-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μαλλον με τα 110 αλογα ειναι το σενταν και οχι 136Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με τα 136 πρεπει να ειναι. Και στην αντιπροσωπεια το ειπαν αλλα και στον διαμορφωτη οχηματος στο Opel.gr εχει μονο το 1.6 με τα 136.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
2300000 χμ .
[emoji15][emoji15]
Τόσα όντως ή σου ξέφυγε ένα μηδένικό??Αν ξενέρωσες με μια απο τις αντιπροσωπείες Renault ή Alfa πήγαινε σε μια άλλη δεν είναι λόγος απόρριψης....
Θα παω, απλα δεν προλαβαινα χθες.
Χαχαχαχαχα οντως μου ξεφυγε ενα μηδενικο μοναχα. Σιγα τη διαφορα μωρεεεε τι 230000 τι 2300000 -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Το astra άστο για όταν βγείς στη σύνταξη !Ανάμεσα στα άλλα δύο είναι πολύ δύσκολη η επιλογή και όποιο και να πάρεις δε θα το μετανιώσεις .Εγώ μάλλον θα έπαιρνα το focus .
Για το leon σκέψου και το TGI με φυσικό αέριο αφού μένεις Αθήνα, καίει σαν scooter (σχεδόν τα μισά από πετρέλαιο) .
Για να ειμαι ειλικρινης φυσικο αεριο δεν το σκεφτομαι καθως και πολυ πιο βαρυ ειναι και δυσκολο (για την ωρα) στον ανεφοδιασμο.
Για συνταξη δεν ειμαι ακομα αλλα τοτε δε θα χρειαζομαι σενταν γιατι δε θα εχω μωρο παιδι. Τωρα που εχω ομως το χρειαζομαι και γι'αυτο το σκεφτομαι. -
Ο χρήστης Ashaman έγραψε:
2300000 χμ .
[emoji15][emoji15]
Τόσα όντως ή σου ξέφυγε ένα μηδένικό??Αν ξενέρωσες με μια απο τις αντιπροσωπείες Renault ή Alfa πήγαινε σε μια άλλη δεν είναι λόγος απόρριψης....
Θα παω, απλα δεν προλαβαινα χθες.
Χαχαχαχαχα οντως μου ξεφυγε ενα μηδενικο μοναχα. Σιγα τη διαφορα μωρεεεε τι 230000 τι 2300000 [emoji38] [emoji38]Χαχαχα ψάρωσα!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Επιβεβαιώνω, οτι πρόκειται για το παλιό μοντέλο.Focus και Leon σε station, το focus βγαίνει και σε sedan,τα κοίταξες;;;
Από τιμές δεν πρέπει να είναι πολύ πάνω.
Για οικογένεια θα είναι κομπλέ νομίζω, τα hatchback πάσχουν σε χώρο αποσκευών.Ααααα. Το C4 , που ειναι χρόνια στην αγορά και οι τιμές είναι λίγο στα πατώματα, να δεις οπωσδήποτε.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Η μοναδικη station που μου αρεσε ηταν η 159 . Αντε βρες 2.0 jtdm (που δεν ηρθε ποτε Ελλαδα αν δεν κανω λαθος) απο μαντρα που να μην εχει γυρισμενα χιλιομετρα και να ξερεις τι παιρνεις και οχι γουρουνι στο σακι.
Ειχα οδηγησει παντως την sw 2.4 ενος φιλου και ειχα παθει. Θα μου πεις περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.
Για το Focus sedan δεν το ειχα δει για να ειμαι ειλικρινης. Τωρα που το ειδα θα το ψαξω.
Το C4 δε μου αρεσει και πολυ και αν ειναι να παω σε παλιοτερο μοντελο γιατι οχι το Astra που και μου αρεσει και σενταν ειναι και καλο κινητηρα εχει?
Θεωρεις οτι ειναι τοσο καλυτερο το c4 απο το Astra δλδ? -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Χαχαχα ψάρωσα!!Κι εγω ψαρωσα και μετα ξαναδιαβασα και συνηλθα.
Φανταζεσαι να υπηρχαν αυτοκινητα βενζινης (ΚΑΙ με υγραεριο παρακαλω) που να εβγαζαν 2300000 ποσο ευτυχισμενοι θα ημασταν εμεις και ποσο θα κλαιγανε οι αυτοκινητοβιομηχανιες? -
Βασικα οταν κοιταζα τις επιλογες σου και αυτα που ζητας σκεφτομουν οτι χρειαζεται κατι αναμεσα σε focus και leon (το astra ας το απ εξω ευκολα... για λογους που γραφτηκαν) οποτε και θεωρω οτι το 308 ειναι αυτο που θα σε καλυψει πληρως.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βασικα οταν κοιταζα τις επιλογες σου και αυτα που ζητας σκεφτομουν οτι χρειαζεται κατι αναμεσα σε focus και leon (το astra ας το απ εξω ευκολα... για λογους που γραφτηκαν) οποτε και θεωρω οτι το 308 ειναι αυτο που θα σε καλυψει πληρως.Ανεβαινει πολυ σε τιμη το 308 στο αντιστοιχο με τα αλλα μοντελο.
Ακομα δεν εχω καταλαβει τι ειναι αυτο που θα επρεπε να με αποτρεψει απο το Αστρα για να ειμαι ειλικρινης φιλε μου.
Οκ παλιοτερο μοντελο αλλα εκτος αυτου τι αλλο? Μου αρεσει σαν εμφανιση, ο κινητηρας ειναι πολυ δυνατος, χωρους εχει απλετους , οποτε τι ειναι το προβλημα?
Το Focus sedan που δεν ειχα δει οτι υπαρχει θα ελεγα οτι ειναι η επομενη επιλογη αν ειναι στα ιδια λεφτα και οχι το 308 που ειναι κι αυτο hatchback. -
Ειναι χειροτερο σαν αμαξι πανω στο δρομο το astra sedan απο τ αλλα δυο , αμαξι το οποιο εχει αντικατασταθει ουσιαστικα καθοτι ειναι το παλιο σασσι του astra και επιπλεον αυτα τα 136 αλογα του 1.7 λιγοι τα εχουν διαπιστωσει... Το focus sedan ειναι η χρυση τομη λοιπον. Οντως το 308 ειναι τσιμπημενο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι χειροτερο σαν αμαξι πανω στο δρομο το astra sedan απο τ αλλα δυο , αμαξι το οποιο εχει αντικατασταθει ουσιαστικα καθοτι ειναι το παλιο σασσι του astra και επιπλεον αυτα τα 136 αλογα του 1.7 λιγοι τα εχουν διαπιστωσει... Το focus sedan ειναι η χρυση τομη λοιπον. Οντως το 308 ειναι τσιμπημενο.Μα δεν ειναι ο 1.7 αλλα ο 1.6 που εχει και το καινουριο. Ή τα διαβαζω και μου τα ειπαν λαθος>? Το επισημαινω γιατι οταν πηρα για test drive το hatchback με διαβεβαιωσε ο πωλητης οτι φορανε ακριβως τον ιδιο κινητηρα.
Για τον 1.7 εχω διαβασει κι εγω τα οχι καλα λογια για να ειμαι ειλικρινης.
Οντως θα παω να δω και το Focus sedan γιατι το hatchback δυστυχως ενω ειναι ομορφο απο χωρους αστα να πανε. -
Ο χρήστης Ashaman έγραψε:
Για να ειμαι ειλικρινης φυσικο αεριο δεν το σκεφτομαι καθως και πολυ πιο βαρυ ειναι και δυσκολο (για την ωρα) στον ανεφοδιασμο.Δεν είναι βαρύτερο από ένα αντίστοιχο ντίζελ. Είναι όμως με διαφορά το πιο οικονομικό καύσιμο και στην Αττική έχει αρκετά πρατήρια. Επίσης γλιτώνεις το βουητό του ντίζελ και τα χαζά χαρακτηριστικά λειτουργίας του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για να ειμαι ειλικρινης φυσικο αεριο δεν το σκεφτομαι καθως και πολυ πιο βαρυ ειναι και δυσκολο (για την ωρα) στον ανεφοδιασμο.
Δεν είναι βαρύτερο από ένα αντίστοιχο ντίζελ. Είναι όμως με διαφορά το πιο οικονομικό καύσιμο και στην Αττική έχει αρκετά πρατήρια. Επίσης γλιτώνεις το βουητό του ντίζελ και τα χαζά χαρακτηριστικά λειτουργίας του.
Ναι αλλα δεν κινουμαι μονο εντος Αθηνας και θελω να εχω τη δυνατοτητα να ανεφοδιαστω οπου και να ειμαι χωρις να αναγκαστω να καψω βενζινη.
Επειδη ειναι και βενζινης εχει το βαρος του τεποζιτου της βενζινης + τις 2 δεξαμενες για το φυσικο αεριο και φυσικα ο ηδη μικρος σχετικα (μιας και ειναι hatchback) χωρος πορτμπαγκαζ εχει μειωθει κι αλλο.
Αν ειχε ηδη εξαπλωθει και εκτος Αττικης θα το σκεφτομουν ισως αλλα ... -
Τα ντίζελ έχουν πολύ βαρύτερους κινητήρες όμως, οπότε δεν έχει ουσιαστική διαφορά.
Το δίκτυο είναι αυτό: http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html
Τώρα αν σε καλύπτει ή όχι μόνο εσύ το ξέρεις. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα ντίζελ έχουν πολύ βαρύτερους κινητήρες όμως, οπότε δεν έχει ουσιαστική διαφορά.Το δίκτυο είναι αυτό: http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html
Τώρα αν σε καλύπτει ή όχι μόνο εσύ το ξέρεις.Οκ φιλε μου, thnx
-
Tο Astra Sedan ειναι βασισμενο στο προηγουμενο Astra που ηταν θεοβαρο και βαρετο και δεν εχει καμια σχεση με το τωρινο μοντελο.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Tο Astra Sedan ειναι βασισμενο στο προηγουμενο Astra που ηταν θεοβαρο και βαρετο και δεν εχει καμια σχεση με το τωρινο μοντελο.+1
Επισης νομιζω ειναι με μεγαλυτερο μεταξονιο απ οτι το 5πορτοΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το FIAT 500X 1.6D 120HP CROSS πώς σου φαίνεται σαν επιλογή?
Απλά ήθελα να το πω κάπου.
Όσο για το Ford τα στατιστικά του δε με εμπνέουν. Αν του φορτώνεις πραμάτεια 150 κιλά στο πορτ μπαγκαζ θα την παλέψει το 8βάλβιδο?
-
Ο χρήστης caramel έγραψε:
Το FIAT 500X 1.6D 120HP CROSS πώς σου φαίνεται σαν επιλογή?Απλά ήθελα να το πω κάπου.
Όσο για το Ford τα στατιστικά του δε με εμπνέουν. Αν του φορτώνεις πραμάτεια 150 κιλά στο πορτ μπαγκαζ θα την παλέψει το 8βάλβιδο?
Και μπηκε και η συζυγος να με τρολαρει για το 500αρακι
Ρε φτανει ενα 500αρακι στην οικογενεια λεμε... -
Οκ αλλά δες το tipo τελοσπάντων!
Είμαι fiatάκιας, τι να κάνουμε τώρα!
-
Οπως καταλαβατε παιδια το παιχνιδι μαλλον πλεον παιζεται μεταξυ Fiat Tipo sedan & Ford Focus Sedan. Ο 8βαλβιδος του focus σε σχεση με τον 16βαλβιδο του Fiat παιζει να εχει θεμα με το κατα 200 κιλα βαρυτερο αμαξωμα? 1564 το focus vs 1345 το tipo
Astra sedan 1.6 cdti vs Leon 1.6 tdi vs Focus 1.5 Diesel