-
Αν είχα τέτοια θέματα θα το έπαιρνα και με την υποψία ότι θα μπορούσε να με ελαφρύνει έστω μερικώς. Η άλλη λύση μάλλον θα ήταν η επιλογή ενός αυτοκινήτου με προορισμό την απόλυτη άνεση και με ανάρτηση να προσομοιάζει την υδροπνευματική.
-
Πράγματι, επειδή υπάρχει στην οικογένεια μια C5 με hydractive, μιλάμε για 'μαγικό χαλί'.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
+1.000ευρώ άυξηση στην τιμή της 2.0i Xdrive από τον Αύγουστο
Υποθέτω και στις άλλες εκδόσεις αντίστοιχα.
Πηγή: η leasing εταιρεία με την οποία προσπαθώ να παραγγείλω το δικό μου, και ο ίδιος ο έμπορος. -
Έχει κάποιο αντίκρυσμα αυτή η αύξηση (πέραν της αλλαγής του κιβωτίου σε διπλού συμπλέκτη);
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πραγματι ειναι ενδιαφερον να δουμε τις νεες τιμες. Παντως και σε γερμανικα site ανεφεραν αυτην την αυξηση της τιμης σε αμαξια με παραγωγη ιουλιου (μοντελο 2018)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Επισης ειναι ενδιαφερον να δουμε εαν προστεθηκε κατι στο στανταρ εξοπλισμο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στο δικό μου μοντέλο (2.0i Xdrive, base αυτόματο με parking sensors μπροστά - πίσω, τις 17' 385, CD, σπορ δερμάτινο τιμόνι, και cruise control) δεν αλλάζει κάτι. Απλά αυξάνεται η λιανική κατά 1.000ε.
Ο διπλό δίσκος αλλάζει νομίζω μόνο στα μοντέλα που φοράνε το 6άρι αυτόματο που γίνεται 7άρι αυτόματο διπλό δίσκο. -
Καλημέρα, μπορούν κάποια από τα παιδιά με το 18i auto να μου δώσουν πραγματικές καταναλώσεις με νορμάλ οδήγηση σε πόλη και Εθνική? Θα κυκλοφορεί Αθήνα, όχι κέντρο, περισσότερο και μετά Εθνική, Αττική οδό. Τα χλμ ετησίως είναι γύρω στα 17.000 αλλά χρειάζεται αυτόματο και προτίμηση κάτω από 2000κ. Εκ
Νίκος
Στάλθηκε από το H60-L02 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε κίνηση θα δεις και 10 λίτρα. Στις συνθήκες που λες θα είσαι μεταξύ 6,5 και 8.
-
οι αντίστοιχες καταναλώσεις για το 2.0i XDrive ποιες είναι? μπορεί κάποιος φίλος/κάτοχος να μεταφέρει την εμπειρία του?
-
Ο χρήστης ppascho έγραψε:
οι αντίστοιχες καταναλώσεις για το 2.0i XDrive ποιες είναι? μπορεί κάποιος φίλος/κάτοχος να μεταφέρει την εμπειρία του?Το προηγούμενο δίλιτρο βενζινοκίνητο Χ1 χτύπαγε μέση κατανάλωση 9-10άρια
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2Λογικά και το νέο κάπου εκεί τριγύρω θα είναι
Το ίδιο μέτρησε και το drive
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -xdrive20i -
Το προηγούμενο ΣΚ έκανα Αθήνα- Καλαμάτα-Αθήνα με χειροκίνητο sdrive 18i 6,9lt. Cruise control και full air condition. Στην Αθήνα πάντως με κίνηση,σε eco mode κάτω από 10 δεν το έχω καταφέρει ακόμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είναι μικρό το δείγμα μου ακόμα αλλά να πω τα πρώτα αποτελέσματα για δίλιτρο xdrive. Πρώτο φουλάρισμα σε μεικτή οδήγηση πόλη-επαρχιακό 80-20 με a/c πάντα καθώς ήταν τις μέρες του καύσωνα πήγε κάτι λιγότερο από 10. Η οδήγηση ήταν σβελτη όπου υπήρχε δρόμος ανοιχτός. Δεύτερο φουλάρισμα που τρέχει τώρα και έχει κινηθεί μόνο πόλη με ευλαβικες ταχύτητες, eco pro, χωρίς a/c και δρόμους με μέτριο σταματα ξεκινα παίζει γύρω στο 7,5. Αλλά πραγματικά ευλαβικες ταχύτητες και ήπιες επιταχύνσεις. Ξαναλέω ότι το δείγμα είναι ελάχιστο κι ίσως τα νούμερα αλλάξουν αρκετά. Αλλά μέχρι τώρα η κατανάλωση του είναι οκ για εμένα από ένα δίλιτρο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Το προηγούμενο ΣΚ έκανα Αθήνα- Καλαμάτα-Αθήνα με χειροκίνητο sdrive 18i 6,9lt. Cruise control και full air condition. Στην Αθήνα πάντως με κίνηση,σε eco mode κάτω από 10 δεν το έχω καταφέρει ακόμα.Sent from my iPhone using Tapatalk
Eχω κανει πολλες φορες την αντιστοιχη διαδρομη και χωρις κρουζ κοντρολ θα εισαι ποιο οικονομικος.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Το προηγούμενο ΣΚ έκανα Αθήνα- Καλαμάτα-Αθήνα με χειροκίνητο sdrive 18i 6,9lt. Cruise control και full air condition. Στην Αθήνα πάντως με κίνηση,σε eco mode κάτω από 10 δεν το έχω καταφέρει ακόμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eχω κανει πολλες φορες την αντιστοιχη διαδρομη και χωρις κρουζ κοντρολ θα εισαι ποιο οικονομικος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Το προηγούμενο ΣΚ έκανα Αθήνα- Καλαμάτα-Αθήνα με χειροκίνητο sdrive 18i 6,9lt. Cruise control και full air condition. Στην Αθήνα πάντως με κίνηση,σε eco mode κάτω από 10 δεν το έχω καταφέρει ακόμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eχω κανει πολλες φορες την αντιστοιχη διαδρομη και χωρις κρουζ κοντρολ θα εισαι ποιο οικονομικος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πολύ πιθανόν wantone, αλλά είναι πρόκληση το άτιμο...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Πολύ πιθανόν wantone, αλλά είναι πρόκληση το άτιμο...Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν δουλευει σωστα για τετοιες διαδρομες γιατι βαζει πολυ γκαζι στην ανηφορα και μετα φρεναρει στην κατηφορα αρα καιει βενζινη χωρις λογο.
Στο παρελθον ημουν φανατικος του κρουζ αλλα σε αυτο το αμαξι δεν το μπορω αυτο που κανει (ειδικα που τσιμπαει συνεχως τα φρενα).
-
Ξέρω, απλά είναι μεγάλη ευκολία με τη λειτουργία φρεναρίσματος στο τιμόνι. Όπως κ αν έχει, κατανάλωση κάτω από 7 δεν είχα δει ποτέ. Στην πόλη πάντως, με φανάρια κ ξεκίνα- σταμάτα, δε λέει να πέσει κάτω από 9,5-10.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Έλεγχος car wash από τις γυναίκες της οικογένειας...
BMW X1 2016