-
Όσον αφορά εμένα το ξεκαθάρισα πως ανεξάρτητα από το ταβάνι των χρημάτων στην κατηγορία όπως το έθεσε ο φίλος και ξεφεύγοντας από τα στενά όρια που προσδιόρισε, η επιλογή μου θα ήταν αυτή. Τώρα σε μια σύγκριση με το fiesta και τον 1000άρη του το γαλλικό υστερεί μόνο σε απόλυτες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά στα όρια της πρόσφυσης. Κατά τα άλλα και ποιοτικότερο είναι αλλά και πιο οικονομικό ενώ το στήσιμο της ανάρτησης το κάνει συνάμα και εξαιρετικό στο ταξίδι. Το πλαίσιο του επίσης είναι τέτοιο που φωνάζει πως και τα 90 αλόγατα λίγα είναι σε σχέση με τις δυνατότητες του. Με λίγα λόγια το αυτοκίνητο που του προτείνω αν και μαζεμένο σε διαστάσεις και εντός κατηγορίας εντούτοις δεν είναι άλλος ένας κουβάς του συρμού.
-
Συμφωνώ με την πρόταση του SPI_Duster, νομίζω το Κλειώ είναι ανώτερο από τα λοιπά 'κουβαδάκια'
-
Καλά, Αλτσχάιμερ.ειχα ξεχάσει ότι δε θέλει τούρμπο ο άνθρωπος
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Εξαιρετική η Κλειω, πραγματικά. Και ο 900αρης διαμάντι.Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν ειναι διαμάντι, τότε το φιέστα και ο εκομπουστ τι ειναι;
-
Ο χρήστης balex έγραψε:
Συμφωνώ με την πρόταση του SPI_Duster, νομίζω το Κλειώ είναι ανώτερο από τα λοιπά 'κουβαδάκια'Μια χαρά επιλογη το καινουργιο swift το κλιο που το είδατε να εχει καλυτερη οδική συμπεριφορά η επιδόσεις για να υποβιβάζει τον ανταγωνισμό σε κατηγορία κουβα;
Υγ δεν λέω οτι το κλιο ειναι κακό αυτοκινητο. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αμα σου χα απαντησει μ ευγενεια και σεβασμο θα χα υποτιμησει τον εαυτο μου... -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εξαιρετική η Κλειω, πραγματικά. Και ο 900αρης διαμάντι.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν ειναι διαμάντι, τότε το φιέστα και ο εκομπουστ τι ειναι;
Μία χαρά αμάξι,αλλά όχι Clio.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Συμφωνώ με την πρόταση του SPI_Duster, νομίζω το Κλειώ είναι ανώτερο από τα λοιπά 'κουβαδάκια'
Μια χαρά επιλογη το καινουργιο swift το κλιο που το είδατε να εχει καλυτερη οδική συμπεριφορά η επιδόσεις για να υποβιβάζει τον ανταγωνισμό σε κατηγορία κουβα;
Υγ δεν λέω οτι το κλιο ειναι κακό αυτοκινητο.Συμφωνώ εδώ,προτιμώ swift
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Εξαιρετική η Κλειω, πραγματικά. Και ο 900αρης διαμάντι.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν ειναι διαμάντι, τότε το φιέστα και ο εκομπουστ τι ειναι;
Μία χαρά αμάξι,αλλά όχι Clio.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν και χαλάμε το θέμα του ανθρώπου, προφανώς το Fiesta είναι καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Το Clio είναι ελάχιστα καλύτερο/αποτελεσματικότερο στο πάτημα και στη γενικότερη αίσθηση (αν και δεν μου αρέσει καθόλου το βάρος του τιμονιού), έχει ανθεκτικότερα -όχι καλύτερα- φρένα (λόγω των τραγικών πίσω ταμπούρων του Fiesta) και καλύτερο infotainment (λόγω του παλιού πλέον SYNC). Αυτά. Παντού αλλού, επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους, εξοπλισμό, τιμή κλπ, το Fiesta είναι καλύτερο, ακόμα και αν μιλήσουμε για τον 1.2TCe.
-
Και το κλιο ταμπουρα εχει απο οσο ξερω εκτος και αν άλλαξε κάτι με το facelift.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Αμα σου χα απαντησει μ ευγενεια και σεβασμο θα χα υποτιμησει τον εαυτο μου...
Ετσι κοπανησου εσυ ,μπας και ξεθολωσεις..
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Εξαιρετική η Κλειω, πραγματικά. Και ο 900αρης διαμάντι.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν ειναι διαμάντι, τότε το φιέστα και ο εκομπουστ τι ειναι;
Μία χαρά αμάξι,αλλά όχι Clio.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Αν και χαλάμε το θέμα του ανθρώπου, προφανώς το Fiesta είναι καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Το Clio είναι ελάχιστα καλύτερο/αποτελεσματικότερο στο πάτημα και στη γενικότερη αίσθηση (αν και δεν μου αρέσει καθόλου το βάρος του τιμονιού), έχει ανθεκτικότερα -όχι καλύτερα- φρένα (λόγω των τραγικών πίσω ταμπούρων του Fiesta) και καλύτερο infotainment (λόγω του παλιού πλέον SYNC). Αυτά. Παντού αλλού, επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους, εξοπλισμό, τιμή κλπ, το Fiesta είναι καλύτερο, ακόμα και αν μιλήσουμε για τον 1.2TCe.
Το Γαλλικό έχει μεγαλύτερους χώρους προϊόν των μεγαλύτερων διαστάσεων και του μεγαλύτερου μεταξόνιου. Στην κατανάλωση εμφανίζονται να έχουν την ίδια μέση (4,3 lt/100 km) στην πράξη όμως αυτό επιβεβαιώνεται μόνο για το Γαλλικό με συντηρητική όμως οδήγηση. Όπως έγραψα και παραπάνω στο θέμα των επιδόσεων και ως προς τον σπορτιφ χαρακτήρα το ford υπερέχει. Αυτό ήταν και είναι το μεγάλο ατού του. Στα υπόλοιπα όμως το renault παίζει μόνο του.
-
Με πρόλαβε ο Σπύρος, αυτά θα έγραφα.
Πάντως Clio Και Fiesta είναι πιθανότατα τα κορυφαία της κατηγορίας.
Εγώ θα αγόραζα την Clio γιατί συνολικά είναι καλύτερη. -
Aυτό ακριβώς. Δεδομένου μάλιστα πως ο φίλος καπετάνιος θα χρησιμοποιεί το όχημα περιστασιακά και ως πολλαπλών ρόλων θα πρότεινα εκ νέου να το δει μιας και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που δεν θα γεμίζουν οι χώροι του κατευθείαν με την προσθήκη μιας στολής και ενός ναυτικού σάκου.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το Γαλλικό έχει μεγαλύτερους χώρους προϊόν των μεγαλύτερων διαστάσεων και του μεγαλύτερου μεταξόνιου. Στην κατανάλωση εμφανίζονται να έχουν την ίδια μέση (4,3 lt/100 km) στην πράξη όμως αυτό επιβεβαιώνεται μόνο για το Γαλλικό με συντηρητική όμως οδήγηση. Όπως έγραψα και παραπάνω στο θέμα των επιδόσεων και ως προς τον σπορτιφ χαρακτήρα το ford υπερέχει. Αυτό ήταν και είναι το μεγάλο ατού του. Στα υπόλοιπα όμως το renault παίζει μόνο του.Στους χώρους υπερέχει ? Εγώ πίσω που έκατσα δεν χώραγα, βρήκα στον ουρανό. Θεωρώ το Corsa ως την πιο ευρύχωρη πρόταση στην κατηγορία. Clio και Fiesta έχουν μια διαφορά 25lt στο πορτμπαγκάζ, αυτό είναι σίγουρο. Κατανάλωση έχουν ίδια, αλλά στην πράξη διαφορετική ? Και το λέει ποιος αυτό ? Όσο για τα 'υπόλοιπα', αν εννοούμε εξοπλισμό ή τιμή, επίσης το Fiesta υπερέχει (πλην SYNC, που το ανέφερα ήδη). Ποια είναι τα άλλα 'υπόλοιπα που παίζει μόνο του'
Ότι είναι καλό το Clio, σίγουρα. Αλλά το Fiesta έχει ανακηρυχθεί σχεδόν παγκοσμίως ως το καλύτερο της κατηγορίας του, που επιβεβαιώνεται και από τις πωλήσεις του, άρα τι συζητάμε ακριβώς ?
Τεςπα, όπως έχουμε πει, ο καθένας έχει τη γνώμη και τις προτιμήσεις του, αλλιώς θα αγοράζαμε όλοι τα ίδια πράγματα...
-
Φίλε Ace τα στοιχεία όπως μήκος, πλάτος και μεταξόνιο δείχνουν το clio ξεκάθαρα μεγαλύτερο. Στην μόνη βασική διάσταση που υστερεί έναντι του fiesta είναι αυτής του ύψους. Το πορτ μπαγκάζ επίσης είναι σαφώς μεγαλύτερο και με το 'ρίξιμο' των καθισμάτων η διαφορά τους φεύγει από τα 25 και πάει κάπου στα 140 λίτρα. Γιατί σε προβληματίζει; Τώρα στο θέμα της τιμής για λίγα ευρώ πάνω ή κάτω (μάλλον συζητάμε για 2, 3 γεμίσματα...) δεν το συζητώ ενώ εξοπλιστικά δεν εντοπίζω διαφορές ουσίας. Τέλος για τα δικά μου δεδομένα το Γαλλικό είναι πιο ολοκληρωμένη λύση λόγω του περισσότερο ταξιδιάρικου χαρακτήρα του. Επίσης δεδομένου του χρόνου που έχει στην αγορά οι πωλήσεις του μόνο απαισιόδοξες δεν είναι. Τα συγκριτικά τα έχω δει κι εγώ και έχουν νικητή το ford στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς και αυτό είναι κάτι που κανείς από όσους προτείνουμε το Γαλλικό δεν αμφισβήτησε. Μάλλον άλλες προτεραιότητες...
-
Γι'αυτό αναφέρω όλα τα reviews, tests, συγκριτικά κλπ, ανά την υφήλιο, γιατί όλα κάνουν λίγο-πολύ το ίδιο: παίρνουν κάθε κατηγορία και συγκρίνουν. Αν λοιπόν εξαιρέσουμε αυτά που ανέφερα πριν (αντοχή φρένων, infotainment, και εν μέρει τους χώρους), σε όλα τα άλλα sections το Fiesta είναι καλύτερο. Γι'αυτό με παραξένεψε που διάβασα φράσεις 'Clio δεν είναι', και 'αλλού παίζει μόνο του', αφού είναι εντελώς αντίθετο με αυτό που λέει όλος ο αυτοκινητιστικός κόσμος, και έχω διαπιστώσει ο ίδιος.
Εγώ θα έλεγα ότι μου αρέσει και λίιιγο περισσότερο το πάτημα/στήσιμο του Clio, γαλλικό γαρ, που είναι πιο παιχνιδιάρικο από το Fiesta, αλλά βλέπω ότι αρκετοί προτιμούν το πιο σταθερό Fiesta, οπότε εδώ είναι θέμα προσωπικής προτίμησης. Για το 'ταξιδιάρικο' δεν ξέρω για το καινούριο, ταξίδι με Clio έχω κάνει με το προηγούμενο που έχει η αδελφή μου, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Για το αισθητικό μέσα/έξω, που βέβαια είναι καθαρά υποκειμενικό, μου αρέσει πολύ περισσότερο το Fiesta
Για το θέμα εξοπλισμού, τιμής, επιδόσεων κλπ, αν συγκρίνουμε βάσει τιμής (δηλαδή παραπλήσιες τιμές), τότε το Fiesta είναι πάντα σε ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού και με καλύτερες επιδόσεις. Αν συγκρίνουμε βάσει παραπλήσιων επιδόσεων ή/και εξοπλισμού, η διαφορά τιμής παίζει περίπου στο χιλιάρικο ή λίγο παραπάνω. Καθόλου μικρή, περίπου 10% της συνολικής τιμής του οχήματος....
-
απο χώρους ibiza/i20 νομίζω είναι μπροστά του ανταγωνισμού και σε επίπεδο εξοπλισμού επίσης.
-
Φίλε Ace εάν ακούγαμε όλοι τις επιταγές του αυτοκινητιστικού κόσμου τότε ως γνωστόν θα υπήρχε ένα αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία και προς τι η συζήτηση. Δευτερον αυτός ο ίδιος κόσμος του αυτοκινήτου είναι όμως που συμφωνεί για τον ταξιδιάρικο χαρακτηρα την πιο φρέσκια σχεδίαση και το πάτημα του αυτοκινήτου που όντας ισορροπημένο συναγωνίζεται μεγαλύτερης κατηγορίας υλοποιήσεις. Τρίτον ως φρέσκια σχεδίαση έχει και εμφανισιακά κερδίσει τον ίδιο κόσμο ως προς την πιο compact εμφάνιση του fiesta. Εκεί που το fiesta υπερισχύει είναι στην δύναμη και στις επιδόσεις που απορρέουν από αυτή αλλά και στην καλύτερη οριακά οδική συμπεριφορά του. Καλά κάνει και παίρνει την πρωτιά του εξαιτίας αυτού του βασικότατου πλεονεκτήματος που έχει. Κατά τα άλλα κανένα από τα δύο δεν απευθύνεται σε οικογένειες με τους πίσω επιβάτες να είναι άνω του 1.80.
Καθώς όμως όπως πολύ σωστά το έγραψες εδώ δεν είναι συγκριτικό των δύο οχημάτων και εφόσον το βρίσκεις και εσύ αρκετα ενδιαφέρον ας ανοίξουμε ένα σχετικό θέμα. Πάντως ως μικρός θιασώτης της ford σε θέματα οδικής συμπεριφοράς όσο και ως θαυμαστής της τελευταίας Κλειώς νομίζω πως στον φίλο προτείναμε δύο αυτοκίνητα υπεράνω κριτικής σε σχέση με άλλα της κατηγορίας. Ετσι όπως το έθεσε λίγο πιο πάνω και ο Ανδρέας.ΥΓ Λίγο μετά την τελευταία τοποθέτηση μου βρήκα κι αυτή την λίστα για το 2016
Τα 10 κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα για το 2016
Volkswagen Golf: 492.952
Renault Clio: 315.115
Volkswagen Polo: 308.561
Ford Fiesta: 300.528
Opel (και Vauxhall) Corsa: 264.844
Opel (και Vauxhall) Astra: 253.483
Peugeot 208: 249.047
Nissan Qashqai: 234.340
Skoda Octavia: 230.255
Renault Captur: 217.105Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... z4fRGKMoug
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Για το θέμα εξοπλισμού, τιμής, επιδόσεων κλπ, αν συγκρίνουμε βάσει τιμής (δηλαδή παραπλήσιες τιμές), τότε το Fiesta είναι πάντα σε ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού και με καλύτερες επιδόσεις. Αν συγκρίνουμε βάσει παραπλήσιων επιδόσεων ή/και εξοπλισμού, η διαφορά τιμής παίζει περίπου στο χιλιάρικο ή λίγο παραπάνω. Καθόλου μικρή, περίπου 10% της συνολικής τιμής του οχήματος....
+10000000000000000 για τα παραπάνω.
Οσο αφορά τους χώρους, στην πράξη εχωντας κάτσει πισω και στα δυο δεν αντιλήφθηκα καμία μεγαλυτερη ευρυχωρία του κλιο. Επιπρόσθετα υπάρχουν διάφορες επιλογές με καλύτερους χώρους και απο τα δυο στην κατηγορία.
Εκει που μου φάνηκε καλύτερο το φιέστα ειναι στην αίσθηση του κιβωτίου των ταχυτητων και στο τιμόνι.
Γνώμες για αγορά καινούργιου μέχρι 13.000€