Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα σύγχρονα λεπτόρευστα λιπαντικά νεφοποιούνται στον στροφαλοθάλαμο ευκολότερα από τα παλαιότερα παχύρευστα...
Άντε πάλι η ίδια ιστορία. Τα λιπαντικά δεν είναι απλά ένα ιξώδες, να λες ότι το πιο παχύρευστο είναι καλύτερο... και το 10W60 το καλυτερότερο.
Τα μοντέρνα λιπαντικά έχουν προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτουν. Ειδικά η Dexos 2προδιαγραφή (που έχει το εν λόγω Castrol) έχει τεστ για το aeration και το λιπαντικό πρέπει να είναι καλύτερο από ένα λιπαντικό αναφοράς.
Οπότε και είναι πιο λεπτόρευστα και έχουν καλύτερη συμπεριφορά, μεταξύ άλλων και στο aeration.
Είναι σαν να συγκρίνεις ένα μοτέρ του 90 και ένα του 2000, και να λες ότι το μοτέρ του 90 καίει περισσότερο, άρα έχει και περισσότερα άλογα.
Απλά δεν γίνεται να συγκρίνεις με τέτοιο απλοικό τρόπο λιπαντικά διαφορετικής τεχνολογίας...και δεν χρειάζεται! Το νεότερο είναι καλύτερο, απλά.
edit: Επίσης να πω ότι το τεστ για το aeration γίνεται και με φρέσκο λιπαντικό, αλλά και με παλαιωμένο. Όπου το παλαιωμένο λάδι οφείλει να μην είναι πολύ χειρότερο από το φρέσκο λάδι αναφοράς.