-
Έχει χτυπήσει φλέβα χρυσού η BMW με την Χ1 στους οικογενειάρχες 40άρηδες που θέλουν να πάρουν καινούργιο αυτοκίνητο. Τα έχει όλα πρακτικότητα και χώρους για ειναι ήσυχη η κυρά, κύρος και καταξιώση για τον κύριο και είναι και καλό παιχνίδι ώστε να διασκεδάζεις όταν πρέπει να μεταφέρεις την οικογένεια.
Η μόνη παραφωνία είναι ο τρικύλινδρος κινητήρας . Σε κάποια άλλη χώρα θα αγοράζαμε το 2.0i με το 8άρι αυτόματο και θα τα είχαμε όλα. Εδώ παίζουμε σκάκι πως δεν θα απαξιωθούν τα χρήματα που θα δώσουμε για ένα καλό αυτοκίνητο.
Δυο φορες έφτασα στο να κλείσω τηλεφωνικά στον Σφακιανάκη μια 18i xLine με πανοραμική οροφή και travel πακέτο + εξωτερικούς καθρέπτες. Στα 33500 με το κλειδι στο χέρι δεν ήταν υπερβολική τιμή, ήταν ελκυστικότερη από τα 37000 που είχε κανονικά.
Τα vfg πρέπει να τα αγοράζεις χωρίς πολύ σκέψη. ¨Οσο πιο πολύ σκέπτεσαι τόσο πηγαίνει η σκέψη στο vfm και το απορρίπτεις. Γιαπωνέζος δεν ειναι η bmw αλλά έαν δεν αλητεύσεις και στα σαράντα σου, τότε πότε θα αλητεύσεις.
-
Το να περιμένεις τα νέα πακέτα που θα είναι εξαρχής ακριβότερα και χωρίς την έκπτωση του ξεστοκαρισματος μάλλον οδηγεί την τιμή σε παντελώς απαράδεκτο όριο
Συμφωνώ, ή θα το πάρω τώρα ή αλλιώς πάμε σε άλλες επιλογές. Οι τιμές για νέες παραγγελίες και χωρίς την προσφορά ανεβαίνουν πολύ.
-
Πότε την είχες πάρει την προσφορά αυτή; πρακτικά εννοείς xline πακέτο (η advantage εμπεριέχεται στην xline) αυτόματο ή manual;
Στο όλο υπόλοιπο σκεπτικό έχεις πολύ δίκιο. Σχεδόν απόλυτο....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πότε την είχες πάρει την προσφορά αυτή; πρακτικά εννοείς xline πακέτο (η advantage εμπεριέχεται στην xline) αυτόματο ή manual;Στο όλο υπόλοιπο σκεπτικό έχεις πολύ δίκιο. Σχεδόν απόλυτο....
Τα συρόμενα καθίσματα και τις ράγες οροφής περιλαμβάνονται στο travel πακέτο και είναι επιπλεον του xline (sic εκ παραδρομής το travel πακέτο το έγραψα advantage)
-
Πότε την είχες πάρει την προσφορά αυτή; πρακτικά εννοείς xline πακέτο (η advantage εμπεριέχεται στην xline) αυτόματο ή manual;
Δεν ξέρω τι γίνεται με την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Μήπως οι κάτοχοι μπορούν να μας διαφωτίσουν.
Βγάζει βλάβες το αυτοκίνητο ή θεωρείται γενικά αξιόπιστο? -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Πότε την είχες πάρει την προσφορά αυτή; πρακτικά εννοείς xline πακέτο (η advantage εμπεριέχεται στην xline) αυτόματο ή manual;
Στο όλο υπόλοιπο σκεπτικό έχεις πολύ δίκιο. Σχεδόν απόλυτο....
Τα συρόμενα καθίσματα και τις ράγες οροφής περιλαμβάνονται στο travel πακέτο και είναι επιπλεον του xline (sic εκ παραδρομής το travel πακέτο το έγραψα advantage)
Manual.
Εγω τελικά δεν αλήτευσα Εμεινα πιστός στην Ιαπωνέζικη παράδοση.
έαν αγοράζα σήμερα 2/2017 θα έπαιρνα το 9AT στο Honda, η τετρακίνηση δεν μου έχει λήψει το 9άρι όμως θα το ήθελα.
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Το να περιμένεις τα νέα πακέτα που θα είναι εξαρχής ακριβότερα και χωρίς την έκπτωση του ξεστοκαρισματος μάλλον οδηγεί την τιμή σε παντελώς απαράδεκτο όριο
Συμφωνώ, ή θα το πάρω τώρα ή αλλιώς πάμε σε άλλες επιλογές. Οι τιμές για νέες παραγγελίες και χωρίς την προσφορά ανεβαίνουν πολύ.
Ίδιο δίλημμα.
Όταν το θέμα το βλέπεις με την καυλα πας με τα μπουνιά.
Όταν το σκέφτομαι ψυχρά λογικά λέω όχι γιατί από τη μία είναι γυμνά και από την άλλη έχουν και τον τρικυλινδρο, που πέραν των άλλων μπορεί να θεωρηθεί ότι σου σκίζει τη 'μούρη'.
Η ιστορία με το θόρυβο στις υψηλές στροφές εμένα λειτούργησε σαν το αντικουκουσρο στρατό.
'έπεσε' το εργαλείο και ξεκίνησε η σκέψη με το κανονικό μυαλό. -
Παιδιά η άποψη και συμβουλή μου είναι η εξής:
Πάρτε άυριο σβάρνα Σπανό και Σφακιανάκη για να βρείτε το πιο κατάλληλο πακέτο σε ετοιμοπαράδοτη.
Λέγοντας κατάλληλο εννοώ αυτό που σας καλύπτει. Να βρείτε το 100% που θέλετε ΔΕΝ θα το βρείτε. Και άν το βρείτε θα είναι ακριβό για το μπάτζετ σας. Οπότε καταλήγετε σε 1 συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τότε χωρίς πολλή φιλοσοφία και πολύ λιβάνισμα ή το κλείνετε και ξεμπερδεύετε, ή το ξεχνάτε και πάτε σε υποκατάστατο.
Επειδή κάποτε είχα αποκλείσει 1 περίπτωση σε τέτοιο στύλ, πήρα το ''υποκατάστατο'' και ΠΟΤΕ δεν το χώνεψα! Πάντα ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω αλλα είχα κάνει την παπαριά! Θα σας τρώει.
Καλύτερη τιμή απο αυτή ΣΗΜΕΡΑ δεν πιστεύω οτι θα ξαναβρείτε. Μέσω γνωριμίας σε εταιρία leasing ξέρω οτι όποιο
Χ1 δεν πουληθεί τώρα, θα αγοραστεί στις 30/3/17 απο την εταιρία αυτή, για λόγους πολλούς και διάφορους. Μην περιμένετε οτι η BMW θα πεινάσει και θα τα δώσει φθηνότερα μετά το Μάρτη!
Οπότε καταλήγοντας λέω , κοιμηθείτε απόψε σκεφτόμενοι οτι στο γκαράζ έχετε τη Χ1 και οτι αύριο πρωί θα την πάτε βόλτα. Άν δεν ενθουσιαστείτε, μήν την αγοράσετε. Επειδή όμως πιστεύω οτι θα γουστάρετε τη σκέψη αυτή, πάρτε την.
Δέν είναι σπίτι... Αμάξι είναι. Και είναι κ πολύ καλό. Με τα σύν κ πλήν του. Τέλειο αμάξι δεν υπάρχει! -
Μια αλλη ιδεα ειναι να πατε μετα απο ενα μηνα και πριν το τελος του Μαρτιου και αν υπαρχουν ακομα αμαξια να κανετε μια χαμηλοτερη προσφορα. Δεν ξερω αν πιασει αλλα αν δεν καιγεσται μπορειτε να το δοκιμασετε. Παντως αν δεν αλλαξουν οι φοροι θα υπαρξουν και αλλες προσφορες στο μελλον οπως υπηρξαν και στο παρελθον.
-
Παιδιά η άποψη και συμβουλή μου είναι η εξής:
Πάρτε άυριο σβάρνα Σπανό και Σφακιανάκη για να βρείτε το πιο κατάλληλο πακέτο σε ετοιμοπαράδοτη.
Λέγοντας κατάλληλο εννοώ αυτό που σας καλύπτει. Να βρείτε το 100% που θέλετε ΔΕΝ θα το βρείτε. Και άν το βρείτε θα είναι ακριβό για το μπάτζετ σας. Οπότε καταλήγετε σε 1 συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τότε χωρίς πολλή φιλοσοφία και πολύ λιβάνισμα ή το κλείνετε και ξεμπερδεύετε, ή το ξεχνάτε και πάτε σε υποκατάστατο.
Επειδή κάποτε είχα αποκλείσει 1 περίπτωση σε τέτοιο στύλ, πήρα το ''υποκατάστατο'' και ΠΟΤΕ δεν το χώνεψα! Πάντα ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω αλλα είχα κάνει την παπαριά! Θα σας τρώει.
Καλύτερη τιμή απο αυτή ΣΗΜΕΡΑ δεν πιστεύω οτι θα ξαναβρείτε. Μέσω γνωριμίας σε εταιρία leasing ξέρω οτι όποιο
Χ1 δεν πουληθεί τώρα, θα αγοραστεί στις 30/3/17 απο την εταιρία αυτή, για λόγους πολλούς και διάφορους. Μην περιμένετε οτι η BMW θα πεινάσει και θα τα δώσει φθηνότερα μετά το Μάρτη!
Οπότε καταλήγοντας λέω , κοιμηθείτε απόψε σκεφτόμενοι οτι στο γκαράζ έχετε τη Χ1 και οτι αύριο πρωί θα την πάτε βόλτα. Άν δεν ενθουσιαστείτε, μήν την αγοράσετε. Επειδή όμως πιστεύω οτι θα γουστάρετε τη σκέψη αυτή, πάρτε την.
Δέν είναι σπίτι... Αμάξι είναι. Και είναι κ πολύ καλό. Με τα σύν κ πλήν του. Τέλειο αμάξι δεν υπάρχει!Σωστός ο Βασίλης!
Εσύ που την έχεις, τι λες για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου?
Έχει βγάλει καμία σοβαρή βλάβη? Από τους άλλους ιδιοκτήτες τι ακούς? -
Μπράβο ρε Βασίλη!
Τα λες ωραία τα εξηγείς όμορφα.
Απλα να ξεκαθαρίσω ότι τα πακέτα είναι λίγα και λίγο πολύ τα ίδια.
Με το φίλο που το ψάξαμε βρήκαμε πολύ λίγα κομμάτια σε αυτόματο (από 3-4 καθένας από τους εμπόρους που λες) άρα οι επιλογές είναι ελάχιστες ειδικά αν έχεις και μερικά ακόμα βασικά κριτήρια, όπως λ.χ εγώ που απέκλεισα εξαρχής το μαύρο.Επίσης κάποια έχουν ήδη καπαρώθει από leasing. 2 λευκά είχε ο Σφακιανακης καπαρωμενα και κανένα δεν ελευθερώθηκε που ρωτήσαμε..
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μια αλλη ιδεα ειναι να πατε μετα απο ενα μηνα και πριν το τελος του Μαρτιου και αν υπαρχουν ακομα αμαξια να κανετε μια χαμηλοτερη προσφορα. Δεν ξερω αν πιασει αλλα αν δεν καιγεσται μπορειτε να το δοκιμασετε. Παντως αν δεν αλλαξουν οι φοροι θα υπαρξουν και αλλες προσφορες στο μελλον οπως υπηρξαν και στο παρελθον.Υπάρχουν ακόμα κάποια πινακίδωμενα αλλά τώρα όσο τρέχει η προσφορά δεν συμφέρει τον έμπορο να τα δώσει.
Μου είχαν πει στο σπανο για λευκό advantage αυτόματο με Led και πίσω καθίσματα με πινακίδα 12/2016 στα 32000 αλλά όταν με 33500 πας σε xline δεν νομίζω να συμφέρει.... -
Καλησπέρα στην παρέα.
Να ρωτήσω κάτι , μια και βλέπω και μιλάτε για ταμπλώ πχ. και άλλα χαρακτηριστικά .
Μόνο εμένα μου φαίνεται ο πίνακας οργάνων ότι κρύβεται από το τιμόνι (ιδιαίτερα το κάτω μέρος του πίνακα) ; -
Ο χρήστης macron έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα.
Να ρωτήσω κάτι , μια και βλέπω και μιλάτε για ταμπλώ πχ. και άλλα χαρακτηριστικά .
Μόνο εμένα μου φαίνεται ο πίνακας οργάνων ότι κρύβεται από το τιμόνι (ιδιαίτερα το κάτω μέρος του πίνακα) ;Αναλόγως με τη θέση του τιμονιού, όντως μπορει να γινεται αυτο.
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Παιδιά η άποψη και συμβουλή μου είναι η εξής:
Πάρτε άυριο σβάρνα Σπανό και Σφακιανάκη για να βρείτε το πιο κατάλληλο πακέτο σε ετοιμοπαράδοτη.
Λέγοντας κατάλληλο εννοώ αυτό που σας καλύπτει. Να βρείτε το 100% που θέλετε ΔΕΝ θα το βρείτε. Και άν το βρείτε θα είναι ακριβό για το μπάτζετ σας. Οπότε καταλήγετε σε 1 συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τότε χωρίς πολλή φιλοσοφία και πολύ λιβάνισμα ή το κλείνετε και ξεμπερδεύετε, ή το ξεχνάτε και πάτε σε υποκατάστατο.
Επειδή κάποτε είχα αποκλείσει 1 περίπτωση σε τέτοιο στύλ, πήρα το ''υποκατάστατο'' και ΠΟΤΕ δεν το χώνεψα! Πάντα ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω αλλα είχα κάνει την παπαριά! Θα σας τρώει.
Καλύτερη τιμή απο αυτή ΣΗΜΕΡΑ δεν πιστεύω οτι θα ξαναβρείτε. Μέσω γνωριμίας σε εταιρία leasing ξέρω οτι όποιο
Χ1 δεν πουληθεί τώρα, θα αγοραστεί στις 30/3/17 απο την εταιρία αυτή, για λόγους πολλούς και διάφορους. Μην περιμένετε οτι η BMW θα πεινάσει και θα τα δώσει φθηνότερα μετά το Μάρτη!
Οπότε καταλήγοντας λέω , κοιμηθείτε απόψε σκεφτόμενοι οτι στο γκαράζ έχετε τη Χ1 και οτι αύριο πρωί θα την πάτε βόλτα. Άν δεν ενθουσιαστείτε, μήν την αγοράσετε. Επειδή όμως πιστεύω οτι θα γουστάρετε τη σκέψη αυτή, πάρτε την.
Δέν είναι σπίτι... Αμάξι είναι. Και είναι κ πολύ καλό. Με τα σύν κ πλήν του. Τέλειο αμάξι δεν υπάρχει!Σωστός ο Βασίλης!
Εσύ που την έχεις, τι λες για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου?
Έχει βγάλει καμία σοβαρή βλάβη? Από τους άλλους ιδιοκτήτες τι ακούς?Για την αξιοπιστία δεν έχει ακουστεί κάτι για την Χ1 γενικότερα. Και στο google να ψάξεις ελάχιστα πράγματα θα βρεις, άρα και αυτό αποτελεί μια ένδειξη. Βέβαια, το αμάξι είναι φρέσκο ακόμη στην αγορά και χρειάζεται σίγουρα καιρός για να δούμε αν υπάρχουν 'παιδικές ασθένειες'. Από την άλλη, όπως και να το κάνουμε bmw είναι...δεν είναι ιαπωνικό...Η 'προϊστορία' δείχνει ότι γενικά η εταιρία έχει βγάλει κουσούρια στο παρελθόν και εγώ θα έλεγα ότι ο υποψήφιος αγοραστής καλύτερα να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του - και οικονομικά εννοώ - ότι υπάρχει περίπτωση να...Άρα, καβάντζα...
Φυσικά αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το αμάξι θα βγάλει οπωσδήποτε πρόβλημα...Με την bmw 'αγοράζεις' ΚΑΙ άλλα πράγματα...Θα δώσω ένα παράδειγμα: Χθες έκανα για άλλη μια φορά (από τις χιλιάδες...) τη διαδρομή Ιωάννινα - Καλπάκι με ηλιόλουστη μέρα, είχαμε και αργία στα Γιάννενα και έφυγα νωρίτερα. Δεν άνοιξα ραδιόφωνο ούτε έβαλα μουσική γιατί ήθελα να απολαύσω τη διαδρομή και την οδήγηση. Μπήκα στον νέο περιφερειακό δρόμο από το Πέραμα σε τέλειο οδόστρωμα (εκεί) και απόλαυσα την υπέροχη κύλιση του αμαξιού που ήταν λες και πάταγε σε χαλί. Στις στροφές το κράτημα είναι εξαιρετικό και δεν χρειαζόταν να πατήσω φρένο καθόλου, ενώ πήγαινα με 120-130 χλμ και με ελάχιστες στροφές λόγω diesel. Λίγο ανοιχτό το παράθυρο του συνοδηγού, ο κινητήρας ίσα που ακούγεται...ουσιαστικά με 2000 στροφές και κάτω. Μετά βγήκα στον παλιό δρόμο όπου πλέον υπήρχε περισσότερη κίνηση. Όσες φορές βρήκα 3-4 αμάξια - σε πιο αργούς ρυθμούς - και σε μια δυο περιπτώσεις και σε έντονη ανηφόρα το αμάξι σε αποζημιώνει 100% με ένα βύθισμα του ποδιού στο γκάζι. Η προσπέραση γίνεται παιχνίδι, η επιτάχυνση απολαυστική, το κράτημα τέλειο και δεν κολλάς πουθενά...Σε κάποιες μεγάλες ευθείες για ξεμπούκωμα 'έδωσα' λίγο παραπάνω:Τα 180-190 χλμ έρχονται χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να ζοριστεί το αμάξι....Έφτασα στο μάθημα με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη...Άλλη μια υπέροχη βόλτα με το Χ1....
ΥΓ: Σκέψη που μόλις μου ήρθε: Σκέψου να πάρει ο Στέφανος την Χ1, να μην του βγει όπως τη θέλει και να ψέλνει και εδώ μέσα για άλλα 4-5 χρόνια! Στέφανε, πάρε ένα toyota αγόρι μου!!!
-
Να διευκρινίσουμε για οσους δεν έχουν παρακολουθήσει τα προηγούμενα οτι ο The_Emperor εχει τη δίλιτρη diesel με το 8αρι αυτόματο και τα 190 άλογα που ειναι και η ιδανική επιλογή για το αμάξι, αλλα οι υπόλοιποι δυστυχως πέφτουμε θύματα των φόρων και των τελών.
Βασίλη το rav θα το έπαιρνα σιγουρα αν δεν ηταν ατμοσφαιρικό δίλιτρο βενζίνης (τέλη και φόροι στο θεό) και αν δεν ηταν τόσο ογκώδες, μονο και μονο για το piece of mind.
Αλλα δυστυχως τα παραπάνω το αποκλείουν.Το μονο reassuring για την X1 ειναι ακριβώς αυτο που λες, οτι δηλαδή δεν εχει εδώ και 1,5 σχεδόν χρονο που ειναι σε κυκλοφορία (και 3 χρονια που κυκλοφορεί και ο κινητήρας) τίποτα απο προβλήματα.
Στο qq απο την αλλη ηδη στο χρονο που ειχε κυκλοφορήσει οταν το πήρα είχαν γραφτεί πολλα για οσα τελικά με ενόχλησαν και ηδη είχαν απο τότε υπάρξει άνθρωποι που τα είχαν πουλήσει στο χρονο. Τα ίδια και για προηγούμενο μοντέλο. Απλα είχα υπό εκτιμήσει οσα διάβαζα και όντας ακομα στη νιρβάνα Τογιότα δεν έδωσα τη δέουσα σημασία με αποτέλεσμα να στεναχωρηθώ με την τότε επιλογή.
Αλλωστε οσο και να ακούγομαι εγω ο γκρινιάρης, αποδείχθηκε απο τη συζήτηση τόσο εδώ οσο και στα ειδικά φορα (εχω κανει διατριβή στο qq) οτι αυτά που ενοχλούσαν εμένα δεν ηταν μονο για εμένα ενόχληση ουτε τα είχα βιώσει μονο εγω. Περισσοτερο γενικός κανόνας ηταν παρά προσωπικές ιδιοτροπίες.
Η μόνη δικη μου ιδιοτροπία που με χαλούσε ηταν το χρωμα που είχα κανει τότε πολυ λάθος επιλογή με το μαύρο γιατι ειμαι πολυ ψειρας και ψυχαναγκαστικος για να αντέξω τις ιδιαιτερότητες του. Για τα υπόλοιπα για αυτοκίνητο και δίκτυο εχω νομίζω δικαιωθεί, αςχετα που εγω δεν είχα την υπομονή να τα ανεχτώ (γι αυτο αλλωστε και πούλησα τελικά) -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Να διευκρινίσουμε για οσους δεν έχουν παρακολουθήσει τα προηγούμενα οτι ο The_Emperor εχει τη δίλιτρη diesel με το 8αρι αυτόματο και τα 190 άλογα που ειναι και η ιδανική επιλογή για το αμάξι, αλλα οι υπόλοιποι δυστυχως πέφτουμε θύματα των φόρων και των τελών.
Βασίλη το rav θα το έπαιρνα σιγουρα αν δεν ηταν ατμοσφαιρικό δίλιτρο βενζίνης (τέλη και φόροι στο θεό) και αν δεν ηταν τόσο ογκώδες, μονο και μονο για το piece of mind.
Αλλα δυστυχως τα παραπάνω το αποκλείουν.Το μονο reassuring για την X1 ειναι ακριβώς αυτο που λες, οτι δηλαδή δεν εχει εδώ και 1,5 σχεδόν χρονο που ειναι σε κυκλοφορία (και 3 χρονια που κυκλοφορεί και ο κινητήρας) τίποτα απο προβλήματα.
Στο qq απο την αλλη ηδη στο χρονο που ειχε κυκλοφορήσει οταν το πήρα είχαν γραφτεί πολλα για οσα τελικά με ενόχλησαν και ηδη είχαν απο τότε υπάρξει άνθρωποι που τα είχαν πουλήσει στο χρονο. Τα ίδια και για προηγούμενο μοντέλο. Απλα είχα υπό εκτιμήσει οσα διάβαζα και όντας ακομα στη νιρβάνα Τογιότα δεν έδωσα τη δέουσα σημασία με αποτέλεσμα να στεναχωρηθώ με την τότε επιλογή.Πλάκα έκανα προφανώς Στέφανε!
Θα πάρεις αυτό που σου αρέσει εννοείται...Πάντως με τη χρήση που κάνεις εσύ και με την προσοχή που έχεις στο αμάξι νομίζω ότι και ο 3κύλινδρος κουτί θα σου έρθει...και μια χαρά θα είναι...
-
Παρεπιπτόντως...δείτε και αυτό...
http://www.enikonomia.gr/auto/141267,fo ... lazei.htmlαν και έχουμε που τα ακούμε εδώ και χρόνια τα ίδια...όσοι ετοιμάζεστε για αυτοκίνητο...Υπάρχει περίπτωση από αλλού να το περιμένετε και από αλλού να σας έρθει...
Βέβαια, με την ρευστή πολιτική κατάσταση στη χώρα εγώ αμφιβάλλω ότι θα έχουμε ίδια κυβέρνηση μέχρι να βγει η χρονιά, αλλά και πάλι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα το εφαρμόσει ο γουρλομάτης...
-
Τι σχεση εχει το παραπανω ποστ με το Χ1??
Πολλες μπαρουφες γραφονται και δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να αναπαραγονται.
Δεν μπορουν να φορολογησουν κατι στα αμαξια ακομα αν δεν υπαρχει στην αδεια κυκλοφοριας. Οταν φτιαχτει το περουσιολογιο ισως να μπορεσουν να κανουν κατι τοτε.
-
Ο Στέφανος προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποφύγει την υπερφορολόγηση και δεν παίρνει π.χ. 2λιτρο για αυτόν τον λόγο. Επίσης, πούλησε το RAV του για τον ίδιο λόγο. Τώρα ετοιμάζεται να δώσει πάνω από 30k για αυτοκίνητο και εάν εφαρμοστεί η παραπάνω πολιτική πιθανότατα θα βρεθεί να πληρώνει όσα θα πλήρωνε τώρα με 2λιτρο. Τέλος, είναι δεδομένος ο στόχος αύξησης των εσόδων του κράτους από τα αυτοκίνητα. Στο Ε1 υπάρχει το τεκμήριο του αυτοκινήτου, ενώ με την αγορά γράφεται και το ποσό αγοράς. Επίσης η αξία αναγράφεται στην ασφάλεια. Να γράψω και άλλα;
BMW X1 2016