Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 396
    • 397
    • 398
    • 399
    • 400
    • 499
    • 500
    • 398 / 500
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    95
    9989
    289494
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Βενζινη πανω απο 3 μηνες δεν θα αφηνα στο ντεπόζιτο
      Δεν ξερω αν υπαρχουν στο εμποριο, προσθετα που θα μπορουσαν να παρατεινουν την ζωη της

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ο χρήστης r200 έγραψε:
        δηλαδη θα ειχε εντονες ενδειξεις αν ηταν φλατζα και θα ειχε σκασει ηδη ο κινητηρας...θα εσκαγαν κολαρα...
        μου ειπε οτι η παλια αντλια νερου ειχε λαστιχενια φλατζα ενω αυτη που του τοποθετησαν ειχε χαρτινη φλατζα ψιλη σαν φυλο χαρτιου
        τοτε σκεφτομαι ισως το παραπανω να ειναι ενας λογος και να το χανει απο εκει η να ειναι ελλατωματικη εξαρχης η αντλια νερου που τοποθετησαν

        Εχεις ευκολη προσβαση στο πλαστικο καπακι χαμηλα να δεις αν βλεπεις αλατα/επικαθισεις απο την αντλια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          r200 last edited by

          η προσβαση ειναι αθλια αλλιως θα ειχα βγει ηδη απο την περιεργεια
          η αντλια νερου ειναι σε πολυ χαμηλο σημειο λιγο πιο πανω απο την τροχαλια στροφαλου, πρεπει να βγαλω βαση κινητηρα, σε αυτο το καπακι για να λυσω μια βιδα του, πρεπει να κλειδωσω εκκεντροφορους να λυσω τη βιδα του στροφαλου για να βγει η τροχαλια του ωστε να εχω προσβαση να την ξεβιδωσω
          οποτε σε 5000χιλιαδες χιλιομετρα εγω θα του αλλαξω ιμαντες χρονισμου, το σωστο ειναι να του παραγγειλω μια ποιοτικη αντλια νερου οπως skf(ελπιζω να μην εχει χαρτινη φλατζα, αν εχει δεν προκειται να την χρησιμοποιησω αλλα θα τριψω επιφανειες με σμιριδοπανο κ θα την κλεισω με γκρι κολλα dyrko)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Αυτο ακριβως κανε,εφοσον επικειται σερβις και η διαρροη ειναι πολυ μικρη. SKF, Graf πολυ καλες.Σε 159 ειναι το θεματακι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              οχι στου αδερφου μου το ιμπιζακι το 16v το 75αρι αλλαχτηκε προληπτικα η εργοστασιακη αντλια νερου με μια μαρκα QH με μεταλλικη φτερωτη αλλα θα δειξει αν βγηκε ελλατωματικη η αν εκανε πατατα που εβαλε την χαρτινη φλατζα που ειχε το κουτι, αυτη τη φορα θα περασει απο το δικο μου το χερι οπως λεει η παροιμια μερικες φορες αν θελεις να γινει κατι σωστο καντο μονος σου, και εδω προσθετω εφοσον εχεις τις γνωσεις και ξερεις τι πρεπει να κανεις
              η 159 μου ειναι με ιταλικο design k κινητηρα Z18XER

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Όλες οι αντλίες νερού κάτω από την τροχαλία τους έχουν μια μικρή τρύπα, αυτή είναι για να υπάρχει διαρροή όταν φαγωθεί η μιχανική τσιμούχα ( mechanical seal ) με το κάρβουνο που στεγανοποιεί τα νερά στον άξονα της αντλίας ώστε να την αλλάξουμε.

                Αν τα πρόσωπα που κάθεται η αντλία δεν είναι πειραγμένα με σμιριδόπανα τριμμένα στο χέρι που μπορεί να τα καταστρέψουν τότε μια χαρά είναι η χάρτινη φλατζούλα, μόνο που πρέπει να αλοιφθεί με λίγο λάδι για να μαλακώσει και να πατήσει παντού, οι κατασκευαστές δεν είναι άσχετοι, το πάχος της φλάτζας έχει να κάνει με τα διάκενα της φτερωτής εσωτερικά, που αν δεν είναι τα σωστά όπως έχουν υπολογισθεί τότε θα υπάρχει σπηλαίωση στην φτερωτή, δηλαδή ή θα υπάρχει μεγαλύτερη πίεση με αποτέλεσμα να φαγωθεί γρηγορότερα η φτερωτή και η τσιμούχα ή θα υπάρχει χαμηλότερη πίεση με αποτέλεσμα να μην φτάνει σωστά το νερό στα απομακρυσμένα και υψηλότερα σημεία του κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψύξη του και τη ζωή της φλάτζας του καπακιού.

                Πολλές αντλίες του group vag πέρνουν κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού, η μεγάλη του ένταση δίνει μεγάλα πλευρικά φορτία στον άξονα της αντλίας και τις καταστρέφει πολύ γρήγορα σε σχέση με άλλες που παίρνουν κίνηση από τον ιμάντα multi V.

                Αυτά τα λίγα για τους μηχανικούς του internet που τα έμαθαν όλα και βάζουν χέρι παντού καταστρέφοντας τους κινητήρες, τελικά η κρίση και το net έχει κάνει την Ελλάδα να γεμίσει από... μηχανικούς που γνωρίζουν και έχουν γνώμη για τα πάντα, και καλά να γνωρίζει κάποιος τα βασικά και το κυριότερο να μπορεί να σκεφθεί και λίγο μακρύτερα από το προφανές, αλλά αν δεν μπορεί και δεν γνωρίζει τότε ...?

                Καλημέρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  r200 last edited by


                  με την παραπανω φτερωτη ηταν η εργοστασιακη

                  με αυτη που πουλανε καποιες αφτερμαρκετ εταιρειες ποια απο τις 2 ειναι η αποδοτικοτερη;
                  συμφωνα με τη λογικη αφου η εργοστασιακη ειχε το σχημα της φτερωτης της 1ης φωτο να προσεξω κατα την αγορα να ειναι ιδια σωστα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης r200 έγραψε:

                    με την παραπανω φτερωτη ηταν η εργοστασιακη

                    με αυτη που πουλανε καποιες αφτερμαρκετ εταιρειες ποια απο τις 2 ειναι η αποδοτικοτερη;
                    συμφωνα με τη λογικη αφου η εργοστασιακη ειχε το σχημα της φτερωτης της 1ης φωτο να προσεξω κατα την αγορα να ειναι ιδια σωστα;

                    Η εργοστασιακή έχει σχήμα που προφυλάσει την φτερωτή να πάθουν γρήγορα φθορά τα άκρα της από την ταχύτητα που κινείται περιφερεικά το νερό που εκεί έχει και την μεγαλύτερη πίεση, μεταξύ πτερυγίων και housing, άρα έχει και μειωμένο κίνδυνο σπηλαίωσης, οπότε είναι προφανής η επιλογή, μετά είναι και η ποιότητα στο εμπρός κουζινέτου που είναι κρίσιμο σημείο αφού όπως βλέπω από την τροχαλία, η αντλία παίρνει κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού, οπότε γνήσια οπωσδήποτε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης r200 έγραψε:
                      οχι στου αδερφου μου το ιμπιζακι το 16v το 75αρι αλλαχτηκε προληπτικα η εργοστασιακη αντλια νερου με μια μαρκα QH με μεταλλικη φτερωτη αλλα θα δειξει αν βγηκε ελλατωματικη η αν εκανε πατατα που εβαλε την χαρτινη φλατζα που ειχε το κουτι, αυτη τη φορα θα περασει απο το δικο μου το χερι οπως λεει η παροιμια μερικες φορες αν θελεις να γινει κατι σωστο καντο μονος σου, και εδω προσθετω εφοσον εχεις τις γνωσεις και ξερεις τι πρεπει να κανεις
                      η 159 μου ειναι με ιταλικο design k κινητηρα Z18XER

                      Χαρτινη φλατζα δεν υπαρχει..............ειναι ειτε βελανιδοχαρτο ειτε περμανιτης. Στο βελανιδοχαρτο καλο ειναι να βαζουμε προληπτικα και λιγο permatex.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Εννοείται ότι αν έχει καφέ χρώμα είναι βελανιδόχαρτο ( λάδι θέλει όχι κόλλες ) και αν είναι γκρίζο ή λευκό με πράσινες γραμμές είναι περμανίτης, όταν έγραφε ότι είναι χαρτάκι υποθέτω ότι εννοούσε για το πάχος του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koulouri last edited by

                          r200
                          δε ξερω αν εχω μπει καλα στο κλιμα της κουβεντας αλλα αν ηταν φλατζα κεφαλης
                          το παραφλου θα τελειωνε πολυ γρηγορα και θα ειχες ασπρο καπνο απο την εξατμηση...
                          αν ειχες θεμα με την αντλια νερου ( καθως αλλαξα προσφατα, ουτε μηνας δεν παει )
                          θα ακουγες την αντλια να κανει θορυβο...σαν χαλασμενο ρουλεμαν.
                          Αν δεν καταλαβα καλα γιατι δεν διαβασα ολα τα post συγνωμη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            inertia last edited by

                            Αρκετά μοντέλα έρχονται με ποδιές μηχανής διαφορετικές ανάλογα με το καύσιμο.

                            Ας πούμε,
                            βενζινοκίνητα έρχονται με ποδιές μηχανής του μισού μεγέθους που καλύπτουν μόλις στο μπροστινό χώρο κάτω από τον κινητήρα
                            ενώ πετρελαιοκίνητα έρχονται με ποδιές μηχανής στο πλήρες μέγεθος που καλύπτουν ολόκληρο το πάτωμα του χώρου κάτω από τη μηχανή.

                            Η πρώτη απορία για ποιό λόγο επιλέγουν οι κατασκευαστές να βάλουν ποδιές στο μισό ή το πλήρες μέγεθος.

                            Και έπειτα η δεύτερη απορία
                            αν κάποιος τοποθετήσει - για καλύτερη προστασία και ηχομόνωση - την ολόκληρη ποδιά εκεί που ήταν τοποθετημένη η μισή,
                            αν θα υπάρξουν για κάποιο λόγο παρενέργειες (λχ ψύξη κλπ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lamprosdl last edited by

                              Καλησπέρα στην παρέα. Εδώ και καιρό με ταλαιπωρεί γνωστό πρόβλημα προηγούμενο υ φίλου. Το αυτοκίνητο είναι colt cz3 1,3 και το πρόβλημα είναι ότι στην κρύα εκκίνηση αργεί να σκάσει ή μηχανή. Το αυτοκίνητο έχει εγκαταστάση υγραερίου εδώ και 60.000 και πριν 50.000 μπήκαν μπουζί lpg7 NGK.

                              Στα μαστορια το είπα αλλά δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση. Όταν είναι ζεστό το κάνει πιο σπάνια. Πάντως αυτό ξεκίνησε με μία αραιή συχνότητα και τώρα το κάνει 9/10 περίπτωσεις.

                              Καμιά άποψη?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tedd last edited by

                                Δες αντλια βενζινης και ελεγξε τα μπεκ του υγραεριου μηπως κατουρανε και πλημμιριζει ο θαλαμος καυσης, δοκιμασε να κλεισεις την παραχη υγραεριου απο την δεξαμενη του. Και σε εμενα δυσκολευονταν να παρει μπρος, ηθελες 2-3 μιζιες κσι ολο και χειροτερευε, ηταν η αντλια βενζινης, μετα ολα τζετ.

                                Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  με τη μεγαλυτερη ποδια σαφως θα εχεις καλυτερη ηχομονωση κ στα 2 καυσιμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    για αλλαγη αισθητηρα λ με 4 καλωδια, φοραει bosch να αντικαταστησω με bosch;
                                    η μπορω να παω κ σε ntk;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimagg last edited by

                                      Το πρωί το στροφόμετρο δουλεύει κανονικά. Το μεσημέρι με πολύ ζέστη στη καμπίνα δείχνει 0, μετά από μερικά χλμ με κλιματιστικό αρχίζει και δουλεύει μέχρι που τελικά να δείχνει ~1000 στροφές χαμηλότερα. Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει;
                                      Έχω και χαλασμένο κοντέρ από παλιά, δεν νομίζω να έχει σχέση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adensa last edited by

                                        Ο χρήστης dimagg έγραψε:
                                        Το πρωί το στροφόμετρο δουλεύει κανονικά. Το μεσημέρι με πολύ ζέστη στη καμπίνα δείχνει 0, μετά από μερικά χλμ με κλιματιστικό αρχίζει και δουλεύει μέχρι που τελικά να δείχνει ~1000 στροφές χαμηλότερα. Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει;
                                        Έχω και χαλασμένο κοντέρ από παλιά, δεν νομίζω να έχει σχέση.

                                        Οχι ρε φίλε ,τι σχέση να έχουν;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Ίσως να έχουν φύγει οι κολλήσεις οπότε με τη διαστολή και συστολή λόγω θερμοκρασιών είτε γίνεται επαφή είτε όχι.

                                          Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kger last edited by

                                            Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.

                                            Το αυτοκίνητο μου έχει αυτό το σύστημα που ανάβει ειδοποίηση όταν πέφτει η πίεση των ελαστικών. Τους πρώτους μήνες τσέκαρα κανονικά την πίεση των ελαστικών χωρίς να ανάψει κάποια ειδοποίηση και η πίεση ήταν πάντα η σωστή. Μια φορά τα ξεφούσκωσα επίτηδες λίγο παρακάτω, έκανα 2 γύρους και άναψε η ειδοποίηση οπότε πήγα βενζινάδικο και το έφερα στα ίσια του.

                                            Έχω να κάνω έλεγχο των ελαστικών αρκετό καιρό και δεν έχει ανάψει κάτι και σκέφτομαι να πάω να τα δω ή να βασιζομαι στο ότι αν θα πέσει η πίεση κάτω από τη σωστή θα έχω ειδοποίηση;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 499
                                            • 500
                                            • 398 / 500
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr