-
καλησπερα, εχω ενα peugeot 206 1400cc του'99. το αμαξι το χα παρει μεταχειρισμενο πριν 5 μηνες (τωρα εχει 199,000χλμ) κ ηταν σε ολα μια χαρα το μονο που χρειαστηκε ηταν λαδια τα οποια αλλαξα πριν 10 μερες. χθες οπωσ γυρνουσα απο δουλεια πριν προλαβω να κανω 2-3 χλμ αρχισε να ανεβαζει γρηγορα θερμοκρασια μεχρι που αναψε το λαμπακι του ΣΤΟΠ και σταματησα για κανα 20λεπτο, δεν επεφτε η θερμοκρασια με τιποτα. γυρισα τελικα με τα χιλια ζορια σπιτι αφου χρειαστηκε να ξανασταματησω και μολις ξεκινισα τη 2η φορα η θερμοκρασια ανεβαινε κ επεφτε αποτομα πολλεσ φορεσ αλλα δν ξανασταματησα. μολισ γυρισα ανοιξα το καπο να κοιταξω αυτα που ξερω να κοιταω, τα λαδια δεν ειχαν διαρροη το βεντιλατερ δουλευε κανονικα απ την αρχη...το ψυγειο παλι μολισ το ανοιξα ειδα μεσα το νερο (για την ακριβεια παλιο παραφλου+νερο) καφε σαν σκουρια και σημερα το πρωι ειχε φυσαλιδες το πηγα συνεργειο γτ υποψιαζομαι οτι θα χω θεμα με τη φλατζα κατι παρομοιο ειχε παθει το 306 του αδελφου μου. ο μηχανικος μου ειπε οτι κατι εφτιαξε κ δν ξανανεβασε θερμοκρασια και τα υπολοιπα θα μου τα πει το απογευμα γτ πριν δεν μπορουσα να μιλησω...καποιος να με διαφωτισει
-
καλησπερα, εχω ενα peugeot 206 1400cc του'99. το αμαξι το χα παρει μεταχειρισμενο πριν 5 μηνες (τωρα εχει 199,000χλμ) κ ηταν σε ολα μια χαρα το μονο που χρειαστηκε ηταν λαδια τα οποια αλλαξα πριν 10 μερες. χθες οπωσ γυρνουσα απο δουλεια πριν προλαβω να κανω 2-3 χλμ αρχισε να ανεβαζει γρηγορα θερμοκρασια μεχρι που αναψε το λαμπακι του ΣΤΟΠ και σταματησα για κανα 20λεπτο, δεν επεφτε η θερμοκρασια με τιποτα. γυρισα τελικα με τα χιλια ζορια σπιτι αφου χρειαστηκε να ξανασταματησω και μολις ξεκινισα τη 2η φορα η θερμοκρασια ανεβαινε κ επεφτε αποτομα πολλεσ φορεσ αλλα δν ξανασταματησα. μολισ γυρισα ανοιξα το καπο να κοιταξω αυτα που ξερω να κοιταω, τα λαδια δεν ειχαν διαρροη το βεντιλατερ δουλευε κανονικα απ την αρχη...το ψυγειο παλι μολισ το ανοιξα ειδα μεσα το νερο (για την ακριβεια παλιο παραφλου+νερο) καφε σαν σκουρια και σημερα το πρωι ειχε φυσαλιδες το πηγα συνεργειο γτ υποψιαζομαι οτι θα χω θεμα με τη φλατζα κατι παρομοιο ειχε παθει το 306 του αδελφου μου. ο μηχανικος μου ειπε οτι κατι εφτιαξε κ δν ξανανεβασε θερμοκρασια και τα υπολοιπα θα μου τα πει το απογευμα γτ πριν δεν μπορουσα να μιλησω...καποιος να με διαφωτισει
-
καλησπερα, εχω ενα peugeot 206 1400cc του'99. το αμαξι το χα παρει μεταχειρισμενο πριν 5 μηνες (τωρα εχει 199,000χλμ) κ ηταν σε ολα μια χαρα το μονο που χρειαστηκε ηταν λαδια τα οποια αλλαξα πριν 10 μερες. χθες οπωσ γυρνουσα απο δουλεια πριν προλαβω να κανω 2-3 χλμ αρχισε να ανεβαζει γρηγορα θερμοκρασια μεχρι που αναψε το λαμπακι του ΣΤΟΠ και σταματησα για κανα 20λεπτο, δεν επεφτε η θερμοκρασια με τιποτα. γυρισα τελικα με τα χιλια ζορια σπιτι αφου χρειαστηκε να ξανασταματησω και μολις ξεκινισα τη 2η φορα η θερμοκρασια ανεβαινε κ επεφτε αποτομα πολλεσ φορεσ αλλα δν ξανασταματησα. μολισ γυρισα ανοιξα το καπο να κοιταξω αυτα που ξερω να κοιταω, τα λαδια δεν ειχαν διαρροη το βεντιλατερ δουλευε κανονικα απ την αρχη...το ψυγειο παλι μολισ το ανοιξα ειδα μεσα το νερο (για την ακριβεια παλιο παραφλου+νερο) καφε σαν σκουρια και σημερα το πρωι ειχε φυσαλιδες το πηγα συνεργειο γτ υποψιαζομαι οτι θα χω θεμα με τη φλατζα κατι παρομοιο ειχε παθει το 306 του αδελφου μου. ο μηχανικος μου ειπε οτι κατι εφτιαξε κ δν ξανανεβασε θερμοκρασια και τα υπολοιπα θα μου τα πει το απογευμα γτ πριν δεν μπορουσα να μιλησω...καποιος να με διαφωτισει
-
Καταρχήν σε τέτοιες περιπτώσεις πρώτα-πρώτα κοιτάνε τους δύο σωλήνες από/προς το ψυγείο. Αν ο ένας είναι καυτός και ο άλλος κρύος, τότε έχει κολλήσει (κλειστός) ο θερμοστάτης. Δεύτερον, το γρήγορο ανέβα-κατέβα (ή το να μην ζεσταίνεται ποτέ το αυτοκίνητο), υποδεικνύει κολλημένο θερμοστάτη στην 'ανοιχτή' θέση.
Αν έχεις βάλει απλό νερό παλιότερα, και τώρα φαίνεται να έχει σκουριά μέσα, σίγουρα έχει διαβρωθεί, και εφόσον μιλάς για φυσαλίδες (και ίσως μυρίζεις καμένο ψυκτικό στην εξάτμιση) τότε έχει διαρροή. Έχε το και αυτό στο νου σου...
-
αυτο δν το σκεφτηκα γτ ο θερμοστατης ηταν προσφατα αλλαγμενος απ τον προηγουμενο που το ειχε αλλα και μ αυτα ποτε δεν ξερεις...
μυριζε οντως αλλα οχι εντονα οποτε θα το πω κ αυτο το απογευμα....παιζει να χει καψει φλατζα τωρα μ ολα αυτα κ να χω χοντρο προβλημα τωρα στα καλα του καθουμενου? πρωτη φορα χθεσ ανεβασε θερμοκρασια ηταν μια χαρα δεν ειχε ξαναδωσει ενα δειγμα οτι κατι δν παει καλα -
Η φλατζα αν καηκε ειναι υπ ευθυνη σου καθως συνεχισες να πηγαινεις. Μαθε τι αλλαξε ο μηχανικος σου.
-
η θερμοκρασια αρχισε να ανεβαινει σε δρομο με πολυ κινηση αναγκαστικα συνεχισα εκει δν γινοταν αλλιως. οπωσ και να χει πιστευω το απογευμα να μην παθω σοκ μ αυτα που θα ακουσω :Ρ
-
το αμαξι τελικα εκαψε φλατζα αλλα απ οτι μου ειπε αυτος ηταν να χαλασει απ τον προηγουμενο που το ειχε δν ηταν σε καλη κατασταση λεει. θα μου αλλαξει φλατζα,παραφλου, αντλια νερου και χθεσ εκανε και εξαερωση. η θερμοκρασια λιγο που το πηρα δν εφτασε ουτε 70. δν βρηκε κατι αλλο εγω του ειπα και για ιμαντες τωρα που ναι ευκαιρια και μου πε για ολα αυτα κανα 300αρι-350...ειναι τιποτα αλλο απαραιτητο να αλλαχτει κ ας μην εχει τωρα εμφανες προβλημα?
-
300-350 παντως ειναι πολυ καλα για ολα αυτα.
-
Ο χρήστης eirini_ksd έγραψε:
το αμαξι τελικα εκαψε φλατζα αλλα απ οτι μου ειπε αυτος ηταν να χαλασει απ τον προηγουμενο που το ειχε δν ηταν σε καλη κατασταση λεει. θα μου αλλαξει φλατζα,παραφλου, αντλια νερου και χθεσ εκανε και εξαερωση. η θερμοκρασια λιγο που το πηρα δν εφτασε ουτε 70. δν βρηκε κατι αλλο εγω του ειπα και για ιμαντες τωρα που ναι ευκαιρια και μου πε για ολα αυτα κανα 300αρι-350...ειναι τιποτα αλλο απαραιτητο να αλλαχτει κ ας μην εχει τωρα εμφανες προβλημα?θα σου αλλάξει φλάντζα χωρίς να πλανάρει το καπάκι;
ανοδος θερμοκρασιας-φλαντζα