Jun 19, 2017, 12:20 PM

Καταρχήν σε τέτοιες περιπτώσεις πρώτα-πρώτα κοιτάνε τους δύο σωλήνες από/προς το ψυγείο. Αν ο ένας είναι καυτός και ο άλλος κρύος, τότε έχει κολλήσει (κλειστός) ο θερμοστάτης. Δεύτερον, το γρήγορο ανέβα-κατέβα (ή το να μην ζεσταίνεται ποτέ το αυτοκίνητο), υποδεικνύει κολλημένο θερμοστάτη στην 'ανοιχτή' θέση.

Αν έχεις βάλει απλό νερό παλιότερα, και τώρα φαίνεται να έχει σκουριά μέσα, σίγουρα έχει διαβρωθεί, και εφόσον μιλάς για φυσαλίδες (και ίσως μυρίζεις καμένο ψυκτικό στην εξάτμιση) τότε έχει διαρροή. Έχε το και αυτό στο νου σου...