Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1 250cc
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1 250cc
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μοτοσικλέτα
    8
    24
    2184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      downhill last edited by

      Ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1;Επίσης τί πιέσεις πρέπει να βάζω στα ελαστικά;

      My website!
      https://luz.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        downhill last edited by

        Ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1;Επίσης τί πιέσεις πρέπει να βάζω στα ελαστικά;

        My website!
        https://luz.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          downhill last edited by

          Ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1;Επίσης τί πιέσεις πρέπει να βάζω στα ελαστικά;

          My website!
          https://luz.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            taurus last edited by

            Στο google θα βρεις ότι θες..

            Όσο για τις πιέσεις, μπορείς να παίζεις, ανάλογα με το που κυκλοφορείς και πόσο φορτίο του βάζεις (ένας-δύο αναβάτες κτλ). Από 32-29 μπρος-πίσω, έως 34-31 (πάντα μιλάμε για 'μαμά' διάσταση ελαστικών).

            Εdit: Άλλα νούμερα αντί άλλων έβαλα προηγουμένως... Με αυτά που σου είχα δώσει, για φούντο πήγαινες... Σόρρυ...

            Αυτά τώρα τουλάχιστον είναι σωστά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              grand-tourismo last edited by

              エンジン形式:水冷4ストローク単気筒DOHC4バルブ
              総排気量:249cc
              ボア×ストローク:70×64.8mm
              最高出力:29ps/8500rpm
              最大トルク:2.6kg-m/7500rpm
              点火方式:CDI
              変速機:6段リターン

              車両寸法:2040(L)×805(W)×1115(H)mm
              軸間距離:1350mm
              乾燥重量:114kg
              シート高:810mm
              キャスター:25°30′
              トレール:89mm
              タンク容量:9.0 Litter

              タイヤ:Front 90/100-19 Rear 120/90-16 (Tubeless)

              Δυστυχώς οι περισσότερες πληροφορίες είναι στα Ιαπωνικά.
              Διαφορές με το Ευρωπαικό NX είναι το πίσω δισκόφρενο και 6-7 ps παραπάνω

              GT

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                taurus last edited by

                Eδώ είναι τα specs του ΝΧ:
                http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nx_250_1989.php

                3 ίπποι είναι οι διαφορά από το ΑΧ (υπέρ του δεύτερου). Επιπλέον το ΑΧ έχει δίσκο πίσω και (αν θυμάμοι καλά) αλουμινένιο ψαλίδι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  w110finback-stro last edited by

                  ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ AX ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΠΑΔΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΛΕΠΩ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • T
                    taurus last edited by

                    Λογικό.Δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει, πάει τον κώλο του για 250άρι, είναι ευκολοδήγητο, τις λακούβες της πόλης τις περνάει στο χαλαρό, κάνει και κανα ταξιδάκι παραέξω ή σε κανα νησάκι, άμα λάχει.
                    Μειονέκτημά του η σχετικά αδύναμη πίσω ανάρτηση, έχει σχεδιαστεί για Ιάπωνες και όχι για εμάς τα γομάρια και σε δικάβαλο τερματίζει εύκολα. Λύνεται όμως και αυτό με κανένα after market αμορτισεράκι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      d-jet last edited by

                      Στη δουλειά έχουμε ένα XL Degree που είναι πανομοιότυπο με το ΑΧ, και καλά σε πιο χωματερό...
                      Μόνο τα καλύτερα έχω να πω, αφού αν είχε χέρια θα μας μούτζωνε καθημερινά με αυτά που τραβάει το δύστυχο και παρόλα αυτά δεν κάνει κιχ. Ο μόνος λόγος για να αλλάξεις τέτοια μηχανή είναι να τη βαρεθείς (και δεδομένου ότι θα μπορούσες να τη βλέπεις σαν εργαλείο, είναι δύσκολο να βαρεθείς π.χ. μια πένσα! ). Δυστυχώς, το μηχανικό σύνολο αυτό δεν το βάλανε σε κάποιο πιο χαμηλό μηχανάκι για να καλύψουν τις ανάγκες και του πιο κοντού κοσμάκη (εμένα με κουράζει που είναι ψηλό) και έχουν κρατήσει μόνο το αναχρονιστικό nighthawk και το πανάκριβο cbf (που δε με πείθει όπως τα υπόλοιπα) στα 2.5άρια, που θα έπρεπε να είναι η κορυφαία κατηγορία σαν εμπορικός στόχος ... Αυτό που βλέπω συνεχώς είναι αποπροσανατολισμένο κόσμο, χωρίς ικανότητες να κουμαντάρει τις μηχανάρες που αγοράζει (κάτι Ζ κάτι Φέιζερ κλπ κλπ) ή περιοριζόμενος από τις δυνατότητες ενός βουβαλοσκούτερ. Πριν μια 20ετία τα 250άρια μεσουρανούσανε, αφού μπορούσαν να τα κάνουν όλα με εξαιρετική οικονομία και κυρίως με παραδειγματική αξιοπιστία (κάτι στο οποίο τα σημερινά σκούτερ, που έχουν αναλάβει την κατηγορία... ούτε στον ύπνο μας).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        taurus last edited by

                        Mάστορα, βάλε στο ποστ σου και τα 400άρια που εξαφανίστηκαν και αυτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Mάστορα, βάλε στο ποστ σου και τα 400άρια που εξαφανίστηκαν και αυτά.

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                            Λογικό.Δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει, πάει τον κώλο του για 250άρι, είναι ευκολοδήγητο, τις λακούβες της πόλης τις περνάει στο χαλαρό, κάνει και κανα ταξιδάκι παραέξω ή σε κανα νησάκι, άμα λάχει.
                            Μειονέκτημά του η σχετικά αδύναμη πίσω ανάρτηση, έχει σχεδιαστεί για Ιάπωνες και όχι για εμάς τα γομάρια και σε δικάβαλο τερματίζει εύκολα. Λύνεται όμως και αυτό με κανένα after market αμορτισεράκι.

                            Το ΑΧ-άκι μου (προ σχεδόν 20ετίας), το 1ο μου μηχανάκι, το είχα κατευχαριστηθεί Οπως τα λέει ο taurus ήταν Μέχρι που ένας ηλίθιος με μια BMW έπεσε μετωπικά πάνω μου και έστειλε εμένα στο νοσοκομείο και το ΑΧ στα σκουπίδια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • D
                              d-jet last edited by

                              Τα 400ρια, ίσως πολλοί που δεν τα γνώρισαν να τα κοιτούν απαξιωτικά, η αλήθεια είναι, όμως, ότι ήταν 100% ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες και με πολλά από αυτά, ένα καλό ταξίδι, ακόμα και Αθήνα Θεσ/νίκη, δεν ήταν απίθανη υπόθεση (το έχουμε κάνει άλλωστε πολλές φορές πολλοί από εμάς)... μετά καλομάθαμε και θέλαμε μ.ο. των 160-170... βέβαια, μετά που πήραμε τα μεγαλύτερα παίζει να βγήκαμε από τις Αφίδνες 2-3 φορές όλες και όλες, αλλά τεσπα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • W
                                w110finback-stro last edited by

                                παιδια ξερετε καθολου για πισω αναρτηση ποσο κοστιζει και αν παιρνει επισκευη...........

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Επισκευή παίρνει απ' όσο γνωρίζω. Όπως νομίζω οτι μπορείς να ρυθμίσεις και προφόρτιση. Μην περιμένεις να σου πω κόστος, δε γνωρίζω, αλλά δε θα είναι και κάτι το απαγορευτικό, σιγα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • W
                                    w110finback-stro last edited by

                                    επειδη εσυ taurus βλεπω οτι κατεχεις το θεμα καλα πες μας τιποτα τεχνικα ετσι να μαθουμε καποια λεπτομερια πχ λαστιχα πιεσεις κλπ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Για πιέσεις ρίξε μια ματιά στην αρχή του τόπικ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        w110finback-stro last edited by

                                        Ειμαι καινουργιος στο forum και δεν τα ξερω τα κατατοπια.Κοιτα να δεις τι επαθα.Το εχω ενα μηνα το γουσταρω πολυ και θελω να το φτιαξω. Πηρα ομως ενα innova και μου το ζηταει το ax ενας φιλος να του το πουλησω και δεν θελω να το δωσω.Και σκεφτομαι τωρα τα κοστολογια γιατι δεν υπαρχουν χρηματα να το κανω οπως θελω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ποιος ο λόγος να πάρεις παπί, όταν έχει ΑΧ/ΝΧ για την πόλη? Ακόμα και για την κατανάλωση να το κάνεις, δεν καίει και τόσο παραπάνω... Εγώ με απίστευτο λιώσιμο (δεν έπεφτε ποτέ κάτω από τις 4-5.000 στροφές), δεν είχα δει ποτέ πάνω από 4,5 λτ/100χλμ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Δώσε το παπί! (κάτοχος ιννόβα )

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr