-
Πραγματικά έχει αρχίσει να ανακυκλώνεται αυτό το θέμα... Πρέπει να είναι η 3η φορά ή και περισσότερο που μπαίνει ανάλογο βίντεο. Το από πάνω βίντεο δείχνει γιατί το εν λόγω τεστ, πέρα από μειωμένης αξίας είναι και τελείως αναξιόπιστο.
-
Γιά τον έλεγχο της κατάστασης του ελαίου κινητήρα πρόσφατα προμηθεύτηκα τον φορητό αναλυτή της
lubricheck, αφού μελέτησα τα σχόλια χρηστών στη σχετική σελίδα του amazon.com .
Ο αναλυτής αυτός δέχεται στον αισθητήρα του δείγμα 5-6 σταγόνων λαδιού και σε 20 δευτερόλεπτα
εμφανίζει το αποτέλεσμα σε ένα τοξοειδή ενδείκτη, αποτελούμενο από 10 led. Αν το λάδι είναι καλό
ανάβει το πρώτο led και όσο η κατάσταση του λαδιού επιβαρύνεται τόσο αυξάνεται και ο αριθμός του led
που ενεργοποιείται. Μετά το 7ο led προτείνεται η αντικατάσταση του λαδιού.
Η πρώτη ανάλυση έγινε σε atos του 98, με 156Κ χλμ , που είχε τοποθετηθεί προ επταμήνου λάδι helix
10W-40 και είχε χρησιμοποιηθεί γιά περίπου 4000 χλμ, με μικρές καθημερινές διαδρομές 2-3 χλμ. Η
ανάλυση έδειξε το 9ο led (άμεση αντικατάσταση). Μετά από διπλή ανάλυση helix 10W-40 (3-3 led) και
divinol multilight racer 10W-40 (1-2 led) επιλέχθηκε το δεύτερο ως νέο λιπαντικό. Μετά την εισαγωγή
του το λάδι αναλύθηκε στα 150 χλμ (5 led) και στα 350 χλμ (6 led), τιμές που δείχνουν
σημαντική επιμόλυνσή του, πιθανότατα λόγω καταλοίπων του κινητήρα. Προγραμματίσθηκε επίσκεψη σε
συνεργείο για τα δέοντα. (Συνεχίζεται) -
Δεν ξερω την αξιοπιστια του εν λογω αναλυτη αλλα πολυ ενδιαφερον το 'ψαξιμο' σου!!!
Ειχα και το συγκεκριμενο μοτερ οπου εβαζα παντα τα divinol εκτος απο την τελευταια 4ετια που γυρισα σε ελιν. Αλλαγες καθε 5Κ χλμ. -
Με τόσο μικρές διαδρομές τι περίμενες
Έχεις επιμόλυνση από καύσιμο η και υγρασία
Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και ξαναμετραΣτο Συνεργειο δες μήπως και δουλεύεις πολύ πλούσιο μείγμα λόγω βλάβης
Βέβαια το δουλεύεις συνεχώς κρύο .. -
GGAB και kospapad σας ευχαριστώ για τα σχόλια και τις προτάσεις σας.
Τις προσεχείς ημέρες όπως προανέφερα θα γίνει σχετικός έλεγχος και
τα αποτελέσματά του θα αναρτηθούν στο νήμα, για ενημέρωση. -
Σε 206 1,6 16ν στην προτελευταια αλλαγη ειχα shell helix ultra 5-40 απο εξωτερικο η αγορα, και πραγματικα το μοτερ ακουγοταν πολυ ευχαριστο και αθορυβο.Στα 10.000 τα αλλαξα και εβαλα fuchs supersyn 5-40 απο ελληνα 'εισαγωγεα' - e shop. λογω προσφορας(?) στα 28 ευρω!
αυτο που παρατηρησα εδω και ενα μηνα και σε νορμαλ οδηγηση χωρις σκισιμο ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου δειχνει γυρω στους 110 βαθμους. ενω με τα σελλ και πιο πριν με τα τοταλ σε ιδιες συνθηκες ο δεικτης ηταν παντα απο 90 εως 100 βαθμους.
Η ερωτηση ειναι: Μηπως το λαδι ειναι τιποτα μαιμου ορυκτελαιο?Δε δικαιολογειται τετοια θερμοκρασια οταν το fuchs σαν προδιαγραφες einai top!
Μπορειτε εσεις να σκεφτειτε κατι αλλο? -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Σε 206 1,6 16ν στην προτελευταια αλλαγη ειχα shell helix ultra 5-40 απο εξωτερικο η αγορα, και πραγματικα το μοτερ ακουγοταν πολυ ευχαριστο και αθορυβο.Στα 10.000 τα αλλαξα και εβαλα fuchs supersyn 5-40 απο ελληνα 'εισαγωγεα' - e shop. λογω προσφορας(?) στα 28 ευρω!
αυτο που παρατηρησα εδω και ενα μηνα και σε νορμαλ οδηγηση χωρις σκισιμο ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου δειχνει γυρω στους 110 βαθμους. ενω με τα σελλ και πιο πριν με τα τοταλ σε ιδιες συνθηκες ο δεικτης ηταν παντα απο 90 εως 100 βαθμους.
Η ερωτηση ειναι: Μηπως το λαδι ειναι τιποτα μαιμου ορυκτελαιο?Δε δικαιολογειται τετοια θερμοκρασια οταν το fuchs σαν προδιαγραφες einai top!
Μπορειτε εσεις να σκεφτειτε κατι αλλο?Ολα πλεον ειναι πιθανα!!!!!!
-
Παοδια πριν δυο μερες αλληα λαδια στο ιχ35 με mobil1 esp formula 5w30 και εχω παρατηρησει θορυβο στο κρυο ξεκινημα μαλλον απο τον μεταβλητο. Τι λετε πρεπει να ανησυχο; Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα castrol edge και αυτο το προβλημα το ειχα μονο περιστασιακα οταν πλησιαζε η αλλαγη λαδιου. Επισης παρατηρησα οτι το λαδι που εβαλα ειχε ημερομηνια κατασκευης πριν 4 χρονια.
-
Σε καποιες εταιρίες αναφερουν οτι κάταναλωση θα πρεπει θα πρεπει να γίνει εντος 5 ετών αλλά όλες αναφέρουν οτι η αποθηκευση τους θα πρεπει να είναι σε κάποιο μέρος χωρίς υγρασία , σε σκια χωρίς να εκτίθενται στο ήλιο και σε όχι πολύ χαμηλες ή υψηλές θερμοκρασίες. Όσο αφορα τη παλαιόήτα είναι σχετικα μέσα στα ορια αλλά σχετικα με την αποθήκευση τους ειναι άγνωστο αν τηρηθηκαν οι οδηγίες και συναρτηση του χρονου ζωής τους ίσως να έχασαν τις λιπαντικες τους ικανότητες. Ίσως καλύτερα θα ηταν να αλλαξεις.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επίσης τριψτουτα στην μούρη που πουλάει τόσο παλια προϊόντα όταν εχεις σκάσει του κόσμου το χρήμα γιατί δεν είναι και απο τα φτηνά λάδια. Ίσως να τα πήρε κοψωχρονια απο κανεναν που ξεστοκαριζε ή mobil1 esp ηταν μονο το μπουκάλι και το περιεχόμενο οτι να' ναι και το πιο φτηνο. Μπορείς να αναφερεις απο που τα πήρες προς αποφυγή του μπαγλαμά.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα λαδια τα αγορασα απο πρατηριο γιατι εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τα συγκεκριμενα και ειναι πολυ δυσκολο να τα βρω απο αλλου. Αγορασα 3 λιτρα στα 16 ευρω το ενα. Το ξερω οτι ειναι πανακιβα αλλα ειπα θα αξιζει το κοπο να τα δοκιμασω αφου το αυτοκινητο χρειαζεται μονο 3 λιτρα χωρις αλλαγη φιλτρου.
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Τα λαδια τα αγορασα απο πρατηριο γιατι εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τα συγκεκριμενα και ειναι πολυ δυσκολο να τα βρω απο αλλου. Αγορασα 3 λιτρα στα 16 ευρω το ενα. Το ξερω οτι ειναι πανακιβα αλλα ειπα θα αξιζει το κοπο να τα δοκιμασω αφου το αυτοκινητο χρειαζεται μονο 3 λιτρα χωρις αλλαγη φιλτρου.Εγω θα τα πεταγα για να γλυτωσω αργοτερα τα χειροτερα.
1.6 μοτερ ΜΟΝΟ 3 λιτρα λαδι;;; -
Θα ήθελα να ξέρα αν στο λάδι φαγητού το ψάχνετε τόσο
Κανένα πρόβλημα δεν έχουν η black stone έχει κάνει πολλές αναλύσεις σε 'παλιά ' αποθηκευμένα λιπαντικά χωρίς να χάσουν τις ιδιότητες τους ,μήπως έχεις καδένα και σου κάνει νερά -
Καλησπερίζω όλα τα μέλη και εύχομαι καλή Άγια Μεγάλη εβδομάδα.
Θέλω να ρωτήσω το εξής, έχω ένα Opel astra h gtc 1.6 turbo 180 άλογα του 2008 (κινητήρας Z16LET) στο οποίο χρησιμοποιώ 5w30 λάδια (valvoline synpower Xtreme και liqui moly top tec 4600 συνήθως) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος απο κάθε άποψη καθώς επίσης και απο το γεγονός πως το αμάξι ανα 10.000χλμ δεν καίει καθόλου λάδι.
Το θέμα είναι οτι επειδή δεν είμαι και πολύ ήρεμος οδηγός, και τώρα που θα πιάσουν σιγά σιγά οι καύσωνες άκουσα οτι είναι καλύτερο να σταματήσω το 5w30 και να βάλω 5w40 για καλύτερη προστασία του κινητήρα αλλά και της τουρμπίνας.
Ο κατασκευαστής προβλέπει και επιτρέπει την χρήση 0w30,0w40,5w30,5w40 dexos 2.Ποια είναι η άποψή σας; Αξίζει να βάλω 40άρι, θα έχω όντως καλύτερη προστασία για το καλοκαίρι ? Χειμώνα ούτως ή άλλως θα ξανα βάλω 30άρι, απλά σκέφτομαι αν για το καλοκαίρι θα παραμείνω στο 30άρι ή θα βάλω 40άρι.
Σε περίπτωση που θεωρείτε πως το 40άρι είναι όντως καλύτερη επιλογή για το καλοκαίρι, ποιο θεωρείτε οτι είναι απο τα καλύτερα λάδια ανεξαρτήτως κόστους και κατα προτίμηση API SN ;
-
δοκιμάζει ο τύπος τό motul 6100 synergie+ 10w40 κ τό βγάζει κορυφαίο ,κ μάλιστα καλύτερο κ από μερικά 5w30 full συνθετικά ,σίγουρα εντυπωσιακό ...(αν δεν κρύβεται κάποια κομπινούλα...πάντα )
-
πιστεύει κανείς, ότι αυτά τα τεστ προσομοιώνουν, το τι κάνει το λάδι στον κινητήρα του οχήματος ;
.
.
. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πιστεύει κανείς, ότι αυτά τα τεστ προσομοιώνουν, το τι κάνει το λάδι στον κινητήρα του οχήματος ;.
.
.Δυστυχώς πολλοί τα πιστεύουν...>Καλησπερίζω όλα τα μέλη και εύχομαι καλή Άγια Μεγάλη εβδομάδα.
Θέλω να ρωτήσω το εξής, έχω ένα Opel astra h gtc 1.6 turbo 180 άλογα του 2008 (κινητήρας Z16LET) στο οποίο χρησιμοποιώ 5w30 λάδια (valvoline synpower Xtreme και liqui moly top tec 4600 συνήθως) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος απο κάθε άποψη καθώς επίσης και απο το γεγονός πως το αμάξι ανα 10.000χλμ δεν καίει καθόλου λάδι.
Το θέμα είναι οτι επειδή δεν είμαι και πολύ ήρεμος οδηγός, και τώρα που θα πιάσουν σιγά σιγά οι καύσωνες άκουσα οτι είναι καλύτερο να σταματήσω το 5w30 και να βάλω 5w40 για καλύτερη προστασία του κινητήρα αλλά και της τουρμπίνας.
Ο κατασκευαστής προβλέπει και επιτρέπει την χρήση 0w30,0w40,5w30,5w40 dexos 2.Ποια είναι η άποψή σας; Αξίζει να βάλω 40άρι, θα έχω όντως καλύτερη προστασία για το καλοκαίρι ? Χειμώνα ούτως ή άλλως θα ξανα βάλω 30άρι, απλά σκέφτομαι αν για το καλοκαίρι θα παραμείνω στο 30άρι ή θα βάλω 40άρι.
Σε περίπτωση που θεωρείτε πως το 40άρι είναι όντως καλύτερη επιλογή για το καλοκαίρι, ποιο θεωρείτε οτι είναι απο τα καλύτερα λάδια ανεξαρτήτως κόστους και κατα προτίμηση API SN ;
Να ξεκινήσω λέγοντας πως δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια αλλαγή. Με το 40άρι το μοτέρ θα ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία και θα έχεις λίγο χειρότερες επιδόσεις και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Οι διαφορές βέβαια δεν θα είναι αισθητές τύπου 1-2%.
Επειδή όμως σε τρώει από ότι βλέπω μπορείς να βρεις λιπαντικό που εκτός από την Dexos 2 της Opel να καλύπτει και την Α40 της Porsche. Για παράδειγμα το Mobil 1 ESP 0W-40. Αν δεν κάνω λάθος, τουλάχιστον ένα φεγγάρι, ήταν λιπαντικό 1ης τοποθέτησης σε GTR και 911. (κάτι το οποίο δεν θα έπρεπε να βαρύνει στην απόφασή σου βέβαια αλλά....)
-
test
-
Λοιπόν,
πήγα το αυτοκίνητο στην Καρέντα για αλλαγή λαδιών και από Castrol 5w 30 μου βάλανε χωρίς να με ενημερώσουν Kolben 5w 40. Όταν ρώτησα τον υπεύθυνο τον λόγο της αλλαγής μου είπε ότι τα λάδια αυτά πληρούν την προδιαγραφή του κατασκευαστή και μου έδειξε και την σφραγίδα της Cosmocar πάνω στο μπουκάλι.Το μπουκάλι γράφει ημερομηνία παραγωγής, τέλος Μαρτίου 2017 και ότι είναι made in Germany.
Επειδή έπρεπε να πάω στην δουλειά μου δεν επέμεινα, αλλά όταν βρήκα λίγη ώρα και προσπάθησα να Googlarο τα Kolben δεν βρήκα κανένα στοιχείο πέρα από κάποια αναφορά σε forum. Δεν υπάρχει ούτε σαν τύπος λαδιού, ούτε κατασκευάστρια εταιρεία, τπτ.
Επιπλέον δεν τολμώ να κινήσω το αυτοκίνητο πέραν των αρχικών 20 Km που έκανα μέχρι να γυρίσω στο σπίτι, προκειμένου να δω τι θα κάνω.
Γνωρίζει κάποιος κάτι για τον συγκεκριμένο τύπο και μάρκα λαδιού? Ίσως από το επιτελείο των 4Τ?
Ευχαριστώ....
-
Καθώς δεν υπαρχουν πληροφορίες για αυτό το λάδι μάλλον προκειτε προκειτε για κανένα τηγανολαδο. Σίγουρα δεν πιστεύω οτι θα πάθει κάτι ο κινητήρας αλλά δεν είναι να κανεις και πολλά χλμ. Την επόμενη φορά αγόρασε εσύ τα λάδια που θέλεις και παντα τους να στα περάσουν. Η κυριότερη βλακεία θεωρώ οτι είναι για αλλάξανε το ιξώδες που εβαζες ως τώρα και είχε μαθει σε αυτό η μηχανή. Πλεον άκρως επικυνδινα έγιναν τα συνεργεία, ανακαλύπτουν τη κάθε τυχαρπαστη μάρκα για να μειώσουν το κοστος τους. Ποσο σου χρέωσε το λίτρο?
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]