-
Αφου καταργουνται του πυργετου μια παρακαμψη λιγοτερη...
62 ευρω και να μην υπαρχει ουσιαστικα παραδρομος....
Για τα φορτηγα υπολογιστε χ3... -
Επιτέλους ομως άνετοι δρόμοι ευρωπαϊκοί να βάζεις cruise control να πηγαίνεις χαλαρά!
Αν το πακέτο αμάξι είναι ακριβό υπάρχει και το αεροπλάνο και από του χρόνου ξανά και το τρένο.
Έτσι συμβαίνει παντού γιατί απαιτείται και συντήρηση.
Ας φωνάζουμε για τη σωστή συντήρηση και τις υπηρεσίες πλέον μιας και τα διόδια δεν αλλάζουν. -
Σου λεει ότι πληρώνουμε τέλη
Απλά τα τέλη δε πάνε στους δρομους
Εγω δίνω τέλη απίστευτα 690.... -
Παρεμπιπτόντως διάβαζα πριν λίγο και έβλεπα βίντεο για το δρόμο των Τεμπών. Διάβασα οτι πέρα απο τις αυξήσεις των διοδίων σε Λεπτοκαρυά και Μακρυχώρι θα μετακινηθουν αυτά του Πυργετού. Αλλου διαβάζω για μικρή απόσταση και αλλου οτι θα πάνε κοντά στα παλιά διοδια των Τεμπών. Εδώ είναι που δημιουργείται το εξης παράδοξο ή εκτός αν δεν έχω καταλάβει καλά. Όπως θα είναι ο δρόμος ειτε πας απο τα τούνελ ειτε απο το παλιό δρόμο αναγκαστικά περνάς απο τα διόδια Λεπτοκαρυάς και Μακρυχωρίου, οκ μέχρι εδώ. Όμως αν διαλέξεις να πας μέσα απο τα Τέμπη πληρωνεις και ενα έξτρα διοδιο οποτε δεν μου κολαει αυτό . Η μονη λογική περίπτωση είναι τα διόδια να μπουν λίγο παραδιπλα απο τα υπάρχοντα του Πυργετού πριν την είσοδο στο μεγαλο τούνελ οποτε αυτός που θα επιλέξει να παει μέσω του παλιού δρόμου να μην πληρώσει και οποίος επιλέξει την παράκαμψη μέσω του μεγάλου τούνελ να πληρώσει τα διόδια. Σε αυτό το νεο σταθμό διοδίων το κοστος θα είναι λενε 1,50ή 1,60€. Οποτε αφού δεν θα μπορείς να αποφυγεις τα δυο ακριανα διόδια για πιο λογο να πας μέσω του παλιού δρόμου οπου για να γλυτωσεις το ενάμιση ευρω θα κανεις μισή ωρα παραπάνω και θα ταλαιπωρηθεις στις στροφές και στα τυχόν φορτηγά που θα παίρνουν. Να κανεις παρακαμψεις χρησιμοποιόντας την παλιά προσωρινή οδο το κόβω χλωμό γιατί σίγουρα θα κόψουν τις προσβάσεις απο αυτήν και θα πρεπει να χρησιμοποιηθούν οι μόνιμοι κόμβοι που έχουν δημιουργηθεί. Βεβαια κοντος ψαλμός αλληλούια μιας και για το Πάσχα θα κατεβω νότια οποτε θα δω απο κοντά πως θα έχει δημιουργηθεί ο νεος δρόμος. Αλλά έλεος για αυτήν την απόσταση των 30χλμ περνάς απο 3 διόδια και πληρώνεις πανω απο δέκα ευρώ. Επειδή έχω υγραέριο οπουδήποτε θέλω να παω μέσω των αυτοκινητοδρόμων το μισο κοστος είναι τα διόδια και αλλο μισο το υγραεριο !!!
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πραγματικα θα ήθελα να δω στατιστικά κίνησης οχημάτων στις εθνικές ανά τα χρόνια αν υπάρχουν κάπου (δεν έχω βρει τίποτα δυστυχώς). Η σχέση κόστους συντήρησης/εισπράξεων διοδίων να φανεί αν όντως είναι υπερβολικά τα διόδια συνολικά. Τουλάχιστον για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη νομίζω το ξεφτιλίσανε.
-
Νομίζω το ρεκόρ το έχει η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.
13,3 ευρώ.Σκέψου τον άλλο να θέλει να πάρει την Αττική οδό 2,8 ευρώ,
την Ελευσίνα-Πάτρα να είναι κοντά στα 12-13 ευρώ,
τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο στα περίπου 13 ευρώ,
την Ιονία οδό στα άλλα 12-13 ευρώ,
και άμα θέλει να πάει ας πούμε προς Κέρκυρα να πρέπει ακόμα να δώσει στην Εγνατία ένα μικροποσό των 2,4 ευρω
και στο καράβι μερικά ακόμα...Σούμα μας κάνει γύρω στα 44 ευρώ χωρίς το καράβι
και το πήγαινε-ελα Κέρκυρα-Αθήνα** 88 ευρώ τα διόδια **μόνο για να φτάσει οδικώς στο πορθμείο Ηγουμενίτσας
χωρίς δηλαδή τα καύσιμα και το καράβι!
Για κάτι αυτοκίνητα των 100 γρ/χλμ CO2,
τα διόδια για τη συγκεκριμένη διαδρομή μια φορά να θέλει να την κάνει κάποιος
φτάνουν όσο τα τέλη κυκλοφορίας ενός έτους... -
Τα διόδια δεν καλύπτουν μόνο το κόστος συντήρησης αλλά και το κόστος δανεισμού των κατασκευαστών και το κέρδος τους. Είναι θέμα συμβάσεων, που έγιναν όμως την εποχή της μεγάλης αρπαχτής στην Ελλάδα, που η βενζίνη ήταν πολύ φτηνή και τα εισοδήματα 2πλάσια.
Τελικά η επιλογή θα είναι είτε τα ΜΜΜ είτε οι επαρχιακοί δρόμοι. Θυμάμαι που αρχές του 1980 ο πατέρας μου έκανε το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 7-8 ώρες. Μας βλέπω να επιστρέφουμε σε κάτι τέτοιο...
Θα ήταν ενδιαφέρουσ η άποψη κάποιου οδηγού φορτηγών ή μεταφορικής εταιρίας, που δίνει πολλαπλάσια και έχει και χρόνους να τηρήσει. -
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Τα διόδια δεν καλύπτουν μόνο το κόστος συντήρησης αλλά και το κόστος δανεισμού των κατασκευαστών και το κέρδος τους. Είναι θέμα συμβάσεων, που έγιναν όμως την εποχή της μεγάλης αρπαχτής στην Ελλάδα, που η βενζίνη ήταν πολύ φτηνή και τα εισοδήματα 2πλάσια.Όταν εξοφληθούν τα δάνεια, θα δούμε μια γερή μείωση των διοδίων όμως;;; Όπως και να έχει, αυτές οι τιμές που έχουν είναι απαγορευτικές στην Ελλάδα του 2017.
-
Δε θα πηγαίνουμε Θεσσαλονίκη
Είναι απλόΔε θα πας Πλαταμώνα
Θα πας Αγιόκαμπο -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δε θα πηγαίνουμε Θεσσαλονίκη
Είναι απλόΔε θα πας Πλαταμώνα
Θα πας ΑγιόκαμποΈτσι εεεε,;; ε τοτε και εμείς δεν θα ερχόμαστε Αθήνα, μέχρι Πλαταμώνα και Χαλκιδική θα πηγαίνουμε.[emoji12]
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό κανουμε Αδερφέ.... δε πάμε
Αν εχεις παρατηρήσει ο κόσμος πάει για μπάνιο προς το Σουνιο που δεν εχει διόδια..... για παράδειγμα -
Μην βαζεις ιδέες ....
-
Αφου το βλέπω πλέον
Οι περιοχές εχουν γεμίσει σουβλάκια στην παραλιακή για να μπορεί να φάει κάποιος με 2 ευρω (κάτι μικρό) και οι δρόμοι είναι πηγμένοι εντελώς. Ακόμα και η μισή Αθηνών Κορίνθου από την Κινέτα και μετά ειναι γεμάτη αμάξια για να μη πληρώσουμε τα διόδια στο Λουτράκι (για όσους πάνε Λουτράκι ή Λουτρά κλπ)Τωρα στη Λάρισα, Καρδίτσα, Τρίκαλα κλπ ο Πλαταμώνας πέθανε για μένα. Δεν έχει λόγο ο άλλος να πάει.
Αν πας μία φορά Αγιόκαμπο τέλος....
Φαγητό ποτό και επιστροφή στο σπίτι. Ουτε δωμάτιο ούτε τίποτα. Το κάθε μέρα δεν αξίζει.
Εν το μεταξύ το τρένο περνάει απ έξω πλέον νομίζω? Αλλο κι αυτό..... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
...
Τωρα στη Λάρισα Καρδίτσα Τρίκαλα κλπ ο Πλαταμώνας πέθανε για μένα. Δεν έχει λόγο ο άλλος να πάει.
Αν πας μία φορά Αγιόκαμπο τέλος....
Φαγητό ποτό και επιστροφή στο σπίτι. Ουτε δωμάτιο ούτε τίποτα.Νομιζω οτι υπερβαλεις.
Αν εχει προγραμμα καποιος (πχ) για Πλαταμωνα, θα παει.
Τα 1,60€ Χ 2 δε νομιζω να ειναι το πρόβλημα, πιο πολυ ψυχολογικο ειναι.Βεβαια το να βάλουν διοδια στον παλιο δρομο ειναι απαραδεκτο
-
Μόνο 1,60 είναι για πλαταμώνα? για τα τούνελ?
Αν ναι πάω πάσο. Μπορεί να τα δωσει
Απλα σου λεω οτι ο Αγιόκαμπος ειναι 45 χλμ μόνο -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μόνο 1,60 είναι για πλαταμώνα? για τα τούνελ?
Αν ναι πάω πάσο. Μπορεί να τα δωσει
Απλα σου λεω οτι ο Αγιόκαμπος ειναι 45 χλμ μόνο1,60 (λενε οτι) θα ειναι τα διοδια που θα βαλουν μεσα στα τεμπη
Αν θες να πας μεσω των τουνελ θα ειναι τουλαχιστο τα διπλα (+ οτι κατι ακουστηκε για επιπλεον 0,60€ στην εξοδο του αυτοκινητοδρομου για Πλαταμωνα )
-
Είναι τραγικά τα πράγματα πάντως
Δε μπορούμε να πάμε να δούμε τους γονείς μας.
Το χειρότερο ειναι ότι δεν είναι έξοδα μη φορολογήσιμα όλα αυτά.
Δηλαδή πρέπει να πληρώσεις διόδια και συν 40% φόρο στο ποσό αυτό για να το αποκτήσεις -
Σε λιγες μέρες δίνεται σε κυκλοφορία οποτε και θα λυθούν οι απορίες μας όσο αφορα το κοστος για κάθε επιλογή διαδρομής.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα δοθεί πριν το Πάσχα και στα αρνιά θα είναι το θέμα συζήτησης για όλους
Ολοι θα συζητάνε για το νέο δρόμο και για τα διόδιαΠάντως επειδή τα τούνελ είναι περίεργο πράγμα δηλώνω ότι θα δίνω στεγνά με το κινητό μου όποιον τρέχει μέσα στα τουνελ
Είναι το πιο απαράδεκτο που μπορείς να κάνεις..... Υπερβολική ταχύτητα σε τούνελ -
Τα διόδια στα Τέμπη υπηρχαν και παλαιότερα οποτε δεν θεωρώ οτι είναι ανασταλτικός παράγοντας κάποιος απο Λάρισα Τρίκαλα καρδίτσα να παει για μπάνιο. Αν έχει να πληρώσει μονο αυτά τα διόδια θα πληρώσει αν όμως είναι η διαδομη ειναι και θα πρεπει να περασει απο τα τουνελ το κοστος αυξανει αρκετα και οντως θα το σκεφτει πολυ. Η επιλογή του Πλαταμώνα θα και καλη πέρα απο το κοστος απο μια αποψη καθώς μειωθεί αισθητά η κινηση λόγω του νέου δρόμου καθώς θα απαγορευτεί και η διέλευση των φορτηγών απο τα Τέμπη. Η ενναλακτικη του αγιοκαμπου δεν τη θεωρώ τόσο καλή απο την έννοια οτι αν ο κόσμος την επιλέξει για να αποφύγει τα διόδια μετα θα γίνεται χαμός και στο δρόμο απο κινηση αλλά και στη παραλία οπου δεν θα βρίσκεις χώρο ουτε να απλωσεις πετσέτα αλλά και του ουτε να παρκαρεις. Δεν νομιζω οτι τελικά θα αλλάξει σημαντικά η καθημερινότητα όσων επέλεγαν Πλαταμώνα.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...