-
Δε θες να συζητησεις οταν μου γραφεις παραδειγμα με 38.6 και 38.5 μετρα. Αυτο ειναι τα ιδια μετρα φρεναρισματος και αν μου γραψεις τιποτα 'οχι δεν ειναι τα ιδιο το .5 και .6' θα σου μιλησω για σφαλμα μετρησης-καλιμπραρισματος κτλπ.
Αμα παρεις τωρα εσυ infotainment με 42 μετρα αντι 37 προφανως δε συμφωνω. -
Κάντα 39,5 τα μέτρα αν σε βολεύει, το λάθος σύγκρισης/συλλογισμού σου ήθελα να (ανα)δείξω, συγκρίνοντας/βάζοντας στη ζυγαριά ανισομεγέθη/μη συγκρίσιμα πράγματα.
Και ακόμα και 42 μέτρα να το κάνουμε, (ξανα)λέω ότι αυτά είναι τα δικά σου κριτήρια, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι υπάρχουν άνθρωποι με διαφορετικά κριτήρια ? Και ότι τα δικά σου είναι σωστά για σένα και όχι για όλους τους υπόλοιπους ?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Κάντα 39,5 τα μέτρα αν σε βολεύει, το λάθος σύγκρισης/συλλογισμού σου ήθελα να (ανα)δείξω, συγκρίνοντας/βάζοντας στη ζυγαριά ανισομεγέθη/μη συγκρίσιμα πράγματα.Και ακόμα και 42 μέτρα να το κάνουμε, (ξανα)λέω ότι αυτά είναι τα δικά σου κριτήρια, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι υπάρχουν άνθρωποι με διαφορετικά κριτήρια ? Και ότι τα δικά σου είναι σωστά για σένα και όχι για όλους τους υπόλοιπους ?
Έχεις απόλυτο δίκιο και τα κριτήρια είναι διαφορετικά για τον καθένα απο μας, ωστόσο πχ η διαφορά του 1-2 μέτρων στο φρενάρισμα μπορεί να σημαίνει υλικές ζημιές στην καλύτερη στην χειρότερη κάποιον τραυματισμένο (πεζό, ποδηλάτη) ή ακόμη και νεκρό. Μπορεί πλέον τα αυτοκίνητα να είναι ασφαλέστερα (Abs, airbag,) με A/c και πολλά άλλα που κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη ωστόσο ο ρόλος που συνεχίζουν να έχουν είναι αυτός της μεταφοράς ανθρώπων με ασφάλεια και σε αυτόν τον ρόλο οι ποτηροθήκες έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Τουλάχιστον αυτά είναι τα δικά μου κριτήρια, εδώ υπάρχουν άλλοι που αγοράζουν αυτοκίνητα με τιμόνι με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια (όπως οι νταλίκες) έχουν όμως premium αυτοκίνητο και πρώτη θέση πάρκινγκ έξω απο το Caramela live να ασχοληθούμε και με αυτούς δηλαδή;
-
Απλώς λέω το προφανές -που παραδόξως πρέπει να το πούμε και να το ξαναπούμε- ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια κριτήρια. Αυτό ισχύει για όλες τις πιθανές και απίθανες αγορές μας, και προφανώς και για το αυτοκίνητό μας. Ο άλλος θέλει να αγοράσει γκάζια, ο δεύτερος θέλει να αγοράσει diesel, ο τρίτος θέλει χώρους, ο τέταρτος ανέσεις, ο πέμπτος θέλει εξοπλισμό, και ο έκτος θέλει τα λιγότερα προβλήματα.
Ακόμα και ο ίδιος άνθρωπος, αναλόγως συνθηκών (ηλικίας, εργασίας, διαμονής, οικογενειακής κατάστασης κοκ) διαλέγει με διαφορετικά κριτήρια, ή ακόμα-ακόμα την ίδια στιγμή διαλέγει με διαφορετικά κριτήρια το δικό του, της γυναίκας του, το οικογενειακό, το 'προσωπικό' sport, το μικρό για μέσα στη πόλη, το 4κίνητο για το χωριό/νησί/σκάφος κοκ.
Και ναι, υπάρχουν όλοι αυτοί που λέτε και λέμε, και ναι οι κατασκευαστές στοχεύουν να καλύψουν όσα περισσότερα αγοραστικά segments μπορούν και αντέχουν οικονομικά.
ΥΓ. Το άλλο που σημειώνω -περί σύγκρισης μεταξύ ανόμοιων μεταβλητών- είναι καθαρά θέμα οικονομετρίας, καθώς δεν μπορούμε -τουλάχιστον όχι χωρίς περαιτέρω μελέτη- να βάλουμε από τη μία το 'καλύτερο'/'χειρότερο', ή το 'περισσότερο'/'λιγότερο', και από την άλλη το 'έχει/δεν έχει' ή οποιαδήποτε ποσοτική μεταβλητή, και να βγάλουμε συμπέρασμα (ασχέτως αν και με ποια κριτήρια θέλουμε να βγάλουμε συμπέρασμα).
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
... Εσύ, που θέλεις την 'μέγιστη ασφάλεια', θα επιλέξεις το Α, επειδή έχει την -σχετικά με το Β- μικρότερη ('καλύτερη') απόσταση ακινητοποίησης. Εγώ, που η διαφορά των 10εκ δεν μου λέει τίποτα στην πράξη (π.χ. γιατί δεν πάω ποτέ με 100χαω, ή γιατί το χρησιμοποιώ μόνο μέσα στη πόλη, ή γιατί πάω τόσο αργά γενικώς που δεν φρενάρω ποτέ παρά μόνο σε φανάρια, ή χίλιους άλλους λόγους), επιλέγω το Β γιατί έχει το infotainment, που θεωρώ απολύτως απαραίτητο ('καλύτερο' π.χ. στην κίνηση μέσα στη πόλη που προανέφερα). Ούτε το δικό σου κριτήριο είναι καλό/κακό, ούτε το δικό μου. Εσύ επιλέγεις βάσει αυτού που εσύ θεωρείς 'καλύτερο', και εγώ βάσει του δικού μου κριτηρίου.
Τελείως αβάσιμος ο συλλογισμός σου γιατί αντιπαραθέτεις τις απαιτήσεις ενός οδηγού με τις ανέσεις ενός απλού χειριστή ο οποίος στην πράξη μπορεί να γίνεται και επικίνδυνος οδηγός κατ’ αυτόν τον τρόπο (στατιστικά το 80% των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνεται πλέον μέσα στην πόλη).
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Τελείως αβάσιμος ο συλλογισμός σου γιατί αντιπαραθέτεις τις απαιτήσεις ενός οδηγού με τις ανέσεις ενός απλού χειριστή ο οποίος στην πράξη μπορεί να γίνεται και επικίνδυνος οδηγός κατ’ αυτόν τον τρόπο (στατιστικά το 80% των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνεται πλέον μέσα στην πόλη).Δεν είναι αβάσιμος, και φυσικά δεν είναι συλλογισμός 'μου'. Έτσι δουλεύουν όλες οι αγορές, σχεδόν σε όλες τις χώρες του πλανήτη (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, λόγω πολιτικών ή οικονομικών συνθηκών). Απλώς σας εξηγώ το πως, για ποιο λόγο και με ποιο τρόπο γίνονται αυτές οι επιλογές από διαφορετικούς καταναλωτές (ή οδηγούς, στην περίπτωση αυτή).
Δεν θέλετε να το καταλάβετε/πιστέψετε, καλώς. Δυστυχώς όμως και πάλι εγώ έχασα το χρόνο μου γράφοντας και ξαναγράφοντας τις παραπάνω εξηγήσεις
-
Ο χρόνος που αφιερώνουμε σε διαφωνίες είναι πιο σημαντικός και θα έπρεπε και μεγαλύτερος πάντα σε σχέση με αυτόν που όλοι συμφωνούμε. Ομως σε μια διαφωνία δεν είναι απαραίτητο να υπερισχύσει η όποια Α ή Β άποψη. Είναι αρκετο να ξεκαθαρίζουμε με επιχειρήματα τη θέση μας.
Όσον αφορά τη δική μου θέση τώρα... Το αυτοκίνητο εκτός από ανάγκη είναι και ένα καταναλωτικό προϊόν και ως τέτοιο ακολουθεί τις νόρμες της αγοράς. Το φορτώνουμε διαρκώς μπιχλιμπίδια και διάφορα άλλα προκειμένου να μας αρέσει και να εντυπωσιάζει πολλές φορές και τους γύρω μας. Το αυτοκίνητο ως ουσία όμως δεν είναι αυτό κατ' εμένα. Δεν νιώθω την ανάγκη να πείσω για αυτή μου την άποψη και σίγουρα θεωρώ άκομψο και αχρείαστο να προσπαθεί κάποιος να με πείσει επίμονα για το αντίθετο. Επαναλαμβάνω μπορούμε να διατυπώνουμε τις διαφωνίες μας δίχως να κατακεραυνώνουμε άμεσα ή έμμεσα όποιον διαφωνεί μαζί μας. -
Συνήθως η διαφωνία, το λάθος, η αποτυχία είναι που θα φέρουν την εξέλιξη, την πρόοδο, σωστό.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Δεν θέλετε να το καταλάβετε/πιστέψετε, καλώς. Δυστυχώς όμως και πάλι εγώ έχασα το χρόνο μου γράφοντας και ξαναγράφοντας τις παραπάνω εξηγήσεις
Δε νομιζω οτι εχασες το χρονο σου. Εγω δε νιωθω ετσι απο τη μερια μου. Χαιρομαι μαλιστα που στη βαση τους και αλλα ποστ συμφωνουν με τη θεση μου.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Συμφωνώ με όλους!!Μια όψη του νομίσματος είναι ότι στην ανάβαση της ριτσώνας (π.χ.) δεν έχει καμία ουσία η ποτηροθήκη, γιατί δεν προλαβαίνεις ούτε να κοιτάξεις τον καφέ! Η άλλη όψη του νομίσματος είναι ότι όταν περνάς 3-4 ώρες την ημέρα στο αυτοκίνητο με μέση ωριαία ταχύτητα τα 8 χ.α.ω, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία το πόσο καλοστημένο είναι το αυτοκίνητο, αλλά έχει τεράστια σημασία η εργονομία και το να μπορείς να έχει τον καφέ σου ή το νερό σου σε μέρος ευκολοπρόσιτο χωρίς να κινδυνεύεις να χυθεί πάνω σου. ΟΛΑ τελικά έχουν σχέση με την χρήση που κάνει ο καθένας μας στο αυτοκίνητό του.
+1
Διαφορετικές οι προτεραιότητες του καθένα, με βάση αυτές πρέπει να επιλέγει και τι του ταιριάζει.
Χρήσιμα όλα όσα καταγράφηκαν πάνω στο θέμα από όλους.
Τίποτα δεν πάει χαμένο από υγιείς αντιπαραθέσεις!
Μπράβο και για το επίπεδο της 'αντιπαράθεσης' - διαλόγου! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Διαφορετικές οι προτεραιότητες του καθένα, με βάση αυτές πρέπει να επιλέγει και τι του ταιριάζει.
Αυτο ειναι η διαπιστωση.
Αυτο που μπερδευει ο Αντωνης ειναι οτι ναι μεν αυτο ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα ,αλλα πανω σ αυτο το υποκειμενικο ζητημα χωρα απειρη κριτικη τελικα καθως τα κριτηρια δε θα επρεπε να ειναι και τοσο υποκειμενικα τελικα. Αυτο λεμε και εκει μπερδευεται νομιζωντας οτι δε κατανοω τι λεει. Το κατανοω απολυτα αλλα δε συμφωνω.
Ο Αντωνης λεει 'τα μαλακα πλαστικα ειναι κριτηριο αγορας , ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα τα κριτηρια και πρεπει Νονε να το καταλαβεις αυτο' ,εγω του λεω ' το κατανοω αυτο, ΑΛΛΑ τα μαλακα πλαστικα ΔΕ θα επρεπε να ειναι καν κριτηριο αγορας'. -
Για να μην κουράζομαι άλλο
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
...Μην με βάζετε να εξηγώ βασικές αρχές της αγοράς, κάτι υπάρχει γιατί κάποιος το θέλει και το αγοράζει, και τα κριτήρια τους ενός δεν είναι σωστότερα ή πιο λάθος από τα κριτήρια του διπλανού του... -
Εσυ μας λες παλι τι λεει η αγορα, εγω σου ξαναλεω οτι δε 'ψαρωνω' με το τι μου λεει η αγορα και τι μου λεει η αγορα να κανω.
-
Και πολύ καλά κάνεις, για σένα και μόνο εσένα όμως
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Διαφορετικές οι προτεραιότητες του καθένα, με βάση αυτές πρέπει να επιλέγει και τι του ταιριάζει.
Αυτο ειναι η διαπιστωση.
Αυτο που μπερδευει ο Αντωνης ειναι οτι ναι μεν αυτο ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα ,αλλα πανω σ αυτο το υποκειμενικο ζητημα χωρα απειρη κριτικη τελικα καθως τα κριτηρια δε θα επρεπε να ειναι και τοσο υποκειμενικα τελικα. Αυτο λεμε και εκει μπερδευεται νομιζωντας οτι δε κατανοω τι λεει. Το κατανοω απολυτα αλλα δε συμφωνω.
Ο Αντωνης λεει 'τα μαλακα πλαστικα ειναι κριτηριο αγορας , ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα τα κριτηρια και πρεπει Νονε να το καταλαβεις αυτο' ,εγω του λεω ' το κατανοω αυτο, ΑΛΛΑ τα μαλακα πλαστικα ΔΕ θα επρεπε να ειναι καν κριτηριο αγορας'.Από μόνο του όχι μάλλον!
Αλλά για να να επιλέξουμε αμάξι έχουμε πολλά κριτήρια! Μια ολόκληρη λίστα συχνά με σειρά προτεραιότητας.
Και αν το αμάξι τα καλύπτει όλα, τότε αποτελεί τέλεια επιλογή, διαφορετικά αξιολογούμε και επιλέγουμε με βάση το ποια είναι τα πιο σημαντικά για εμάς. Δλδ και εγώ θα ήθελα το αμάξι μου να είχε άλλα 50 άλογα, αλλά απολύτως αναγκαίο ήταν να έχει και πορτ παγκάζ μεγάλο για να χωράνε τα πράγματα της οικογένειας. Έτσι το ένα κριτήριο γίνεται πιο σημαντικό από το άλλο και επιλέγεις με βάση αυτό.Πάντως γενικά όλοι νομίζω ότι έχουμε καταλάβει την οπτική σου, που ασφαλώς δεν είναι μόνο δική σου! Δηλαδή εδώ μιλάμε για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και το βασικό κριτήριο πρέπει να είναι το 'αυτοκίνητο' και όχι τα 'περιφερειακά' του. Εγώ δεν διαφωνώ σε αυτό, αλλά όταν αγοραστής είναι η συνάδελφος καθηγήτρια που χθες μου έδειχνε το νέο corsa το οποίο αγόρασε αντί για το fiesta και την ρώτησα για ποιο λόγο το έκανε αυτό το πράγμα και αν τα οδήγησε πριν και μου απάντησε '΄για ποιο λόγο' και ότι η ταπετσαρία του opel της φάνηκε πιο γλυκούλα...Απλά χαμογέλασα και της είπα 'καλορίζικο'!
-
Πολύ πιθανό και ο nonos να έχει καταλάβει μια χαρά τι λέω από την πρώτη στιγμή, απλώς το κάνει για να δείχνει πόσο Godfather είναι
-
Ουτε καν, τρολολο και καψονι δεν εχω λογο να κανω.
-
Πάντως μια χαρά τα καταφέρατε. Για κάποιο λόγο αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι σώνει και καλά πρέπει να λένε μια τελευταία κουβέντα. Ετσι ένα χωρατό για τις ποτηροθήκες έκανε το νήμα... Αγαθονήσι όπου πραγματοποιούνται εκατέρωθεν παραβιάσεις...
-
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Διαφορετικές οι προτεραιότητες του καθένα, με βάση αυτές πρέπει να επιλέγει και τι του ταιριάζει.
Αυτο ειναι η διαπιστωση.
Αυτο που μπερδευει ο Αντωνης ειναι οτι ναι μεν αυτο ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα ,αλλα πανω σ αυτο το υποκειμενικο ζητημα χωρα απειρη κριτικη τελικα καθως τα κριτηρια δε θα επρεπε να ειναι και τοσο υποκειμενικα τελικα. Αυτο λεμε και εκει μπερδευεται νομιζωντας οτι δε κατανοω τι λεει. Το κατανοω απολυτα αλλα δε συμφωνω.
Ο Αντωνης λεει 'τα μαλακα πλαστικα ειναι κριτηριο αγορας , ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα τα κριτηρια και πρεπει Νονε να το καταλαβεις αυτο' ,εγω του λεω ' το κατανοω αυτο, ΑΛΛΑ τα μαλακα πλαστικα ΔΕ θα επρεπε να ειναι καν κριτηριο αγορας'.Από μόνο του όχι μάλλον!
Αλλά για να να επιλέξουμε αμάξι έχουμε πολλά κριτήρια! Μια ολόκληρη λίστα συχνά με σειρά προτεραιότητας.
Και αν το αμάξι τα καλύπτει όλα, τότε αποτελεί τέλεια επιλογή, διαφορετικά αξιολογούμε και επιλέγουμε με βάση το ποια είναι τα πιο σημαντικά για εμάς. Δλδ και εγώ θα ήθελα το αμάξι μου να είχε άλλα 50 άλογα, αλλά απολύτως αναγκαίο ήταν να έχει και πορτ παγκάζ μεγάλο για να χωράνε τα πράγματα της οικογένειας. Έτσι το ένα κριτήριο γίνεται πιο σημαντικό από το άλλο και επιλέγεις με βάση αυτό.Πάντως γενικά όλοι νομίζω ότι έχουμε καταλάβει την οπτική σου, που ασφαλώς δεν είναι μόνο δική σου! Δηλαδή εδώ μιλάμε για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και το βασικό κριτήριο πρέπει να είναι το 'αυτοκίνητο' και όχι τα 'περιφερειακά' του. Εγώ δεν διαφωνώ σε αυτό, αλλά όταν αγοραστής είναι η συνάδελφος καθηγήτρια που χθες μου έδειχνε το νέο corsa το οποίο αγόρασε αντί για το fiesta και την ρώτησα για ποιο λόγο το έκανε αυτό το πράγμα και αν τα οδήγησε πριν και μου απάντησε '΄για ποιο λόγο' και ότι η ταπετσαρία του opel της φάνηκε πιο γλυκούλα...Απλά χαμογέλασα και της είπα 'καλορίζικο'!
Κριτηριο αγορας ειναι και ο εσωτερικος διακοσμος λοιπον! Οσο και αν καποιο αλλο αυτοκινητο στριβει,φρεναρει,επιταγχυνει καλυτερα........παιζει σημαντικο ρολο να σε φτιαχνει το εσωτερικο περιβαλλον και να νιωθεις ωραια,καθαρα υποκειμενικο αυτο αλλα διολου ασημαντο.
ΑLFA ROMEO FORUM