-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Τώρα έχω εγώ απορίες
- 'Ανάβουν πάντα τα θέσης/DRL' Τα θέσης και τα DRL είναι διαφορετικά φώτα ή τα ίδια? Αν είναι διαφορετικά, τότε ανάβουν και τα 2? Μόνιμα?
- Αν θέλεις να ανάψεις μόνο τα θέσης, αλλά δεν θέλεις να το έχεις στο αυτόματο, τι κάνεις;
- 'στην τρίτη (δεύτερη από δεξιά) τα διασταύρωσης' Τα μεγάλα φώτα ανάβουν μόνιμα από τον διακόπτη? 'Όχι από το στέλεχος των φλας? Αν θέλεις να παίξεις τα φώτα?
1.Πρέπει να είναι τα ίδια, απλά είναι λευκά. Θα το δω πιο προσεκτικά
2. Βάζεις το διακόπτη στην πρώτη από δεξιά θέση (δεύτερη επιλογή)
3. Οι προβολείς ανάβουν και παίζουν από τα φλας -
Με αφορμή μια μεγάλη συζήτηση στο topic του Peugeot 3008 και για λόγους άσκησης εφτιαξα μια διαμόρφωση της Χ1 1500 βενζίνη manual σε επιπεδο εξοπλισμού advantage (17αρες ζάντες χωρίς εξωτερικά χρώμια), λευκό χρώμα, υφασμάτινο εσωτερικό.
Η εκδοση advantage έχει στάνταρ:
clima,
ηλεκτρική πόρτα πόρτ μπαγκάζ (το βάζει πλέον στάνταρ σε όλα τα πακέτα όχι μόνο στην Xline),
cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος
PDC πίσω
πακέτο αποθηκευτικών χώρων
ράγες οροφής μάυρες
teleservices/κλήση έκτακτης ανάγκης
και εξτρα μόνο τα πακέτα φωτισμού και καθρεπτώνΗ τιμή του configurator βγαίνει 32632 + 270 τα έξοδα ίσον 32902
Αν υπολογίσουμε και ένα 6,5% στην ΛΤΠΦ που αντιστοιχεί σε μία απευθείας έκπτωση εμπόρου χονδρικά 1500 ευρώ, την τσιμπάς με κάτω απο €31500..
Δεν είναι και τόσο ακριβά αν σκεφτεί κανείς τόσο τους χώρους όσο και την ποιότητα κατασκευής και οδήγησης που αγοράζεις! -
https://www.facebook.com/interestingengineering/videos/1482370428499323/
Αξίζει να μπείτε να το δείτε!!!! Είναι το μέλλον στα ταμπλώ αυτοκινήτου.
Επειδή απο ότι θυμάμαι, κάποιοι γουστάρουν πολύ τα ταμπλώ με οθονίτσες κλπ, πάρτε να έχετε!
Βέβαια είναι πλέον κουραστικό για τα μάτια και πολύ κίτς κατ'εμέ.
Εγώ προτιμώ τα απλά, διαχρονικά, κλασσικά ταμπλώ πάντως. Ακόμα και το ''καταναλώ-μετρο'' κάτω απο το ταχύμετρο της Χ1 είναι όπως ήταν και η πρώτη μου 316i του 1989, οπότε μου θυμίζει τις εποχές που φούλαρα με 7.000 δρχ, δηλαδή 20 ευρώ !!!Με το θέμα στα φώτα που λέτε απο χθές, οι Χ1 με LED έχουν άλλο διακόπτη φώτων απο τις άλλες με αλογόνου? Εμένα έχει αριστερά απο το 0 τη θέση για τα αυτόματα φώτα...
-
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Με το θέμα στα φώτα που λέτε απο χθές, οι Χ1 με LED έχουν άλλο διακόπτη φώτων απο τις άλλες με αλογόνου? Εμένα έχει αριστερά απο το 0 τη θέση για τα αυτόματα φώτα...
Σε όσα έχουν led ο διακόπτης έχει αριστερά του 0 μια ακόμα θέση, όπου εκεί λειτουργούν τα αυτόματα φώτα!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Με το θέμα στα φώτα που λέτε απο χθές, οι Χ1 με LED έχουν άλλο διακόπτη φώτων απο τις άλλες με αλογόνου? Εμένα έχει αριστερά απο το 0 τη θέση για τα αυτόματα φώτα...
Σε όσα έχουν led ο διακόπτης έχει αριστερά του 0 μια ακόμα θέση, όπου εκεί λειτουργούν τα αυτόματα φώτα!
+1
Δηλ στα δικα σας δεν μπορειται να τα κλεισετε τελειως?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με το θέμα στα φώτα που λέτε απο χθές, οι Χ1 με LED έχουν άλλο διακόπτη φώτων απο τις άλλες με αλογόνου? Εμένα έχει αριστερά απο το 0 τη θέση για τα αυτόματα φώτα...
Σε όσα έχουν led ο διακόπτης έχει αριστερά του 0 μια ακόμα θέση, όπου εκεί λειτουργούν τα αυτόματα φώτα!
+1
Δηλ στα δικα σας δεν μπορειται να τα κλεισετε τελειως?Μάλλον όχι γιατι το 0 λειτουργεί και σαν το Auto στα μη έχοντα led
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με το θέμα στα φώτα που λέτε απο χθές, οι Χ1 με LED έχουν άλλο διακόπτη φώτων απο τις άλλες με αλογόνου? Εμένα έχει αριστερά απο το 0 τη θέση για τα αυτόματα φώτα...
Σε όσα έχουν led ο διακόπτης έχει αριστερά του 0 μια ακόμα θέση, όπου εκεί λειτουργούν τα αυτόματα φώτα!
+1
Δηλ στα δικα σας δεν μπορειται να τα κλεισετε τελειως?
Μπορούμε. Το βάζεις στο 0 και κλείνουν. Τότε δεν είναι αυτόματα. Μένουν όμως αναμμένα τα DRL led στα στεφάνια των φαναριών. Για αυτόματα μόνο 1 θέση υπάρχει, αυτή αριστερά του 0. Όλες οι υπόλοιπες είναι οι κλασσικές λειτουργίες που όλοι ξέρουμε.
Επίσης κάποιοι έχουν και τη ρύθμιση στο λεβιέ των φλάς, που πατώντας το κουμπί έχεις αυτόματους προβολείς που στρίβουν και δεν στραβώνουν τους απέναντι οδηγούς... -
ρε παιδια τι σας πειραζουν τα αναμμενα φωτα θεσης?
Εκτος του οτι ειναι υποχρεωτικα, εκτος του οτι ειναι πιο ομορφο το αμαξι ετσι, ειναι πιο ασφαλες αφου φαινεσαι καλυτερα και μπορουν να υπολογισουν πιο ευκολα την ταχυτητα σου οι μπροστα και οι απεναντι. (γι'αυτο ειναι και υποχρεωτικα)Αν μιλαμε για led χαλανε δυσκολα και αν μιλαμε για αλογονου μιλαμε για ενα κοστος 2-3Ε το λαμπακι καθε 3-4χρονια.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μάλλον όχι γιατι το 0 λειτουργεί και σαν το Auto στα μη έχοντα led
Τελικά κάνω κωλοτούμπα σε κάτι που έγραψα πρίν , για το οτι δηλαδή είναι αυτόματα μόνο αριστερά απο το 0...
Η αλήθεια είναι οτι μόλις πριν λίγο οδηγόντας το εντόπισα. Οπότε ο Στέφανος έχει δίκιο. Ακόμα και στο 0 είναι αυτόματα...και στα έχοντα Led! -
Τα εχει κανει λιγο μουτι σε αυτο η BMW γιατι αλλάζει διακόπτη και μπερδεύει λειτουργίες χωρις λογο και γιατι σε τέτοιο αμάξι δεν δίνει αυτόματη λειτουργία προβολέων όπως εχει ακομα και το Yaris, παρά μονο αν πάρεις αξεσουαρ που κοστίζει κανω απο 1300 ευρώ !!!
Είπαμε να θες να πουλήσεις έξτρα πράγματα αλλα καποια στερούνται λογικής !!Btw φίλε Βασίλη πρέπει να με παραδεχθείς ομως ! 1 μήνα εχω που ασχολούμαι με το αμάξι και εχω βρει ενα σωρο πράγματα ...
-
Τι αυτοματο? Αυτο που ριχνει τα μεγαλα φωτα αν ερχεται αμαξι απο απεναντι? Δεν ειμαι σιγουρος αν το εχει και το δικο μου γιατι εχω τα απλα ΛΕΔ. Παντως σε ταξιδι εγω αλλαζα απο μεγαλα σε πορειας αλλα δεν ξερω αν ειχε μονο του.
Edit: προφανως δεν το εχει γιατι χρειαζεσαι καμερα.
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... obeam.html
Εισαι σιγουρος οτι το Γιαρις εχει κατι τετοιο?
-
Ναι, στο Yaris ειναι μέρος του TSS και το ειχε και το QQ στην έκδοση με το safety pack που είχα. Εχει και κουμπάκι ενεργοποιήσης. Σε αμφότερα τα αμάξια ηταν σούπερ χρήσιμο γιατι και τα δυο έχουν αδύναμα φώτα και σε επαρχιακό δρόμο πας μονο με προβολείς συνεχώς ανοικτους και το σύστημα αυτο σε γλυτωνει απο το να παίζεις συνέχεια με το μοχλό.
Προφανώς για να λειτουργήσει το σύστημα αυτο θέλει κάμερα, η οποία ομως στην Χ1 υπαρχει ως στάνταρ εξοπλισμός (μέρος του active guard με το emergency braking system) και για την αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας που επίσης εχει η Χ1.
Ο λόγος που δεν το δίνουνε ειναι καθαρά οικονομικός για να παρεις τα led, όπου πρακτικά δεν το χρειάζεσαι γιατι φωτίζουν πολυ καλα και σπάνια καταφεύγεις στους προβολείς (στο test drive που τα δοκίμασα έγινε η νύχτα μερα)
Το μονο καλο ειναι οτι ακομα και τα απλα αλογόνου της Χ1 ειναι πολυ καλα και δυνατά και δεν εχει το πρόβλημα που εχεις με τα αλλα. Γενικα ειναι αλλη αισθηση τα φώτα της, μεχρι και αυτόματο calibration κάνουν οταν ανάβουν πρώτη φορα λες και εχεις xenon -
Ο Στέφανος μάλλον εννοεί το να ανάβουν και να σβήνουν αυτόματα, όχι να αλλάζει η σκάλα από μεσαία σε μεγάλη.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ο Στέφανος μάλλον εννοεί το να ανάβουν και να σβήνουν αυτόματα, όχι να αλλάζει η σκάλα από μεσαία σε μεγάλη.Βιάζεσαι βρε .....
Για την αλλαγή απο μεσαία σε μεγάλα μιλάω ανάλογα με τις συνθήκες φωτεινότητας του δρομου και το αν έρχεται απο απεναντι αμάξι.
Στο QQ υπαρχει στην έκδοση acenta premium και στην tekna ενω στα TOYOTA ειναι μέρος του ΤSS -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ναι, στο Yaris ειναι μέρος του TSS και το ειχε και το QQ στην έκδοση με το safety pack που είχα. Εχει και κουμπάκι ενεργοποιήσης. Σε αμφότερα τα αμάξια ηταν σούπερ χρήσιμο γιατι και τα δυο έχουν αδύναμα φώτα και σε επαρχιακό δρόμο πας μονο με προβολείς συνεχώς ανοικτους και το σύστημα αυτο σε γλυτωνει απο το να παίζεις συνέχεια με το μοχλό.
Προφανώς για να λειτουργήσει το σύστημα αυτο θέλει κάμερα, η οποία ομως στην Χ1 υπαρχει ως στάνταρ εξοπλισμός (μέρος του active guard με το emergency braking system) και για την αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας που επίσης εχει η Χ1.
Ο λόγος που δεν το δίνουνε ειναι καθαρά οικονομικός για να παρεις τα led, όπου πρακτικά δεν το χρειάζεσαι γιατι φωτίζουν πολυ καλα και σπάνια καταφεύγεις στους προβολείς (στο test drive που τα δοκίμασα έγινε η νύχτα μερα)
Το μονο καλο ειναι οτι ακομα και τα απλα αλογόνου της Χ1 ειναι πολυ καλα και δυνατά και δεν εχει το πρόβλημα που εχεις με τα αλλα. Γενικα ειναι αλλη αισθηση τα φώτα της, μεχρι και αυτόματο calibration κάνουν οταν ανάβουν πρώτη φορα λες και εχεις xenonΩραια που εχετε καμερα. Διαβαζει και τα ορια?
ΥΓ δεν καταλαβαινω την γκρινια για τον εξοπλισμο της Χ1. εγω βλεπω οτι εχει αρκετα καλουδια. Μονο τα φωτα θα χρειαζονταν που τωρα τα εχουν στο πακετο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ωραια που εχετε καμερα. Διαβαζει και τα ορια?
ΥΓ δεν καταλαβαινω την γκρινια για τον εξοπλισμο της Χ1. εγω βλεπω οτι εχει αρκετα καλουδια. Μονο τα φωτα θα χρειαζονταν που τωρα τα εχουν στο πακετο.
Ναι διαβάζει και τα όρια και στα δειχνει στο καντράν αν το επιλέξεις.
Για τον εξοπλισμο συμφωνώ, δεν λείπει κατι σημαντικό.
Απλα ειναι τόσες οι επιλογές στα έξτρα που τα θες ολα!!Ειδικά τα adaptive led ειναι αριστα και ειναι κρίμα που δεν τα δίνει έστω retrofit γιατι και 1500 να τα εδινε θα άξιζαν ειδικά αν προσθέτοντας τα στην άγορα τα χρεώνεσαι σχεδον τα δίπλα λεφτα με το φόρο.
Το οτι τα δίνει πλέον στάνταρ στην xline (μαζί με την ηλεκτρική πορτα του πορτ μπαγκαζ όπου τη δίνει και στην advantage) δεν λέει κατι γιατι λόγω κόστους περνάς κατώφλι και αντι για 2000 ευρώ επιπλέον για το πακέτο πας 5000 επιπλέον με τον έξτρα φόρο -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ο Στέφανος μάλλον εννοεί το να ανάβουν και να σβήνουν αυτόματα, όχι να αλλάζει η σκάλα από μεσαία σε μεγάλη.
Βιάζεσαι βρε .....
Για την αλλαγή απο μεσαία σε μεγάλα μιλάω ανάλογα με τις συνθήκες φωτεινότητας του δρομου και το αν έρχεται απο απεναντι αμάξι.
Στο QQ υπαρχει στην έκδοση acenta premium και στην tekna ενω στα TOYOTA ειναι μέρος του ΤSSΓια το QQ το ήξερα, απλά δεν το περίμενα να το έχει το Yaris. Μπράβο στην Toyota (που παρόλα αυτά για δεύτερη φορά σε έχασε από πελάτη της)!
-
Η τογιοτα δινει πλέον σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της το TSS.
Ενα τογιοτα πάντα θα το έχω!! -
Τελικά το αμάξι έχει εξοπλισμό που δεν τον γράφει πουθενά !
Μετά από 80 περίπου λεπτά οδήγησης ξάφνου πετιέται μήνυμα αν θα ήθελα να κάνω μια στάση και ένα μεγάλο φλυτζάνι καφέ. Αυτόματο fatigue detection ? Δεν θυμάμαι να ρύθμισα κάποιο διάστημα για την εμφάνιση του μηνύματος όπως έκανα στο qq, ενώ έχω οδηγήσει και περισσότερο χρόνο συνεχόμενο. Εδώ το έβγαλε απευθείας μόνο του καταλαβαίνοντας ίσως από τον τρόπο οδήγησης ( είχα ήδη βγει σε επαρχιακό και πήγαινα λίγο χαλαρά ενώ όντως πεινούσα κιόλας!) -
Σε επόμενη αναβάθμιση του συστήματος θα βγάζει αυτό
BMW X1 2016