-
Ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1;Επίσης τί πιέσεις πρέπει να βάζω στα ελαστικά;
-
Ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1;Επίσης τί πιέσεις πρέπει να βάζω στα ελαστικά;
-
Ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1;Επίσης τί πιέσεις πρέπει να βάζω στα ελαστικά;
-
Στο google θα βρεις ότι θες..
Όσο για τις πιέσεις, μπορείς να παίζεις, ανάλογα με το που κυκλοφορείς και πόσο φορτίο του βάζεις (ένας-δύο αναβάτες κτλ). Από 32-29 μπρος-πίσω, έως 34-31 (πάντα μιλάμε για 'μαμά' διάσταση ελαστικών).
Εdit: Άλλα νούμερα αντί άλλων έβαλα προηγουμένως... Με αυτά που σου είχα δώσει, για φούντο πήγαινες... Σόρρυ...
Αυτά τώρα τουλάχιστον είναι σωστά...
-
エンジン形式:水冷4ストローク単気筒DOHC4バルブ
総排気量:249cc
ボア×ストローク:70×64.8mm
最高出力:29ps/8500rpm
最大トルク:2.6kg-m/7500rpm
点火方式:CDI
変速機:6段リターン車両寸法:2040(L)×805(W)×1115(H)mm
軸間距離:1350mm
乾燥重量:114kg
シート高:810mm
キャスター:25°30′
トレール:89mm
タンク容量:9.0 Litterタイヤ:Front 90/100-19 Rear 120/90-16 (Tubeless)
Δυστυχώς οι περισσότερες πληροφορίες είναι στα Ιαπωνικά.
Διαφορές με το Ευρωπαικό NX είναι το πίσω δισκόφρενο και 6-7 ps παραπάνωGT
-
Eδώ είναι τα specs του ΝΧ:
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nx_250_1989.php3 ίπποι είναι οι διαφορά από το ΑΧ (υπέρ του δεύτερου). Επιπλέον το ΑΧ έχει δίσκο πίσω και (αν θυμάμοι καλά) αλουμινένιο ψαλίδι.
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ AX ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΠΑΔΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΛΕΠΩ
-
Λογικό.Δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει, πάει τον κώλο του για 250άρι, είναι ευκολοδήγητο, τις λακούβες της πόλης τις περνάει στο χαλαρό, κάνει και κανα ταξιδάκι παραέξω ή σε κανα νησάκι, άμα λάχει.
Μειονέκτημά του η σχετικά αδύναμη πίσω ανάρτηση, έχει σχεδιαστεί για Ιάπωνες και όχι για εμάς τα γομάρια και σε δικάβαλο τερματίζει εύκολα. Λύνεται όμως και αυτό με κανένα after market αμορτισεράκι. -
Στη δουλειά έχουμε ένα XL Degree που είναι πανομοιότυπο με το ΑΧ, και καλά σε πιο χωματερό...
Μόνο τα καλύτερα έχω να πω, αφού αν είχε χέρια θα μας μούτζωνε καθημερινά με αυτά που τραβάει το δύστυχο και παρόλα αυτά δεν κάνει κιχ. Ο μόνος λόγος για να αλλάξεις τέτοια μηχανή είναι να τη βαρεθείς (και δεδομένου ότι θα μπορούσες να τη βλέπεις σαν εργαλείο, είναι δύσκολο να βαρεθείς π.χ. μια πένσα! ). Δυστυχώς, το μηχανικό σύνολο αυτό δεν το βάλανε σε κάποιο πιο χαμηλό μηχανάκι για να καλύψουν τις ανάγκες και του πιο κοντού κοσμάκη (εμένα με κουράζει που είναι ψηλό) και έχουν κρατήσει μόνο το αναχρονιστικό nighthawk και το πανάκριβο cbf (που δε με πείθει όπως τα υπόλοιπα) στα 2.5άρια, που θα έπρεπε να είναι η κορυφαία κατηγορία σαν εμπορικός στόχος ... Αυτό που βλέπω συνεχώς είναι αποπροσανατολισμένο κόσμο, χωρίς ικανότητες να κουμαντάρει τις μηχανάρες που αγοράζει (κάτι Ζ κάτι Φέιζερ κλπ κλπ) ή περιοριζόμενος από τις δυνατότητες ενός βουβαλοσκούτερ. Πριν μια 20ετία τα 250άρια μεσουρανούσανε, αφού μπορούσαν να τα κάνουν όλα με εξαιρετική οικονομία και κυρίως με παραδειγματική αξιοπιστία (κάτι στο οποίο τα σημερινά σκούτερ, που έχουν αναλάβει την κατηγορία... ούτε στον ύπνο μας). -
Mάστορα, βάλε στο ποστ σου και τα 400άρια που εξαφανίστηκαν και αυτά.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Mάστορα, βάλε στο ποστ σου και τα 400άρια που εξαφανίστηκαν και αυτά. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Λογικό.Δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει, πάει τον κώλο του για 250άρι, είναι ευκολοδήγητο, τις λακούβες της πόλης τις περνάει στο χαλαρό, κάνει και κανα ταξιδάκι παραέξω ή σε κανα νησάκι, άμα λάχει.
Μειονέκτημά του η σχετικά αδύναμη πίσω ανάρτηση, έχει σχεδιαστεί για Ιάπωνες και όχι για εμάς τα γομάρια και σε δικάβαλο τερματίζει εύκολα. Λύνεται όμως και αυτό με κανένα after market αμορτισεράκι.Το ΑΧ-άκι μου (προ σχεδόν 20ετίας), το 1ο μου μηχανάκι, το είχα κατευχαριστηθεί Οπως τα λέει ο taurus ήταν Μέχρι που ένας ηλίθιος με μια BMW έπεσε μετωπικά πάνω μου και έστειλε εμένα στο νοσοκομείο και το ΑΧ στα σκουπίδια
-
Τα 400ρια, ίσως πολλοί που δεν τα γνώρισαν να τα κοιτούν απαξιωτικά, η αλήθεια είναι, όμως, ότι ήταν 100% ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες και με πολλά από αυτά, ένα καλό ταξίδι, ακόμα και Αθήνα Θεσ/νίκη, δεν ήταν απίθανη υπόθεση (το έχουμε κάνει άλλωστε πολλές φορές πολλοί από εμάς)... μετά καλομάθαμε και θέλαμε μ.ο. των 160-170... βέβαια, μετά που πήραμε τα μεγαλύτερα παίζει να βγήκαμε από τις Αφίδνες 2-3 φορές όλες και όλες, αλλά τεσπα...
-
παιδια ξερετε καθολου για πισω αναρτηση ποσο κοστιζει και αν παιρνει επισκευη...........
-
Επισκευή παίρνει απ' όσο γνωρίζω. Όπως νομίζω οτι μπορείς να ρυθμίσεις και προφόρτιση. Μην περιμένεις να σου πω κόστος, δε γνωρίζω, αλλά δε θα είναι και κάτι το απαγορευτικό, σιγα...
-
επειδη εσυ taurus βλεπω οτι κατεχεις το θεμα καλα πες μας τιποτα τεχνικα ετσι να μαθουμε καποια λεπτομερια πχ λαστιχα πιεσεις κλπ
-
Για πιέσεις ρίξε μια ματιά στην αρχή του τόπικ.
-
Ειμαι καινουργιος στο forum και δεν τα ξερω τα κατατοπια.Κοιτα να δεις τι επαθα.Το εχω ενα μηνα το γουσταρω πολυ και θελω να το φτιαξω. Πηρα ομως ενα innova και μου το ζηταει το ax ενας φιλος να του το πουλησω και δεν θελω να το δωσω.Και σκεφτομαι τωρα τα κοστολογια γιατι δεν υπαρχουν χρηματα να το κανω οπως θελω
-
Ποιος ο λόγος να πάρεις παπί, όταν έχει ΑΧ/ΝΧ για την πόλη? Ακόμα και για την κατανάλωση να το κάνεις, δεν καίει και τόσο παραπάνω... Εγώ με απίστευτο λιώσιμο (δεν έπεφτε ποτέ κάτω από τις 4-5.000 στροφές), δεν είχα δει ποτέ πάνω από 4,5 λτ/100χλμ
-
Δώσε το παπί! (κάτοχος ιννόβα )
Τεχνικά χαρακτηριστικά για HONDA AX-1 250cc