-
Δεν θα έπρεπε και στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα να έχουν στο πλάι ανακλαστικά??????
Πολλά σκουρόχρωμα αυτοκίνητα το βράδυ όταν βγαίνουν από κάθετες οδούς θέλουν πολύ προσοχή γιατί δεν είναι ευδιάκριτα!!!!!Την ίδια υποχρέωση δεν έχουν νομίζω και λεωφορεία και νταλίκες ή τα έχουν ήδη πάνω επειδή απαιτείται κάπου στο εξωτερικό????
-
Δεν θα έπρεπε και στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα να έχουν στο πλάι ανακλαστικά??????
Πολλά σκουρόχρωμα αυτοκίνητα το βράδυ όταν βγαίνουν από κάθετες οδούς θέλουν πολύ προσοχή γιατί δεν είναι ευδιάκριτα!!!!!Την ίδια υποχρέωση δεν έχουν νομίζω και λεωφορεία και νταλίκες ή τα έχουν ήδη πάνω επειδή απαιτείται κάπου στο εξωτερικό????
-
Δεν θα έπρεπε και στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα να έχουν στο πλάι ανακλαστικά??????
Πολλά σκουρόχρωμα αυτοκίνητα το βράδυ όταν βγαίνουν από κάθετες οδούς θέλουν πολύ προσοχή γιατί δεν είναι ευδιάκριτα!!!!!Την ίδια υποχρέωση δεν έχουν νομίζω και λεωφορεία και νταλίκες ή τα έχουν ήδη πάνω επειδή απαιτείται κάπου στο εξωτερικό????
-
Αφού έχουν φώτα!
-
Χρήστο εννοείς αλα αμέρικα και αλλού αν δεν κάνω λάθος που τα υποχρεώνουν να έχουν ακόμη και φώτα στο πλάι?????
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Χρήστο εννοείς αλα αμέρικα και αλλού αν δεν κάνω λάθος που τα υποχρεώνουν να έχουν ακόμη και φώτα στο πλάι?????Ναι.
-
Θεωρώ οτι είναι υπερβολή, εν αντιθέση με το τρίτο στοπ που μας ήρθε απο τους Αμερικανούς
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Θεωρώ οτι είναι υπερβολή, εν αντιθέση με το τρίτο στοπ που μας ήρθε απο τους Αμερικανούςτο 3ο φως στην αρχή μου φαινόταν περιττό.Εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν είναι δα και απαραίτητο.Πολλές φορές όμως έχοντας μπροστά μου αυτοκίνητο παλαιότερης γενιάς, περιμένω να δω το 3ο φως για να φρενάρω...Αυτό είναι λιγάκι επικίνδυνο.
Για τα αντανακλαστικά πιστεύω οτι δε χρειάζονται απαραίτητα.Καλύτερα να ξεκινήσουν την μέριμνα για τη νυχτερινή οδήγηση (στην Ελλάδα) βάζοντας φώτα στους δρόμους...Κορίνθου - Πατρών=σκοτώστρα
Κορίνθου - Πατρών τη νύχτα=εφιάλτης στο δρόμο χωρίς φωτισμό...
-
Η απαίτηση για πλαϊνά φώτα υπάρχει για οχήματα μεαγλύτερα από ένα όριο. Όπως γίνεται και στα πλοία δηλαδή. Όχι βέβαια τις σειρές από λαμπιόνια με τις οποίες διακοσμούνται διάφορα φορτηγά!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η απαίτηση για πλαϊνά φώτα υπάρχει για οχήματα μεαγλύτερα από ένα όριο. Όπως γίνεται και στα πλοία δηλαδή. Όχι βέβαια τις σειρές από λαμπιόνια με τις οποίες διακοσμούνται διάφορα φορτηγά!Μια και μίλησες για φορτηγά, γνωρίζει κάποιος αν τοποθετούνται πλέον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πλαινά προστατευτικά, περιμετρικά στα φορτηγά, ώστε να μην σφηνώνουν από κάτω αυτοκίνητα,σε ενδεχόμενη σύγκρουση (=θύματα...) ;Το λέω γιατί τελευταία βλέπω τα νέα φορτηγά με τέτοιες μπάρες.
Για την Ελλάδα μιλάω βέβαια-στην Ευρώπη αυτά εννοούνται... -
Το 3ο φως φρένου είναι ΣΩΤΗΡΑΣ!!!
Δείτε το παλιό Τολέδο, και αν καταλάβετε αν φρενάρει ή όχι, γράφτε μου....ΟΛΟΙ οι ταρίφες συνέδεαν τα πίσω ομίχλης με τα φρένα, οπότε να ανάβουν ΚΑΙ αυτά στο φρανάρισμα, να καταλαβαίνει ο πίσω...
Με το 3ο φρένου έφτιαξε και τέλος!!!
Τώρα για τα πλευρικά, είναι ΚΑΚΑΣΧΗΜΑ!!!!
Πάντως μάλλον καλά θα ήταν, κάμποσες φορές θα με είχε βοηθήσει αν κάποιοι τα είχαν, που λόγω συνθηκών δεν τους καλοείδα. Τους είδα όμως έστω και όχι όσο νωρίς θα ήθελα... Ίσως σε 40 χρόνια να μην τους δω όμως...Πάντως ευτυχώς ποτέ δεν είχα ατύχημα, ή να ξέρω κάποιον που να είχε ατύχημα που θα είχε αποφύγει με τα φώτα αυτά...
-
Το τρίτο στοπ έχει τοποθετηθεί για να γίνεται ορατό, μέσω των μπαρ πριζ. Έτσι το οδηγός που είναι ακριβώς πίσω από αυτόν που φρενάρει βλέπει και τα τρία στοπ. Ο πιο πίσω μέσω των παρ πριζ βλέπει το υπερυψωμένο στοπ, όποτε έχει περισσότερο χρόνο να αντιδράσει.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Το τρίτο στοπ έχει τοποθετηθεί για να γίνεται ορατό, μέσω των μπαρ πριζ. Έτσι το οδηγός που είναι ακριβώς πίσω από αυτόν που φρενάρει βλέπει και τα τρία στοπ. Ο πιο πίσω μέσω των παρ πριζ βλέπει το υπερυψωμένο στοπ, όποτε έχει περισσότερο χρόνο να αντιδράσει.Με προλαβες. Μαλιστα αυτο ειναι πραγμα που με βοηθαει συνεχεια βλεποντας 2-3 αυτοκιντα μπροστα. Επισης για τα παλινα συμφωνω να υπαρχει ενα φωτακι γιατι σε μερικα δεν εχει καν φλας στα πλαγια αλλαμπροστα και πολλες φορες δεν το βλεπεις.
-
Στα φορτηγά είναι υποχρεωτικά τα φώτα όχι μόνο στα πλάγια αλλά σε όλες τις γωνίες και λέγονται όγκου αφού περιγράφουν όλο το όχημα για να είναι εύκολα ορατό και αναγνωρίσιμο τη νύχτα. Κάτι αντίστοιχο στα ΙΧ δεν θα με ενθουσίαζε.
-
χμμ, πιστεύω ότι είναι χρήσιμα τα ανακλαστικά, ειδικά στις πόρτες ή στο μέσα μέρος τους, γιατί υπάρχουν ζώα που παρκάρουν κάθετα σε κάτι σκοτεινές περιοχές και τελευταία στιγμή τους βλέπεις.
Από την άλλη, όταν κινείσαι σε σκοτεινό δρόμο διπλής κατεύθυνσης και σε στραβώνουν τα φώτα των απέναντι, τότε πιο εύκολα θα προσέξεις έναν που πάει να βγει από κάθετα με ανακλαστικά, παρά τα φώτα του. Και στην Ελλάδα έχουμε πολλές τέτοιες περιοχές..
Αφού δε μπορεί λοιπόν ο δήμος να βάλει φωτισμό, γιατί να μη βάλουμε τα ανακλαστικά; Και στο χρώμα του αμαξώματος βαμμένα για να μην υπάρχει αντίθεση
Επίσης χρειάζονται ανακλαστικά και στην εσωτερική μεριά της πόρτας, γιατί πολλά ζώα την αφήνουν ορθάνοιχτη μέσα στη νύχτα και αναρωτιέσαι μετά πώς γλύτωσε και δε την πήρες παραμάζωμα..ζώα ζώα ζώα!
-
- Άρθρο 66 'Φώτα όγκου και φώτα πλευρικά' 1. Τα αυτοκίνητα οχήματα ως και τα ρυμουλκούμενα, το πλάτος των οποίων [b]υπερβαίνει τα 2,10 μ. επιβάλλεται να έχουν δύο τουλάχιστον φώτα όγκου[/b], τα οποία πρέπει να εκπέμπουν λευκό ή κίτρινο φως εμπρός και ερυθρό φως πίσω.
Με τα ίδια πιο πάνω φώτα μπορεί να είναι εφοδιασμένα και τα οχήματα των οποίων το πλάτος υπερβαίνει το 1,80 μ.
- Τα αυτοκίνητα οχήματα και τα ρυμουλκούμενα μπορεί να είναι εφοδιασμένα με κίτρινα πλευρικά φώτα.
Άρθρο 72 'Αντανακλαστήρες'
-
Τα αυτοκίνητα οχήματα και τα ρυμουλκούμενα επιβάλλεται να έχουν στο πίσω μέρος τους δύο τουλάχιστον ερυθρούς αντανακλαστήρες, ορατούς από οδηγό, κατά τη νύκτα με καθαρές καιρικές συνθήκες από απόσταση 150 μέτρων, όταν φωτίζονται από τα φώτα πορείας, τα φώτα διασταυρώσης ή τα φώτα ομίχλης άλλου οχήματος.
-
Οι πιο πάνω αντανακλαστήρες των μεν αυτοκινήτων μπορούν να έχουν οποιοδήποτε σχήμα, εκτός τριγωνικού, των δε ρυμουλκουμένων επιβάλλεται να έχουν σχήμα ισόπλευρου τριγώνου, πλευράς μήκους 0,15 μ. έως 0,20 μ. και το οποίο τοποθετείται με τη μία πλευρά οριζόντια και την απέναντι αυτής κορυφή προς τα πάνω. Μέσα στο τρίγωνο αυτό απαγορεύεται η τοποθέτηση οποιουδήποτε φωτεινού σήματος.
3.Το εξωτερικό άκρο της φωτιστικής επιφάνειας του αντανακλαστήρα πρέπει να μην απέχει περισσότερο από 0,40 μ. από το ακρότατο της αυτής πλευράς εξωτερικό όριο του οχήματος.
4 . τα ρυμουλκούμενα επιβάλλεται να έχουν στο προστινό μέρος δύο λευκούς ανατακλαστήρες οποιουδήποτε σχήματος, εκτός τριγωνικού και να ανταποκρίνονται ως προς την ορατότητα με τις απαιτήσεις της παρ. 1 του άρθρου αυτού.
- Τα αυτοκίνητα οχήματα και τα ρυμουλκούμενα, το μήκος των οποίων υπερβαίνει τα 6 μ. επιβάλλεται να έχουν κίτρινους πλευρικούς αντανακλαστήρες.*
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, δεν μπορεί ο καθένας να τοποθετεί αντανακλαστήρες ή φώτα πλευρικά, ότι χρώμα, σχήμα και σε οποιοδήποτε σημείο, που κατά την κρίση του, το όχημα θα γινόταν πιο ορατό.
Φανταστείτε ότι θα φτάναμε στην κατάσταση τα οχήματα μας, να είναι πλέον στην ίδια κατάσταση με τα οχήματα αυτών, που τοποθετούν, τα μπλέ φωτάκια, πάνω, κάτω, ακόμα και μέσα στην καμπίνα των επιβατών.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η υπερβολή μπορεί να φέρει ανεπιθύμητο αποτέλεσμα.
- Άρθρο 66 'Φώτα όγκου και φώτα πλευρικά' 1. Τα αυτοκίνητα οχήματα ως και τα ρυμουλκούμενα, το πλάτος των οποίων [b]υπερβαίνει τα 2,10 μ. επιβάλλεται να έχουν δύο τουλάχιστον φώτα όγκου[/b], τα οποία πρέπει να εκπέμπουν λευκό ή κίτρινο φως εμπρός και ερυθρό φως πίσω.
ΠΛΑΪΝΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ