-
Για αυτό βάζεις ένα δεύτερο φίλτρο, και έχει ο θεός μετά...
-
Από οτι φαινεται ειναι λαχείο η υπόθεση
Μέχρι προτινος εβαζα ΕΛΙΝ Crystal Diesel απο συγκεκριμένο πρατήριο στην Κηφισιας (αξιόπιστο) χωρις κανενα πρόβλημα. Προχτες έβαλα πάλι από εκει και φεύγοντας από το βενζινάδικο 10 λεπτά μετά ανάβει η κιτρινη λυχνια για υπερβολικά καυσαέρια. Του έριξα λιγο Redex και μετά από καμποσα χιλιομετρα οδήγησης σε υψηλές στροφές το λαμπάκι έσβησε. Δεν ξέρω αν εφταιγε το καύσιμο ή οχι, πάντως χαλάστηκα.
-
Aν λες για το φίλτρο μικροσωματιδιων dpf τότε μην σε χαλάει καθόλου, δεν φταει το πετρέλαιο, απλά κάνε καμιά διαδρομή σε εθνικη να κάνει αναγέννηση.
Μία στο τόσο κάνετε ένα ξεκαπνισμα αν κάνετε μικρές διαδρομές εντος πόλης. -
Λαχείο είναι, πράγματι.
Με σύνεση τα καθαριστικά, παιδιά.
Όπως έγραψε και φίλος πιο πάνω, μάλλον μαζεύουν τη μούργα από το ρεζερβουάρ και τη βγάζουν στο φίλτρο. -
Ο χρήστης Psilos1972 έγραψε:
Aν λες για το φίλτρο μικροσωματιδιων dpf τότε μην σε χαλάει καθόλου, δεν φταει το πετρέλαιο, απλά κάνε καμιά διαδρομή σε εθνικη να κάνει αναγέννηση.
Μία στο τόσο κάνετε ένα ξεκαπνισμα αν κάνετε μικρές διαδρομές εντος πόλης.Οχι δεν ηταν αυτό. Το DPF οταν θελει αναγέννηση εχει άλλο λαμπάκι που ανάβει.
Σε εμένα αναψε το check engine - με αιτιολογια για καυσαέρια (δεν θυμάμαι ακριβώς τον κωδικό τώρα..) -
Το i30 παιδιά είναι εμφανώς πιο ήσυχο με το avio από το vpower , όσον αφορά την κατανάλωση δείχνει 0.5 km/l περισσότερο όμως δεν ξέρω εάν είναι αντικείμενο γιατί το αμάξι έχει 2000 χλμ μόνο και όσο περπατάει θα πρέπει να καίει και λιγότερο μέχρι να στρώσει καλά
Στάλθηκε από το E2115 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σου καίει μισο λίτρο παραπανω απο τι;;;; απο τη ν-power ή τις καταναλώσεις που δίνει ο κατασκευαστης;
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι παρεξήγηση.. Δεν καίει μισό λίτρο παραπάνω. Διανύει 0.5 km περισσότερο για κάθε λίτρο που καίει με το avio απ ότι με το vpower
Στάλθηκε από το E2115 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπορει καποιος φιλος απο Πατρα να δωσει πληροφοριες για πρατηρια για diesel απο την εισοδο του Ριου ???
-
-
Βρέθηκα με diesel χωρίς να το επιδιώκω αλλά τώρα έχω να τα βγάλω πέρα με τις παραξενιές του. Έχω μερικές ερωτήσεις για όποιον έχει άποψη:
-
Υπολογίζω ότι ξοδεύω ένα ρεζερβουάρ το μήνα περίπου, όσα χιλιόμετρα κάνει όμως είναι ολα σε δρόμο εκτός πόλεων (επομένως πολυ λίγα χιλιόμετρα με συχνά σταμάτα- ξεκίνα). Είναι καλύτερα να το αδειάζω και να το αφήνω άδειο έως ότου το ξανακινήσω ή να το διατηρώ πάντα γεμάτο με αναπλήρωση μετά από κάθε ταξίδι? Στο εγχειρίδιο της Renault αναφέρει ότι το ρεζερβουαρ πρέπει να είναι γεμάτο για την αποφυγή συμπύκνωσης υγρασίας
-
Κατάλαβα καλά ότι μπορεί να εμφανιστεί μούργα στο φίλτρο λόγω βακτηρίων? Και τι κάνουμε για αυτό?
-
Θα ήταν καλύτερο να κάνω κάποια χιλιόμετρα εντός πόλεως με το diesel? (έχω το μικρό μου Ατος για αυτή τη δουλειά που είναι πολύ πιο βολικό)
Δεν αναμενω να κάνω πάνω από 600 χλμ το μήνα ΜΟ (γιαυτό δεν επιδίωκα να παρω diesel)
-
-
Προσωπική άποψη κράτα το γεμάτο και αν δεν κάνεις χιλιόμετρα για κάποιο καιρό παρτο μια φορά την βδομάδα για να ανακατεύεται το καύσιμο. Αν καις πάντως ένα ντεπόζιτο το μήνα δεν έχεις πρόβλημα, ότι και να κάνεις.
Για τη μούργα βοηθά να το έχεις γεμάτο, υπάρχουν και πρόσθετα που βοηθούν στην καταπολέμησή της. -
Τα ίδια και εγώ, κάνω χλμ μόνο σε εθνικη επαρχιακό δρόμο (για την πόλη σκούτερ, και yaris 1,0c)
Ένα ντεποζιτο το μήνα περίπου 1000χλμ.
Βάζω V-Power κάθε Πέμπτη λόγο προσφοράς, και το αφήνω να αδειάζει και φουλαρισμα κάθε Πέμπτη, μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (αν είναι γνωστό το πρατήριο).
Για τους μύκητες ΜΌΝΟ όταν υπάρχει μεγάλη διακύμανση της θερμοκρασίας μέσα στην μέρα να βάζεις το αντίστοιχο υγρό αλλά ΌΧΙ συνέχεια, μπορείς αν θες να κάνεις και ένα γέμισμα με το πετρέλαιο της έλιν το Crystal που λένε ότι έχει ειδικό πρόσθετο για τους μύκητες.Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συνεχίζω αδιάλειπτα με ελίν crystal, εδώ και 3 μήνες που άλλαξα το φίλτρο καυσίμου ( δοκίμασα και 50 λίτρα vpower).
400km μέσα στην πόλη και ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση.
Σταθερή κατανάλωση 5.1, 5.2 lt/100km.
Ωραίο καύσιμο. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Συνεχίζω αδιάλειπτα με ελίν crystal, εδώ και 3 μήνες που άλλαξα το φίλτρο καυσίμου ( δοκίμασα και 50 λίτρα vpower).
400km μέσα στην πόλη και ο δείκτης είναι λίγο πιο πάνω από τη μέση.
Σταθερή κατανάλωση 5.1, 5.2 lt/100km.
Ωραίο καύσιμο.Ειδες κάποια διάφορα στη κατανάλωση με v-power? και εγω βάζω crystal και δοκίμασα ενα γέμισμα με v-power είδα μια μικρή διάφορα στη κατανάλωση, προς τα πάνω.
-
Δοκίμασα ένα βελτιωτικο πετρελαίου με ονομασία stanadyne performance formula, http://stanadyneadditives.com/performance-formula/
Το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής αρκετά θετικό, ποιο γλυκό δούλεμα το μοτέρ, και θόρυβο, αλλά και μια καλύτερη αίσθηση στο πάτημα του γκαζιού, τώρα θέλω να δω αν έχει διαφορά και στην κατανάλωση.Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετα απο 30000 χλμ κ χρηση καθαριστικων redex ανα 10.000 χλμ, πετρελαιο bp ultimate, elin crystal το φιλτρο ειχε μια μικρη μαυριλα, η οποια υποθετω οτι ειναι λογικη. Δεν ειχε λασπη.
Τα τελευταια χλμ προτιμω avin best action σε εταιρικο πρατηριο. Σαν μεσος οδηγος η (ψευδ)αίσθηση μου ειναι οτι δεν χανει σε δυναμη κ ειδα ελαχιστα καλυτερη καταναλωση. Θα το κρατησω ως την επομενη αλλαγη φιλτρου καυσιμου καθως εχει κ επιστροφη με καρτα πειραιως.
Το εχει δοκιμασει καποιος για καιρο; -
Έχοντας στο τελευταίο γέμισμα eko avio η κατανάλωση είναι εμφανώς χειρότερη. Η νέα (;) shell v power diesel μάλλον αδιάφορη. ΕΛΙΝ diesel crystal οικονομικότερο από το avio υποδεέστερο ελαφρά σε απόδοση και μάλλον καλύτερο από το shell vpower diesel. Πολύ ικανοποιημένος overall από το Aegean d force σε όλα τα επίπεδα όπου σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, είναι η επιλογή μου! Qashqai j10 1.6 dCi 4wd
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για το Avio επιβεβαιώνω τα αρνητικά. Πολυ καλη εντύπωση έχω από το απλό της BP και απο το απλό της EKO από πολύ έμπιστα πρατήρια όμως.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dexter130101 έγραψε:
Μετα απο 30000 χλμ κ χρηση καθαριστικων redex ανα 10.000 χλμ, πετρελαιο bp ultimate, elin crystal το φιλτρο ειχε μια μικρη μαυριλα, η οποια υποθετω οτι ειναι λογικη. Δεν ειχε λασπη.
Τα τελευταια χλμ προτιμω avin best action σε εταιρικο πρατηριο. Σαν μεσος οδηγος η (ψευδ)αίσθηση μου ειναι οτι δεν χανει σε δυναμη κ ειδα ελαχιστα καλυτερη καταναλωση. Θα το κρατησω ως την επομενη αλλαγη φιλτρου καυσιμου καθως εχει κ επιστροφη με καρτα πειραιως.
Το εχει δοκιμασει καποιος για καιρο;Το εβαζα για αρκετο καιρο απο εταιρικο πρατηριο στην Θεσσαλονικη και ημουν πολυ ευχαριστημενος ( suzuki s cross).Τωρα βαζω shell v power αλλα το best action ειναι κορυφη.Τωρα την αλλαγη την εκανα γιατι το φιλτρο βγηκε με πολυ μουργα αλλα μαλλον ειναι απο τα βιοκτονα που βαζω και οχι απο το πρατηριο.Ισως το ξανα γυρισω σε αυτο....
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;