-
*Η γαλλική φίρμα προετοιμάζεται να επιτεθεί στα μεσαία SUV στοχεύοντας μάλιστα στο premium χώρο με την συνδρομή των διακριτικών DS και όσων αυτή υπόσχεται σε σχεδιαστικό και εξοπλιστικό επίπεδο, με μια νέα αντίστοιχη πρόταση η οποία, αν και το προς το παρόν πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, πολύ σύντομα -τον προσεχή Μάρτιο- θα δώσει το στίγμα της, ως έκδοση παραγωγής, από την προσεχή έκθεση της Γενεύης.
Σε επίπεδο αισθητικής, το νέο SUV αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα του Wild Rubis Concept το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2013 στην έκθεση της Σαγκάης, επενδύοντας σε ένα αιχμηρό και αθλητικό σχεδιαστικό προφίλ, αντάξιο των συνήθων ηχηρών «εικαστικών» τακτικών της DS ως φίρμας συν το γεγονός ότι θα πρόκειται για το κορυφαίο SUV της.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, το σίγουρο είναι ότι το νέο SUV θα έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα EMP2 και θα φροντίσει να παράσχει γενναιόδωρη ευρυχωρία ανάλογη της τάξης όπου θα ανήκει.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά του σύνολα το DS 7 ,όπως αναμένεται να ονομάζεται, θα εντάξει στο παλμαρέ του ένα νέο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου το οποίο σταδιακά θα αντικαταστήσει τα μοτέρ 1,4 και 1,6 λίτρων του ομίλου PSA και το οποίο θα διατεθεί σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος έως 130 ίππους.
Στην περίπτωση του DS7, ο ίδιος κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει σε δεύτερο χρόνο και το επίκεντρο ενός plug-in υβριδικού συνόλου. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες το γαλλικό SUV θα εντάξει στη λίστα εξοπλισμού του και ένα νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το DS7 θα συμπεριλάβει στο τεχνολογικό του παλμαρέ και κάποιου είδους τεχνητή νοημοσύνη προσφέροντας τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης. *
-
*Η γαλλική φίρμα προετοιμάζεται να επιτεθεί στα μεσαία SUV στοχεύοντας μάλιστα στο premium χώρο με την συνδρομή των διακριτικών DS και όσων αυτή υπόσχεται σε σχεδιαστικό και εξοπλιστικό επίπεδο, με μια νέα αντίστοιχη πρόταση η οποία, αν και το προς το παρόν πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, πολύ σύντομα -τον προσεχή Μάρτιο- θα δώσει το στίγμα της, ως έκδοση παραγωγής, από την προσεχή έκθεση της Γενεύης.
Σε επίπεδο αισθητικής, το νέο SUV αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα του Wild Rubis Concept το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2013 στην έκθεση της Σαγκάης, επενδύοντας σε ένα αιχμηρό και αθλητικό σχεδιαστικό προφίλ, αντάξιο των συνήθων ηχηρών «εικαστικών» τακτικών της DS ως φίρμας συν το γεγονός ότι θα πρόκειται για το κορυφαίο SUV της.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, το σίγουρο είναι ότι το νέο SUV θα έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα EMP2 και θα φροντίσει να παράσχει γενναιόδωρη ευρυχωρία ανάλογη της τάξης όπου θα ανήκει.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά του σύνολα το DS 7 ,όπως αναμένεται να ονομάζεται, θα εντάξει στο παλμαρέ του ένα νέο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου το οποίο σταδιακά θα αντικαταστήσει τα μοτέρ 1,4 και 1,6 λίτρων του ομίλου PSA και το οποίο θα διατεθεί σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος έως 130 ίππους.
Στην περίπτωση του DS7, ο ίδιος κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει σε δεύτερο χρόνο και το επίκεντρο ενός plug-in υβριδικού συνόλου. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες το γαλλικό SUV θα εντάξει στη λίστα εξοπλισμού του και ένα νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το DS7 θα συμπεριλάβει στο τεχνολογικό του παλμαρέ και κάποιου είδους τεχνητή νοημοσύνη προσφέροντας τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης. *
-
*Η γαλλική φίρμα προετοιμάζεται να επιτεθεί στα μεσαία SUV στοχεύοντας μάλιστα στο premium χώρο με την συνδρομή των διακριτικών DS και όσων αυτή υπόσχεται σε σχεδιαστικό και εξοπλιστικό επίπεδο, με μια νέα αντίστοιχη πρόταση η οποία, αν και το προς το παρόν πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, πολύ σύντομα -τον προσεχή Μάρτιο- θα δώσει το στίγμα της, ως έκδοση παραγωγής, από την προσεχή έκθεση της Γενεύης.
Σε επίπεδο αισθητικής, το νέο SUV αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα του Wild Rubis Concept το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2013 στην έκθεση της Σαγκάης, επενδύοντας σε ένα αιχμηρό και αθλητικό σχεδιαστικό προφίλ, αντάξιο των συνήθων ηχηρών «εικαστικών» τακτικών της DS ως φίρμας συν το γεγονός ότι θα πρόκειται για το κορυφαίο SUV της.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, το σίγουρο είναι ότι το νέο SUV θα έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα EMP2 και θα φροντίσει να παράσχει γενναιόδωρη ευρυχωρία ανάλογη της τάξης όπου θα ανήκει.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά του σύνολα το DS 7 ,όπως αναμένεται να ονομάζεται, θα εντάξει στο παλμαρέ του ένα νέο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου το οποίο σταδιακά θα αντικαταστήσει τα μοτέρ 1,4 και 1,6 λίτρων του ομίλου PSA και το οποίο θα διατεθεί σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος έως 130 ίππους.
Στην περίπτωση του DS7, ο ίδιος κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει σε δεύτερο χρόνο και το επίκεντρο ενός plug-in υβριδικού συνόλου. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες το γαλλικό SUV θα εντάξει στη λίστα εξοπλισμού του και ένα νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το DS7 θα συμπεριλάβει στο τεχνολογικό του παλμαρέ και κάποιου είδους τεχνητή νοημοσύνη προσφέροντας τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης. *
-
Αναρωτιέμαι πότε θα υλοποιηθεί η μετάβαση από την υδροπνευματικη ανάρτηση σε μια ακόμα πιο τεχνολογικά προηγμένη λύση ... [emoji1320]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ποια υδροπνευματικη... πανε τα cx ,ακομα ακομα και τα xantia.. παιζουν το...αυτακι τους οι ανθρωποι.. βγαζουν airbumps και τα λεν καινοτομια
-
Κοιτα, ήδη προϊδεασαν για μια εξελιγμένη μορφή αμορτισέρ. Όμως περιμένω να δω κάτι πολύ πιο εξελιγμένο στο θέμα της ανάρτησης (του τύπου που ανέπτυξε η Bose ας πούμε...) που θα ανεβάσει τον πήχυ και πάλι ψηλά επαναφέροντας τη Σιτροέν εκεί που όλοι την γνωρίζουν στο θέμα άνεσης, πατήματος και κατευθυντικοτητας. Μένει να αποδειχθεί μόνο αν όντως η Πεζω έχει υποβιβάσει το όλο brand (έχοντας το σπάσει κι ολας στα δυο, με την DS να παίρνει το upmarket τμημα) ή όχι.
Θα φανεί με το επερχόμενο C5 και όποιο καινούριο DSx προκύψει.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Περισσότερες photos και πληροφορίες εδώ -
天哪 που θα πούνε και οι συντροφοι οι κινέζοι. Ελεος και μόνο έλεος.
Γαλλική κουλτούρα και έτσι. -
Εμενα γιατί η μούρη μου φέρνει σε μίξη mitsubishi lancer & suzuki vitara;
-
Αναμένω λεπτομέρειες για την ανάρτηση. Εκεί πιθανώς να κάνει τη διαφορά η DS7 έναντι των άλλων...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Οι κινεζοι μάλλον πήραν ένα Ford Edge και έβαλαν την Hyundai, την Mitsubishi και την Infiniti να το χαλάσουν...
-
Βρε μηπως πήραν το 3008 και του έδωσαν εξωτερικά μια άλλη σχεδιαστική εξτραβαγκαντσα από αυτές που μας έχει συνηθίσει η Σιτροέν;
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Εγω βλεπω στοιχεια Γερμανικης σχολης σχεδιασης που το κανουν αλλο ενα βαρετο αυτοκινητο που εχει γεμισει ο τοπος.
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Κοιτα, ήδη προϊδεασαν για μια εξελιγμένη μορφή αμορτισέρ.Ηδη υπαρχει συστηματακι που κανει δουλεια στο νεο c3,γι αυτο και παιρνει πολυ καλες κριτικες για ανεση και κυλιση-συμπεριφορα. Ειναι τοσο τσακωμενοι με το θεμα μαρκετινγκ ομως που σχεδον δε το αναφερουν. Οπως ας πουμε βγαλαν την activa και δε βγηκαν να τη διαφημισουν οπως επρεπε.
Όμως περιμένω να δω κάτι πολύ πιο εξελιγμένο στο θέμα της ανάρτησης (του τύπου που ανέπτυξε η Bose ας πούμε...) που θα ανεβάσει τον πήχυ και πάλι ψηλά επαναφέροντας τη Σιτροέν εκεί που όλοι την γνωρίζουν στο θέμα άνεσης, πατήματος και κατευθυντικοτητας. Μένει να αποδειχθεί μόνο αν όντως η Πεζω έχει υποβιβάσει το όλο brand (έχοντας το σπάσει κι ολας στα δυο, με την DS να παίρνει το upmarket τμημα) ή όχι.
Αυτο το δευτερο εχει γινει. Προσωπικα δε περιμενω τιποτα.
Θα φανεί με το επερχόμενο C5
Ενα μασκαρεμενο νεο insignia θα ναι λογικα.
Υ.Γ. με suv δεν ασχολουμαι ουτε να σχολιασω.. Εφτασε η citroen να ξεπατικωνει σχεδιαστικα την audi...
-
Α μπραβο... Εντονη Audiλα μου βγαζει και μενα...
-
Τι θυμιζει... αγορασαν κοψοχρονια το εναπομειναν στοκ πορτμπαγκαζ του q7 και το κοτσαραν
-
Μιας και μιλάμε για δυο εμπορικά σήματα κάτω από την ίδια στέγη της PSA, μηπως να βλέπαμε εδώ πρώτα, μέχρι να ανακοινωθεί επίσημα η DS7;...
http://www.netcarshow.com/peugeot/2017-5008/
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
[μεχρι_που_να_βγει_η_DS7]
http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/5008/98615/new-peugeot-5008-2017-review
[/μεχρι_που_να_βγει_η_DS7] [emoji41][emoji41][emoji41]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
*Κάτω από το καπό του DS 7 θα δούμε το υβριδικό σύστημα E-TENSE, το οποίο απαρτίζεται από βενζινοκινητήρα 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (109 ίππων το κάθε ένα) προσφέροντας έτσι κίνηση και στους δύο άξονες. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς του είναι στα 300 άλογα, ενώ προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (ηλεκτρικό, υβριδικό και συνδυαστικό), και μπορεί να φορτίσει σε 4.30 ώρες από πρίζα οικιακού δικτύου. Η αποκλειστικά ηλεκτρική αυτονομία του είναι στα 60 χιλιόμετρα.
Εκτός από την υβριδική έκδοση, το DS 7 θα έχει φυσικά και συμβατικές εκδόσεις, καθώς πέντε μοτέρ (τρία βενζίνης και δύο πετρελαίου) θα απαρτίζουν την γκάμα των κινητήρων του. Συγκεκριμένα οι εκδόσεις βενζίνης είναι οι THP 225, THP 180 και PureTech 130, ενώ οι πετρελαιοκίνητες είναι οι BlueHDi130 και BlueHDi 180. Όσον αφορά τα κιβώτιά τους, όλες θα συνεργάζονται με αυτόματα κιβώτια οκτώ σχέσεων, ενώ η Puretech 130 θα έχει αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και η BlueHDi130 και τα δύο.*
Πηγή -
Με βάση την αρχική παρουσίαση σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών και φωτογραφιών, η DS7 αποτελεί πραγματικά μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία της...
http://www.netcarshow.com/citroen/2018-ds_7_crossback/
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
DS7 2017