόνο με Diesel Crystal της Ελιν από ολοκαίνουριο πρατήριο με ολοκαίνουριεσ δεξαμενές και ολοκαίνουρια βιτια? Δηλαδή αν πάω να πάρω δείγμα από το βενζινάδικο που μόνιμα βάζω πετραίλεα έχοντας και όλες τις αποδείξεις θα πρέπει να βγεί βρώμικο με γρέζια και αμέσως το πρατήριο να κλείσει και να με αποζημιώσει? Γιατί η skoda έχει αποφασίσει να ρίξει ευθύνες σε όλα τα πρατήρια και όχι στα υλικά που χρησιμοποιεί ή στους τρόπους με τους οποίους φιλτράρει τα καύσιμα πριν εισχορήσουν στον θάλαμο κάυσης...
Αυτά προς το παρόν, θα έχουμε σίγουρα και συνέχεια σε λίγο που θα με πάρουν τηλέφωνο να μου ανακοινώσουν την επιτυχεία τους καθώς το αμάξι για 1 μέρα θα δουλεύει ρολόι όπως κάθε φορά μετά από χειροκίνητο σβήσιμο μιας βλάβης!!!!!
-
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω με αυτά που διαβάζω. Κάνω ένα ρεζουμέ για να καταλάβουμε καλύτερα τα δεδομένα.
Μετά από βλάβη και επισκευή βαλβίδας-τρόμπας καυσίμου-καλωδίωσης (έχοντας ως σύμπτωμα ρετάρισμα), το αυτοκίνητο έκανε 50.000 με καύσιμα από 1 μόνο πρατήριο.
Τότε, μια αστοχία βίδας συγκράτησης μπεκ προκαλεί σοβαρή βλάβη σε κύλινδρο (στράβωμα μπιέλας)
Αίτια αστοχίας - άγνωστηΚαινούργιο μοτέρ πάνω, καύσιμο από το ίδιο συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από 15 μέρες ξανά ρετάρισμα.
Διάγνωση 1ου συνεργίου- πρόβλημα σε μπεκ
Διάγνωση 2ου συνεργίου-γρέζια στο σύστημα καυσίμουΟι 2 διαγνώσεις πιθανότατα συγκλίνουν, αν υπάρχουν γρέζια στο συστημα τροφοδοσίας λογικά θα δημιουργήσουν και πρόβλημα στα μπεκ.
Άρα έχουμε ένα αυτοκίνητο που μετά από καθαρισμό συστήματος τροφοδοσίας (κατά τη διάρκεια του 1ου προβλήματος) λειτουργεί για 50.000 χωρίς πρόβλημα έως ότου βαρέσει μπιέλα.Αλλάζει μοτέρ και μέσα σε 15 μέρες εμφανίζει πρόβλημα με γρέζια στο ντεπόζιτο.
Ένα θετικό είναι ότι όποιο πρόβλημα με καλωδίωση υπήρχε (αν υπήρχε) έχει λυθεί, αφού έκανε 50.000χλμ
Τα γρέζια στο ντεπόζιτο αν υπάρχουν (που δεν υπάρχει λόγος προς το παρον να αμφισβητήσουμε το 2ο συνεργείο) είναι σίγουρα νο.1 ύποπτος.Αυτό που θα πρέπει να διευκρινιστεί είναι από που προήλθαν τα γρέζια και αν όντως αυτά είναι η αιτία του (πιθανού) προβλήματος στα μπεκ.
Δε βρίσκω λόγο πάντως ένα ανεξάρτητο συνεργείο να 'προστατεύει' τη Skoda. Μίλα μαζί τους και μάθε πόσο σίγουροι είναι ότι τα γρέζια είναι αρκετά για να δημιουργήσουν πρόβλημα, και μέχρι πού έχουν φτάσει στην πραγματικότητα. Υπάρχουν γρέζια μέχρι και στα μπεκ; Ή απλά βρήκαν κάποια στο φίλτρο καυσίμου και υποθέτουν ότι από εκεί είναι το πρόβλημα;
-
Αν εξαιρέσω τα γρέζια, η ιστορία μοιάζει πολύ με ενός γνωστού μου με ταξι skoda superb που τελικά η βλάβη ήταν μια χαλαρή γείωση στην ασφαλειοθήκη κάπου στην καμπίνα (πόδια οδηγού;;;)
Ηχαλαρή γέιωση δεν έκανε επαφή πάντοτε και έκοβε την τροφοδοσία και έβγαζετα λαμπάκια
Βρέθηκε αφού αλλάχθηκε το σύστημα καυσίμου σν και εσένα -
Τα νέα που μου είπε μόλις πριν λίγο το συνεργείο ήταν πως καθάρισε όλο το σύστημα εκτός της αντλίας και των μπέκ. Μου ζητάει 250ευρώ για να πάρω το αυτοκίνητο με ένδειξη βλάβης πλέον στο 3 και 4 μπέκ !!!! Κατάφερε από το πρόβλημα που είχε στο 2ο να το εξαφανίσει και να το εμφανίσει στα άλλα δύο και μάλιστα μου είπε πως μου κάνει χάρη που θα μου πάρει 250 ευρώ!
Η κατάστασή συνεχίζει να ξεφεύγει και σύντομα πρέπει να λάβω σοβαρές αποφάσεις που πραγματικά δεν ξέρω!!!
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω με αυτά που διαβάζω. Κάνω ένα ρεζουμέ για να καταλάβουμε καλύτερα τα δεδομένα.Μετά από βλάβη και επισκευή βαλβίδας-τρόμπας καυσίμου-καλωδίωσης (έχοντας ως σύμπτωμα ρετάρισμα), το αυτοκίνητο έκανε 50.000 με καύσιμα από 1 μόνο πρατήριο.
Τότε, μια αστοχία βίδας συγκράτησης μπεκ προκαλεί σοβαρή βλάβη σε κύλινδρο (στράβωμα μπιέλας)
Αίτια αστοχίας - άγνωστηΚαινούργιο μοτέρ πάνω, καύσιμο από το ίδιο συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από 15 μέρες ξανά ρετάρισμα.
Διάγνωση 1ου συνεργίου- πρόβλημα σε μπεκ
Διάγνωση 2ου συνεργίου-γρέζια στο σύστημα καυσίμουΟι 2 διαγνώσεις πιθανότατα συγκλίνουν, αν υπάρχουν γρέζια στο συστημα τροφοδοσίας λογικά θα δημιουργήσουν και πρόβλημα στα μπεκ.
Άρα έχουμε ένα αυτοκίνητο που μετά από καθαρισμό συστήματος τροφοδοσίας (κατά τη διάρκεια του 1ου προβλήματος) λειτουργεί για 50.000 χωρίς πρόβλημα έως ότου βαρέσει μπιέλα.Αλλάζει μοτέρ και μέσα σε 15 μέρες εμφανίζει πρόβλημα με γρέζια στο ντεπόζιτο.
Ένα θετικό είναι ότι όποιο πρόβλημα με καλωδίωση υπήρχε (αν υπήρχε) έχει λυθεί, αφού έκανε 50.000χλμ
Τα γρέζια στο ντεπόζιτο αν υπάρχουν (που δεν υπάρχει λόγος προς το παρον να αμφισβητήσουμε το 2ο συνεργείο) είναι σίγουρα νο.1 ύποπτος.Αυτό που θα πρέπει να διευκρινιστεί είναι από που προήλθαν τα γρέζια και αν όντως αυτά είναι η αιτία του (πιθανού) προβλήματος στα μπεκ.
Δε βρίσκω λόγο πάντως ένα ανεξάρτητο συνεργείο να 'προστατεύει' τη Skoda. Μίλα μαζί τους και μάθε πόσο σίγουροι είναι ότι τα γρέζια είναι αρκετά για να δημιουργήσουν πρόβλημα, και μέχρι πού έχουν φτάσει στην πραγματικότητα. Υπάρχουν γρέζια μέχρι και στα μπεκ; Ή απλά βρήκαν κάποια στο φίλτρο καυσίμου και υποθέτουν ότι από εκεί είναι το πρόβλημα;
Το συνεργείο αυτό είναι ένα από τα πιό δημοφιλή σε διαγνώσεις μπεκ και είναι το μόνο που έχει το ειδικό μηχάνημα μέτρησης το οποίο ουτε η αντιπροσωπία έχει. Παρόλα αυτά μου ζητάει 250 ευρώ για να μου παραδώσει ένα αμάξι με πρόβλημα στο τριτο και στο τέταρτο μπεκ ενώ εγώ το παρέδωσα με πρόβλημα στο δεύτερο μπέκ!!!!
Από που να ξεκινήσω τις μηνύσεις είναι το ερώτημα νομίζω πλέον! ! ! !
Αύριο πρωί πρωί θα πάω στην αντιπρωσοπία ξανά και θα τους πω να μου αλλάξουν πάλι το μοτέρ ολόκληρο γιατί δεν πάει πάνω από 1.5 μήνας που είναι επάνω στο αμάξι και ξεκινάει πάλι ρεταρίσματα που πολύ πιθανόν να προέρχονται από την αντλία!!!
Έχω τρελαθεί κυριολεκτικά!!!!
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω με αυτά που διαβάζω. Κάνω ένα ρεζουμέ για να καταλάβουμε καλύτερα τα δεδομένα.Μετά από βλάβη και επισκευή βαλβίδας-τρόμπας καυσίμου-καλωδίωσης (έχοντας ως σύμπτωμα ρετάρισμα), το αυτοκίνητο έκανε 50.000 με καύσιμα από 1 μόνο πρατήριο.
Τότε, μια αστοχία βίδας συγκράτησης μπεκ προκαλεί σοβαρή βλάβη σε κύλινδρο (στράβωμα μπιέλας)
Αίτια αστοχίας - άγνωστηΚαινούργιο μοτέρ πάνω, καύσιμο από το ίδιο συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από 15 μέρες ξανά ρετάρισμα.
Διάγνωση 1ου συνεργίου- πρόβλημα σε μπεκ
Διάγνωση 2ου συνεργίου-γρέζια στο σύστημα καυσίμουΟι 2 διαγνώσεις πιθανότατα συγκλίνουν, αν υπάρχουν γρέζια στο συστημα τροφοδοσίας λογικά θα δημιουργήσουν και πρόβλημα στα μπεκ.
Άρα έχουμε ένα αυτοκίνητο που μετά από καθαρισμό συστήματος τροφοδοσίας (κατά τη διάρκεια του 1ου προβλήματος) λειτουργεί για 50.000 χωρίς πρόβλημα έως ότου βαρέσει μπιέλα.Αλλάζει μοτέρ και μέσα σε 15 μέρες εμφανίζει πρόβλημα με γρέζια στο ντεπόζιτο.
Ένα θετικό είναι ότι όποιο πρόβλημα με καλωδίωση υπήρχε (αν υπήρχε) έχει λυθεί, αφού έκανε 50.000χλμ
Τα γρέζια στο ντεπόζιτο αν υπάρχουν (που δεν υπάρχει λόγος προς το παρον να αμφισβητήσουμε το 2ο συνεργείο) είναι σίγουρα νο.1 ύποπτος.Αυτό που θα πρέπει να διευκρινιστεί είναι από που προήλθαν τα γρέζια και αν όντως αυτά είναι η αιτία του (πιθανού) προβλήματος στα μπεκ.
Δε βρίσκω λόγο πάντως ένα ανεξάρτητο συνεργείο να 'προστατεύει' τη Skoda. Μίλα μαζί τους και μάθε πόσο σίγουροι είναι ότι τα γρέζια είναι αρκετά για να δημιουργήσουν πρόβλημα, και μέχρι πού έχουν φτάσει στην πραγματικότητα. Υπάρχουν γρέζια μέχρι και στα μπεκ; Ή απλά βρήκαν κάποια στο φίλτρο καυσίμου και υποθέτουν ότι από εκεί είναι το πρόβλημα;
Το ανεξάρτητο συνεργείο μου είπε πως ελάααααααααααχιστο γρέζι είναι υπεραρκετό για να χτυπήσει τα πάντα στο πέρασμά του διότι το σύστημα κορμοραν (κάπως έτσι το είπαν) που διαθέτουν τα μοντέλα της Skoda είναι ΥΠΕΡ-ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ το καημένο.... Οπότε άφεση αμαρτιών στη Skoda και για όλα φταίει το πετρέλαιο. Ουσιαστικά εγώ ένας καημένος μεροκαματιάρης πρέπει να τα βάλω με το ολοκαίνουριο δεκαπιστοποιημένο πρατήριο καυσίμων ή με μια πολυεθνική εταιρία αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης S2kluv έγραψε:
απο τη μερια σου εχεις δικιο, αλλα ειναι ενα μεταχειρισμενο με 200.000χλμ εκτος εγγυησης
αυτη η βλαβη μπορει να ειναι κατι ασημαντο η χαμηλης αξιας ζημια αλλα δεν μπορουσαν να το βρουν
τζαμπα χρηματα θα χασεις να κινηθεις νομικα, αφου κατα τα γραφομενα σου το συνεργειο εδειξε να ασχολειται κ να κανει φιλοτιμες προσπαθειες για την αποκατασταση της βλαβης, δοκιμασε να το πας σε αλλους μηπως κ καταφερουν να το βρουν
να φανταστεις σε ενα βενζινοκινητο 5ετιας με 60.000χλμ 2 μηνες τους ταλαιπωρουσε να βρουνε μια βλαβη που οταν περνουσε απο κακοτραχηλο δρομο μετα το αυτοκινητο τρανταζονταν επειδη ο κινητηρας ρεταριζε για την ιστορια ηταν μια κακη κολληση με καλαι μεσα στον εγκεφαλο που εδινε σημα στο δευτερο μπεκ βενζινης
με καινουριο κινητηρα θα κανεις πολλες χιλιαδες απροβληματιστα χιλιομετρα, αρκει να βρεθει η βλαβη πχ. καποιο ρελε η ασφαλεια στο καπακι της μπαταριαςΤο συνεργείο όντως έδειξε να ασχολείται γιατί είχα ήδη απειλείσει με μηνύσεις καθώς το αμάξι είχε 15 μέρες σε ακινησία και τα έξοδα έτρεχαν. Μιλάμε για επαγγελματικό όχημα το οποίο τρέφει μια ολόκληρη οικογένεια. Αποφάσισα να φύγω από την αντιπροσωπία και να πάω σε κάποιο συνεργείο εξειδικευμένο στα συστήματα μπεκο-φλογερο-τρομπας!
Η καλωδίωση έχει κυριολεκτικά ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ και ερευνηθεί αλλά κανένα πρόβλημα. Άσε που όταν ξεκινάω να πάω στο συνεργείο τυγχάνει όλα τα λαμπάκια να είναι σβηστά και το ρετάρισμα εξαφανισμένο!!!
Θα δούμε πως θα τελειώσει το έργο... Θα ενημερώσω.
έχεις pm
-
Είναι λυπηρό να συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε ένα αυτοκίνητο, όποιο και να ναι. Το συγκεκριμένο που κι εμείς το έχουμε και σε πετρέλαιο και σε βενζίνη δεν βγάζει βλάβες.
Από τεχνικά θέματα δεν έχω πολλές γνώσεις όμως θεωρώ ότι ΙΣΩΣ, να ήταν λίγο καλύτερα για σένα εάν το 'έψαχνες' καλύτερα το θέμα. Τόσοι ταρίφες, τόσα Skoda δεν έχεις γνωστούς στο κλάδο? Οι ταρίφες έχουν συγκεκριμένα συνεργεία που πάνε. Ίσως αν είχες ρωτήσει άλλους συναδέλφους να σε είχαν κατευθύνει σε πιο κατάλληλο συνεργείο. Κατανοώ ότι ήσουν οριακά στην εγγύηση και θεώρησες σωστό να τους εμπιστευτείς με κλειστά μάτια.
Όλα αυτά βέβαια στη θεωρία. Τώρα πλέον, θέλει ψυχραιμία και όχι βιαστικές κινήσεις. Καλά ξεμπερδέματα!!! -
ασφάλεια γιά κλοπή-φωτιά κλπ... σίγουρα θά εχεις
κάποιος κάπου κάποτε ειχε παρόμοιο αλυτο θέμα μέ ακριβό mercedes taxi ... δέν μπορούσαν νά βρούν τί εφταιγε οπου καί νά πήγαινε μόνο λεφτά πλήρωνε χωρίς αποτέλεσμα,
τελικά βρήκε τήν λύση μόνος του... -
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
ασφάλεια γιά κλοπή-φωτιά κλπ... σίγουρα θά εχεις
κάποιος κάπου κάποτε ειχε παρόμοιο αλυτο θέμα μέ ακριβό mercedes taxi ... δέν μπορούσαν νά βρούν τί εφταιγε οπου καί νά πήγαινε μόνο λεφτά πλήρωνε χωρίς αποτέλεσμα,
τελικά βρήκε τήν λύση μόνος του...Ισως ειναι λιγο 'επικίνδυνες' τετοιες τακτικές πλεον.. ολα τα περιστατικά πλεον τα ψάχνουν πολυ περισσότερο οι ασφαλιστικές σε σχεση με παλαιότερα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε δημοσιες κουβεντες δε λεγονται αυτα τα πραγματα, λιγο προσοχη.
-
Αυτό με την χαλαρή-φαγωμένη-βρομική γείωση παίζει να τα κάνει όλα αυτά…
Για πλάκα μπορεί να τρελάνει τον εγκέφαλο όπου οι παραμικρές αυξομειώσεις στα μιλιβόλτ είναι αρκετές …
Αλήθεια η μπαταρία σου είναι η σωστή που προτείνει ο κατασκευαστής ;;; -
Δεν υπάρχουν άλυτα προβλήματα, υπάρχουν όμως ασχετοι τεχνικοί. Πήγαινε το σε κάποιον ηλεκτρολόγο (κάνε έρευνα για κάποιον καλό) και επισήμανε του να ελεγξει γειωσεις και κολλήσεις γενικότερα.
-
Πραγματικα μου εχει κανει εντυπωση το σκηνικο αλλα εκτος απο το θεμα του αυτοκινητου η ιστορια ειναι ενα ακομα ενα κλασσικο παραδειγμα αδυναμιας-ασχετοσυνης και κακης συμπεριφορας επισημης αντιπροσωπειας ασχετως μαρκας.
Άλυτο πρόβλημα σε Skoda Rapid TDI 1.6