-
Γεια σας, μετά από πολύ καιρό!
Έχω ένα Zafira B 1.8, μοντέλο 3/2008 με τον Z18XER και 93000 χλμ στο οδόμετρο. Μέχρι τα 82000 χλμ, οι πραγματικές καταναλώσεις έπαιζαν από 11 έως 12 lt/100 σε μικρές διαδρομές κυρίως σε αστικό περιβάλλον με αυξημένη κυκλοφορία (κοινώς σημειωτόν). Ξαφνικά, η κατανάλωση εκτινάχτηκε στα 13-14 λτ/100 χλμ, χωρίς να αλλάξουν οι συνθήκες κυκλοφορίας. Το περίεργο είναι ότι έχω και σημαντική διαφορά μεταξύ πραγματικής και ενδεικνυόμενης κατανάλωσης στο trip computer, με την πρώτη να είναι πάντα μικρότερη από 0,6 έως και 1,7 λτ/100 χλμ. Δηλαδή, έχω πραγματική κατανάλωση 14.2 και το trip computer δίνει 15.9!
Άλλο που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' στο ρελαντί από 0.6 έως 0.9 λτ/h, ενώ στην αρχή ήταν σταθερά στο 0.7 λτ/h (με τη μηχανή ζεστή και χωρίς φορτία όπως a/c ή φώτα πορείας). Στο hidden menu, φαίνεται πράγματι οτι η ECU αλλάζει συνεχώς το pulse width στα μπεκ, από 0,185 έως 0,245 ml/sec. Η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' και στην πορεία με σταθερά πατημένο το γκάζι αλλά επειδή πρέπει να έχω τα μάτια μου στο δρόμο, δεν μπορώ να καταγράψω με ακρίβεια τη διακύμανση.
Καυσαέρια έχει κανονικά, με λ~1,003. Το Torque Pro δίνει STFT που παίζει από -1,6 έως 0.8 αλλά το LTFT είναι σταθερά κολλημένο στο 5.5! Όταν γκαζώνω, κατεβαίνει στιγμιαία έως 1.8 αλλά ανεβαίνει πάλι αμέσως στο 5.5. Ο upstream λ δείχνει να παίζει από 0.2 έως 0.8V, μάλλον τεμπέλικα στο ρελαντί αλλά ξυπνάει στις ψηλότερες στροφές. Ο downstream λ, πάλι, δείχνει περίεργη συμπεριφορά: είτε θα είναι κολλημένος στο 0.8 είτε στο 0.2. Όταν επεμβαίνει το Fuel Cut-Off, και οι δύο λ μηδενίζουν μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. To vacuum φαίνεται σταθερό στα -21,7 mmHg στο ρελαντί, ανεβαίνει στιγμιαία όταν γκαζώνω (έχω δει μέχρι -1.2 mmHg) και επανέρχεται άμεσα όταν αφήσω το γκάζι.
Τα σέρβις έχουν γίνει μέχρι τώρα ευλαβικά στην ώρα τους, με λάδι Dexos 5w30 και γνήσια ανταλλακτικά της Opel. Οι βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα είναι:
- Πολλαπλασιαστής στα 61000 χλμ, τοποθετήθηκε ένας της Beru.
- Διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού στα 77000 χλμ, αλλάχτηκαν στα 82000 χλμ οι φλάντζες με τις γνήσιες της Opel.
- Βλάβη θερμοστάτη σε άγνωστο χρόνο, αλλάχτηκε στα 90500 χλμ με έναν της Wahler.
- Φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε άγνωστο χρόνο (διαρροή λαδιού γύρω-γύρω στην ένωση), αλλάχτηκε στα 93000 χλμ με τη γνήσια της Opel.
Στην αρχή υπέθεσα ότι η αυξημένη κατανάλωση οφειλόταν στον χαλασμένο θερμοστάτη, αλλά δεν είδα σημαντική διαφορά μετά την αντικατάσταση. Έγινε καθαρισμός πεταλούδας στα 92000 χλμ και έχω βάλει 3 φορές καθαριστικό συστήματος ψεκασμού (STP, Wurth και πάλι STP), χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από συμβουλή του μάστορα, το πήγα για ~20 min στην εθνική με 4000 στροφές - το ντεπόζιτο είχε και καθαριστικό τότε. Η μόνη αλλαγή ήταν ότι το LTFT πήγε από 3.8 πού ήταν μέχρι τότε, στα 6.2 και μετά 2-3 μέρες έπεσε στα 5.5 όπου είναι τώρα. Δοκιμάστηκε καινούργιος πολλαπλασιαστής , χωρίς αποτέλεσμα.
Η μόνη βελτίωση που είδα, ήταν μετά το πρόσφατο σερβις (λάδια-φίλτρο) όπου αλλάχτηκε ταυτόχρονα και η φλάντζα του ψευτοκάπακου: εξαφανίστηκαν οι δισταγμοί που παρουσίαζε ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο φρέσκο λάδι ή στη νέα φλάντζα που εξάλειψε κάποιες διαρροές υποπίεσης, γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκινησαν οι δισταγμοί - μάλλον έγινε σταδιακά και δεν το αντιλήφθηκα.
Άλλα προβλήματα που έχει σε εκκρεμότητα το αυτοκίνητο, είναι μια μικρή διαρροή στο ψυγείο νερού που θα διορθωθεί στο άμεσο μέλλον με αντικατάσταση και ένα σφύριγμα από τον τεντωτήρα του ιμάντα όταν λειτουργεί το a/c και στρίψω το τιμόνι (μάλλον ο ίδιος ιμάντας οδηγεί το a/c και την αντλία του τιμονιού - ο μάστορας λέει να μην με απασχολεί). Α, και μια δυσκολία στην επιλογή των σχέσεων στο κιβώτιο (σαν να μπαίνει η ταχύτητα σε δύο στάδια: κλικ-κλικ) που μειώνεται με λίπανση του συστήματος των ελατηρίων-ντιζών κάτω από το μοχλό, χωρίς να εξαλείφεται τελείως.
Το Torque Pro μου δίνει τα εξής από την ECU: STFT, LTFT, O2 upstream, O2 downstream, vacuum, MAP (ΔΕΝ ΕΧΕΙ MAF!), θερμοκρασίες ψυκτικού-αέρα εισαγωγής-καταλύτη, avance, 2-3 θέσεις πεταλούδας γκαζιού και άλλα που δεν μπορώ να τα θυμηθώ τώρα γιατί πρέπει να το συνδέσω στην ECU για να μου τα βγάλει διαθέσιμα.
Το διαγνωστικό του συνεργείου δεν δείχνει βλάβες, ο μάστορας μου λέει δεν ξέρει τι φταίει και αφού το αμάξι πάει καλά στο δρόμο, να μην ασχολούμαι με την κατανάλωση. Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα που κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί. Με απόλυτα μέτρα, ο μάστορας έχει δίκιο και τα 8 λίτρα που καίω παραπάνω στο μήνα δεν με απασχολούν ιδιαίτερα αλλά θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει. Α, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτά τα 8 λίτρα είναι ~150 ευρώ το χρόνο - δεν είναι και λίγα - ίσως όσο στοιχίζει η επισκευή του προβλήματος (π.χ. καθαρισμός μπεκ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να προκαλεί την αυξημένη κατανάλωση; Τι να κοιτάξω με το Torque; Να χτυπήσω κανένα κλώνο του OpCom από το ebay;
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
-
Γεια σας, μετά από πολύ καιρό!
Έχω ένα Zafira B 1.8, μοντέλο 3/2008 με τον Z18XER και 93000 χλμ στο οδόμετρο. Μέχρι τα 82000 χλμ, οι πραγματικές καταναλώσεις έπαιζαν από 11 έως 12 lt/100 σε μικρές διαδρομές κυρίως σε αστικό περιβάλλον με αυξημένη κυκλοφορία (κοινώς σημειωτόν). Ξαφνικά, η κατανάλωση εκτινάχτηκε στα 13-14 λτ/100 χλμ, χωρίς να αλλάξουν οι συνθήκες κυκλοφορίας. Το περίεργο είναι ότι έχω και σημαντική διαφορά μεταξύ πραγματικής και ενδεικνυόμενης κατανάλωσης στο trip computer, με την πρώτη να είναι πάντα μικρότερη από 0,6 έως και 1,7 λτ/100 χλμ. Δηλαδή, έχω πραγματική κατανάλωση 14.2 και το trip computer δίνει 15.9!
Άλλο που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' στο ρελαντί από 0.6 έως 0.9 λτ/h, ενώ στην αρχή ήταν σταθερά στο 0.7 λτ/h (με τη μηχανή ζεστή και χωρίς φορτία όπως a/c ή φώτα πορείας). Στο hidden menu, φαίνεται πράγματι οτι η ECU αλλάζει συνεχώς το pulse width στα μπεκ, από 0,185 έως 0,245 ml/sec. Η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' και στην πορεία με σταθερά πατημένο το γκάζι αλλά επειδή πρέπει να έχω τα μάτια μου στο δρόμο, δεν μπορώ να καταγράψω με ακρίβεια τη διακύμανση.
Καυσαέρια έχει κανονικά, με λ~1,003. Το Torque Pro δίνει STFT που παίζει από -1,6 έως 0.8 αλλά το LTFT είναι σταθερά κολλημένο στο 5.5! Όταν γκαζώνω, κατεβαίνει στιγμιαία έως 1.8 αλλά ανεβαίνει πάλι αμέσως στο 5.5. Ο upstream λ δείχνει να παίζει από 0.2 έως 0.8V, μάλλον τεμπέλικα στο ρελαντί αλλά ξυπνάει στις ψηλότερες στροφές. Ο downstream λ, πάλι, δείχνει περίεργη συμπεριφορά: είτε θα είναι κολλημένος στο 0.8 είτε στο 0.2. Όταν επεμβαίνει το Fuel Cut-Off, και οι δύο λ μηδενίζουν μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. To vacuum φαίνεται σταθερό στα -21,7 mmHg στο ρελαντί, ανεβαίνει στιγμιαία όταν γκαζώνω (έχω δει μέχρι -1.2 mmHg) και επανέρχεται άμεσα όταν αφήσω το γκάζι.
Τα σέρβις έχουν γίνει μέχρι τώρα ευλαβικά στην ώρα τους, με λάδι Dexos 5w30 και γνήσια ανταλλακτικά της Opel. Οι βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα είναι:
- Πολλαπλασιαστής στα 61000 χλμ, τοποθετήθηκε ένας της Beru.
- Διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού στα 77000 χλμ, αλλάχτηκαν στα 82000 χλμ οι φλάντζες με τις γνήσιες της Opel.
- Βλάβη θερμοστάτη σε άγνωστο χρόνο, αλλάχτηκε στα 90500 χλμ με έναν της Wahler.
- Φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε άγνωστο χρόνο (διαρροή λαδιού γύρω-γύρω στην ένωση), αλλάχτηκε στα 93000 χλμ με τη γνήσια της Opel.
Στην αρχή υπέθεσα ότι η αυξημένη κατανάλωση οφειλόταν στον χαλασμένο θερμοστάτη, αλλά δεν είδα σημαντική διαφορά μετά την αντικατάσταση. Έγινε καθαρισμός πεταλούδας στα 92000 χλμ και έχω βάλει 3 φορές καθαριστικό συστήματος ψεκασμού (STP, Wurth και πάλι STP), χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από συμβουλή του μάστορα, το πήγα για ~20 min στην εθνική με 4000 στροφές - το ντεπόζιτο είχε και καθαριστικό τότε. Η μόνη αλλαγή ήταν ότι το LTFT πήγε από 3.8 πού ήταν μέχρι τότε, στα 6.2 και μετά 2-3 μέρες έπεσε στα 5.5 όπου είναι τώρα. Δοκιμάστηκε καινούργιος πολλαπλασιαστής , χωρίς αποτέλεσμα.
Η μόνη βελτίωση που είδα, ήταν μετά το πρόσφατο σερβις (λάδια-φίλτρο) όπου αλλάχτηκε ταυτόχρονα και η φλάντζα του ψευτοκάπακου: εξαφανίστηκαν οι δισταγμοί που παρουσίαζε ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο φρέσκο λάδι ή στη νέα φλάντζα που εξάλειψε κάποιες διαρροές υποπίεσης, γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκινησαν οι δισταγμοί - μάλλον έγινε σταδιακά και δεν το αντιλήφθηκα.
Άλλα προβλήματα που έχει σε εκκρεμότητα το αυτοκίνητο, είναι μια μικρή διαρροή στο ψυγείο νερού που θα διορθωθεί στο άμεσο μέλλον με αντικατάσταση και ένα σφύριγμα από τον τεντωτήρα του ιμάντα όταν λειτουργεί το a/c και στρίψω το τιμόνι (μάλλον ο ίδιος ιμάντας οδηγεί το a/c και την αντλία του τιμονιού - ο μάστορας λέει να μην με απασχολεί). Α, και μια δυσκολία στην επιλογή των σχέσεων στο κιβώτιο (σαν να μπαίνει η ταχύτητα σε δύο στάδια: κλικ-κλικ) που μειώνεται με λίπανση του συστήματος των ελατηρίων-ντιζών κάτω από το μοχλό, χωρίς να εξαλείφεται τελείως.
Το Torque Pro μου δίνει τα εξής από την ECU: STFT, LTFT, O2 upstream, O2 downstream, vacuum, MAP (ΔΕΝ ΕΧΕΙ MAF!), θερμοκρασίες ψυκτικού-αέρα εισαγωγής-καταλύτη, avance, 2-3 θέσεις πεταλούδας γκαζιού και άλλα που δεν μπορώ να τα θυμηθώ τώρα γιατί πρέπει να το συνδέσω στην ECU για να μου τα βγάλει διαθέσιμα.
Το διαγνωστικό του συνεργείου δεν δείχνει βλάβες, ο μάστορας μου λέει δεν ξέρει τι φταίει και αφού το αμάξι πάει καλά στο δρόμο, να μην ασχολούμαι με την κατανάλωση. Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα που κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί. Με απόλυτα μέτρα, ο μάστορας έχει δίκιο και τα 8 λίτρα που καίω παραπάνω στο μήνα δεν με απασχολούν ιδιαίτερα αλλά θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει. Α, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτά τα 8 λίτρα είναι ~150 ευρώ το χρόνο - δεν είναι και λίγα - ίσως όσο στοιχίζει η επισκευή του προβλήματος (π.χ. καθαρισμός μπεκ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να προκαλεί την αυξημένη κατανάλωση; Τι να κοιτάξω με το Torque; Να χτυπήσω κανένα κλώνο του OpCom από το ebay;
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
-
Γεια σας, μετά από πολύ καιρό!
Έχω ένα Zafira B 1.8, μοντέλο 3/2008 με τον Z18XER και 93000 χλμ στο οδόμετρο. Μέχρι τα 82000 χλμ, οι πραγματικές καταναλώσεις έπαιζαν από 11 έως 12 lt/100 σε μικρές διαδρομές κυρίως σε αστικό περιβάλλον με αυξημένη κυκλοφορία (κοινώς σημειωτόν). Ξαφνικά, η κατανάλωση εκτινάχτηκε στα 13-14 λτ/100 χλμ, χωρίς να αλλάξουν οι συνθήκες κυκλοφορίας. Το περίεργο είναι ότι έχω και σημαντική διαφορά μεταξύ πραγματικής και ενδεικνυόμενης κατανάλωσης στο trip computer, με την πρώτη να είναι πάντα μικρότερη από 0,6 έως και 1,7 λτ/100 χλμ. Δηλαδή, έχω πραγματική κατανάλωση 14.2 και το trip computer δίνει 15.9!
Άλλο που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' στο ρελαντί από 0.6 έως 0.9 λτ/h, ενώ στην αρχή ήταν σταθερά στο 0.7 λτ/h (με τη μηχανή ζεστή και χωρίς φορτία όπως a/c ή φώτα πορείας). Στο hidden menu, φαίνεται πράγματι οτι η ECU αλλάζει συνεχώς το pulse width στα μπεκ, από 0,185 έως 0,245 ml/sec. Η στιγμιαία κατανάλωση 'παίζει' και στην πορεία με σταθερά πατημένο το γκάζι αλλά επειδή πρέπει να έχω τα μάτια μου στο δρόμο, δεν μπορώ να καταγράψω με ακρίβεια τη διακύμανση.
Καυσαέρια έχει κανονικά, με λ~1,003. Το Torque Pro δίνει STFT που παίζει από -1,6 έως 0.8 αλλά το LTFT είναι σταθερά κολλημένο στο 5.5! Όταν γκαζώνω, κατεβαίνει στιγμιαία έως 1.8 αλλά ανεβαίνει πάλι αμέσως στο 5.5. Ο upstream λ δείχνει να παίζει από 0.2 έως 0.8V, μάλλον τεμπέλικα στο ρελαντί αλλά ξυπνάει στις ψηλότερες στροφές. Ο downstream λ, πάλι, δείχνει περίεργη συμπεριφορά: είτε θα είναι κολλημένος στο 0.8 είτε στο 0.2. Όταν επεμβαίνει το Fuel Cut-Off, και οι δύο λ μηδενίζουν μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. To vacuum φαίνεται σταθερό στα -21,7 mmHg στο ρελαντί, ανεβαίνει στιγμιαία όταν γκαζώνω (έχω δει μέχρι -1.2 mmHg) και επανέρχεται άμεσα όταν αφήσω το γκάζι.
Τα σέρβις έχουν γίνει μέχρι τώρα ευλαβικά στην ώρα τους, με λάδι Dexos 5w30 και γνήσια ανταλλακτικά της Opel. Οι βλάβες που έχει βγάλει μέχρι τώρα είναι:
- Πολλαπλασιαστής στα 61000 χλμ, τοποθετήθηκε ένας της Beru.
- Διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού στα 77000 χλμ, αλλάχτηκαν στα 82000 χλμ οι φλάντζες με τις γνήσιες της Opel.
- Βλάβη θερμοστάτη σε άγνωστο χρόνο, αλλάχτηκε στα 90500 χλμ με έναν της Wahler.
- Φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε άγνωστο χρόνο (διαρροή λαδιού γύρω-γύρω στην ένωση), αλλάχτηκε στα 93000 χλμ με τη γνήσια της Opel.
Στην αρχή υπέθεσα ότι η αυξημένη κατανάλωση οφειλόταν στον χαλασμένο θερμοστάτη, αλλά δεν είδα σημαντική διαφορά μετά την αντικατάσταση. Έγινε καθαρισμός πεταλούδας στα 92000 χλμ και έχω βάλει 3 φορές καθαριστικό συστήματος ψεκασμού (STP, Wurth και πάλι STP), χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από συμβουλή του μάστορα, το πήγα για ~20 min στην εθνική με 4000 στροφές - το ντεπόζιτο είχε και καθαριστικό τότε. Η μόνη αλλαγή ήταν ότι το LTFT πήγε από 3.8 πού ήταν μέχρι τότε, στα 6.2 και μετά 2-3 μέρες έπεσε στα 5.5 όπου είναι τώρα. Δοκιμάστηκε καινούργιος πολλαπλασιαστής , χωρίς αποτέλεσμα.
Η μόνη βελτίωση που είδα, ήταν μετά το πρόσφατο σερβις (λάδια-φίλτρο) όπου αλλάχτηκε ταυτόχρονα και η φλάντζα του ψευτοκάπακου: εξαφανίστηκαν οι δισταγμοί που παρουσίαζε ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο φρέσκο λάδι ή στη νέα φλάντζα που εξάλειψε κάποιες διαρροές υποπίεσης, γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκινησαν οι δισταγμοί - μάλλον έγινε σταδιακά και δεν το αντιλήφθηκα.
Άλλα προβλήματα που έχει σε εκκρεμότητα το αυτοκίνητο, είναι μια μικρή διαρροή στο ψυγείο νερού που θα διορθωθεί στο άμεσο μέλλον με αντικατάσταση και ένα σφύριγμα από τον τεντωτήρα του ιμάντα όταν λειτουργεί το a/c και στρίψω το τιμόνι (μάλλον ο ίδιος ιμάντας οδηγεί το a/c και την αντλία του τιμονιού - ο μάστορας λέει να μην με απασχολεί). Α, και μια δυσκολία στην επιλογή των σχέσεων στο κιβώτιο (σαν να μπαίνει η ταχύτητα σε δύο στάδια: κλικ-κλικ) που μειώνεται με λίπανση του συστήματος των ελατηρίων-ντιζών κάτω από το μοχλό, χωρίς να εξαλείφεται τελείως.
Το Torque Pro μου δίνει τα εξής από την ECU: STFT, LTFT, O2 upstream, O2 downstream, vacuum, MAP (ΔΕΝ ΕΧΕΙ MAF!), θερμοκρασίες ψυκτικού-αέρα εισαγωγής-καταλύτη, avance, 2-3 θέσεις πεταλούδας γκαζιού και άλλα που δεν μπορώ να τα θυμηθώ τώρα γιατί πρέπει να το συνδέσω στην ECU για να μου τα βγάλει διαθέσιμα.
Το διαγνωστικό του συνεργείου δεν δείχνει βλάβες, ο μάστορας μου λέει δεν ξέρει τι φταίει και αφού το αμάξι πάει καλά στο δρόμο, να μην ασχολούμαι με την κατανάλωση. Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει πρόβλημα που κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί. Με απόλυτα μέτρα, ο μάστορας έχει δίκιο και τα 8 λίτρα που καίω παραπάνω στο μήνα δεν με απασχολούν ιδιαίτερα αλλά θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει. Α, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτά τα 8 λίτρα είναι ~150 ευρώ το χρόνο - δεν είναι και λίγα - ίσως όσο στοιχίζει η επισκευή του προβλήματος (π.χ. καθαρισμός μπεκ).
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να προκαλεί την αυξημένη κατανάλωση; Τι να κοιτάξω με το Torque; Να χτυπήσω κανένα κλώνο του OpCom από το ebay;
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
-
LTFT 5,5 είναι το θέμα σου, καθαρίζεις μπεκ και ξαναμετράς
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
LTFT 5,5 είναι το θέμα σου, καθαρίζεις μπεκ και ξαναμετράςΚαλού-κακού, αφού θα βγουν τα μπεκ, πες στο μάστορα να ρίξει και ένα χεράκι (καθαρισμού, έτσι ? ) σε εισαγωγή, πολλαπλή, πεταλούδα. Όχι όπως πιθανότατα το έκανε μέχρι τώρα, να βγουν και να καθαριστούν κανονικά εννοώ.
Καθαρισμός μπεκ είναι ~15€/μπεκ, όλα μαζί πάνω από 50€ δεν πάνε, και το βγάλε/βάλε όλων των ανωτέρω, μαζί με καθαρισμό, δεν θα πάνε και αυτά πάνω από 50-60€. Με ένα 100ρικο καθάρισες, μεταφορικά και κυριολεκτικά...
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα, βλέπω ότι η αύξηση στην κατανάλωση συμπίπτει περίπου με την επισκευή του ψυγείου λαδιού, όπου χρειάστηκε να αφαιρεθεί ο καταλύτης για να αποκτήσει πρόσβαση ο μάστορας. Μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος ο καταλύτης και να έχει καμμιά διαρροή από εκεί (π.χ. να βάζει αέρα μέσα και να τρελαίνει τους λ);
Οποιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη
Ο λ δίνει εσφαλμένα τιμές φτωχού μείγματος και ο εγκέφαλοσ εμπλουτίζει
Αν είχες πτώση απόδοσης θα ψαχνόσουν για απώλειες την εισαγωγή (αλλά είσαι ΟΚ αφου έχεις μετρήσεις
Η διαρροή καυσαερίων από την εξάτμιση πριν τον λ, ειδικά μετά από επέμβαση είναι ο πρώτος ύποπτοςΟι ενδείξεις (λόγω έντονων μεταβολών παλμών) δεν είναι επαρκείς ακόμα για να κατηγορήσεις τα μπεκ αφου δείχνει ότι κάποιος εντολοδοτει μεταβαλλόμενα τα μπεκ
Γενικά τα δεδομένα και η προσέγγιση
-
Συμφωνώ ότι κάτι πρέπει να γίνεται με απώλεια καυσαερίων πριν το Λ. Ένας ταπώνει πίσω την εξάτμιση δυνατά με κάποιο πανί προφανώς, και ο άλλος βλέπει μπροστά τα καυσαέρια από την εξαγωγή.
-
Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις σας. Θα κινηθώ αρχικά προς έλεγχο των συνδέσεων της εξάτμισης (πολλαπλή-καταλύτης) και βλέπουμε. Υπόσχομαι να σας κρατώ ενήμερους για τυχόν εξελίξεις.
-
ελεγχος πιεσης ελαστικων κ αντικατασταση φιλτρου αερος
Zafira B Z18XER αυξημένη κατανάλωση