-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έτσι για να κάνουμε κουβέντα....και τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων είναι ξεπερασμένη τεχνολογία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
'If it works, do not fix it'.Συγνώμη φίλε μου, αλλά αυτό που έγραψες είναι παντελώς αναληθές.
Μπορεί τα αυτόματα/ημιαυτόματα κιβώτια να έχουν κάποια πλεονεκτήματα έναντι των χειροκίνητων, όπως πχ την ταχύτερη αλλαγή σχέσεων, αλλά τα χειροκίνητα θα υπάρχουν μέχρι να καταργηθούν τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και γίνουν όλα ηλεκτρικά, για 2 λόγους- Είναι το μόνο κιβώτιο που ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο
- ...Προσφέρουν περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση
Είναι σαν να μου λες 'Και οι google/Tesla κλπ βγάλαν τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, άρα όλοι πρέπει να σταματήσουμε να οδηγάμε..
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη! Οι απόψεις είναι καλό να ακούγονται όλες και πάντα. Απλά προσπαθώ από την δική μου την σκοπιά να πω πως κάθε κατασκευαστής εκκινεί από ένα μπάτζετ για την σχεδίαση και υλοποίηση ενός αυτοκινήτου και εφαρμόζει όπου μπορεί συγκεκριμένες λύσεις ώστε να βγει κάτι που θα του αποφέρει κέρδος και συνάμα θα παραμένει ανταγωνιστικό. Πολλά οχήματα μπορούν να είναι πολύ καλά στημένα και ανταγωνιστικά και ας μη φορούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε κάθε τους εξάρτημα. Σωστή πολύ η παρατήρηση του Φάνη. Ινέρτια γυφτιά μεγαλύτερη από την επιλογή της ανάρτησης βάση του κινητήρα δεν υπάρχει. Μην παραμυθιάζεσαι.Προσέθεσα παραπάνω
Η διαφορά βέβαια είναι πως στα κιβώτια ταχυτήτων υπάρχουν γούστα
κι άλλος επιλέγει τα μεν κι άλλος τα δε.
Στα φρένα των ΙΧ δεν ξέρω πολλούς που βγάζουν τα δικσόφρενα για να βάλουν ταμπούρα
επειδή ψάχνουν απόδοση.Το κέρδος του εισαγωγέα μου είναι αδιάφορο
αν κλέβει από το δικό μου κέρδος στην οδήγηση και στην ασφάλεια.
Εκεί με τα ταμπούρα είναι το παραμύθιασμα.Η GS του 1969 είχε δισκόφρενα μπρος-πίσω
κι ας είχε τη φοβερή ιπποδύναμη των 1200 κυβικών.
Γι' αυτό λέω,
μην καταπίνετε αμάσητα τα φύκια που σάς πουλάνε οι εταιρείες. -
Η κατασκευαστές αυτοκινήτων να κόψουν τά ηλεκτρονικά και τίς άλλες παπαριές που βάζουν και να κάνουν σωστά αυτοκίνητα .
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Alnotas μη πας αλλού την κουβέντα στην τοποθέτηση του Φάνη . Εκτός από τον ορισμό παλιά ή νέα τεχνολογία υπάρχει και ένας άλλος απλός που εγκολπώνει τους προηγούμενους δύο. Εναλλακτική τεχνολογία. Για παράδειγμα ως εναλλακτική είναι η τοποθέτηση μπόξερ κινητήρων η οποία μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα όταν εφαρμοστεί σωστά σε σχέση με άλλες διατάξεις. Είναι όμως κοστοβόρα και δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε αμαξάκι του συρμού.
-
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Συγνώμη φίλε μου, αλλά αυτό που έγραψες είναι παντελώς αναληθές.
Μπορεί τα αυτόματα/ημιαυτόματα κιβώτια να έχουν κάποια πλεονεκτήματα έναντι των χειροκίνητων, όπως πχ την ταχύτερη αλλαγή σχέσεων, αλλά τα χειροκίνητα θα υπάρχουν μέχρι να καταργηθούν τα αυτοκίνητα με κινητήραΜην μπερδεύεις τα πράγματα. Το ότι είναι ξεπερασμένη τεχνολογία, ΔΕΝ είναι αναληθές...αλήθεια είναι. Είναι τεχνολογία πάνω από 120 χρόνια.
Το ότι είναι καλύτερα, τα προτιμούν οι οδηγοί, δίνουν πλήρη έλεγχο κλπ. δεν έχει σχέση με την τεχνολογία.
Με αυτό το σκεπτικό το έγραψα. Το ότι κάποια τεχνολογία στα αυτοκίνητα είναι ξεπερασμένη δεν σημαίνει ότι είναι και σκάρτη. Πάρα πολλά σημεία στο αυτοκίνητο είναι ξεπερασμένης τεχνολογίας, όχι μόνο τα ταμπουρα...αυτό θέλω να τονίσω.
-
christosd το τι σημαίνει σωστό αυτοκίνητο είναι πολύ αφελής ερώτηση. Ινέρτια βαυκαλίζεσαι συνεχώς χωρίς λόγο.
-
Να επαναλάβυμε
μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο
υπάρχουν επειδή τα επιλέγουν τα γούστα των πελατώνταμπούρα και δισκόφρενα
υπάρχουν επειδή κάνουν περικοπές οι εταιρείεςέχει διαφορά, αν μπορεί να γίνει αντιληπτή
Όσοι στρουθοκαμηλίζετε και παπαγαλίζετε τις δικαιολογίες των κατασκευαστών,
στην επόμενη αγορά σας
αν ποτέ σάς δοθεί η ευκαιρία,
στα ίδια λεφτά ας επιλέξετε - αν μπορέσετε - ταμπούρα από δισκόφρενα... -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
christosd το τι σημαίνει σωστό αυτοκίνητο είναι πολύ αφελής ερώτηση. Ινέρτια βαυκαλίζεσαι συνεχώς χωρίς λόγο.Να έχει αξιόπιστο κινητήρα , φρένα
τιμόνι ανάρτηση και μετά όλα τά άλλα
Το αυτοκίνητο είναι για να σε μεταφέρει
από το ένα σημείο στο άλλο με ασφάλεια όχι για
επίδειξηSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Φαντάζομαι ότι την ίδια άποψη έχεις και για τον ημιάκαμπτο ή την ανεξάρτητη ανάρτηση.
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Να επαναλάβυμεμηχανικό και αυτόματο κιβώτιο
υπάρχουν επειδή τα επιλέγουν τα γούστα των πελατώνταμπούρα και δισκόφρενα
υπάρχουν επειδή κάνουν περικοπές οι εταιρείεςέχει διαφορά, αν μπορεί να γίνει αντιληπτή
Συμφωνώ εν μέρη, με τις εξής διαφοροποιήσεις:
-
Το γιατί υπάρχουν είναι άσχετο με το εάν είναι ξεπερασμένη τεχνολογία ή όχι.
-
Τα χειροκίνητα υπάρχουν γιατί επίσης το επιλέγουν οι εταιρείες. Όταν οι εταιρείες επιλέγουν αποκλειστικά αυτόματα κιβώτια (πχ. Αμερικάνοι, BMW M, ΜΒ AMG) δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην πώληση των αυτοκινήτων, ούτε δυσαρεστούνται οι καταναλωτές. Ακόμα και η BMW που έκανε το λάθος να ακούσει τους Αμερικάνους καταναλωτές και να προσφέρει την Μ5 Ε60 με χειροκίνητο κιβώτιο (ΜΟΝΟ στην Αμερική), το μετάνιωσε (πούλησε ελάχιστα και η υλοποίηση ήταν πολύ υποδεέστερη του DCT) και δεν το ξαναέκανε. Είναι καθαρά θέμα επιλογής των κατασκευαστών και όχι των αγοραστών. Οι κατασκευαστές επιλέγουν ως βασικό εξοπλισμό το χειροκίνητο (5αρι σε πολλές περιπτώσεις) και όχι το αυτόματο γιατί είναι πολύ φτηνότερο.
-
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φαντάζομαι ότι την ίδια άποψη έχεις και για τον ημιάκαμπτο ή την ανεξάρτητη ανάρτηση.Σωστά
Εγώ έδωσα τά ίδια λεφτά για το j10 μεταχειρισμένο ενώ θά μπορούσαν να αγοράσω το j11 καινούργιοSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Όσο τα ταμπούρα δεν είναι τόσο καλά όσο τα δισκόφρενα,
τόσο δε θα υπάρχει κατασκευαστής να τα εμπιστευτεί στους 4 τροχούς.
Τα ταμπούρα πίσω είναι οριακή και υποδεέστερη λύση,
όσο κι αν μερικοί κατασκευαστές πουλάνε κοροϊδία στους αφελείς.Το ίδιο και ο ημιάκαμπτος σε σχέση με την ανεξάρτητη ανάρτηση.
Η ανεξάρτητη ανάρτηση είναι ανώτερη λύση και μόνο τα χάπατα δεν το αντιλαμβάνονται ούτε αυτό.Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Να επαναλάβυμε
μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο
υπάρχουν επειδή τα επιλέγουν τα γούστα των πελατώνταμπούρα και δισκόφρενα
υπάρχουν επειδή κάνουν περικοπές οι εταιρείεςέχει διαφορά, αν μπορεί να γίνει αντιληπτή
Συμφωνώ εν μέρη, με τις εξής διαφοροποιήσεις:
-
Το γιατί υπάρχουν είναι άσχετο με το εάν είναι ξεπερασμένη τεχνολογία ή όχι.
-
Τα χειροκίνητα υπάρχουν γιατί επίσης το επιλέγουν οι εταιρείες. Όταν οι εταιρείες επιλέγουν αποκλειστικά αυτόματα κιβώτια (πχ. Αμερικάνοι, BMW M, ΜΒ AMG) δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην πώληση των αυτοκινήτων, ούτε δυσαρεστούνται οι καταναλωτές. Ακόμα και η BMW που έκανε το λάθος να ακούσει τους Αμερικάνους καταναλωτές και να προσφέρει την Μ5 Ε60 με χειροκίνητο κιβώτιο (ΜΟΝΟ στην Αμερική), το μετάνιωσε (πούλησε ελάχιστα και η υλοποίηση ήταν πολύ υποδεέστερη του DCT) και δεν το ξαναέκανε. Είναι καθαρά θέμα επιλογής των κατασκευαστών και όχι των αγοραστών. Οι κατασκευαστές επιλέγουν ως βασικό εξοπλισμό το χειροκίνητο (5αρι σε πολλές περιπτώσεις) και όχι το αυτόματο γιατί είναι πολύ φτηνότερο.
Συμφωνώ εν μέρει,
με την έννοια πως ο τρόπος με τον οποίο ο Ευρωπαίος καταναλωτής έχει μάθει στο χειροκίνητο
ενδεχομένως έχει να κάνει και με τη συμβολή της αυτοκινητοβιομηχανίας που θέλει να πουλάει φτηνότερα.
Επειδή όμως είναι η μσή αλήθεια, ας το αφήσω εδώ.Για να συνεχίσω πως
το γεγονός ότι είναι φτηνότερο το μηχανικό κιβώτιο
δεν αφαιρεί από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σε σχέση με τα γούστα της οδήγησης.Αντίθετα,
στο φρένο δεν επενεργεί ο ανθρώπινος παράγοντας
ώστε να έχει προτίμηση στο ταμπούρο απέναντι στο δισκόφρενο.
Στο φρένο ο άνθρωπος θέλει μόνο απόδοση
και εκεί το ταμπούρο είναι συμβιβασμός που έκανε ο κατασκευαστής για λόγους κόστους και μόνον.
Χασούρα για τον οδηγό και την ασφάλειά του δηλαδή. -
-
Ο χρήστης christosd έγραψε:
christosd το τι σημαίνει σωστό αυτοκίνητο είναι πολύ αφελής ερώτηση. Ινέρτια βαυκαλίζεσαι συνεχώς χωρίς λόγο.
Να έχει αξιόπιστο κινητήρα , φρένα
τιμόνι ανάρτηση και μετά όλα τά άλλα
Το αυτοκίνητο είναι για να σε μεταφέρει
από το ένα σημείο στο άλλο με ασφάλεια όχι για
επίδειξηSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Τιμόνι υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση πάνω στην κρεμαγιέρα ή μπροστά από το βολάν και πριν από αυτή; Ανάρτηση μαλακή με προσανατολισμό την άνεση, σκληρή για σπορ οδήγηση ή ενδιάμεση; Το αυτοκίνητο να είναι κουπέ διθέσιο, σεντάν, στέισον, εκτός δρόμου; Ασφάλεια ενεργητική με μεγάλες ροπές και ιπποδύναμη ή παθητική τύπου συρταρωτή τοποθέτηση κινητήρα κατά την πρόσκρουση κλπ. Τι ακριβώς είναι καλό για εσένα δεν σημαίνει ότι είναι και για όλους. Αυτό εννοώ φίλε μου και επειδή υπάρχει ποικιλία οι κατασκευαστές υλοποιούν ανάλογα σε τι γούστα προσανατολίζονται.
-
Ταμπούρα θα υπάρχουν όσο θα υπάρχει στοκ ταμπούρων και εργοστάσια (σε διάφορες χώρες) που παράγουν (φτηνά) ταμπούρα επειδή δεν μπορούν να παράγουν κάτι άλλο.
Κάτι παρόμοιο με κινητήρες περασμένων δεκαετιών που ακόμη μπαίνουν σε αυτοκίνητα, κυρίως Ευρωπαϊκά...
-
Ο χρήστης christosd έγραψε:
Φαντάζομαι ότι την ίδια άποψη έχεις και για τον ημιάκαμπτο ή την ανεξάρτητη ανάρτηση.
Σωστά
Εγώ έδωσα τά ίδια λεφτά για το j10 μεταχειρισμένο ενώ θά μπορούσαν να αγοράσω το j11 καινούργιοSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Μεγάλο λάθος να επιλέξεις μεταχειρισμένο όταν μπορείς να πάρεις καινούργιο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ταμπούρα θα υπάρχουν όσο θα υπάρχει στοκ ταμπούρων και εργοστάσια (σε διάφορες χώρες) που παράγουν (φτηνά) ταμπούρα επειδή δεν μπορούν να παράγουν κάτι άλλο.Κάτι παρόμοιο με κινητήρες περασμένων δεκαετιών που ακόμη μπαίνουν σε αυτοκίνητα
+1
μα έτσι είναι...αφού δεν κυκλοφορούμε με τις σούστες, καλά να λέμε δηλαδή...
-
Σούστες χρησιμοποιούνται ακόμη σε πολύ βαριές υλοποιήσεις. Το ζήτημα είναι τι θέλεις να κάνεις και πως θα πρέπει να το πετύχεις κρατώντας την τιμή του προϊόντος σε επίπεδο ώστε να αφήνει περιθώριο κέρδους. Μια απλή απόδειξη αυτού που λέω είναι το στήσιμο του λεόν ή του focus ανάλογα του κοινού που στοχευαν και στοχεύουν. Δεν χρειάζεται τα δισκόφρενα οι ζάντες τα λάστιχα και τα φρένα να είναι ίδια σε όλες τις εκδόσεις γιατί αυτό θα απομάκρυνε πολύ κόσμο από την αγορά τους. Εκτός κι αν σας φαίνεται λογικό ένα λεόν 100 ίππων να έχει την ανάρτηση ενός κούπρα!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Σούστες χρησιμοποιούνται ακόμη σε πολύ βαριές υλοποιήσεις. Το ζήτημα είναι τι θέλεις να κάνεις και πως θα πρέπει να το πετύχεις κρατώντας την τιμή του προϊόντος σε επίπεδο ώστε να αφήνει περιθώριο κέρδους. Μια απλή απόδειξη αυτού που λέω είναι το στήσιμο του λεόν ή του focus ανάλογα του κοινού που στοχευαν και στοχεύουν. Δεν χρειάζεται τα δισκόφρενα οι ζάντες τα λάστιχα και τα φρένα να είναι ίδια σε όλες τις εκδόσεις γιατί αυτό θα απομάκρυνε πολύ κόσμο από την αγορά τους. Εκτός κι αν σας φαίνεται λογικό ένα λεόν 100 ίππων να έχει την ανάρτηση ενός κούπρα!+1
και θα προσθέσω τα φρένα
ΤΙ!!!! εχεις leon με 100 άλογα??? πληρωνε φρένα για αμαξι με 210+ -
Εγώ πάντως θα προτιμούσα σε αυτοκίνητο των 100 αλόγων να έχει φρένα αυτοκινήτου 210+ αλόγων παρά να έχει τις 18άρες ζάντες του αυτοκινήτου με τα 210 άλογα...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φαντάζομαι ότι την ίδια άποψη έχεις και για τον ημιάκαμπτο ή την ανεξάρτητη ανάρτηση.
Σωστά
Εγώ έδωσα τά ίδια λεφτά για το j10 μεταχειρισμένο ενώ θά μπορούσαν να αγοράσω το j11 καινούργιοSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Μεγάλο λάθος να επιλέξεις μεταχειρισμένο όταν μπορείς να πάρεις καινούργιο.
Έκανα τεστ drive στο j11 και στα 10 μέτρα κατέβηκα σαν βάρκα πήγενε
μετά από 1,5 χρόνια είμαι ευχαριστημένοςSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
SUV/Crossovers Forum