-
16000 πάει το 1400 βενζίνη με 100 άλογα και με 10 συστήματα ασφαλείας. Υπάρχει και πιο φθηνή έκδοση βενζίνης με σχεδόν 15000.
Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ποιοτικό Κορεάτικο σαλόνι C segent;
-
Μαλακά πλαστικά παντού. Ακόμα και στις πίσω πόρτες σε όλη τους την έκταση. Επαναλαμβάνω : Είδα αναβάθμισμενη ποιότητα στο εσωτερικό αλλά το εξωτερικό είναι σκέτη απογοήτευση. Βέβαια το ενδιαφέρον του κόσμου για το μοντέλο είναι πολύ μεγάλο .
Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλά πάρτο εσύ το κορεάτικο πλαστικό.
Να σου φουσκώσει και να αποχρωματίσει στα 5 χρόνια....και συστήματα ασφάλειας τύπου
http://www.hyundai.gr/page/model/3
,,,VSΜ (Σύστημα υποβοήθησης ευστάθειας)
Εκτός από τις εντολές που μεταδίδει στο ABS, επεμβαίνει στον ηλεκτροκινητήρα του συστήματος διεύθυνσης προκειμένου να προκαλέσει παλμούς στο τιμόνι αποτρέποντας την εκτροπή από την πορεία. VSM=ESP+ABS+MPS.που αυτό μόνο τα ευρωπαϊκά τα είχαν πριν 10+ χρόνια;
Πόσο πια κάρβουνο;
Να μη γελάσω ούτε με αυτό. -
Βρες αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά να έχει όλα αυτα:
http://www.hyundai.gr/page/model/42#contents_safety
Καλό είναι για πλαστικό που φουσκώνει.
Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φουσκωμενο i20
Χρονια τωρα η σχεση τιμης/εξοπλισμος/ποιοτητα δεν εχει αντιπαλο και ας μη τα αγοραζεις πλεον με 10Κ € -
Σιγά τον εξοπλισμό, το πακέτο, την ποιότητα
και τα ...'συστήματα ασφαλείας που τα βρίσκει κανείς μόνο σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα'.Λίγο να ψάξεις και βρωμάει ο τόπος, σήμερα και χρόνια πια.
ΟΚ το καταλαβαίνω ότι ο πιστός πελάτης Hyundai δεν τα έχει ματαδεί.
Σκέψου να μελετήσει την αγορά λίγο παραπάνω και να ανακαλύψει τον σύγχρονο αυτοκινητικό κόσμο πέρα από τη μύτη του.
Πολιτισμικό σοκ.Εμένα να μου λείπει.
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Σιγά τον εξοπλισμό, το πακέτο, την ποιότητα
και τα ...'συστήματα ασφαλείας που τα βρίσκει κανείς μόνο σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα'.Λίγο να ψάξεις και βρωμάει ο τόπος, σήμερα και χρόνια πια.
ΟΚ το καταλαβαίνω ότι ο πιστός πελάτης Hyundai δεν τα έχει ματαδεί.
Σκέψου να μελετήσει την αγορά λίγο παραπάνω και να ανακαλύψει τον σύγχρονο αυτοκινητικό κόσμο πέρα από τη μύτη του.
Πολιτισμικό σοκ.Εμένα να μου λείπει.
Ενταξει μη βγαζεις αλλο κομπλεξ,χολη.......
Τι ειπαμε οδηγεις;;; -
Ποιο αυτοκίνητο έχει βασικά τα παρακάτω συστήματα,στα 16000 χιλιάδες είπαμε;;;
LDWS - Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας
LKAS - Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
FCWS - Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Σύγκρουσης
AEB City - Σύστημα Αυτόματης Εκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)
AEB Urban - Σύστημα Αυτόματης Εκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων) -
Πραγματικα εντυπωσιακο γιατι ειναι στανταρ εξοπλισμος! Τα 2 πρωτα παντως ειναι κατι ευρεως διαδεδομενο και στην αγορα ηδη απο το 2004 σε ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα. Τωρα ebd/esp δεν ειναι καν αξια αναφορας πλεον.
Οι 6 αεροσακοι αν και ακουγονται λιγοι ειναι και τυπου κουρτινας-οροφης οι μεγαλοι?Inertia αυτα που γραφεις ισχυαν μεχρι πριν 10ετια το πολυ. Εσυ εχεις στο μυαλο σου κατι shuma που ανοιγε το ταμπλω στα δυο και κατι αθλια atos/getz
-
Δεν έχω δει από κοντά το νέο i30 και δεν μπορώ να έχω τη παραμικρή άποψη για τη ποιότητα του. Αλλά η γενίκευση πως το κορεάτικο πλαστικό θα φουσκώσει και θα αποχρωματιστεί στα 5 χρόνια μου ακούγεται ως άποψη εκτός τόπου και χρόνου.
Το i20 μου, είναι μοντέλο του 2010 και όλα τα πλαστικά μέρη του δείχνουν ακόμα ολοκαίνουργια και δεν παρουσιάζουν κανένα τριγμό. Να προσθέσω εδώ μάλιστα πως καθημερινά τα τελευταία 3 χρόνια, το αυτοκίνητο μου μπαίνει σε χωματόδρομο για μικρή διαδρομή λόγω δουλειάς, με ότι αυτό συνεπάγεται για τυχόν σκόνη που εισέρχεται στο εσωτερικό και τους αναπόφευκτους κραδασμούς που περνάει το αυτοκίνητο όσο κινείται σε χωμάτινη διαδρομή. Την ίδια άψογη εικόνα στα πλαστικά παρουσιάζει και το i10 του αδερφού μου, το οποίο βρίσκεται καθημερινά παρκαρισμένο σε δημόσιο δρόμο και όχι σε γκαράζ μάλιστα, που είναι πλέον 9 χρονών, δηλαδή μοντέλο του 2008!
Όσον αφορά το νέο i30 τώρα, χρησιμοποίησα από περιέργεια τον διαμορφωτή της σελίδας και επέλεξα τη βασική έκδοση με τον κινητήρα 1.4 βενζίνης. Ο εξοπλισμός φαίνεται αρκετά πλούσιος με μια πρώτη ματιά για τη βασική έκδοση. Δεν έβαλα μεταλλικό χρώμα και στο τέλος με την έκπτωση, η τελική τιμή ήταν 14,990. Λογικά με πινακίδες κτλ η τελική τιμή θα είναι λίγο κάτω από 16 χιλιάρικα. Για καινούργιο μοντέλο c κατηγορίας, χωρίς τη παραμικρή σοβαρή έλλειψη στον εξοπλισμό, τον οποίο βρίσκω και αρκετά πλούσιο, θεωρώ πως είναι σωστά τιμολογημένο. -
Εμένα αυτό που με χάλασε είναι ότι στο καπό δεν υπάρχουν 'νευρα' κάτι που το κάνει σαν κόντρα πλακέ. Επίσης η έκδοση που είδα εγώ έχει μια οθόνη η οποία είναι σαν οθόνη κινητού, αρκετά μικρή θα έλεγα. Κατά τ'αλλα, είναι πολύ άνετο και με πολύ καλή ποιότητα πλαστικών και συναρμογή.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
16000 πάει το 1400 βενζίνη με 100 άλογα και με 10 συστήματα ασφαλείας. Υπάρχει και πιο φθηνή έκδοση βενζίνης με σχεδόν 15000.Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
14900ειχα πάρει το 2008 το δικό μου i30 με το πιο βασικό επίπεδο εξοπλισμού, μεταλλικό και πινακίδες.
Ότι και να λένε εδώ μέσα διάφοροι κομπλεξικοί είναι εξαιρετική η τιμή του και πρόκειται για ένα καθόλα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Όσο για τα πλαστικά του 10 χρόνια τώρα παραμένουν άψογα.. -
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι (ποιοτικό, εύπεπτο, με πολλά καλούδια και συμπαθητική τιμολογιακή πολιτική). Η οδική συμπεριφορά επίσης των τελευταίων δημιουργιών της φίρμας δεν έχει πολλά να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές. Επίσης η αξιοπιστία που έχει πάρει ως προίκα από την φίρμα εγγυάται πολλά, ασφαλή, άνετα απροβληματιστα χλμ σε όποιον το πάρει. Τα σχόλια περί ποιότητας των αυτοκινήτων και εμπειριών των φίλων της φίρμας το λιγότερο δείχνουν άγνοια. Εγώ πάντως όταν η HYUNDAI πρόσφερε αυτοκίνητα με πλήρη εξοπλισμό θυμάμαι άλλες μάρκες που έπρεπε να ανέβεις πολύ από την βασική έκδοση και την τιμή της για να αποκτήσεις ηλ. παράθυρα Να τα λέμε κι αυτά...
Επίσης ακόμη χειρότερα ανάλογα με τον κυβισμό εξαρτιόταν αν πίσω θα είχε το όχημα ανεξάρτητη ανάρτηση ή ημιάκαμπτο -
Η αλήθεια είναι ότι φέρνει λίγο σε Σιροκο
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σιγά τον εξοπλισμό, το πακέτο, την ποιότητα
και τα ...'συστήματα ασφαλείας που τα βρίσκει κανείς μόνο σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα'.Λίγο να ψάξεις και βρωμάει ο τόπος, σήμερα και χρόνια πια.
ΟΚ το καταλαβαίνω ότι ο πιστός πελάτης Hyundai δεν τα έχει ματαδεί.
Σκέψου να μελετήσει την αγορά λίγο παραπάνω και να ανακαλύψει τον σύγχρονο αυτοκινητικό κόσμο πέρα από τη μύτη του.
Πολιτισμικό σοκ.Εμένα να μου λείπει.
Ενταξει μη βγαζεις αλλο κομπλεξ,χολη.......
Τι ειπαμε οδηγεις;;;Απορώ πώς ξεστομίζεις τη λέξη κόμπλεξ εσύ και κάτι άλλοι. Για Χιουντάι μιλάμε, σιγά την Πόρσε.
Γερμανό εγώ εδώ και χρόνια τον ένα μετά τον άλλο και με έχει καλομάθει
την ώρα που χαζεύω κάτι φίλους του Κορεάτη.
Σκέψου χολή.Εσύ ακόμα το Άτος ε;
Ποιο αυτοκίνητο έχει βασικά τα παρακάτω συστήματα,στα 16000 χιλιάδες είπαμε;;;
LDWS - Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας
LKAS - Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
FCWS - Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Σύγκρουσης
AEB City - Σύστημα Αυτόματης Εκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)
AEB Urban - Σύστημα Αυτόματης Εκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων)Βρωμάει το C segment, αν σας εντυπωιάζουν αυτά.
Ξεπεζέψτε λίγο, καλώς τη τη Χιουντάι κι ας άργησε.Πραγματικά μου κάνει εντύπωση η τύφλωση που έχετε.
Inertia αυτα που γραφεις ισχυαν μεχρι πριν 10ετια το πολυ. Εσυ εχεις στο μυαλο σου κατι shuma που ανοιγε το ταμπλω στα δυο και κατι αθλια atos/getz
Η αλήθεια είναι πως τα ασιάτικα φημίζονται μόνο για τα βασικά.
Κι ακόμα και σημερα πίσω είναι. Όχι που εντυπωσιάζεστε επειδή ακολούθησαν λίγο.Θυμάμαι από τα παλιά τα χρόνια που έρχονταν τύπο με τα τρισάθλια Άξεντ και εντυπωσιάζονταν άμα είχε CD.
Ακόμα και σήμερα πας και απογοητεύεσαι με τα εσωτερικά της Χιουντάι, ακόμα και στα μεγάλα της SUV.
Νομίζουν όταν τους τα λες ότι τους τορλάρεις.
Τοση τύφλωση. Πίσω από τον πολιτισμό οι άνθρωποι. -
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Σιγά τον εξοπλισμό, το πακέτο, την ποιότητα
και τα ...'συστήματα ασφαλείας που τα βρίσκει κανείς μόνο σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα'.Λίγο να ψάξεις και βρωμάει ο τόπος, σήμερα και χρόνια πια.
ΟΚ το καταλαβαίνω ότι ο πιστός πελάτης Hyundai δεν τα έχει ματαδεί.
Σκέψου να μελετήσει την αγορά λίγο παραπάνω και να ανακαλύψει τον σύγχρονο αυτοκινητικό κόσμο πέρα από τη μύτη του.
Πολιτισμικό σοκ.
[emoji38]Εμένα να μου λείπει.
Ενταξει μη βγαζεις αλλο κομπλεξ,χολη.......
Τι ειπαμε οδηγεις;;;Απορώ πώς ξεστομίζεις τη λέξη κόμπλεξ εσύ και κάτι άλλοι. Για Χιουντάι μιλάμε, σιγά την Πόρσε.
Γερμανό εγώ εδώ και χρόνια τον ένα μετά τον άλλο και με έχει καλομάθει
την ώρα που χαζεύω κάτι φίλους του Κορεάτη.
Σκέψου χολή.Εσύ ακόμα το Άτος ε;
[emoji38]Ποιο αυτοκίνητο έχει βασικά τα παρακάτω συστήματα,στα 16000 χιλιάδες είπαμε;;;
LDWS - Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας
LKAS - Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
FCWS - Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Σύγκρουσης
AEB City - Σύστημα Αυτόματης Εκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)
AEB Urban - Σύστημα Αυτόματης Εκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων)Βρωμάει το C segment, αν σας εντυπωιάζουν αυτά.
Ξεπεζέψτε λίγο, καλώς τη τη Χιουντάι κι ας άργησε.Πραγματικά μου κάνει εντύπωση η τύφλωση που έχετε.
Inertia αυτα που γραφεις ισχυαν μεχρι πριν 10ετια το πολυ. Εσυ εχεις στο μυαλο σου κατι shuma που ανοιγε το ταμπλω στα δυο και κατι αθλια atos/getz
Η αλήθεια είναι πως τα ασιάτικα φημίζονται μόνο για τα βασικά.
Κι ακόμα και σημερα πίσω είναι. Όχι που εντυπωσιάζεστε επειδή ακολούθησαν λίγο.Θυμάμαι από τα παλιά τα χρόνια που έρχονταν τύπο με τα τρισάθλια Άξεντ και εντυπωσιάζονταν άμα είχε CD.
[emoji38]
Ακόμα και σήμερα πας και απογοητεύεσαι με τα εσωτερικά της Χιουντάι, ακόμα και στα μεγάλα της SUV.
Νομίζουν όταν τους τα λες ότι τους τορλάρεις.
Τοση τύφλωση. Πίσω από τον πολιτισμό οι άνθρωποι.Εάν τόσα άτομα έχουμε κόμπλεξ που μιλάμε αντικειμενικά (ο ειδικός τύπος ελληνικός και ξένος επιβεβαιώνει όσα λέμε αλλά και οι πωλήσεις παγκοσμίως) τότε συγγνώμη αλλά ή τις γνώσεις δεν έχεις να κρίνεις, ή το μυαλό σου δεν σε βοηθάει..
Διαλέγεις και παίρνεις... -
Θα σου περιέγραφα σκηνικά με πωρωμένους ...'Χιουντάκηδες' εκτός 4ΤF , αλλά μάταιο.
Αν επιμείνεις όμως, εδώ είμαι ειλικρινά.Ό,τι και να λέμε τιμώ το μεροκάματο του ανθρώπου που μεγάλωσε με Χιουντάι.
Από το σημείο αυτό μέχρι να νομίζετε ότι οδηγείτε Πόρσε, δεν δυσκολεύει εμένα αλλά εσάς.
Απλά η όλη κατάσταση με φέρνει σε αμηχανία.Το πρόβλημα δεν είναι ότι η Χιουντάι ακολούθησε ούτε ότι ο υπόλοιπος αυτοκινητικός κόσμος ακόμα προηγείται σε απόσταση,
είναι ότι δεν το έχετε αντιληφθεί και είναι κρίμα.
Νομίζετε ότι σάς τρολάρουν κιόλας και αρχίζετε χαρακτηρισμούς.
Θεοί....ΥΓ: Εγώ και το Γερμανό τον κατακρίνω όπου τον βρω, δεν είμαστε ίδιιοι.
-
Λίγο ή πολύ πάντως ρατσιστική η συμπεριφορά σου inertia και δεν σε τιμά να χαρακτηρίζεις μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων από την μάρκα επιλογής τους μέσα σε όχημα της οποίας όπως δηλώνεις μεγάλωσες.
HYUNDAI FORUM