-
Ο χρήστης macedonianGR έγραψε:
Από επιδόσεις πως συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα;
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το Ibiza έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ευχάριστο οδηγικά.
Να επισημάνω ότι το αυτοκίνητο θα το έχει κυρίως η γυναίκα μου και το χρησιμοποιεί 90% πόλη.Φοβάμαι το Tsi μήπως στην καθημερινότητα και κυρίως στη πόλη μου καίει γύρω στα 7 λτ.
Σαφώς η συντήρηση και θα είναι υψηλότερη για τον Tsi.
Σήμερα μπήκε ακόμη μια παράμετρος : Mercedes A 160 diesel 90 ps στα 20900€ τελική τιμή κλειδί.
Τα μικρά είναι υπερτιμημένα επειδή ακριβώς οι εταιρείες πατάνε στο ότι χρειάζεσαι όχημα με ευελιξία στην πόλη.
Σου πουλάνε τις εξωτερικές διαστάσεις για μεταξωτές κορδέλες.Με MB A160 αγοράζεις περισσότερο αυτοκίνητο σαφώς, με συμβιβασμούς δε.
Αν πείσεις τον εαυτό σου ότι εγκαταλείπεις την ιδέα του αυτοκινήτου πόλης,
πας σε C segment και diesel
με το οποίο δε θα φοβάσαι να κινηθείς εκτός πόλης. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Από επιδόσεις πως συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα;
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το Ibiza έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ευχάριστο οδηγικά.
Να επισημάνω ότι το αυτοκίνητο θα το έχει κυρίως η γυναίκα μου και το χρησιμοποιεί 90% πόλη.Φοβάμαι το Tsi μήπως στην καθημερινότητα και κυρίως στη πόλη μου καίει γύρω στα 7 λτ.
Σαφώς η συντήρηση και θα είναι υψηλότερη για τον Tsi.
Σήμερα μπήκε ακόμη μια παράμετρος : Mercedes A 160 diesel 90 ps στα 20900€ τελική τιμή κλειδί.
Τα μικρά είναι υπερτιμημένα επειδή ακριβώς οι εταιρείες πατάνε στο ότι χρειάζεσαι όχημα με ευελιξία στην πόλη.
Σου πουλάνε τις εξωτερικές διαστάσεις για μεταξωτές κορδέλες.Με MB A160 αγοράζεις περισσότερο αυτοκίνητο σαφώς, με συμβιβασμούς δε.
Αν πείσεις τον εαυτό σου ότι εγκαταλείπεις την ιδέα του αυτοκινήτου πόλης,
πας σε C segment και diesel
με το οποίο δε θα φοβάσαι να κινηθείς εκτός πόλης.Φοβάμαι το μέλλον των diesel ... μήπως με ορισμένα τερτίπια η κατοχή τους γίνει ασύμφορη.
Ακόμη δεν έχω λάβει μια πειστική απάντηση, γιατί στο C-HR δεν βάλανε καθόλου πετρελαιοκινητήρα και στο Yaris από αρχές 2019 δεν θα διατίθεται πετρέλαιο. Αυτό κάτι υποδηλώνει...
-
Αν και όπως δειχνουν τα πραγματα yaris θα παρετε, ibiza αν θες και να οδηγας και όχι μονο να μεταφερεσαι...
-
Μπρος γκρεμος και πίσω ρέμα η αρχική ερώτηση (γιατί δεν θα ήταν κανένα από αυτά τα δύο στις τελικές επιλογές μου), αλλά το φτηνότερο η απάντηση...
Προσωπικά θα απεκλεια εντελώς οτιδήποτε σε diesel, το Yaris το θεωρώ υπερβολικά ακριβό, οπότε μάλλον Ibiza. Ο Tsi του κυκλοφορεί πλέον αρκετά χρόνια, έχουν διορθωθεί θέματα κλπ και δείχνει πλέον αξιόπιστος. -
Τα ντίζελ αρχίζουν να πεθαίνουν και ειναι δεδομένο οτι θα καταργηθούν στις πόλεις , μακροπρόθεσμα. Το θεμα των ρύπων ειναι πολυ σοβαρό. Δε θα έπαιρνα πετρέλαιο τωρα.
Η παίρνεις το Ibiza και κερδίζεις σε επιδοσεις, χώρους, σχεδίαση, οδηγική συμπεριφορά ή παίρνεις το Yaris και χαίρεσαι κοιτώντας τη χαμηλότερη κατανάλωση......
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Αφου το πεδίο οδήγησης είναι η πόλη και μας ενδιαφέρει η κατανάλωση είναι μονόδρομος το Yaris.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Yaris
Ποτέ seat είναι αυτοκίνητο γία 5 χρόνια μόνο και πολλά λέωSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Λίγο σπαστά ελληνικά αλλά το νόημα βγαίνει.
Ποτέ toyota είναι αυτοκίνητο για 5 χρόνια μόνο και πολλά λέω.
ΥΓ: Δεν παλεύεται ένα Toyota παραπάνω από 5 χρόνια... Το αλλάζεις και ανακαλύπτεις τον πολιτισμό.
Κατα τ αλλα κανενα απο τα δυο. Δε μπορω να καταλαβω και πως συγκρινονται ενα υβριδικο με ενα υπερτροφοδοτουμενο βενζινης και ειναι ταυτοχρονα υποψηφια.
-
Είναι κατανοητες οι υποψηφιότητες.
Δύο supermini με τα + και - τους στις στάνταρ ανάγκες αλλά όμως με διαφορετικές τεχνολογίες και ποιο είναι το ιδανικό για συγκεκριμένη χρήση.
Θα μπορούσε να είναι και σύγκριση Yaris hybrid με Yaris βενζίνης/diesel -
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Τα ντίζελ αρχίζουν να πεθαίνουν και ειναι δεδομένο οτι θα καταργηθούν στις πόλεις , μακροπρόθεσμα. Το θεμα των ρύπων ειναι πολυ σοβαρό. Δε θα έπαιρνα πετρέλαιο τωρα.Sent from my iPad using Tapatalk
Φυσικά! Έτσι είναι... η μόνιμη επωδός του γκρουπ και αφού δεν μπορεί να φτάσει σε εξέλιξη τους Γαλους και Ιταλούς στο ντίζελ αποφάσισαν πως ας πούμε τα euro 6 diesel είναι πιο ρυπογόνα από τους downsize tsi και όποιος κατάλαβε... Γεγονός είναι πως οι Βαγγέληδες τελικά είναι τόσο μα τόσο προβλέψιμοι
-
Καλα βρε συ ακομα και σ αυτο βρηκες να γραψεις για τα vag?
Τοσα και τοσα αρθρα, τοση κουβεντα, συνεχεις συζητησεις στην εε περι του θεματος, και το vag μας πειραξε [emoji14]
Το diesel θα ειχε ΗΔΗ απαγορευτει αν δεν ηταν στη μεση τοσα συμφεροντα....Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα άρθρα που διαβάζεις σήμερα είναι η μισή αλήθεια από αυτή που μαθαίναμε στα πανεπιστήμια πριν 20 χρόνια. Την άλλη μιση θα τη μαθεις όταν αλλάξουν τα κόζια. Ότι κινείται και απαιτεί καύσιμη ύλη επιβαρύνει την ατμόσφαιρά. Τους κανονισμούς, τις νόρμες και τις σταθερές δεν τις καθορίζει η επιστήμη αλλά οι πολιτικές. Στην Ευρώπη οι πολιτικές καθορίζονται από τους ισχυρούς, το ίδιο και οι μελέτες και κατευθύνσεις - πορίσματα των επιδοτούμενων επιστημονικών προγραμμάτων. Το χειρότερο είναι πως εσύ το ξέρεις αλλά το κάνεις γαργάρα. Για αυτό γελάω.
Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid