Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΣΕ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΣΕ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 87
    • 88
    • 1 / 88
    Αντίλογος
    51
    1747
    20564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Ανοίγω το topic με μερικές λέξεις κλειδιά...........

      Τρικούπης, ηλεκτράμαξες, διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, διαβάσεις (φυλασσόμενες ή μη), γραμμή Κόρινθος – Καλαμάτα μέσω Τρίπολης, ντιζελάμαξες νοικιασμένες από Βουλγαρία, τιμές Intercity, Τον επόμενο μήνα ο Προαστιακός στην Κόρινθο!!!!! Κάμποσες χιλιάδες υπεράριθμο προσωπικό, ζημιές κλπ... κλπ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ πότε????

      ΥΓ Κάποιοι αλητάμπουρες έχουν κλέψει/ αντικαταστήσει τα ελβετικά ρολόγια των σταθμών (μερικοί είναι παρατημένα δείγματα αρχιτεκτονικής).... Απλά κρίμα και να τους κοπούν τα χέρια!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Ανοίγω το topic με μερικές λέξεις κλειδιά...........

        Τρικούπης, ηλεκτράμαξες, διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, διαβάσεις (φυλασσόμενες ή μη), γραμμή Κόρινθος – Καλαμάτα μέσω Τρίπολης, ντιζελάμαξες νοικιασμένες από Βουλγαρία, τιμές Intercity, Τον επόμενο μήνα ο Προαστιακός στην Κόρινθο!!!!! Κάμποσες χιλιάδες υπεράριθμο προσωπικό, ζημιές κλπ... κλπ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ πότε????

        ΥΓ Κάποιοι αλητάμπουρες έχουν κλέψει/ αντικαταστήσει τα ελβετικά ρολόγια των σταθμών (μερικοί είναι παρατημένα δείγματα αρχιτεκτονικής).... Απλά κρίμα και να τους κοπούν τα χέρια!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Ανοίγω το topic με μερικές λέξεις κλειδιά...........

          Τρικούπης, ηλεκτράμαξες, διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, διαβάσεις (φυλασσόμενες ή μη), γραμμή Κόρινθος – Καλαμάτα μέσω Τρίπολης, ντιζελάμαξες νοικιασμένες από Βουλγαρία, τιμές Intercity, Τον επόμενο μήνα ο Προαστιακός στην Κόρινθο!!!!! Κάμποσες χιλιάδες υπεράριθμο προσωπικό, ζημιές κλπ... κλπ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ πότε????

          ΥΓ Κάποιοι αλητάμπουρες έχουν κλέψει/ αντικαταστήσει τα ελβετικά ρολόγια των σταθμών (μερικοί είναι παρατημένα δείγματα αρχιτεκτονικής).... Απλά κρίμα και να τους κοπούν τα χέρια!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • L
            lkar last edited by

            Μήπως να μεταφεθρεί στ' ανέκδοτα; 4 ώρες Αθήνα-Πάτρα εν έτη 2005 με τη γραμμή να έχει διαφορετικό μετατρόχιο (παγκόσμια πρωτοτυπία)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • I
              ililias last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Μήπως να μεταφεθρεί στ' ανέκδοτα; 4 ώρες Αθήνα-Πάτρα εν έτη 2005 με τη γραμμή να έχει διαφορετικό μετατρόχιο (παγκόσμια πρωτοτυπία)

              1. 8 ώρες Αθήνα - Πύργος. Αν είσαι άτυχος, 12!
              2. Σταθμοί πέτρινα κτίρια - κομψοτεχνήματα, που αφέθηκαν να συληθούν από τους (κάθε λογής) γύφτους.
              3. Ολόκληρες γραμμές (που εξυπηρετούσαν μεγάλες περιοχές) εγκαταλείφθηκαν, οι σταθμοί και τα δρομολόγια καταργήθηκαν, αλλά οι γραμμές έμειναν, να μας θυμίζουν .... τι;
              4. Μεταφορά εμπορευμάτων: Ας γελάσω!
                Προοπτικές; Με ποιά διοίκηση; Με ποιούς πελάτες; Με τι κεφάλαια;
              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • kubiak
                kubiak last edited by

                .

                1η Ιουνίου θα ξεκινήσει (από ό,τι έχω ακούσει), η λειτουργία της νέας διπλής γραμμής Αθ.-Κορ.

                για να δούμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  giatros last edited by

                  σε αντιθεση με αυτα που λετε για εκει κατω εδω ψηλα τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα
                  πχ Θεσ-νικη-ναουσα η απλη 1ωρα και 7 λεπτα και 52 λεπτα το railbus με κοστος 2.40 και 3.70 αντοστοιχα την στιγμη που το ΚΤΕΛ κανει 1 ωρα και 20 λεπτα και την κυριακη 1 ωρα και 50 λεπτα(περναει μεσα απο ολα τα χωρια υου νομου )και το κοστος ειναι στα 6.10 ευρω.
                  απο οτι ξερω ο κοσμος εδω στην μακεδονια προτιμαει ΟΣΕ λογω κοστους κυριως αλλα και απο οτι ξερω και η γραμμη θεσ/νικη αθηνα εχει βελτιωθει παρα πολυ εκει κατω γιατι ετσι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Δεν θα ξεχάσω ποτέ την εμπειρία μου με τρένο όταν κατέβαινα από το Διδυμότειχο με μετάθεση τον Ιανουάριο του '96. Είχα ακούσει τις ιστορίες τρόμου για το περίπου 21 ωρών ταξίδι αλλά αποφάσισα να το τολμήσω μιας και δεν θα ξαναέκανα τέτοιο ταξίδι. Το μετάνοιωσα φριχτά.

                    Ώρα 21:30 αναχώρηση από το Διδυμότειχο με τον τελευταίο καρβουνιάρη. Η εξωτερική θερμοκρασία στους -10 βαθμούς και η θέρμανση δεν δούλευε. Βρήκα μια θέση να κάτσω σε ένα βαγόνι, από κείνες τις 'ανατομικές' με την όρθια ξύλινη πλάτη και προσπάθησα να κοιμηθώ ακουμπώντας το κεφάλι στο παράθυρο αλλά λίγο δύσκολο να κοιμηθείς όταν βλέπεις την ανάσα σου να υγροποιείται σε εσωτερικό χώρο. Το τρένο σταμάταγε κάθε λίγο και λιγάκι για μισή ώρα τη φορά γιατί είχε μηχανικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη στις 8:30 το πρωί με 3+ ώρες καθυστέρηση. Ε, δεν άντεξα να συνεχίσω το υπόλοιπο ταξίδι σε αυτές τις συνθήκες, κατέβηκα στη Θεσσαλονίκη και πήρα το ΚΤΕΛ για να συνεχίσω σαν άνθρωπος. Περιττό να πω πως κοιμόμουν στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής στη ζεστή και άνετη θέση μου για να συνέρθω από τη νυχτερινή ταλαιπωρία και συνέχισα να κοιμάμαι και στο σπίτι μου μέχρι να εκπνέυσει η διορία για να παρουσιαστώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • I
                      ililias last edited by

                      Ο χρήστης giatros έγραψε:
                      ....... εκει κατω γιατι ετσι?

                      Η δεν είναι Ελλάδα, η είναι η μόνη Ελλάδα που (κάποιοι υπολογίζουν ότι) θα μείνει και πρέπει να είναι υποβαθμισμένη.
                      Λυπάμαι που το λέω, αλλά....
                      Τραίνα: Γελοίες καταστάσεις.
                      Οδικοί άξονες: Το αυτό.
                      Λιμάνια: Ποιός ήλθε;
                      Βιομηχανία - βιοτεχνία: Ένας χρόνος τρέξιμο χρειάζεται μόνο για να πάρεις απαλλαγή περιβαλλοντικών όρων. Μια υπάλληλος ελέγχει από μπακάλικα μέχρι βιομηχανία.
                      Gefyra: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΡΑΙΝΟ! Τυχαίο; Κι αυτό;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • M
                        madman77 last edited by

                        Μετα απο 2 χρονια στον ΣΦΣ και 6 μηνες εργατης γραμμης στην παλια γραμμη Κερατεας (εγκαταλειφθηκε) εχω να σχολιασω τα εξης>>>

                        Διπλη γραμμη Αθ.-Θεσ> Στα περισσοτερα σημεια ευκολα και σωστα υλοποιησιμο αλλα καθολου υλοποιησιμο στο Καλλιδρομο.
                        Εκει το εργο να ναυαγησε με τρομερο κοστος 2 φορες κιολας αφου υπηρξαν κατολισθησεις/σαθρα εδαφη κλπ.
                        Οποιαδηποτε αποπειρα εκει ακομα και αν ειναι επιτυχης θα ειναι επικυνδινη και θα απαιτει μεγαλο κοστο συντηρησης.

                        Ηλεκτροκινησηη> Και αλλα πεταμενα λεφτα αφου ουτε τετοιο φορτο εχουμε ωστε να αντισταθμιστει το κοστος αναβαθμισης και ειδικα δεν προχωρας σε μια τετοια κινηση οταν εχεις ηδη προμηθευτει τις adtranz σε ντιζελ!!
                        Το οπτιον για ευκολη μετατροπη τους σε ηλεκτρικο ειναι μαυρη ιστορια.
                        Φυσικα χρειαζονται κ αλλα για υποδομιες αμαξοστασιων, τεχνογνωσιας κλπ για τις ηλεκτραμαξες.

                        Υψηλες ταχυτητες κ λοιπο δικτυο> Αναξιοπιστο και επικινδυνο γιατι> Δεν υπηρξε ποτε επαρκης συντηρηση στην υποδομη ακομα και στις νεες γραμμες.Απλα αντεχουν λογω διμερων και μονομερων στρωτηρων οι οποιοι απαιτουν αραιοτερες αλλαγες χωρις αυτο να αλλαζει κατι καθοτι καταπονησεις υπαρχουν σε ραγια και ενωσεις (ακομα και οι ΣΣΣ).

                        Η Πελοποννησος ειχε μετρικο ευρος για ενα λογο> Τις καμπες και γενικοτερα τις δυσκολιες λογω εδαφους/βουνων.
                        Επιλεχτηκε το μετρικο το οποιο επιτρεπει μεγαλυτερες καμπες και μικροτερο κοστος κατασκευης κ συντηρησης.
                        Το ολο δικτυο παρατηθηκε μετα το 90 ασυντηρητο σε τετοιο βαθμο που να μπορεις να κανεις το δικο σου εκτροχιασμο με το χερι αφου εβρισκες γκανατσες ξεβιδωμενες και ακομα χωρις μπουλονια...
                        Δυστηχυματα στο εν λογω δικτυο οδηγησαν στην μειωση ταχυτητων και αυξηση των χρονων ταξιδιου...
                        Επισης οδηγησαν στην χρηση λαθος μηχανων σε λαθος γραμμες οδηγοντας σε δυσαρεσκεια τον κοσμο (MAN για Καλαματα και οχι alco η γαλλιδα? Ανεση=0)
                        Η Πελοπονησος μπορουσε να ριξει χρονους με λιγες παρεμβασεις και συντηρηση πραγμα το οποιο ποτε δεν εγινε και για αλλους λογους (ΚΤΕΛ κλπ.)
                        Ο μονος λογος που δεν κλεισανε οι γραμμες οπως ηταν το αρχικο πλανο ηταν ο στρατος...

                        Ας σταματησω εδω αφου μπορω να γραφω σελιδες κ οχι μονο για τον ΟΣΕ αλλα και περι ΗΣΑΠ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης ililias έγραψε:
                          Gefyra: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΡΑΙΝΟ! Τυχαίο; Κι αυτό;

                          Έλα ντε! Αυτό είναι και δική μου απορία...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                            .

                            1η Ιουνίου θα ξεκινήσει (από ό,τι έχω ακούσει), η λειτουργία της νέας διπλής γραμμής Αθ.-Κορ.

                            για να δούμε...

                            Κάτσε να δω και τις τιμές να σου πω αν θα με συμφέρει να πάω και να έρθω στο σπίτι μου στην Κινέττα από Μαρούσι με το τρένο (και να έχω εκεί παρατημένο ένα σκούτερ για τις τοπικές μετακινήσεις), ή ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα με συμφέρει το ΙΧ (χρονικά και οικονομικά) και ας πληρώνω 4 ευρώ ανα κατεύθυνση διόδια (από Α.Ο. και σύνολο 8ευρώ) και 140 χιλιόμετρα βενζίνη (10 ευρώ και πολλά λέω, άρα 18 ευρώ πήγαινε έλα).

                            Αν πάνε 2 άτομα (σπάνια να πας μόνος σου, έστω και για ΣΚ) θα πρέπει το αλέ ρετούρ να είναι 9 ευρώ το άτομο, τη στιγμή που ο προαστιακός κάνει 8 ευρώ απλή μετάβαση σήμερα αν δεν κάνω λάθος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kid last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                              .

                              1η Ιουνίου θα ξεκινήσει (από ό,τι έχω ακούσει), η λειτουργία της νέας διπλής γραμμής Αθ.-Κορ.

                              για να δούμε...

                              Κάτσε να δω και τις τιμές να σου πω αν θα με συμφέρει να πάω και να έρθω στο σπίτι μου στην Κινέττα από Μαρούσι με το τρένο (και να έχω εκεί παρατημένο ένα σκούτερ για τις τοπικές μετακινήσεις), ή ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα με συμφέρει το ΙΧ (χρονικά και οικονομικά) και ας πληρώνω 4 ευρώ ανα κατεύθυνση διόδια (από Α.Ο. και σύνολο 8ευρώ) και 140 χιλιόμετρα βενζίνη (10 ευρώ και πολλά λέω, άρα 18 ευρώ πήγαινε έλα).

                              Αν πάνε 2 άτομα (σπάνια να πας μόνος σου, έστω και για ΣΚ) θα πρέπει το αλέ ρετούρ να είναι 9 ευρώ το άτομο, τη στιγμή που ο προαστιακός κάνει 8 ευρώ απλή μετάβαση σήμερα αν δεν κάνω λάθος...

                              Ο προαστιακός έχει και ειδικές προσφορές.. Πχ κάτω των 18 πληρώνεις 4

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                Gefyra: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΡΑΙΝΟ! Τυχαίο; Κι αυτό;

                                Έλα ντε! Αυτό είναι και δική μου απορία...

                                Διπλάσιο κόστος κατασκευής το οποίο ποιος θα το πλήρωνε; ο ΟΣΕ; οι επιβάτες μέσω του ΟΣΕ;

                                Βέβαια ακούγεται η 'λύση' για να ικανοποιηθούν και τα φέρι του Ρίο. Θα βάλουν ράγες στα φέρι και θα μεταφέρονται βαγόνια και μηχανές απέναντι

                                Αφού απέναντι δεν υπάρχει τίποτα (ούτε και δρόμος φυσικά) πόσο μπροστά θα κοιτάξουμε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • H
                                  hrdoukas last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Βέβαια ακούγεται η 'λύση' για να ικανοποιηθούν και τα φέρι του Ρίο. Θα βάλουν ράγες στα φέρι και θα μεταφέρονται βαγόνια και μηχανές απέναντι

                                  Αφού απέναντι δεν υπάρχει τίποτα (ούτε και δρόμος φυσικά) πόσο μπροστά θα κοιτάξουμε;

                                  Σ'αυτή την περίπτωση όταν έχει πάνω από 5 μποφόρ θα βγαίνει απαγορευτικό και για τα τραίνα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Το ανυπαρκτο κρατος + η μαφια των ΚΤΕΛ εχουν κανει τη χωρα μας να βρισκεται 100 χρονια πισω. Ετσι απλα ειναι τα πραγματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                      Δεν θα ξεχάσω ποτέ την εμπειρία μου με τρένο όταν κατέβαινα από το Διδυμότειχο με μετάθεση τον Ιανουάριο του '96. Είχα ακούσει τις ιστορίες τρόμου για το περίπου 21 ωρών ταξίδι αλλά αποφάσισα να το τολμήσω μιας και δεν θα ξαναέκανα τέτοιο ταξίδι. Το μετάνοιωσα φριχτά.

                                      Επειδή δεν είχα ρόδα, ούτε περίσσευαν τότε φράγκα, τη διαδρομή αυτή την είχα κάνει αρκετές φορές. Η μοναδική λύση για να μειώνεται λίγο η ταλαιπωρία ήταν να πιάνεις κουκέτα και να κοιμάσαι κανένα 6ωρο. Αλλά όταν δεν έβρισκες κουκέτα και τύχαινε ν'ανεβοκατεβαίνουν πολλοί φαντάροι, ειδικά σε περιόδους εορτών, ήσουν τυχερός αν έβρισκες μισό τετραγωνικό μέτρο δικό σου.
                                      Αυτό που δεν μπορούσα να αντέξω όμως ήταν η βρώμα! Έμπαινες πλυμμένος κι όταν έβγαινες μύριζες από 5 μέτρα τη χαρακτηριστική ξυνίλα που είχε ποτίσει τα καθίσματα. Αναρρωτιέμαι αν τα έπλεναν ποτέ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        Το ανυπαρκτο κρατος + η μαφια των ΚΤΕΛ εχουν κανει τη χωρα μας να βρισκεται 100 χρονια πισω. Ετσι απλα ειναι τα πραγματα.

                                        και της νταλίκας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          Gefyra: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΡΑΙΝΟ! Τυχαίο; Κι αυτό;

                                          Έλα ντε! Αυτό είναι και δική μου απορία...

                                          Διπλάσιο κόστος κατασκευής το οποίο ποιος θα το πλήρωνε; ο ΟΣΕ; οι επιβάτες μέσω του ΟΣΕ;

                                          Βέβαια ακούγεται η 'λύση' για να ικανοποιηθούν και τα φέρι του Ρίο. Θα βάλουν ράγες στα φέρι και θα μεταφέρονται βαγόνια και μηχανές απέναντι

                                          Αφού απέναντι δεν υπάρχει τίποτα (ούτε και δρόμος φυσικά) πόσο μπροστά θα κοιτάξουμε;

                                          Διπλάσιο κόστος θα είναι μόνο αν φτιάξουν νέα γέφυρα (που αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε σιδηροδρόμους κάποια στιγμή θα πρέπει να φτιάξουμε)
                                          Αν είχε προβλεφθεί εξαρχής το κόστος της γεφυρας νομίζω θα ήταν 20-30% υψηλότερο.
                                          Όταν θα γίνει ο σιδηρόδρομος, η λύση θα είναι αυτή, τα τρένα θα μπαίνουν σε πλοία (με τρένα και βαπόρια δηλαδή )

                                          Το ότι απέναντι δεν υπάρχει σιδηρόδρομος (ούτε δρόμος βέβαια) δεν αποτελεί επιχείρημα για την μη ύπαρξη σιδηροδρόμου στη γέφυρα. Όλα από κάπου ξεκινούν. Υπάρχουν βέβαια και οι γραφικοί (sic) που απαξιώνουν την γεφυρα επειδή ο δρόμος έως τα Ιωάννινα έχει προδιαγραφές επαρχιακού δικτύου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Αρχικα ειχε γινει προβλεψη να περασει και σιδ. γραμμη πανω απο τη γεφυρα. Το οτι δεν εγινε στερησε τη μοναδικη ευκαιρια που θα εχει ποτε η δυτικη Ελλαδα για να ενωθει σιδηροδρομικα καποια μερα με τη Πελ/ησο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 1 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr