-
Για την αγγελία , η ερώτηση είναι που τα βρήκε τα 250 αλόγατα ο 2.7 ?
Το αμάξι μάλλον εισαγωγής είναι . Γενικά δεν μου αρέσουν στα αμάξια τα 'φωναχτά' εσωτερικά και το μπεζ σχεδόν άσπρο δέρμα , δεν το κολακεύει το αμάξι .
Μια τιμή γύρω στα 10 θα ήταν καλή πάντως , αφού δεν έχει φόρο πολυτελείας και τα τέλη είναι γύρω στα 900 .
-
(Ευλογες) ερωτήσεις που ομως μόνο εικασίες μπορούν εδώ να δημιουργήσουν μεταξύ μας.
Τα 250ps (από τα αρχικά 150kw ή 208 ps) μπορεί να έχουν προκύψει από κάποιο... προγραμμα.Πάντως ο 2.7 ήταν ο Κινητήρας που πμ μοιράζονταν η C6 με την Τζάγκουαρ και φημιζόταν για την πολύ καλή κι ήρεμη λειτουργία του...
Σχετικά με την τιμή αναφερθηκα πιο πάνω.
Άντε να δούμε ομως μηπως στο μέλλον βγει και κανενα 3λιτρο προς πώληση...Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Οχι ο κινητήρας που μοιράζονταν με την Φόρντ και την Τζάγκουαρ ήταν ο επόμενος ο 3.0 με 240 άλογα και 450 ροπή στην c6 c5 όχι περισσότερη ροπή γιατί δεν βγαίνει με μπροστινή κίνηση .
-
Έχω μείνει με την εντύπωση πως και ο 2.7 ήταν με την Τζάγκουαρ, καθότι ήταν για την Τζάγκουαρ ο πρώτος ντίζελ κινητήρας που τοποθετήθηκε σε αμάξι του segment. Θα το ψάξω και θα επανέλθω...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μια τιμή γύρω στα 10 θα ήταν καλή πάντως , αφού δεν έχει φόρο πολυτελείας και τα τέλη είναι γύρω στα 900 .
Aν είναι σε καλη κατασταση κοντα στα 20 θα είναι η τιμη της (δηλ. αν δεν θελει ακριβες επισκευες) αφου δεν εχει πια ΦΠ. Στα 10 θα ηταν αν ηθελε για μερικα χρονια ΦΠ.
Σιγουρα αυτό το αμαξι είναι για ειδικες καταστασεις...καποιος που κανει συχνα ταξίδια...άλλη χρηση δεν βλεπω.
-
ΦΠ;
Τι επισκευές θα μπορούσε να θέλει μια C6;
Επίσης κρίνω πως κανεις δεν έχει πλέον αμάξι για ειδικές καταστάσεις αλλά εχει αυτο που προσωπικά τον 'γεμίζει' και το 'αντέχει'...Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Φορο πολυτελειας. Αυτο το αμαξι θα αξιζει για καποιον που κανει καθημερινα το Αθηνα Λουτρακι για παραδειγμα. Απο κατασταση εννοω να το αγορασεις μετα απο ελεγχο και να μην χρειαστεις τιποτα για 2-3 χρονια (πχ τακακια, λαστιχα, καμμια αντλια κλπ)
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Φορο πολυτελειας. Αυτο το αμαξι θα αξιζει για καποιον που κανει καθημερινα το Αθηνα Λουτρακι για παραδειγμα. Απο κατασταση εννοω να το αγορασεις μετα απο ελεγχο και να μην χρειαστεις τιποτα για 2-3 χρονια (πχ τακακια, λαστιχα, καμμια αντλια κλπ)Το ΦΠ(-E) με μπερδεψε αρχικά! [emoji23][emoji23][emoji23]
Όσο για έλεγχο αναφέρεσαι στο μόνο προφανές! [emoji106]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ακομα θυμαμαι το τριο του Top Gear να 'ξεφτυλιζει' την αντιστοιχη 5αρα σε κατι χωματοδρομους που η υδρο C6 περνουσε σαν να κινειται σε ασφαλτο... [emoji7]Το ειχα δει το επεισοδιο και μη τα παρουσιαζεις οπως θελεις!
Ηταν σε παραλληλο χωματοδρομο με μια πιστα για ιπποδρομιες,οπου τα παλια χρονια ενα 2cv ειχε την καμερα για τα πλανα. Ηθελαν να δουν αν τα συγχρονα citroen ηταν το ιδιο στην αποροφηση κραδασμων,δηλ βαρκες!!!!! Οντως το C6 τα πηγε σχεδον οπως το 2cv. Στον αντιποδα ειχαν βαλει την 5αρα οπου φυσιολογικα ηταν αυτοκινητο..... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ακομα θυμαμαι το τριο του Top Gear να 'ξεφτυλιζει' την αντιστοιχη 5αρα σε κατι χωματοδρομους που η υδρο C6 περνουσε σαν να κινειται σε ασφαλτο... [emoji7]
Το ειχα δει το επεισοδιο και μη τα παρουσιαζεις οπως θελεις!
Ηταν σε παραλληλο χωματοδρομο με μια πιστα για ιπποδρομιες,οπου τα παλια χρονια ενα 2cv ειχε την καμερα για τα πλανα. Ηθελαν να δουν αν τα συγχρονα citroen ηταν το ιδιο στην αποροφηση κραδασμων,δηλ βαρκες!!!!! Οντως το C6 τα πηγε σχεδον οπως το 2cv. Στον αντιποδα ειχαν βαλει την 5αρα οπου φυσιολογικα ηταν αυτοκινητο.....Ο Γιαννης εχε μια ταση να θεοποιει τα Γαλλικα. Η bmw στο συγκεκριμενο νομιζω ηταν m5 κιολας
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ακομα θυμαμαι το τριο του Top Gear να 'ξεφτυλιζει' την αντιστοιχη 5αρα σε κατι χωματοδρομους που η υδρο C6 περνουσε σαν να κινειται σε ασφαλτο... [emoji7]
Το ειχα δει το επεισοδιο και μη τα παρουσιαζεις οπως θελεις!
Ηταν σε παραλληλο χωματοδρομο με μια πιστα για ιπποδρομιες,οπου τα παλια χρονια ενα 2cv ειχε την καμερα για τα πλανα. Ηθελαν να δουν αν τα συγχρονα citroen ηταν το ιδιο στην αποροφηση κραδασμων,δηλ βαρκες!!!!! Οντως το C6 τα πηγε σχεδον οπως το 2cv. Στον αντιποδα ειχαν βαλει την 5αρα οπου φυσιολογικα ηταν αυτοκινητο.....Η υδροπνευματικη αναρτηση ειναι ακριβη παντως και για αυτο καποια αμαξια κινουνται καλυτερα και πιο ανετα απο τα συνηθησμενα.
-
-
Και το BMW ΔΕΝ ήταν Μ5! [emoji41]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Και το BMW ΔΕΝ ήταν Μ5! [emoji41]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αμα ηταν M5 θα αφηναν τα δοντια τους στο τιμονι... ή θα εβρισκε κατω.. [emoji14]
-
https://m.youtube.com/watch?v=0qzuFE1AIew
Aν και ειναι ενα μικρο αποσπασμα....... -
Γι αυτο ειπα ΝΟΜΙΖΩ αν θυμαστε
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ακομα θυμαμαι το τριο του Top Gear να 'ξεφτυλιζει' την αντιστοιχη 5αρα σε κατι χωματοδρομους που η υδρο C6 περνουσε σαν να κινειται σε ασφαλτο... [emoji7]
Το ειχα δει το επεισοδιο και μη τα παρουσιαζεις οπως θελεις!
Ηταν σε παραλληλο χωματοδρομο με μια πιστα για ιπποδρομιες,οπου τα παλια χρονια ενα 2cv ειχε την καμερα για τα πλανα. Ηθελαν να δουν αν τα συγχρονα citroen ηταν το ιδιο στην αποροφηση κραδασμων,δηλ βαρκες!!!!! Οντως το C6 τα πηγε σχεδον οπως το 2cv. Στον αντιποδα ειχαν βαλει την 5αρα οπου φυσιολογικα ηταν αυτοκινητο.....Ο Γιαννης εχε μια ταση να θεοποιει τα Γαλλικα. Η bmw στο συγκεκριμενο νομιζω ηταν m5 κιολας
Βασικα ειμαι λιγο πιο αντικειμενικος απο το δικο σου κολλημα με τη VW. Και δεν θεοποιω εγω τα Γαλλικα. Η πραγματικοτητα ειναι, γι αυτο και τα περισσοτερα κλασσικα που συντηρουνται ειναι γαλλικα. Δε θεοποιησα κανενα σημερινο γαλλικο εκτος απο καποια Hot hatches της Peugeot και της Renault. Και το ξεφτυλιζει γι αυτο το εβαλα σε εισαγωγικα. Βαρκα ξεβαρκα ομως οι υδρο στριβουν πολυ καλυτερα απο στημενα αμαξια με 'σπορ' σφιχτη αναρτηση, και ουτε αυτο το βγαζω απο το μυαλο μου. Οπως λοιπον εγω ανεχομαι σε καθε ποστ να μιλατε για την VW και να φτυνετε τις υπολοιπες ετσι και εγω ειπα ενα πραγμα σε γαλλικο φορουμ. Ε δεν ειναι σε ολα καλυτεροι οι αλλοι κατασκευαστες. Υπαρχουν και τομεις που οι Γαλλοι εχουν παραδωσει σοβαρα μαθηματα και ενα απο αυτα ειναι η οδικη συμπεριφορα και το στριψιμο. Δεν ηξερα οτι επρεπε να παρω αδεια απο τους VWακηδες για να μιλησω στο γαλλικο φορουμ.
-
Γιαννακη ηρεμησε
-
Τις ειρωνιες στους συνομιληκους σου. Οταν σε καθε ποστ σου λες ποσο καλη ειναι η VW και ποσο το ενα και ποσο το αλλο δεν εχεις κανενα δικαιωμα να πεις στον οποιονδηποτε οτι εθελοτυφλει. Και αν διαφωνει καποιος απο το φορουμ μπορει να το πει.
Ουτε με ξερεις ουτε σε ξερω, αρα με ποιο δικαιωμα λες σε καποιον τριτο για το τι ειμαι και τι κανω? Δεν ειναι τυφλος ο ανθρωπος, βλεπει και αυτος τα ποστ. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ακομα θυμαμαι το τριο του Top Gear να 'ξεφτυλιζει' την αντιστοιχη 5αρα σε κατι χωματοδρομους που η υδρο C6 περνουσε σαν να κινειται σε ασφαλτο... [emoji7]
Το ειχα δει το επεισοδιο και μη τα παρουσιαζεις οπως θελεις!
Ηταν σε παραλληλο χωματοδρομο με μια πιστα για ιπποδρομιες,οπου τα παλια χρονια ενα 2cv ειχε την καμερα για τα πλανα. Ηθελαν να δουν αν τα συγχρονα citroen ηταν το ιδιο στην αποροφηση κραδασμων,δηλ βαρκες!!!!! Οντως το C6 τα πηγε σχεδον οπως το 2cv. Στον αντιποδα ειχαν βαλει την 5αρα οπου φυσιολογικα ηταν αυτοκινητο.....Ξερω πολυ καλα τι εγραψα και επισης ξερω και αγγλικα. Σχολιαζεις λοιπον ακριβως αυτο που ειπα για τους χωματοδρομους. Αρα τι παρουσιασα? Μιλησα για αναρτηση, μιλας για αναρτηση. Στο Top Gear για αναρτησεις μιλησαν. Και μαλιστα στο Top Gear ηταν και χιουμοριστικο το συγκριτικο γιατι απλα δε θα βαλεις την M5 σε χωματοδρομο για να πεις αν ειναι κακο η καλο αυτοκινητο. Ουτε και το C6 φτιαχτηκε για χωματοδρομο. Η υδρο εχει περισσοτερα πλεονεκτηματα απο μειονεκτηματα, γι αυτο εμεινε και στην ιστορια και δεν ξεχαστηκε. Δεν εχω υδρο ουτε εχω οδηγησει, ξερω ομως 5 πραγματα επειδη εχω διαβασει. Εμενα για παραδειγμα το οτι μπορω να παθω αποτομο λαστιχο και να συνεχισω να πηγαινω με 3 ροδες χωρις να βγω απο το δρομο μονο θετικο μου ακουγεται.
CITROËN FORUM